Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 43/6 від 2010-01-22

   Про внесення змін до рішень міської ради        від 01.06.06 № 1/18 “Про затвердження        структури Миколаївської міської ради та        її виконавчих органів” та від 23.06.06        № 2/4 «Про затвердження Положень        про департаменти, управління, відділи         та інші виконавчі органи Миколаївської        міської ради» (ВТР. ЧИН. №5/3 ВІД 21.04.11)


ВТР. ЧИН.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою удосконалення бюджетного процесу та реалізації основних напрямків фінансової політики на рівні виконавчих органів Миколаївської міської ради, міська рада 
 
ВИРІШИЛА: 
 
1. Міське фінансове управління перейменувати в департамент фінансів Миколаївської міської ради.
           
2. Внести зміни до рішення міської ради від 01.06.06 № 1/18 “Про затвердження структури Миколаївської міської ради та її виконавчих органів”.
 
2.1. Слова «міське фінансове управління» замінити словами «департамент фінансів Миколаївської міської ради».
2.2. Слова «заступник міського голови - начальник фінуправління» замінити словами «заступник міського голови – директор департаменту фінансів».
           
3. Затвердити Положення про департамент фінансів Миколаївської міської ради (додається).
 
 
4. Положення про міське фінансове управління, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради», вважати таким, що втратило чинність.
           
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Чайку В.Д.                                  
 


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 22 січня 2010
№43/6




ПОЛОЖЕННЯ
про департамент фінансів Миколаївської міської ради



1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Департамент фінансів Миколаївської міської ради (далі — Департамент) є виконавчим органом Миколаївської міської ради (далі — міська рада). Відповідно до законодавства України організовує та здійснює функції зі складання, виконання бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов'язані з управлінням коштами міського бюджету міста Миколаєва (далі – міського бюджету). Департамент здійснює загальну організацію та управління виконанням міського бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання міського бюджету.
Департамент фінансів Миколаївської міської ради є правонаступником міського фінансового управління.
1.2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, цим Положенням.
1.3. Департамент підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові та виконавчому комітету міської ради.
1.4. Департамент є юридичною особою, має особисте майно, укладає від свого імені угоди в межах чинного законодавства, може бути позивачем та відповідачем у судах. Департамент має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України, штампи, бланки із своїм найменуванням, розрахункові рахунки в установах банків та рахунки в органах Державного казначейства України.
1.5. Фінансування видатків Департаменту здійснюється за рахунок коштів міського бюджету відповідно до затвердженого кошторису.
1.6. Реорганізація і ліквідація Департаменту здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
1.7. Місцезнаходження Департаменту (юридична адреса): 54027, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 20.
 
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ
 
          2.1. Основними завданнями Департаменту є:
          2.1.1. Забезпечення реалізації державної бюджетної політики  та місцевого самоврядування.
          2.1.2. Забезпечення концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямах соціально-економічного розвитку міста Миколаєва.
          2.1.3. Здійснення заходів з підвищення ефективності управління місцевими фінансами.
          2.1.4. Проведення разом з іншими виконавчими органами міської ради аналізу фінансово-економічного становища міста Миколаєва, перспектив його  подальшого розвитку.
          2.1.5. Участь у розробленні проекту Програми соціально-економічного розвитку міста.
2.1.6. Розроблення в установленому порядку проекту рішення про міський бюджет на відповідний рік, організація роботи, пов'язаної із складенням та виконанням міського бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу.
2.1.7. Подання проекту рішення про міський бюджет на відповідний рік на розгляд виконавчого комітету міської ради та міської ради.
2.1.8. Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат.
2.1.9. Здійснення в межах своїх повноважень контролю за дотриманням бюджетного законодавства.
 
2.2.Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
         2.2.1. Здійснює фінансове прогнозування показників міського бюджету за основними видами доходів, видатків та фінансування на поточний та наступні бюджетні періоди, готує пропозиції щодо ефективного розподілу фінансових ресурсів для забезпечення витрат міського бюджету.
2.2.2. Бере участь у розробленні прогнозних показників і програм економічного і соціального розвитку міста Миколаєва та міських цільових програм.
          2.2.3. Бере участь у формуванні та реалізації інвестиційної політики місцевого самоврядування.
2.2.4. Надає, у встановленому порядку, до відповідних органів державної виконавчої влади фінансові показники і пропозиції щодо складання проекту Державного бюджету України, вносить пропозиції з бюджетного регулювання, дані про зміни складу об'єктів, що підлягають бюджетному фінансуванню, та складає баланс фінансових ресурсів, дані якого можуть бути враховані при визначенні розмірів міжбюджетних трансфертів.
2.2.5. Розроблює в установленому порядку проект рішення про міський бюджет на відповідний рік, організує роботу, пов'язану із складенням та виконанням міського бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання міського бюджету.
2.2.6. Розробляє та доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів, визначає порядок і строк їх подання.
2.2.7. Отримує від головних розпорядників бюджетних коштів інформацію, необхідну для складання і виконання міського бюджету.
2.2.8. Складає розпис міського бюджету (документ, в якому встановлюється розподіл доходів та фінансування бюджету, бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів на певні періоди року відповідно до бюджетної класифікації).
2.2.9. Здійснює фінансування головних розпорядників бюджетних коштів, а також програм та заходів на виконання делегованих повноважень та власних повноважень.
2.2.10. Здійснює перевірки правильності складення і затвердження кошторисів, планів асигнувань загального та спеціального фонду бюджету та планів використання бюджетних коштів.
2.2.11. Аналізує звіт про виконання міського бюджету, складає пояснювальну записку до нього, виносить звіт про виконання міського бюджету на розгляд виконавчого комітету міської ради та міської ради.
2.2.12. Готує інформаційні матеріали, доповідні записки міському голові, постійній комісії міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів, виконавчому комітету міської ради, міській раді про хід та підсумки виконання міського бюджету та з інших питань бюджету.
2.2.13. Подає зведений звіт про виконання міського бюджету з пояснювальною запискою до головного фінансового управління Миколаївської обласної державної адміністрації.
2.2.14. Здійснює контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів відповідно до чинних нормативних актів України.
2.2.15. Вживає в установленому порядку заходів до зменшення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів у разі їх нецільового використання.
         2.2.16. Взаємодіє із засобами масової інформації та громадськістю з метою дотримання принципів відкритості, прозорості та гласності своєї діяльності.
2.2.17. Взаємодіє з органами державної податкової служби з питань податкової політики, формування та виконання дохідної частини бюджету, аналізу стану надходження доходів до міського бюджету та забезпечення надходження доходів.
2.2.18. Розробляє пропозиції про вдосконалення податкової політики, спрямованої на зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування.
2.2.19. Готує в межах чинного законодавства пропозиції щодо доцільності надання пільг суб’єктам підприємницької діяльності, бюджетним установам (закладам) з оподаткування, готує та подає на розгляд міської ради проект рішення про надання пільг.
2.2.20. Одержує позички в органах Державного казначейства України та кредити в фінансово — кредитних установах для забезпечення фінансування видатків, передбачених у міському бюджеті.
2.2.21. Бере участь у підготовці інформації для отримання та оновлення рейтингів міста Миколаєва та рейтингів його цінних паперів.
2.2.22. За участю виконавчих органів міської ради готує проекти рішень міської ради про випуск місцевих позик, лотерей та цінних паперів, а також отримання кредитів до міського бюджету.
2.2.23. Здійснює у межах своїх повноважень операції з боргом з метою погашення та обслуговування боргових зобов'язань міського бюджету.
2.2.24. За окремими дорученнями міського голови здійснює аналіз/перевірку  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності міста, фінансової діяльності бюджетних установ, цільового використання коштів міського бюджету, а також розробляє пропозиції, спрямовані на вдосконалення контролю за використанням коштів міського бюджету.
2.2.25. Погоджує штатні розписи та кошториси виконавчих органів міської ради.
2.2.26. Бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури виконавчих органів міської ради, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання виконавчих органів міської ради та здійснює контроль за витрачанням цих коштів.
2.2.27. Розробляє проекти нормативно-правових актів (рішення про міський бюджет, зміни до рішення про міський бюджет та інші), пов’язаних з виконанням покладених на Департамент функцій.
2.2.28. Проводить у межах своєї компетенції експертизу нормативно-правових актів, які надають виконавчі органи міської ради.
2.2.29. Оперативно аналізує стан виконання міського бюджету, веде облік змін, що вносяться в установленому порядку до міського бюджету.
2.2.30. Готує та подає міській раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до рішення про міський бюджет.
2.2.31.Розглядає пропозиції про внесення змін до міського бюджету, приймає рішення щодо включення цих пропозицій до проекту рішення міської ради про внесення змін до міського бюджету. 
2.2.32. Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Департаменту.
2.2.33. Розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій.
2.2.34. Отримує інформацію про рахунки, відкриті розпорядниками бюджетних коштів, які фінансуються із міського бюджету.
2.2.35. Здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладених на нього завдань.
                                                      
                     
3. ПРАВА ДЕПАРТАМЕНТУ
 
3.1. Департамент відповідно до покладених на нього завдань і функцій має  право:
3.1. Одержувати в установленому порядку від головних розпорядників коштів міського бюджету, виконавчих органів міської ради, територіальних органів Державного казначейства, органів державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ та організацій всіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складення проекту міського бюджету та аналізу його виконання.
3.2. Одержувати в установленому законодавством порядку від місцевих органів державної статистики статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього функцій.
3.3. В установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення.
3.4. Залучати фахівців інших виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій і об'єднань громадян (за погодженням) до розгляду питань, що знаходяться в його компетенції.
3.5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що знаходяться в його компетенції.
3.6. Департамент має також інші права, передбачені чинним законодавством України.
 
4. ВНУТРІШНЯ СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ
 
          4.1.  До складу Департаменту входять:
            - заступник міського голови – директор департаменту фінансів  -  1
- головний спеціаліст з кадрових питань - 1                                   
            - відділ планування, аналізу доходів та податкової політики       -  5
            - бюджетний     відділ                                                                        -   6
            - відділ фінансів установ соціально-культурної сфери                  - 14
            -  відділ бухгалтерського обліку  та звітності                                 -  4
            -  відділ фінансів підприємств комунальної власності                   -  8
            -  відділ фінансів органів управління                                                   -  4 
            -  відділ фінансів установ і програм  соціального
              захисту населення                                                                         -  6
             -  відділ автоматизованої обробки інформації                               -  4    
             -  обслуговуючий персонал                                                             -  2,5    
 
                                     5. КЕРІВНИЦТВО ДЕПАРТАМЕНТУ
 
         5.1. Департамент очолює заступник міського голови – директор департаменту фінансів, який призначається на посаду і звільняється з посади в порядку, передбаченому чинним законодавством.
Заступник міського голови – директор департаменту фінансів має заступників (заступника директора департаменту фінансів – начальника бюджетного відділу та заступника директора департаменту фінансів – начальника відділу планування, аналізу доходів та податкової політики), які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади в порядку, передбаченому чинним законодавством.
5.2. Підпорядкованість відділів Департаменту заступнику міського голови – директору департаменту фінансів та його заступникам встановлюється заступником міського голови – директором департаменту фінансів.
5.3. Заступник міського голови – директор департаменту фінансів  міської ради:
5.3.1. Здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань, визначає ступінь відповідальності заступників директора департаменту, начальників відділів Департаменту.
5.3.2. Затверджує Положення про відділи Департаменту та функціональні обов'язки працівників Департаменту.
5.3.3. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання Департаменту.
5.3.4. Затверджує плани роботи Департаменту та його відділів.
5.3.5. Призначає на посаду і звільняє з посади працівників Департаменту.
5.3.6.Вносить на розгляд міського голови для затвердження штатний розпис Департаменту.
5.3.7. Формує кадровий резерв Департаменту.
5.3.8. Є головним розпорядником бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, встановленими рішенням міської ради про затвердження міського бюджету на відповідний рік.
5.3.9. Приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту міського бюджету та пропозицій до проекту рішення про внесення змін до рішення про міський бюджет перед поданням їх на розгляд виконавчого комітету міської ради та міської ради.
5.3.10. Представляє проект рішення про міський бюджет та зміни до нього на засіданні виконавчого комітету міської ради та на сесії міської ради.
5.3.11. Затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період.
5.3.12. Забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.
5.3.13. Представляє на затвердження міській раді звіт про виконання міського бюджету за відповідний рік.
5.3.14. У межах своїх повноважень представляє Департамент у відносинах з державними і громадськими організаціями, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і громадянами.
5.3.15. У межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови та інші).
5.3.16. Погоджує проекти рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції Департаменту.
5.3.17. У межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства, рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради видає накази, організовує і контролює їх виконання.
5.3.18. Забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України «Про державну таємницю», здійснює в межах компетенції необхідні заходи щодо збереження службової таємниці в Департаменті.
5.3.19. Укладає, відповідно до чинного законодавства, угоди.
5.3.20. У межах своїх повноважень надає доручення.
5.3.21. Відкриває рахунки в органах Державного казначейства України та установах банків.
5.3.22. Забезпечує організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Департаменту.
5.3.23. Веде особистий прийом громадян.
5.3.24. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.
___________________________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: