Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 36/13 від 2009-09-03

Про внесення змін та доповненьдо   Положень   про    виконавчі органи   Миколаївської  міськоїради (ВТР. ЧИН. №5/3 ВІД 21.04.11)


ВТР. ЧИН.
Керуючись п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести в Положення про адміністрації Заводського, Ленінського та Корабельного районів виконкому Миколаївської міської ради, затверджених рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 18.08.06 № 4/10, від 21.12.06 № 9/4, від 02.03.07 № 11/6, від 19.06.07 № 13/3, від 25.10.07 № 17/2, від 20.12.07 № 20/23, від 28.02.08 № 22/4, від 24.04.08 № 23/6, від 11.09.08 № 27/11, від 30.10.08 № 29/4, від 30.10.08 № 29/14, від 24.03.09 № 33/12 та від 18.06.09 № 35/8, зміни та доповнення.
1.1. Пункт 3.3.6. розділу «У галузі побутового та торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв’язку» викласти у такій редакції:
«3.3.6. Розгляд та видача документів дозвільного характеру на території об’єктів благоустрою на виносну (виїзну) торгівлю, сезонні об’єкти виносної торгівлі у єдиному міському дозвільному центрі».
1.2. Розділ 3.9. «У галузі будівництва» доповнити такими пунктами:
«3.9.6. Видання розпоряджень адміністрації про дозвіл на переобладнання та перепланування жилого будинку, що належить громадянинові на праві приватної власності, реконструкцію та будівництво господарчих будівель та споруд на території існуючих домоволодінь.
3.9.7. Видання розпоряджень адміністрації про дозвіл на переобладнання та перепланування квартири без внесення змін у несучі конструкції, реконструкцію приміщень горищ, надбудову мансардних поверхів (з метою поліпшення житлових умов) в багатоквартирних житлових будинках».
 
2. Внести в Положення про адміністрацію Центрального району виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 21.12.06 № 9/4, від 02.03.07 № 11/6, від 19.06.07 № 13/3, від 25.10.07 № 17/2, від 28.02.08 № 22/4, від 24.04.08 № 23/6, від 11.09.08 № 27/11, від 30.10.08 № 29/4, від 30.10.08 № 29/14, від 24.03.09 № 33/12 та від 18.06.09 № 35/8, зміни та доповнення.
2.1. Вилучити у розділі 2 «Внутрішня структура управління» рядки:
«Адміністративно-господарське управління,                                  - 8,5
у тому числі: 
- загальний відділ                                                                                - 2
Управління комунального господарства,                                         - 9
у тому числі:
- відділ благоустрою та контролю за санітарним
станом району                                                                                     - 6».
2.2. Ввести у розділ 2 «Внутрішня структура управління» рядки:
«Адміністративно-господарське управління,                                  - 9,5
у тому числі: 
- загальний відділ                                                                                - 3
Управління комунального господарства,                                         - 8
у тому числі:
- відділ благоустрою та контролю за санітарним
станом району                                                                                     - 5».
2.3. Пункт 3.3.6. розділу «У галузі побутового та торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв’язку» викласти у такій редакції:
«3.3.6. Розгляд та видача документів дозвільного характеру на території об’єктів благоустрою на виносну (виїзну) торгівлю, сезонні об’єкти виносної торгівлі у єдиному міському дозвільному центрі».
2.4. Розділ 3.9. «У галузі будівництва» доповнити такими пунктами:
«3.9.6. Видання розпоряджень адміністрації про дозвіл на переобладнання та перепланування жилого будинку, що належить громадянинові на праві приватної власності, реконструкцію та будівництво господарчих будівель та споруд на території існуючих домоволодінь.
3.9.7. Видання розпоряджень адміністрації про дозвіл на переобладнання та перепланування квартири без внесення змін у несучі конструкції, реконструкцію приміщень горищ, надбудову мансардних поверхів (з метою поліпшення житлових умов) в багатоквартирних житлових будинках».
 
3. Викласти розділ 3 «Структура управління з 1 січня 2007 року» Положення про технічно-транспортне управління, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від  21.12.06 № 9/4, у такій редакції:
«                             3. Структура управління
До складу управління входять:
Начальник управління                                                                     - 1
Відділ фінансово-господарської діяльності,                                 - 9
у тому числі:
- начальник відділу                                                                          - 1
- спеціаліст 1 категорії                                                                     - 1
- завідувач складом                                                                          - 1
- прибиральник                                                                                 - 2
- сторож                                                                                             - 4
Транспортний відділ,                                                                       - 28
у тому числі:
- начальник відділу                                                                          - 1
- водій                                                                                                - 21
- слюсар                                                                                             - 2
- електрик                                                                                          - 0,5
- акумуляторник                                                                                - 1
- моторист                                                                                          - 1
- газоелектрозварник                                                                         - 1
- фельдшер                                                                                          - 0,5»
 
4. Внести в Положення про управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 14.09.07 № 14/61 «Про затвердження нової редакції Положення про управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради», зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 28.02.08 № 22/4, від 18.09.08 № 27/63 та від 18.06.09 №35/8, зміни:
4.1. Ліквідувати з 01.09.09 у складі управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради відділ бухгалтерського обліку та звітності та сектор з питань кадрової роботи та діловодства.
4.2. Створити з 01.09.09 у складі управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради відділ бухгалтерського обліку, звітності , кадрової роботи та діловодства.
4. 3. Вилучити у розділі 2 «Внутрішня структура управління» рядки:
«- відділ планування та забудови міста                                              - 4
- відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста                       - 2
- відділ  бухгалтерського обліку та звітності                                     - 2
- сектор з питань діловодства та кадрової роботи                             - 2».
4.4. Ввести у розділ 2 «Внутрішня структура управління» рядки:
«- відділ планування та забудови міста                                              - 3
 
- відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста                       - 3
- відділ  бухгалтерського обліку, звітності,                                      
кадрової роботи та діловодства                                                           - 4».
 
5. Затвердити нову редакцію Положення про відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами (додається).
 
6. Положення про відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, вважати таким, що втратило чинність.
 
7. Внести в Положення про управління земельних ресурсів, затверджене рішенням міської ради від 22.12.06 № 9/54 „Про визнання такими, що втратили чинність, рішень міської ради від 20.07.04 № 22/15 та від 11.07.05 № 34/41 та внесення змін до Положення про управління земельних ресурсів, затвердженого рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4, зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 31.01.07 № 10/4, від 30.11.07 № 18/49 та від 18.06.09 № 35/8, зміни та доповнення.
7.1. Виключити у абзаці 1 підпункту 1.2. слова «головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури».
7.2. Доповнити підпункт 1.2. абзацом такого змісту:
«Начальник управління має заступника, який за його поданням призначається і звільняється відповідно до чинного законодавства».
7.3. Викласти розділ 2 «Внутрішня структура управління» у такій редакції:
 
«                             2. Структура управління
До складу управління входять:
- керівництво                                                                               - 2
- головний спеціаліст                                                                  - 1
- відділ земельних відносин                                                       - 7
- відділ оформлення правових документів
  і справляння плати за землю                                                    - 5
- відділ землеустрою                                                                   - 4
- відділ бухгалтерського обліку, звітності  
  та планування                                                                             - 3».
7.4. Викласти абзац 5 пункту 4.1. у такій редакції:
«- реєстрація договорів оренди та суборенди землі; видача документів, що посвідчують право користування землею;».
7.5. Виключити абзац 7 пункту 4.2.
7.6. Викласти абзац 8 пункту 4.2. у такій редакції:
«- реєстрацію договорів оренди та суборенди землі;».
7.7. Виключити у абзаці 2 підпункту 1.1. Положення про відділ земельних відносин управління земельних ресурсів слова «головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури».
7.8. Виключити у абзаці 2 підпункту 1.1. Положення про відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю управління земельних ресурсів слова «головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури».
7.9. Викласти абзац 2 пункту 4.4. у такій редакції:
«- підготовка проектів та оформлення договорів оренди землі;».
7.10. Виключити абзаци 4, 5 та 6 підпункту 4.4. Положення про відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю управління земельних ресурсів.
7.11. Виключити у абзаці 2 підпункту 1.1. Положення про відділ землеустрою управління земельних ресурсів слова «головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури».
7.12. Виключити у абзаці 2 підпункту 1.1. Положення про відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування управління земельних ресурсів слова «головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури».
 
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.
 


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 3 вересня 2009
№36/13




ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи
та взаємодії з правоохоронними органами



1. Загальні положення
 
1.1. Дійсне Положення визначає основні завдання, функції, права і відповідальність відділу з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами (далі – відділ) , а також взаємовідносини з іншими структурними підрозділами виконкому міської ради та критерій оцінки його роботи.
1.2.   Відділ  створюється міською радою і є її виконавчим органом.
1.3. Відділ є самостійним структурним підрозділом виконкому міської ради, підзвітним та підконтрольним міській раді та підпорядкованим з питань мобілізаційної підготовки безпосередньо міському голові, з інших питань – міському голові та заступнику міського голови, який курирує доручені відділу напрямки роботи.
1.4. Відділ очолює начальник відділу, який повинен мати вищу освіту і практичний стаж роботи, пов'язаної з мобілізаційною підготовкою господарства чи підрозділів і частин Збройних Сил України, не менш як три роки, та відповідний допуск до державної таємниці.
Начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
1.5. На посади працівників відділу призначаються особи, які мають відповідний посаді освітньо-кваліфікаційний рівень, досвід роботи у сфері мобілізаційної підготовки та відповідний допуск до державної таємниці.
Права, обов'язки та конкретні освітньо-кваліфікаційні вимоги до начальника і працівників відділу визначаються Положенням про відділ та посадовими інструкціями, затвердженими в установленому порядку.
1.6. Утримання відділу  здійснюється за рахунок коштів міського бюджету міста Миколаєва.
1.7. Робота відділу здійснюється з дотриманням режиму таємності відповідно до законодавства.
1.8. Відділ розміщується в окремому, спеціально обладнаному згідно з Інструкцією, затвердженою Держкомсекретів України для роботи з картами, мобілізаційними, іншими таємними документами, приміщенні. 
Відділ забезпечується технічним, канцелярським, іншим господарським приладдям і майном, міжміським телефонним зв'язком, захищеною оргтехнікою.
1.9. Друкування документів відділу з обмеженим грифом доступу здійснює в установленому порядку спеціаліст загального відділу, який має відповідний допуск до роботи з таємними документами.
1.10. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України,  постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України,  декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,  розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями міської ради,  виконкому міської ради, прийнятими в межах їх компетенції, а також Положенням про відділ.
1.11. Працівники відділу мають службові посвідчення встановленого зразка.
1.12. У своєї діяльності відділ співпрацює з іншими виконавчими органами міської ради зі службових питань.
                                    
2. Основні функції та завдання відділу
 
2.1.  З питань мобілізаційної і оборонної роботи
Основними завданнями відділу з мобілізаційних питань є планування, організація і координація заходів з мобілізаційної підготовки, забезпечення оповіщення та мобілізації на території м. Миколаєва у відповідності до вимог чинного законодавства, контроль за їх здійсненням у мирний час та в особливий період.
Відділ, відповідно до покладених на нього завдань, виконує такі функції:
2.1.1. Організовує виконання структурними підрозділами виконавчих органів міської ради, підприємствами, установами і організаціями міста, що мають мобілізаційні завдання, законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.
2.1.2. Планує заходи та здійснює організаційне забезпечення і контроль за переведенням органів місцевого самоврядування, установ, організацій та об'єктів  господарства міста на режим роботи в умовах особливого періоду.
2.1.3. Координує розроблення проектів мобілізаційних планів, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки і вживає заходів до забезпечення їх виконання.
З метою сталого функціонування органів управління, господарства міста в умовах особливого періоду, відділ разом з відповідними виконавчими органами міської ради організовує та контролює здійснення заходів з мобілізаційної підготовки органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, закладами комунальної власності, іншими об'єктами господарства і соціальної сфери міста, які мають мобілізаційні завдання та залучаються до заходів з життєзабезпечення міста в особливий період, надає їм необхідну методологічну, консультаційну та інформаційну допомогу.
Сприяє підбору кадрів та комплектуванню військово-мобілізаційних органів вищезазначених підприємств і організацій досвідченими спеціалістами.
2.1.4. Організовує роботу з визначення потреб (обсягу) у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки, подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям, а також організовує їх доведення до виконавців.
2.1.5. Організовує роботу, пов'язану з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, національної економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Організовує розроблення та контролює здійснення заходів щодо нормованого забезпечення населення міста в особливий період.
2.1.6. Відповідно до законодавства організовує вирішення питань, пов’язаних з наданням в особливий період військовим частинам та установам Збройних Сил України комунально-побутових послуг, службових приміщень та інших об’єктів.
Контролює стан організації виробництва і поставки у війська підприємствами та організаціями, що належать до комунальної власності, продукції, послуг та енергоресурсів, встановлених мобілізаційними завданнями із забезпечення потреб Збройних Сил.
2.1.7. Згідно з чинним законодавством організовує і контролює роботу з укладання договорів (контрактів) щодо виконання встановлених мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами та організаціями міста, вживає заходів до виконання підприємствами, установами та організаціями мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів) в особливий період.
У разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій або неможливості виконання підприємствами мобілізаційних завдань з об'єктивних причин, відділ подає пропозиції у вищестоящий мобілізаційний орган щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям.
2.1.8. Організовує і координує роботу структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, у тому числі адміністрацій районів міста, комунальних підприємств, установ і організацій міста з планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, розроблення документів мобілізаційного плану на особливий період, здійснює контроль і перевірку оборонної роботи та стану їх мобілізаційної підготовки.                                              
За підсумками перевірки відділ визначає рівень мобілізаційної готовності виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ і організацій міста, надає пропозиції міському голові.
 2.1.9. Контролює створення і стан готовності спеціальних формувань, які  передбачається передати до складу Збройних Сил України в особливий період та інших військових формувань, створених згідно із законодавством.
2.1.10. Організовує і контролює роботу з бронювання військовозобов'язаних, організації та ведення обліку військовозобов'язаних та призовників в органах місцевого самоврядування, комунальних підприємствах та організаціях міста, поданням відповідної звітності. Готує пропозиції щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та у воєнний час.
2.1.11. Для розробки оперативно-мобілізаційних документів і проведення заходів мобілізаційної підготовки відділ за необхідності залучає керівників та працівників інших структурних підрозділів виконавчих органів міської ради.
Готує і доводить іншим структурним підрозділам виконкому міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ та організацій вказівки щодо виконання законодавчих актів, нормативних документів, рішень і розпоряджень з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.
2.1.12. У встановлені строки готує та надає у вищестоящий мобілізаційний орган щорічну доповідь про стан мобілізаційної готовності виконавчих органів міської ради, господарства міста до виконання завдань особливого періоду та про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки.
2.1.13. Забезпечує додержання режиму секретності під час розробки мобілізаційних документів та здійснення заходів з мобілізаційної підготовки.
2.1.14. Здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації працівників відділу, у тому числі шляхом проведення навчань.
2.1.15. Сприяє втіленню державної політики та виконанню законодавства з питань оборонної роботи, здійсненню заходів військово-патріотичного виховання і підготовки молоді до служби у Збройних Силах України, проведенню військових навчальних зборів,  бере участь в організації заходів з приписки юнаків до призовних дільниць та призову громадян на військову службу, у роботі міської комісії з питань альтернативної (невійськової) служби, сприяє встановленню шефських зв'язків між трудовими колективами підприємств, установ та організацій міста і військовими частинами та установами військового гарнізону.
2.1.16. Встановлює і підтримує контакт з командуванням військового гарнізону, військових частин і установ, за їх зверненнями сприяє в організації та здійсненні заходів щодо вирішення адміністративних, соціальних та інших проблем, організовує спільну роботу при проведенні державних і міських святкових заходів.
2.1.17. Здійснює разом з військкоматами міста контроль за станом роботи щодо військового обліку військовозобов'язаних і призовників, бронювання робочої сили за галузями та об'єктами господарства міста.
2.1.18. Бере участь у спільних з військкоматами міста заходах з територіальної оборони міста.
2.1.19. Відділ може виконувати й інші функції з питань оборонної та мобілізаційної роботи.        
2.2.  З питань взаємодії з правоохоронними органами
На виконання положень міської та регіональної програм профілактики злочинності та вдосконалення системи захисту, конституційних прав і свобод громадян, Законів України, Указів Президента України, постанов Верховної Ради і Кабінету Міністрів України, рішень обласної, міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, інших нормативно-правових актів з питань боротьби зі злочинністю  забезпечує роботу по організації взаємодії з правоохоронними органами, приймає участь у плануванні і проведенні спільних заходів, виконує такі функції:               
2.2.1. Узагальнює інформацію правоохоронних та інших зацікавлених органів про стан злочинності у місті, порушень законодавства, готує питання для розгляду на  засіданнях міської ради, виконкому міської ради.
2.2.2. Узагальнює довідки, інформації та інші документи, які надаються міському голові установами, організаціями, посадовими особами стосовно питань боротьби зі злочинністю, готує пропозиції щодо поліпшення стану криміногенної обстановки та підвищення рівня боротьби зі злочинністю у місті. 
2.2.3. Вивчає стан матеріально-технічного забезпечення правоохоронних органів, соціально-побутових умов їхніх співробітників, готує пропозиції щодо вирішення цих питань.
2.2.4. Координує роботу громадських формувань з охорони громадського порядку, сприяє у межах своєї компетенції їх кадровому і матеріально-технічному забезпеченню, в установленому порядку розглядає пропозиції громадських формувань з охорони громадського порядку щодо поліпшення стану громадського порядку у місті та вживає у межах своєї компетенції відповідних заходів.
2.2.5. Організовує на підставі затверджених планів взаємодію та спільну діяльність з охорони громадського порядку органів внутрішніх справ та громадських формувань з охорони громадського порядку міста шляхом залучення їх членів до проведення патрулювання та інших спільних заходів, проведення з членами вказаних формувань інструктажів, правового навчання та ознайомлення з формами та методами роботи з попередження і розкриття злочинів та правопорушень,
Здійснює контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку міста, регулярно отримує звіти керівників зазначених формувань за встановленою формою про проведені заходи, організовує і проводить спільні наради з питань організації їх діяльності.
2.2.6. Організовує роботу із забезпечення служби дільничних інспекторів міста службовими приміщеннями, необхідним  обладнанням і майном.
2.2.7. Забезпечує виконання програми соціально-економічного розвитку міста з питань охорони громадського порядку.
2.2.8. Бере участь у розробці та виконанні міських програм, рішень координаційних рад, доручень голови облдержадміністрації та міського голови, протокольних доручень та інших документів, що стосуються питань вдосконалення боротьби зі злочинністю та охорони громадського порядку у місті.
2.2.9. Розглядає звернення громадян з питань охорони правопорядку, за дорученнями міського голови та його заступників готує відповіді.
 
2.3. Інші завдання
2.3.1. Виконує завдання згідно з встановленими для відділу делегованими повноваженнями.
2.3.2. Здійснює координацію роботи, планування, організацію та проведення заходів з протидії проявам корупції, виконання законодавства з питань боротьби з корупцією в структурних підрозділах виконавчих органів міської ради.
2.3.3. Організовує навчання працівників виконавчих органів міської ради з питань чинного законодавства щодо протидії корупційним проявам.
2.3.4. Аналізує стан роботи з протидії корупції у виконавчих органах міської ради, готує і надає пропозиції міському голові щодо усунення умов і причин, що сприяють скоєнню правопорушень.
2.3.5. Надає облдержадміністрації інформацію за встановленою формою про проведені заходи з протидії корупційним проявам.
2.3.6. Розглядає листи, заяви, скарги, здійснює прийом громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу.
2.3.7. За дорученнями міського голови та його заступників виконує завдання у межах компетенції і повноважень відділу.                                               
                                   
3. Права та відповідальність відділу
 
3.1. Відділ має право:
- готувати і доводити іншим виконавчим органам міської ради, у тому числі адміністраціям районів міста обов'язкові для виконання вказівки щодо впровадження в життя рішень з питань планування та здійснення заходів мобілізаційної підготовки міста;
- перевіряти і визначати ефективність проведення заходів іншими виконавчими  органами ради, у тому числі адміністраціями районів міста щодо розв'язання   поточних    проблем    оборонного  характеру та мобілізаційної підготовки;    
- залучати спеціалістів інших виконавчих органів ради, адміністрацій районів міста, підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції, зокрема для участі в розробленні оперативно-мобілізаційних документів в установленому порядку з додержанням режиму секретності;
- одержувати в установленому порядку від інших виконавчих органів ради,  адміністрацій районів міста, представницьких органів, підприємств, установ та організацій  інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно статистичні дані,  необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
- подавати міському голові пропозиції щодо заохочення працівників, які брали участь у розробці, підготовці та проведенні заходів військової та мобілізаційної підготовки, а також накладення стягнення на осіб, які припустилися порушень вимог законодавства, розпоряджень міського голови;
- виносити на розгляд сесії міської ради, засідань виконкому міської ради питання службової діяльності, що потребують вирішення в установленому регламентом і законодавством порядку.
3.2. Відділ несе відповідальність:
- за своєчасне і повне виконання покладених на відділ функцій, здійснення контролю за виконанням завдань, доручених районним адміністраціям міста та іншим структурним підрозділам виконкому міської ради в межах своїх повноважень і відповідальності;
- за своєчасне інформування міського голови, заступників міського голови про причини невиконання або несвоєчасного виконання відділом, іншими виконавчими органами міської ради покладених доручень, завдань і обов'язків, надання пропозицій та вжиття заходів щодо їх усунення. Працівники відділу несуть відповідальність за невжиття необхідних заходів щодо виконання покладених на нього функцій і завдань;
- за своєчасну підготовку проектів рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, інших нормативно-правових документів в межах своїх повноважень;               
- за виконання Положення про відділ;
- за вжиття заходів щодо протидії корупційним проявам у виконавчих органах міської ради.
 
4. Права та відповідальність начальника відділу
 
Начальник відділу організовує роботу відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань
4.1. Начальник відділу має право: 
- вносити пропозиції щодо змін до Положення про відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами у визначеному порядку;
- залучати за необхідності (за погодженням керівників) фахівців інших структурних підрозділів для здійснення окремих завдань і функцій, закріплених за відділом;
- надавати міському голові пропозиції щодо заохочення або накладення стягнення на працівника відділу та працівників адміністрацій районів міста, що відповідають за питання мобілізаційної, оборонної та правоохоронної роботи.
4.2. Начальник відділу відповідає:
- за ефективне керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій і завдань, визначає ступінь відповідальності головного спеціаліста відділу;
- за стан трудової та виконавчої дисципліни, навчання і професійну підготовку підлеглих;
- організацію роботи, документацію відділу, контроль за своєчасним виконанням контрольних документів, додержанням вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян;
- за додержання вимог режиму секретності під час роботи з документами;
- за роботу щодо протидії корупційним проявам серед працівників відділу.
 
5. Критерій оцінки відділу
 
Критеріями оцінки роботи відділу є:
- стан роботи з виконання законодавства України, підзаконних актів, рішень міської ради та виконкому міської ради, розпоряджень голови облдержадміністрації, розпоряджень міського голови з питань мобілізаційної, оборонної роботи та організації взаємодії з правоохоронними органами міста;
- повнота і якість розроблення оперативно-мобілізаційних та інших документів мобілізаційного плану міста, мобілізаційних планів виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств;
- стан мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ і організацій міста;
- стан оборонної, військово-шефської роботи, здійснення заходів військово-патріотичного виховання населення;
- організація взаємодії з правоохоронними органами з питань охорони громадського порядку, виконання положень міської і регіональної програм боротьби зі злочинністю, ефективність вирішення у межах наданих повноважень проблем, що виникають у правоохоронній діяльності;
- якість виконання делегованих повноважень.
___________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: