Мапа порталу

ВИКОНАВЧИЙ_КОМІТЕТ


РІШЕННЯ

№ 1409 від 2012-12-14

Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 23.03.12 № 211 «Про затвердження Порядку взаємодії державного адміністратора та місцевих дозвільних органів щодо розгляду заяв суб’єктів господарювання на отримання документа дозвільного характеру – рішення міської ради про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду (продовження терміну оренди) земельних ділянок»


Відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Внести зміни та доповнення до Порядку взаємодії державного адміністратора та місцевих дозвільних органів щодо розгляду заяв суб’єктів господарювання на отримання документа дозвільного характеру – рішення міської ради про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду (продовження терміну оренди) земельних ділянок, затвердженого рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 23.03.12 № 211, виклавши його в новій редакції (додається).
 
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Гуллєра В.І.


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням виконкому
міської ради
від 14 грудня 2012
№ 1409




ПОРЯДОК
взаємодії державного адміністратора та місцевих дозвільних органів щодо розгляду заяв суб’єктів господарювання на отримання документа дозвільного характеру – рішення міської ради про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду (продовження терміну оренди) земельних ділянок



1. Загальні положення
 
1.1. Цей Порядок визначає процедурні питання щодо взаємодії державного адміністратора відділу дозвільних процедур Миколаївської міської ради (далі – державний адміністратор), управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – управління земельних ресурсів), управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі – управління містобудування), департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради і управління архівної роботи та урочистих подій Миколаївської міської ради щодо здійснення дозвільної процедури – надання рішення міської ради про передачу у власність, надання у постійне користування, оренду, продовження терміну договору оренди землі (далі – рішення міської ради), переоформлення, видачі дубліката або виправлення помилки у рішенні міської ради, а також регламентується процедура надання адміністративних послуг – зміна цільового призначення земельної ділянки та розірвання договору оренди землі.
 
1.2. Основні терміни, які використовуються у цьому Порядку, вживаються у значеннях, наведених в Законах України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги» та Основних вимогах до порядку взаємодії державного адміністратора з місцевими дозвільними органами, суб'єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності щодо видачі документів дозвільного характеру (додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.09 № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»).
 
1.3. Інші терміни вживаються у такому значенні:
заявник – суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа, який звертається до державного адміністратора щодо отримання документів дозвільного характеру, інформації або консультації. Повноваження уповноваженої особи підтверджуються довіреністю керівника юридичної особи або нотаріально посвідченою довіреністю фізичної особи – підприємця;
суб'єкт господарювання – зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа України або іншої держави незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка здійснює господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа – підприємець.
 
2. Порядок подання заяви суб’єкта господарювання на отримання рішення міської ради
 
2.1. Державний адміністратор приймає від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи заяву встановленої форми на отримання рішення міської ради. У заяві суб’єкт господарювання зазначає мету використання земельної ділянки та вказує вид об’єкта, який розміщено або розміщення якого планується.
 
2.2. До заяви додаються:
копія установчого документа юридичної особи (установчого акта, статуту, засновницького договору, положення);
копія документа, що посвідчує особу заявника (для фізичних осіб – підприємців);
копії документів, що посвідчують право власності на будівлі та споруди, розташовані на вказаній у заяві земельній ділянці (за  наявності будівель та споруд);
копія технічного паспорта КП «ММБТІ» на будівлі та споруди, розташовані на вказаній у заяві земельній ділянці (за наявності будівель та споруд).
 
2.2.1. У разі отримання рішення міської ради про надання у власність земельної ділянки шляхом викупу до заяви також додаються:
- проект (паспорт опорядження фасаду в оригіналі, генеральний план в оригіналі та фотографія об’єкта розміром не менше ніж 10х15см);
- графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі в масштабі 1:500, з нанесенням контурів земельної ділянки, з визначенням розмірів та площі земельної ділянки, зазначеної у заяві суб’єкта господарювання.
 
2.2.2. У разі отримання рішення міської ради про додаткове надання в оренду земельної ділянки до заяви також додаються:
- проект (паспорт опорядження фасаду в оригіналі, генеральний план в оригіналі та фотографія об’єкта розміром не менше ніж 10х15см);
- графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі в масштабі 1:500, з нанесенням контурів земельної ділянки, з визначенням розмірів та площі земельної ділянки, зазначеної у заяві суб’єкта господарювання.
 
2.2.3. У разі отримання рішення міської ради про додаткове надання в постійне користування земельної ділянки до заяви також додаються:
- копія свідоцтва на право постійного користування земельною ділянкою;
- графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі в масштабі 1:500, з нанесенням контурів земельної ділянки, з визначенням розмірів та площі земельної ділянки, зазначеної у заяві суб’єкта господарювання.
 
2.2.4. У разі отримання рішення міської ради про продовження договору  оренди землі до заяви також додаються:
- копія раніше укладеного договору оренди земельної ділянки із змінами та доповненнями;
- копія витягу з рішення міської ради, яким було надано в оренду земельну ділянку;
- проект (паспорт опорядження фасаду в оригіналі, генеральний план в оригіналі та фотографія об’єкта розміром не менше ніж 10х15см) (для тимчасових та стаціонарних об’єктів);
- висновок проектувальника/проектної організації щодо необхідних термінів будівництва/завершення будівництва з нормативним обґрунтуванням (у разі продовження договору оренди землі, наданої для будівництва);
- довідка проектної організації із зазначенням відсотка вже виконаних будівельних робіт і строків завершення будівництва (у разі продовження терміну оренди землі, наданої для будівництва).
 
2.3. Забороняється вимагати від заявника для одержання документа дозвільного характеру документи, не передбачені цим Порядком. За бажанням заявника до заяви можливо додати інші документи, що безпосередньо пов'язані з підтвердженням можливості суб'єкта господарювання провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або пояснення в довільній формі на ім’я міського голови із зазначенням відомостей, необхідних для об’єктивного розгляду та прийняття рішення міської ради. У такому випадку в описі дозвільної справи робиться запис «За бажанням заявника», що скріплюється підписом заявника та печаткою (за наявності).
 
2.4. Заява та документи, що додаються до неї, подаються в одному примірнику. Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
 
2.5. Заява та документи, що додаються до неї, можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника засвідчується нотаріально.
 
2.6. Державний адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та його повноваження, після чого реєструє заяву в журналі встановленої форми.
 
2.7. Заява та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого негайно видається (направляється) заявнику з відміткою про дату та номер їх реєстрації.
 
2.8. Державний адміністратор після надходження заяви та документів, що додаються до неї, формує дозвільну справу, у якій зберігаються копія заяви на отримання рішення, опис документів, що додаються до неї, один примірник рекомендаційного висновку, копії витягів з рішень міської ради або копія  повідомлення про відмову у видачі рішення.
 
2.9. Зупинення розгляду документів, поданих для отримання рішення, можливе за бажанням суб'єкта господарювання шляхом письмового повідомлення про це державного адміністратора, який протягом одного робочого дня повідомляє відповідний дозвільний орган. У такому випадку державний адміністратор забезпечує повернення суб’єкту господарювання  заяви та документів, що додаються до неї.
 
2.10. У визначених законом випадках правонаступник суб'єкта господарювання має право провадити діяльність на підставі документів дозвільного характеру, виданих такому суб'єкту господарювання, у межах строку їх дії до оформлення документів дозвільного характеру на правонаступника такого суб'єкта господарювання.
 
3. Порядок взаємодії державного адміністратора та управління містобудування
 
3.1. Заява та документи, що додаються до неї, передаються державним адміністратором до заступника міського голови, до повноважень якого відносяться архітектурно – земельні питання (далі – заступник міського голови), у день реєстрації заяви або протягом наступного робочого дня.
 
3.2. Заступник міського голови розглядає заяву та документи, що додаються до неї, у день їх надходження, та не пізніше наступного робочого дня передає вказані документи із відповідною резолюцією до управління містобудування.
 
3.3. Управління містобудування протягом не більше ніж 10 робочих днів з дня одержання від заступника міського голови заяви та документів, що додаються до неї, готує рекомендаційний висновок щодо можливості прийняття рішення міської ради (далі – рекомендаційний висновок).
 
3.4. Рекомендаційний висновок у 2 примірниках разом із заявою та документами, що додаються до неї, передається до заступника міського голови, який не пізніше наступного робочого дня передає зазначені документи  державному адміністратору.
 
3.5. Державний адміністратор реєструє обидва примірники рекомендаційного висновку шляхом зазначення на них дати його надходження до державного адміністратора, прізвища, ініціалів та особистого підпису державного адміністратора, що здійснив реєстрацію. Один примірник рекомендаційного висновку зберігається у дозвільній справі, інший – додається до відповідного пакету документів.
 
3.6. Державний адміністратор передає вказані документи до управління земельних ресурсів не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання від заступника міського голови.
 
3.7. За необхідності з’ясування відомостей, відсутніх у заяві суб’єкта господарювання та документах, що додаються до неї, управління містобудування звертається до суб’єкта господарювання письмово та телефоном, і повідомляє про необхідність надання відповідної інформації протягом 10 робочих днів з дня одержання управлінням містобудування від заступника міського голови заяви та документів, що додаються до неї.
 
3.8. За наявності підстав, за яких підготовка рекомендаційного висновку неможлива, якщо такі підстави можуть бути усунуті суб’єктом господарювання, управління містобудування інформує заявника про необхідність усунення таких підстав протягом 10 робочих днів з дня одержання управлінням містобудування від заступника міського голови заяви та документів, що додаються до неї.
 
3.9. У разі наявності підстав, за яких підготовка рекомендаційного висновку неможлива і якщо такі підстави не можуть бути усунуті суб’єктом господарювання, або їх не було усунуто протягом визначеного терміну, управління містобудування протягом 10 робочих днів з дня отримання від заступника міського голови заяви та документів, що додаються до неї, готує письмове повідомлення заявнику про відмову у видачі рішення міської ради (за підписом заступника міського голови) та передає протягом одного робочого дня таке письмове повідомлення державному адміністратору. У письмовому повідомленні про відмову у видачі документа дозвільного характеру зазначаються передбачені законом підстави для такої відмови.
 
3.10. Державний адміністратор реєструє повідомлення про відмову у видачі рішення міської ради у день його надходження та не пізніше наступного робочого дня повідомляє заявника про час та місце отримання відповідного повідомлення.
 
4. Порядок взаємодії державного адміністратора та управління земельних ресурсів
 
4.1. Управління земельних ресурсів протягом 10 робочих днів з дня отримання від державного адміністратора рекомендаційного висновку, заяви та документів, що додаються до неї, готує проект рішення міської ради та забезпечує його винесення на розгляд міської ради шляхом надання до апарату міської ради проекту рішення міської ради у порядку, встановленому Регламентом Миколаївської міської ради.
 
4.2. Після прийняття рішення міської ради управління земельних ресурсів  протягом не більш ніж 10 робочих днів з дня закінчення чергової сесії міської ради надає державному адміністратору належним чином оформлений та засвідчений витяг з рішення міської ради.
 
4.3. Державний адміністратор здійснює валову реєстрацію витягів з рішення міської ради, заносить відповідний запис до журналу встановленої форми та наносить номер і дату на витяг з рішення міської ради. Копія витягу з рішення міської ради долучається до відповідної дозвільної справи.
 
4.4. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від управління земельних ресурсів витягу з рішення міської ради повідомляє суб'єкта господарювання про час та місце видачі витягу з рішення міської ради.
 
4.5. Факт отримання витягу з рішення міської ради засвідчується особистим підписом заявника при пред'явленні документів, що засвідчують його особу та повноваження. Під час передачі витягу суб’єкту господарювання, державний адміністратор інформує заявника про необхідність звернення до управління земельних ресурсів для укладення відповідного договору оренди (за необхідності).
 
4.6. У разі необхідності з’ясування відомостей, відсутніх у заяві суб’єкта господарювання та документах, що додаються до неї, управління земельних ресурсів звертається до заявника письмово та телефоном, повідомляє про необхідність надання відповідної інформації протягом 10 робочих днів з дня отримання від державного адміністратора заяви та відповідного пакету документів.
 
4.7. У разі наявності підстав, за яких підготовка проекту рішення міської ради та винесення його на розгляд міської ради неможлива і якщо такі підстави можуть бути усунуті суб’єктом господарювання, управління земельних ресурсів інформує суб’єкта господарювання про необхідність усунення таких підстав протягом 10 робочих днів з дня одержання управлінням земельних ресурсів від державного адміністратора заяви та документів, що додаються до неї.
 
4.8. У разі наявності підстав, за яких підготовка проекту рішення міської ради та винесення його на розгляд міської ради неможлива і якщо такі підстави не можуть бути усунуті заявником, або їх не було усунуто протягом визначеного терміну, управління земельних ресурсів протягом 10 робочих днів з дня отримання від державного адміністратора заяви та документів, що додаються до неї, готує письмове повідомлення суб'єкту господарювання про відмову у видачі документа дозвільного характеру (за підписом заступника міського голови) та передає протягом одного робочого дня таке письмове повідомлення державному адміністратору. У письмовому повідомленні про відмову у видачі документа дозвільного характеру зазначаються передбачені законом підстави для такої відмови.
 
4.9. Державний адміністратор реєструє повідомлення про відмову у видачі рішення міської ради у день його надходження та не пізніше наступного робочого дня повідомляє заявника про час та місце отримання відповідного повідомлення.
 
4.10. У разі необхідності розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки управління земельних ресурсів протягом 10 робочих днів з дня отримання від державного адміністратора рекомендаційного висновку, заяви та документів, що до неї додаються, готує проект рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та забезпечує його винесення на розгляд міської ради шляхом надання до апарату ради проекту рішення міської ради, оформленого у порядку, встановленому Регламентом Миколаївської міської ради.
 
4.11. Після прийняття рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки управління земельних ресурсів протягом не більш ніж 10 робочих днів з дня закінчення чергової сесії міської ради надає державному адміністратору належним чином оформлений та засвідчений витяг з відповідного рішення міської ради.
 
4.12. Державний адміністратор здійснює валову реєстрацію витягів з рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, заносить відповідний запис до журналу встановленої форми та наносить номер і дату на вказаний витяг з рішення міської ради. Копія витягу з рішення міської ради долучається до відповідної дозвільної справи.
 
4.13. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від управління земельних ресурсів витягу з рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки повідомляє суб'єкта господарювання про час та місце видачі витягу з рішення міської ради.
 
4.14. Державний адміністратор повідомляє суб’єкта господарювання про процедуру розроблення та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
 
4.15. На підставі наданого заявником розробленого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки управління земельних ресурсів протягом 10 робочих днів з дня отримання проекту землеустрою готує проект рішення міської ради та забезпечує його винесення на розгляд міської ради шляхом надання до апарату ради проекту рішення міської ради, оформленого у порядку, встановленому Регламентом Миколаївської міської ради.
 
5. Видача дубліката рішення міської ради
 
5.1. Підставами для видачі дубліката витягу з рішення міської ради є його втрата або пошкодження.
 
5.2. У разі втрати витягу з рішення суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня настання такої підстави подати державному адміністратору заяву про видачу дубліката витягу з рішення міської ради у зв’язку із втратою.
 
5.3. У разі якщо витяг з рішення міської ради непридатний для використання внаслідок його пошкодження, суб'єкт господарювання подає державному адміністратору заяву та непридатний для використання витяг з рішення міської ради.
 
5.4. У разі подання заяви про видачу дубліката стосовно рішень міської ради, які прийнято менше ніж за 5 років до дня звернення до державного адміністратора, видачу дубліката документа дозвільного характеру здійснює департамент забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради.
 
5.5. У разі подання заяви про видачу дубліката стосовно рішень міської ради, які прийнято більше ніж за 5 років до дня звернення до державного адміністратора, видачу дубліката документа дозвільного характеру здійснює управління архівної роботи та урочистих подій Миколаївської міської ради.
 
5.6. Видача дубліката документа дозвільного характеру забезпечується шляхом передачі державному адміністратору завіреної в установленому порядку копії витягу з рішення міської ради протягом двох робочих днів з дня одержання відповідної заяви суб’єкта господарювання від державного адміністратора.
 
5.7. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання дубліката документа дозвільного характеру повідомляє суб'єкта господарювання про час та місце видачі копії витягу з рішення міської ради.
 
6. Виправлення помилки в рішенні міської ради
 
6.1. У разі виявлення помилки у рішенні міської ради, суб’єкт господарювання подає заяву встановленої форми державному адміністратору, який реєструє її у журналі встановленої форми.
 
6.2. За бажанням заявника до заяви можливо додати інші документи, що безпосередньо пов'язані з причинами допущення помилки в рішенні міської ради та/або пояснення в довільній формі на ім’я міського голови із зазначенням відомостей, необхідних для об’єктивного розгляду та прийняття відповідного рішення міської ради. У такому випадку в описі дозвільної справи робиться запис «За бажанням заявника», що скріплюється підписом заявника та печаткою (за наявності).
 
6.3. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня передає заяву суб’єкта господарювання щодо виправлення помилки до заступника міського голови.
 
6.4. Заступник міського голови розглядає заяву та документи, що додаються до неї, у день її надходження, та не пізніше наступного робочого дня передає вказані документи із відповідною резолюцією до управління земельних ресурсів для підготовки відповідного рішення міської ради.
 
6.5. Управління земельних ресурсів протягом 10 робочих днів з дня отримання від заступника міського голови заяви та документів, що додаються до неї, готує проект рішення міської ради та забезпечує його винесення на розгляд міської ради шляхом надання до апарату ради проекту рішення міської ради у порядку, встановленому Регламентом Миколаївської міської ради.
 
6.6. Після прийняття рішення міської ради управління земельних ресурсів  протягом не більш ніж 10 робочих днів з дня закінчення чергової сесії міської ради надає державному адміністратору належним чином оформлений та засвідчений витяг з рішення міської ради.
 
6.7. Державний адміністратор здійснює валову реєстрацію витягів з рішення міської ради, заносить відповідний запис до журналу встановленої форми та наносить номер на витяг з рішення міської ради. Копія витягу з рішення міської ради долучається до відповідної дозвільної справи.
 
6.8. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від управління земельних ресурсів витягу з рішення міської ради повідомляє суб'єкта господарювання про час та місце видачі витягу з рішення міської ради.
 
7. Розірвання договору оренди землі
 
7.1. У разі розірвання договору оренди землі до закінчення строку його дії, заявник подає заяву встановленої форми державному адміністратору, який реєструє її у журналі встановленої форми в день надходження.
 
7.2. До заяви додаються:
копія документа, що посвідчує особу заявника (для фізичних осіб – підприємців);
копія установчого документа юридичної особи (установчого акта, статуту, засновницького договору, положення);
копія витягу з рішення міської ради, яким було надано в оренду земельну ділянку;
оригінал та копія раніше укладеного договору оренди земельної ділянки із змінами та доповненнями.
 
7.3. За бажанням заявника до заяви можливо додати пояснення в довільній формі на ім’я міського голови із зазначенням відомостей, необхідних для об’єктивного розгляду та прийняття рішення про розірвання договору оренди. У такому випадку в описі дозвільної справи робиться запис «За бажанням заявника», що скріплюється підписом заявника та печаткою (за наявності).
 
7.4. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня передає заяву суб’єкта господарювання та відповідний пакет документів до заступника міського голови.
 
7.5. Заступник міського голови розглядає заяву та документи, що до неї додаються, у день їх надходження, та не пізніше наступного робочого дня передає вказані документи із відповідною резолюцією до управління земельних ресурсів.
 
7.6. Управління земельних ресурсів розглядає заяву суб’єкта господарювання та протягом 10 робочих днів з дня отримання від заступника міського голови заяви та документів, що додаються до неї, готує проект рішення міської ради і забезпечує його винесення на розгляд міської ради шляхом надання до апарату ради проекту рішення міської ради у порядку, встановленому Регламентом Миколаївської міської ради.
7.7. Після прийняття рішення міської ради управління земельних ресурсів  протягом не більш ніж 10 робочих днів з дня закінчення чергової сесії міської ради надає державному адміністратору належним чином оформлений та засвідчений витяг з рішення міської ради.
7.8. Державний адміністратор здійснює валову реєстрацію витягів з рішення міської ради, заносить відповідний запис до журналу встановленої форми та наносить номер на витяг з рішення міської ради. Копія витягу з рішення міської ради долучається до відповідної дозвільної справи.
7.9. Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від управління земельних ресурсів витягу з рішення міської ради повідомляє суб'єкта господарювання про час та місце видачі витягу з рішення міської ради.
 
8. Відповідальність державного адміністратора та місцевих дозвільних органів
 
8.1. Посадові особи дозвільних органів та державні адміністратори за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру несуть відповідальність у порядку, встановленому законом.
 
8.2. Державний адміністратор інформує міського голову про порушення  місцевими дозвільними органами процедури надання рішення міської ради про передачу у власність, постійне користування, оренду земельних ділянок та зміну їх цільового призначення.
______________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: