Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 20/4 від 2004-05-20

Про затвердження Програми реформуваннята розвитку житлово-комунального господар-ства міста Миколаєва на 2004-2005 роки та наперіод до 2010 року (ВН. ЗМІНИ ТА ДОПОВН. №12/22 ВІД 19.04.07) (ВН. ДОП. №14/17 ВІД 29.08.07) (ВН. ДОП. №17/56 ВІД 9.11.07) (ВН. ДОП. №18/17 ВІД 29.11.07) (ДОП. П.3 РОЗД.ІІ №20/36 ВІД 20.12.07) (ВН. ДОП. №23/17 ВІД 24.04.08) (ВН. ЗМІН ТА ДОП. №31/21 ВІД 17.12.08)


ВН. ЗМІНИ ТА ДОПОВН.
ВН. ДОП.
ВН. ДОП.
ВН. ДОП.
ДОП. П.3 РОЗД.ІІ
ВН. ДОП.
ВН. ЗМІН ТА ДОП.
З метою підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунальних систем життєзабезпечення населення міста, поліпшення якості житлово-комунальних послуг, удосконалення системи управління підприємствами й організаціями житлово-комунального господарства, відповідно до Указу Президента України від 19.10.99 № 1351/99 “Про прискорення реформування житлово-комунального господарства”, Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2002-2005 роки та на період до 2010 року, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.02 № 139, керуючись пп.22 п.1 ст.26 та п.1 ст.59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити Програму реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Миколаєва на 2004-2005 роки та на період до 2010 року” (додається).
2.Міськвиконкому, адміністраціям районів міста, управлінням та відділам, керівникам житлово-комунальних підприємств, що перебувають у комунальній власності міста, забезпечити безумовне виконання Програми та щорічно, до 1 лютого, інформувати міську раду про хід її виконання.
3.Доручити виконкому міської ради до введення економічно обґрунтованих тарифів затвердити варіанти тимчасового переліку робіт з утримання житла, які можуть бути виконані за рахунок існуючих тарифів.
4.Звернутися до голови обласної державної адміністрації з питання щодо прискорення введення в дію нормативних тарифів квартирної плати, схвалених рішенням міської ради від 17.12.03 № 17/30.
5.Рішення міської ради від 27.09.02 № 5/32 “Про затвердження Цільової програми поліпшення стану та утримання об’єктів житлово-комунального господарства на 2002-2005 роки” вважати таким, що втратило чинність.
6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства і благоустрою (Тулуба) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – начальника управління житлово-комунального господарства Балтаєва І.А.
Міський голова В.Д.Чайка
Затверджено
рішенням міської ради
від 20 травня 2004
№ 20/4
П Р О Г Р А М А
реформування та розвитку житлово-комунального господарства
міста Миколаєва на 2004-2005 роки та на період до 2010 року
РОЗДІЛ 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Миколаєва на 2004-2005 роки та на період до 2010 року (далі - Програма) розроблена з метою підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунальних систем життєзабезпечення населення міста, поліпшення якості житлово-комунальних послуг з одночасним зниженням нераціональних витрат.
Виконання Програми передбачає удосконалення системи управління підприємствами й організаціями житлово-комунального господарства, розвиток ринкових відносин у галузі, створення конкурентного середовища і ринку послуг, зменшення витрат та втрат енергоносіїв у житлово-комунальному господарстві, проведення ефективної енергозберігаючої політики.
РОЗДІЛ 2.ОБГРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ РЕФОРМИ
Житлово-комунальне господарство – це важлива соціальна галузь, яка забезпечує населення, підприємства та організації необхідними житлово-комунальними послугами, суттєво впливає на розвиток економічних взаємовідносин у місті.
Житлово-комунальне господарство є найбільш технічно відсталою галуззю економіки з багатьма проблемами, які останнім часом особливо загострилися.
Фінансове становище підприємств, що надають житлово-комунальні послуги, незадовільне і зумовлене, насамперед, постійно зростаючою заборгованістю з оплати послуг з боку підприємств, бюджетних установ та населення. Ситуацію погіршує велика кількість пільг, передбачених законодавством для окремих категорій населення, та заборгованість бюджетів різних рівнів з відшкодування оплати наданих послуг за цими пільгами.
Дійшов критичної межі технічний стан мереж і споруд, які експлуату-ються підприємствами житлово-комунального господарства. Планово –попереджувальний ремонт поступився місцем аварійно-відбудовним роботам. Постійно погіршується стан житлового фонду. На межі повної зупинки перебуває ліфтове господарство.
Наявна законодавча та нормативна база недостатня і недосконала, не забезпечує правових засад реформування житлово-комунального господарства, взаємовідносин підприємств і організацій галузі та споживачів послуг.
При діючому тарифі квартирної плати за утримання будинків та при будинкових територій, який затверджено по фактичних витратах 1998 року та враховуючи заборгованість населення, бюджетів із пільг та субсидій, житлово-експлуатаційні організації не мають можливості утримувати житлові будинки та прибудинкові території в належному стані, а також своєчасно розраховуватися за електричну та теплову енергії, обслуговування ліфтів, вивіз твердих побутових відходів. Значна кількість житлово-експлуатаційних підприємств має заборгованість із заробітної плати.
Усе це свідчить про наявність системної кризи в галузі та про міжгалузевий характер проблем, для розв’язання яких і для забезпечення переходу до нової моделі сталого функціонування житлово-комунального господарства необхідно проведення житлово-комунальної реформи.
РОЗДІЛ 3.ХАРАКТЕРИСТИКА ТА СУЧАСНИЙ СТАН ЖИТЛОВО-
КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА
ЖИТЛОВЕ ГОСПОДАРСТВО
Житловий фонд, який перебуває в комунальній власності міста, станом на 01.01.04 складає 3110 будинків, загальною площею 5,9 млн.кв.м, житловою площею 3,7 млн.кв.м., 122547 тис. квартир, з яких приватизовано 82791 або 67,5 %.
Житловий фонд обладнано:
-водопроводом 96,6%
-каналізацією 95,9%
-опаленням 96,6%
-гарячим водопостачанням 94,5%
-ваннами (душами) 94,5%
-газом 95,9%
-напольними електроплитами 2,3%
У житлових будинках нараховується 1600 ліфтів, 1720 будинків мають системи центрального опалення, 22 будинки обладнані системами пожежогасіння і димовідведення. У дворах старої забудови розташовано 730 дворових туалетів, 570 водорозбірних колонок.
Загальна площа аварійного та ветхого житла складає 20438 кв.м, у ньому проживає 1523 мешканця.
За останні 5 років до комунальної власності міста прийнято житловий фонд та гуртожитки від ДАХК „Чорноморський суднобудівний завод”, ВАТ “Дамен Шіпярдс Океан”, ДП „Суднобудівний завод ім.61 комунара”, АТВТ ВО “Екватор”, ДУ-11 залізничної дороги, корпорації “Укр- будматеріали”, ЗАТ “Завод будматеріалів” та інших підприємств, загальною площею 1,6 млн.кв.м.
Відомчий житловий фонд ще мають ДП „НВКГ „Зоря”- “Машпроект”, АТ будівельна фірма “Миколаївбуд”, ДП ЖЕД “Будівельник”, АТ “ЕВІС” і інші.
На капітальний ремонт житлового фонду комунальної власності з міського бюджету було виділено: у 2000р.- 1425,6 тис.грн., у 2001р. – 4511,0 тис.грн., у 2002р. – 6426 тис.грн., у 2003р. –10,6 млн.грн. .
У зв’язку з обмеженими коштами, в основному, проводилися роботи лише з ремонту аварійних покрівель, ліфтів, систем опалення, мереж водопроводу і каналізації, сходів, балконів, герметизації міжпанельних швів.
За останні роки в місті не введено в експлуатацію жодного житлового будинку після капітального ремонту. Не розпочата робота з реконструкції житлових будинків перших масових серій забудови.
Кожний четвертий будинок потребує проведення капітального ремонту, водночас протягом останніх років обсяги виконання капітального ремонту житла залишаються на рівні 10-15% від розрахункової нормативної потреби.
На сьогодні потребують невідкладного ремонту покрівлі в 276 будинках, герметизації стиків – 159 будинків, ремонту внутрішньобудинкових мереж водо-, теплопостачання – 186 будинків, ремонту фасадів – 863 будинки.
Витрати на проведення поточного ремонту житла щорічно зростають, але через невідповідність тарифів їх собівартості та нормативній потребі, обсяги поточних ремонтів потребують збільшення не менш як удвічі.
Утримання, ремонт і заміну ліфтів у місті здійснює КП “Миколаївліфт”. На сьогодні 363 ліфти, які відпрацювали нормативний термін експлуатації – 25 років, потребують заміни.
Майже всі 22 системи пожежогасіння і димовідведення знаходяться в неробочому стані і потребують відновлення.
БЛАГОУСТРІЙ ТА САНОЧИСТКА
У місті Миколаєві нараховується 810 вулиць. Загальна протяжність доріг складає 656 км, у тому числі з твердим покриттям- 364 км, з ґрунтовим –202 км. Міські шляхи зв’язують два мости через річки Південний Буг і Інгул, один шляхопровід у Широкій Балці та Аляудська переправа. Зливова закрита каналізація міста має протяжність 56,1км. Налічується 1074 одиниць дощоприймальних колодязів, 888 одиниць оглядових колодязів, 2144 одиниці решіток. На території міста розташовано 5 парків площею 294,3 га, 69 скверів площею 66 га, 7 бульварів площею 51,3 га, 9 транспортних розв’язок площею 1 га, набережна площею 1,2 га , 77 світлофорних об’єктів, 5600 дорожніх знаків, 25724 одиниці світлоточок зовнішнього освітлення, 2 пляжі – “Стрілка” та “Прибій”, військово-меморіальний комплекс, міське та Корабельне кладовища.
Експлуатацію й обслуговування житлового фонду комунальної власності здійснюють 14 житлово-експлуатаційних організацій. Експлуатацію, ремонт та утримання об’єктів благоустрою здійснюють 15 підприємств – переможців тендерів за договорами підряду.
Миколаївською філією ВАТ “Укркомунремдорпроект” у 2001-2002 роках проведена інвентаризація доріг міста. Комунальним підприємством “Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва” ведеться робота з інвентаризації об’єктів зовнішнього освітлення, ДКОА “Зелене господарство” – об’єктів зеленого господарства.
В умовах різкого збільшення інтенсивності дорожнього руху та у поєднанні з недостатніми ремонтно-експлуатаційними заходами переважна більшість міських доріг непридатна для комфортного та безпечного руху. Коштів, які передбачаються на утримання і ремонт вулично-дорожньої мережі, ледве вистачає на проведення першочергових робіт у центральній частині міста та на магістральних дорогах. За останні роки виконано робіт з благоустрою 18 трамвайних переїздів з чавунної плитки. З кожним роком збільшується обсяг ремонту вулично-дорожньої мережі. Так, у 2000 році відремонтовано 14,1 тис.кв.м доріг на суму 336,2 тис.грн., у 2001 році – 59,7 тис. кв.м, на суму –2,0 млн.грн., у 2002 році -103,0 тис.кв.м на суму 3,6 млн.грн., у 2003 році- 696,9 тис.кв.м., на суму – 27,3 млн.грн.. Виконано капітальний ремонт головних міських магістралей та реконструкцію пр.Жовтневого, від вул.Авангардної до вул.Космонавтів.
Система зливової каналізації у місті потребує розширення реконструкції і ремонту.
Із наявної кількості 77 світлофорних об’єктів у робочому стані знаходиться лише 70. Крім цього, тільки на 12 встановлені дорожні контролери , які відповідають сучасним вимогам.
ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ
ГОСПОДАРСТВО
На початок 2004 року загальна протяжність водопровідних мереж міста Миколаєва складає 1001,4 км, з яких 62,1 км, або 6,2 % знаходяться у ветхому та аварійному стані. Число свердловин становить 28, число вуличних водорозборів –551. Одиночна протяжність водопроводів характеризується такими показниками: водоводів – 271,1 км, у тому числі аварійних і ветхих – 37,3 км, вуличних водопровідних мереж – 572 км, у тому числі аварійних і ветхих – 16,2 км, внутрішньоквартальних і дворових мереж – 158,2 км, у тому числі аварійних і ветхих – 8,6 км.
Міським комунальним підприємством “Миколаївводоканал” відпущено споживачам на початок 2004 року 46128 тис.куб.м води, у тому числі населенню - 35179 тис.куб.м.
На початок 2004 року загальна протяжність каналізаційних мереж міста Миколаєва становить 507,1 км , у тому числі ветхих та аварійних - 61,3 км або 12 %.
Сучасний стан водопровідно-каналізаційного господарства міста свідчить про необхідність вирішення питань його розвитку. Збудовані в 60-70 роках очисні споруди, насосні станції, мережі водопроводу і каналізації знаходяться у критичному технічному стані, працюють у форсованому режимі, наслідком чого є зростання кількості пошкоджень на мережах і в обладнанні, обмеженість можливостей в очищенні питної води і стоків.

КОМУНАЛЬНА ТЕПЛОЕНЕРГЕТИКА
Інфраструктура міського теплопостачання включає такі підприємства, як ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”, ВАТ “Миколаївська ТЕЦ”, ЖКП-12 та майже два десятки інших організацій, яким належать 216 котелень різної потужності, з яких 187 одиниць потужністю до 3 Гкал/год, 13 одиниць потужністю від 3 до 20 Гкал/год. Котелень, що працюють на твердому паливі-35 одиниць, рідкому паливі- 9 одиниць, газоподібному паливі-172 одиниці. Сумарна потужність котелень склала 2193,40 Гкал/год, у т.ч. потужністю до 3 Гкал/год 238,10, потужністю від 3 до 20 Гкал/год 101,60 Гкал/год, потужністю від 20 до 100 Гкал/год 340,70 Гкал/год, потужністю більш 100 Гкал/год 1513,60 Гкал/год. Кількість установлених котлів (енергоустановок) складає 698 одиниць.
Близько 50% котлів знаходиться в експлуатації більш 15 років без реальних надходжень коштів на їхнє відновлення і заміну, не виведені з експлуатації більш 60 невеликих старих малоефективних котелень.
Довжина теплових і парових мереж у двотрубному вирахуванні склала:
усього – 364,30 км, у т.ч. старих і аварійних- 17,90 км, на відновлення яких також бракує коштів.
Виробництво теплової енергії за рік вкладає понад 1, 7 млн Гкал, у т.ч. по котельнях потужністю до 3 Гкал - 197,8 тис.Гкал, потужністю від 3 до 20Гкал - 114,2 тис. Гкал, потужністю від 20 до 100 Гкал - 494,6 тис. Гкал, потужністю більш 100 Гкал - 958,9 тис.Гкал, потужністю більш 100 Гкал - 958,9 тис. Гкал.
Відпуск теплової енергії складає близько 1,9 Гкал, з них- відпуск теплової енергії своїм споживачам- 1,6 млн.Гкал, у т.ч. населенню – 1,1 млн.Гкал, на комунально-побутові потреби- 3239,6 тис. Гкал, на виробничі потреби- 170,0 тис.Гкал. Витрати теплової енергії, у середньому за рік, складають 181,6 тис.Гкал.
МІСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ
Станом на 01.01.04 на балансі КП Миколаївської міської ради “Миколаївелектротранс” налічується 200 одиниць рухомого складу, у тому числі 136 од. трамвайних вагонів та 64 од. тролейбусів, 133 км контактної мережі, 74 км трамвайних колій, 11 тягових підстанцій.
За останні роки практично не оновлювався рухомий склад підприємства. При щорічній нормативній потребі придбання 10 трамвайних вагонів і 5 тролейбусів, за період з 1997 року до 2003 року фактично придбано лише 3 тролейбуси та 3 трамвайних вагони, заборгованість за які складає 3200 тис.грн..
Враховуючи, що нормативний термін експлуатації рухомого складу для трамвая складає 16 років, тролейбуса – 10, на цей час кількість
рухомого складу, яка відпрацювала нормативний термін експлуатації, складає 103 трамвайних вагони та 58 тролейбусів.
Для поліпшення роботи КП Миколаївської міської ради “Миколаївелектротранс” потрібно щорічно здійснювати заміну 7-8 км контактного дроту, 5 км трамвайних колій, мати необхідний резерв запасних частин та оновлювати рухомий склад у нормативній потребі.
Ці питання розглянуті Миколаївською міською радою, Програму розвитку КП “Миколаївелектротранс” затверждено.

РОЗДІЛ 4.РЕГІОНАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ГАЛУЗІ
4.1.Хронічне недофінансування капітального ремонту житлового фонду та, як наслідок, значне погіршення технічного стану інженерного обладнання, окремих конструктивних елементів будівель, наявність ветхого та аварійного житла.
4.2.Затверджені тарифи квартирної плати ( плати за утримання житла) не враховують нормативних витрат та повного відшкодування економічно обґрунтованої собівартості ( затвердженого розміру мінімальної заробітної плати, діючих у регіоні цін на пально-мастильні та інші матеріали, електричну та теплову енергію, тарифів на послуги водопостачання та водовідведення, обслуговування ліфтів та вивіз твердих побутових відходів).
Як наслідок, відсутність можливості належного утримання житлового фонду та своєчасного і повного розрахунку з постачальниками послуг.
4.3.Відсутність механізму відшкодування із бюджету різниці між затвердженим тарифом та фактичною вартістю житлово-комунальних послуг.
4.4.Відсутність правових механізмів застосування санкцій проти неплатників.
4.5.Несвоєчасне й в неповному обсязі відшкодування збитків підприєм-ствам житлово-комунального господарства, пов’язаних з наданням окремим категоріям громадян субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
4.6.Відсутність конкуренції у сфері утримання житлових будинків та прибудинкових територій.
4.7.Відсутність інвестицій у галузь та обігових коштів, що призвело до морального та фізичного зносу основних фондів підприємств, підвищення аварійності комунальних об’єктів, збільшення питомих та непродуктивних витрат матеріальних та енергетичних ресурсів, що негативно впливає на рівень та якість надання житлово-комунальних послуг.
4.8.Низький рівень оснащення житлового фонду приладами обліку споживання води та теплової енергії.
4.9.Недостатня кількість створених об’єднань співвласників житлових будинків.
4.10.Недостатність бюджетних коштів, які передбачаються на утри-мання об’єктів благоустрою міста, капітальний ремонт житлового фонду, доріг, мостів, мереж зовнішнього освітлення, озеленення тощо.

РОЗДІЛ 5.ЗАХОДИ ЩОДО РЕФОРМУВАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА МИКОЛАЄВА
5.1.Вивчити та запровадити досвід експлуатації житла в містах Луганськ, Херсон, Одеса, Луцьк щодо розподілу функцій „Замовник” та „Виконавець” послуг у житловому фонді.
2004 рік Адміністрації районів міста, управління
житлово-комунального господарства,
Фонд комунальної власності міської ради

5.2.Створити у кожному районі міста дирекції єдиного замовника (ДЄЗ) , затвердити їх статути і типову структуру підприємств, визначитися з балансовою належністю житлових будинків міської комунальної власності.
2004 рік Адміністрації районів міста, Фонд
комунальної власності міської ради,
управління житлово-комунального
господарства

5.3.Керівникам новостворених та реорганізованих комунальних підприємств вжити заходів щодо укладання на конкурсній основі договорів з підприємствами – виробниками, спеціалізованими підприємствами та підприємствами – постачальниками послуг, а також з мешканцями житлових будинків, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва.
2004 рік Адміністрації районів міста, Фонд
комунальної власності міської ради,
управління житлово-комунального
господарства

5.4. Активізувати роз’яснювальну роботу серед населення щодо переваг приватизації житлового фонду та створення об’єднань співвласників житлових будинків і довести обслуговування через ОСББ до 25% від загальної кількості житлових будинків.
2004-2010 роки Адміністрації районів міста, Фонд
комунальної власності міської ради, відділ
координації житлово-комунального
господарства


5.5.Рекомендувати керівним органам об’єднань співвласників багато-квартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів, органам само-організації населення обирати головою об’єднання чи товариства особу, яка має відповідну освіту і пройде курс навчання з питань експлуатації житлового фонду.
Постійно ОСББ, ЖБК, органи самоорганізації
населення (за узгодженням)

5.6.Розглянути питання щодо надання земельної ділянки для обслуговування будинку при створенні ОСББ, ЖБК інших об’єднань і товариств.
2004 рік Міська рада, управління земельних
ресурсів

5.7.Створити будинкові, вуличні, квартальні громадські комітети, винести на розгляд та широке обговорення з громадою питання вартості, якості та обсягів надання житлово-комунальних послуг.
2004 рік Адміністрації районів міста, підприємства
житлово-комунального господарства
міської комунальної власності
5.8.Завершити роботу з прийняття до комунальної власності міста відомчого житлового фонду та об’єктів житлово-комунального господарства від підприємств та організацій, що не забезпечують їх належну експлуатацію та ремонт у встановленому законом порядку, у тому числі військового містечка № 62.
2004-2005 роки Адміністрації районів міста,
Фонд комунальної власності міської ради
5.9.Завершити передачу на баланс МКП „Миколаївводоканал” зовнішніх мереж водопроводу і каналізації, у тому числі і безхазяйних.
2004 рік Фонд комунальної власності міської ради,
МКП „Миколаївводоканал”,
адміністрації районів міста
5.10.Вжити заходів щодо прийняття до комунальної власності міста відомчих гуртожитків та забезпечити їх подальше обслуговування.
2004-2005 роки Адміністрації районів міста,
Фонд комунальної власності міської ради, управління економіки міста
5.11.Порушувати питання відновлення правових механізмів застосування санкцій проти неплатників житлово-комунальних послуг та питання щодо заміни пільг по оплаті житлово-комунальних послуг на адресну грошову допомогу згідно з діючим законодавством.
2004 рік Міська рада, адміністрації районів міста

5.12.Створити єдину систему платежів за житлово-комунальні послуги.
2004-2005 роки Управління економіки міста

5.13.Забезпечити виконання завдань щодо реалізації заходів з економії пально-енергетичних ресурсів на об’єктах підприємств комунальної тепло-енергетики та оновлення основних фондів.

2004-2010 роки Теплопостачальні підприємства міської
комунальної власності , ВАТ
„Миколаївська ТЕЦ” (за узгодженням),
ОКП „Миколаївоблтеплоенерго” (за
узгодженням)
5.14.Завершити інвентаризацію:
-об′єктів зовнішнього освітлення;
-діючих кладовищ;
-пляжів;
-зелених зон загального користування;
-санкціонованих та несанкціонованих звалищ ТПВ;
з визначенням їх технічного стану, необхідних обсягів робіт та необхідних обсягів фінансування на приведення в належний технічний стан.
2004-2010 роки Адміністрація районів міста, управління
підприємства житлово-комунального
господарства комунальної власності
міста

5.15.Розробити та затвердити міську програму приведення в належний технічний стан, реконструкції, ремонту та оновлення основних фондів об’єктів благоустрою.
2004-2010 роки Адміністрації районів міста, управління
житлово-комунального господарства
5.16.Продовжити моніторинг споживання послуг водопровідно- каналізаційного господарства та корегування нормативів споживання цих послуг і технологічних втрат, виходячи з балансу виробництва, транспортування нераціональних втрат та споживання води.
Щокварталу,
починаючи з 2004 року МКП „Миколаївводоканал”
5.17.За рахунок власних коштів, інвестицій та капітальних вкладень в першу чергу забезпечувати виконання заходів з енергозбереження у житлово- комунальному господарстві
2004-2010 роки Адміністрації районів міста, підприємства
житлово-комунального господарства
комунальної власності міста

5.18.Розробити та запровадити систему індикаторів та моніторинг роботи підприємств житлово-комунального господарства.
2004-2005 роки Адміністрації районів міста, управління
економіки міста, управління праці та
соціального захисту населення, управління
житлово-комунального господарства,
відділ енергетики

5.19.Розглянути питання щодо прийняття об’єктів –виробників теплової енергії ОКП “Миколаївоблтеплоенерго” до комунальної власності міста Миколаєва.
2004-2005 роки Міська рада, Фонд комунальної власності
міської ради

5.20.Забезпечити беззбиткове функціонування теплопостачальних підприємств комунальної власності міста за рахунок впровадження економічно обґрунтованих тарифів на послуги опалення та гарячого водопостачання з урахуванням інвестиційної складової або надання дотацій та субсидій підприємствам комунальної власності міста на покриття витрат, у разі різниці між економічно обґрунтованими тарифами та діючими.
2004-2010 роки Теплопостачальні підприємства кому-
нальної власності міста

5.21.Забезпечити розширення мережі спеціалізованих підприємств з монтажу, сервісного обслуговування та ремонту приладів обліку споживання води і теплової енергії.
2004-2005 роки Адміністрації районів міста, підприємства
житлово-комунального господарства
комунальної власності міста, відділ енергетики

5.22.Забезпечити щорічне нормування питомих витрат пально- енергетичних ресурсів на виробництво та транспортування теплової енергії, води та пропуск стоків.
2004-2010 роки Адміністрації районів міста, підприємства
житлово-комунального господарства
комунальної власності міста, відділ енергетики

5.23.Вивчити передовий досвід утилізації твердих побутових відходів із застосуванням сучасних технологій та залученням інвестицій для розробки та впровадження цього досвіду в м.Миколаєві.
2004-2005 роки Управління житлово-комунального
господарства, КП „Миколаївський
комбінат комунальних підприємств”

ррр

5.24.Розширювати мережу підприємств з різними формами власності для надання ритуальних послуг.

2004-2005 роки Управління житлово-комунального
господарства, КП „Миколаївський
комбінат комунальних підприємств”

РОЗДІЛ 6. РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Реалізація Програми дозволить:
-створити ринок послуг у житлово-комунальному господарстві міста;
-підвищити рівень і якість житлово-комунальних послуг, забезпечити надійну роботу інженерних систем життєзабезпечення;
-забезпечити господарську самостійність підприємств житлово-комунального господарства, їх відповідальність за якість обслуговування населення;
-перебороти критичний рівень зносу основних фондів житлово-комунального господарства;
-зменшити нераціональні витрати матеріальних і енергетичних ресурсів, створити економічний механізм стимуляції економії паливно-енергетичних ресурсів;
-досягти оптимального відношення рівня витрат плати за послуги і доходів населення.
РОЗДІЛ 7. ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ,ДЖЕРЕЛА І ОБСЯГИ ФІНАНСУВАННЯ.


з/п

Найменування видів робітОбсяги фінансування
(тис.грн.)

Джерело
фінансування
2004
рік2005
рік2006-1010рр.
123456

1. Капітальний ремонт житлового фонду- всього, 12115,0 12301,0 56691,0 за рахунок коштів міського
бюджету та залучені кошти
підприємств, інвестиції

у тому числі:
1.1. Капітальний ремонт житлового
фонду ЖКП “Дружба” 478,0 500,0 2500,0
________________________________________________________________________________________________________
1.2.Переобладнання житлового фонду ЖКП “Дружба”
з гуртожитків у житлові будинки - 50,0 1700,0
________________________________________________________________________________________________________
1.3.Вибірковий капітальний ремонт: 11637,0 11751,0 52491,0
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.3.1.Ремонт покрівель, всього, 3546,0 3846,0 11882,0
у тому числі по районах:
Центральний 900,0 1000,0 4500,0

Заводський 1046,0 1146,0 3382,0
Ленінський 900,0 1000,0 2500,0
Корабельний 700,0 700,0 1500,0

1.3.2.Ремонт внутрішньобудинкових трубопроводів
холодного і гарячого водопостачання, опалення,
каналізації – всього, 2381,0 2381,0 12742,0
у тому числі по районах:
Центральний 678,0 678,0 4000,0
Заводський 596,0 596,0 2488,0
Ленінський 700,0 700,0 4219,0
Корабельний 407,0 407,0 2035,0
1.3.3.Ремонт електромереж та електрообладнання - 180,0 180,0 2076,0
всього, у тому числі по районах:
Центральний 50,0 50,0 576,0
Заводський 40,0 40,0 480,0
Ленінський 55,0 55,0 620,0
Корабельний 35,0 35,0 400,0
1.3.4.Ремонт міжпанельних стиків – всього, 200,0 200,0 1995,0
у тому числі по районах:
Центральний 60,0 60,0 600,0
Заводський 50,0 50,0 500,0
Ленінський 50,0 50,0 500,0
Корабельний 40,0 40,0 395,0
1.3.5.Заміна зовнішніх дерев’яних сходів та балконів -
всього, у тому числі по районах: 80,0 130,0 1300,0
Центральний 50,0 100,0 900,0
Заводський 30,0 30,0 400,0
Ленінський - - -
Корабельний - - -
1.3.6.Ремонт системи пожежогасіння та
димовідведення - всього, 162,0 162,0 426,0
у тому числі по районах:
Центральний 100,0 100,0 100,0
Заводський 14,0 14,0 74,0
Ленінський 38,0 38,0 199,0
Корабельний 10,0 10,0 53,0
1.3.7.Капітальний ремонт ліфтів – всього, 3642,0 3406,0 16580,0
у тому числі по районах:
Центральний 1226,0 1067,0 4866,0
Заводський 818,0 832,0 4426,0
Ленінський 1034,0 1135,0 4645,0
Корабельний 564,0 372,0 2643,0
1.3.8.Заміна газових приладів та електроплит – всього, 96,0 96,0 480,0
у тому числі по районах:
Центральний 30,0 30,0 150,0
Заводський 24,0 24,0 120,0

Ленінський 32,0 32,0 160,0
Корабельний 10,0 10,0 50,0
1.3.9. Ремонт фасадів житлових будинків- всього, 380,0 380,0 1600,0
у тому числі по районах:
Центральний 200,0 200,0 800,0
Заводський 100,0 100,0 450,0
Ленінський 50,0 50,0 200,0
Корабельний 30,0 30,0 150,0
1.3.10. Загальнобудівельні та інші роботи, що входять
до переліку робіт по капітальному ремонту
житлового фонду - всього, 450,0 450, 0 1300,0
у тому числі по районах:
Центральний 115,0 115, 0 330,0
Заводський 113,0 113,0 326,0
Ленінський 112,0 112,0 324,0
Корабельний 110,0 110,0 320,0

1.3.11.Допомога ЖБК та ОСББ у проведенні вибірко-
вого капітального ремонту будинків, в яких мешкає
значна кількість громадян пільгового контингенту -
всього, 400,0 400,0 1750,0
у тому числі по районах:

Центральний 100,0 100,0 500,0
Заводський 100,0 100,0 500,0
Ленінський 100,0 100,0 500,0
Корабельний 100,0 100,0 250,0
1.3.12. Капітальний ремонт будівель та споруд житлового
фонду, прийнятих до комунальної власності від
збанкрутілих підприємств – всього: 120,0 120,0 360,0
2. Придбання приладів обліку теплової енергії 350,0 325,0 1220,0 кошти населення, кошти
міського бюджету
________________________________________________________________________________________________________


3. Ліквідація малоефективних котелень 280,0 390,0 1100,0 кошти міського бюджету,
кошти підприємств
4. Благоустрій – всього, 28976,0 28976,0 183265,7 за рахунок коштів міського
у тому числі: бюджету, залучення коштів
підприємств, інвестиції

4.1. Утримання і поточний ремонт вулично-
дорожньої мережі: 6670,0 6353,0 37088,5
-поточний ремонт 630,0 630,0 3940,0
-очищення покриття, вивіз сміття, снігу,
льоду 4045,0 4023,0 22538,5
-утримання та ремонт об’єктів зливної
каналізації 665,0 460,0 2870,0
-утримання та ремонт технічних засобів
регулювання дорожнього руху 570,0 570,0 3560,0
-нанесення дорожньої розмітки 120,0 170,0 1060,0
-чергування та робота транспорту, машин
і механізмів у зимовий період 640,0 500,0 3120,0
4.2.Утримання та поточний ремонт штучних споруд: 570,0 765,0 4780,0
-утримання і ремонт механізмів та конструк-
тивних вузлів Інгульського мосту 85,0 110,0 690,0
-утримання і ремонт механізмів та конструкт-
тивних вузлів Південнобузького мосту 280,0 290,0 1810,0
-утримання і ремонт конструктивних
вузлів Аляудської переправи 40,0 50,0 310,0
-очищення покриття і вивезення сміття, снігу
льоду 65,0 165,0 1030,0
-поточний ремонт мостів 100,0 150,0 940,0
4.3. Утримання й поточний ремонт об’єктів сані-
тарного очищення та прибирання міста –всього: 450,0 680,0 3125,0
-утримання і ремонт громадських туалетів 115,0 125,0 780,0
-знешкодження та поховання трупів тварин 160,0 190,0 1190,0
-утримання звалища листя 155,0 165,0 1030,0
-розробка паспорта звалища у В.Коренисі - 180,0 -
-придбання засобів для відлову тварин 20,0 20,0 125,0
4.4. Утримання та ремонт малих архітектурних
форм (лави, урни, навіси на зупинках громадського
транспорту, паркани, огорожі, альтанки, декоротивні
скульптури та композиції, пам’ятники, обладнання
дитячих та спортивних майданчиків, вази для
для квітів, фонтани та декоративні басейни) 450,0 4 976,9 5729,5
4.5. Утримання та поточний ремонт об’єктів вуличного
освітлення та зовнішніх електромереж: 3500,0 3750,0 23440,0
-оплата за електроенергію 1800,0 1830,0 11440,0
-утримання та поточний ремонт 1700,0 1920,0 12000,0
4.6. Утримання та поточний ремонт зелених насаджень
(парки, сквери, сади загального користування, зеле-
ні насадження на вулицях, дорогах, прибудинкових
територіях та санітарно-захисних зонах, інвентари-
зація зелених насаджень та прийняття на баланс
без господарських насаджень) 4534,0 4534,0 19924,5
4.7.Утримання та поточний ремонт пляжів і переправ: 535,0 535,0 1760,0
- обслуговування та ремонт пляжів “Стрілка” й 470,0 470,0 1360,0
“Прибій” (охорона, ремонт, утримання споруд та
обладнання пляжів, завезення питної води, піску,
очищення неканалізованих громадських туалетів,
вивіз рідких відходів, очищення території пляжів
та вивіз сміття, розчищення русел річок від наму-
лів, відкладів та завалів), інвентаризація пляжів
-обслуговування переправи на Каботажному молу 65,0 65,0 400,0
4.8. Утримання та поточний ремонт кладовищ (очищення
вивіз сміття, листя з території міських кладовищ та
військового меморіалу „Скорботна мати”, ремонт і
і утримання кладовищних будівель, споруд громад-
ського користування, відновлення й заміна огорож,
завезення води, очищення неканалізованих громад-
сяких туалетів, вивезення рідких відходів, ремонт по-
криттів, проїздів та пішохідних доріжок), інвентари-
зація кладовищ та прийняття на баланс закритих
кладовищ 337,0 460,0 1400,0
4.9. Відновлення об’єктів вуличного освітлення та
зовнішніх електромереж 1400,0 3960,0 24695,0
4.10. Капітальний ремонт зелених насаджень - всього: 780,0 780,0 4900,0
-ремонтні роботи у парках, скверах, на бульва-
рах та вулицях 780,0 780,0 4900,0
4.11 Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі
та штучних споруд: 6350,0 6350,0 35173,2
- мостів 2837.9 2837.9 14189.5
-доріг 2652,1 2652,1 15603,7
-технічних засобів регулювання дорожнім
рухом 460,0 460,0 2870,0
-зливової каналізації 340,0 340,0 2100,0
-проектні роботи 60,0 60,0 410,0
4.12. Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі
та штучних споруд 3400,0 3400,0 21250,0
5. Придбання обладнання (спецтехніки) 800,0 1150,0 7200,0 за рахунок коштів під-
приємств та міського
бюджету, інвестицій


6. Берегоукріплювальні роботи-всього: 200,0 200,0 1000,0 за рахунок коштів
міського бюджету,
інвестицій
7.Будівництво нових кладовищ - всього, 1000,0 3000,0 8000,0 за рахунок коштів
бюджету розвитку,
залучення коштів
підприємств, інвестиції

у тому числі:
- Варварівського 200,0 800,0 1625,0
- Корабельного 300,0 900,0 1725,0
- Матвіївського 300,0 900,0 1725,0
- землі полігону Жовтн. р-ну 200,0 400,0 2925,0

8.Теплове господарство-всього, 2300,0 3600,0 12900,0

у тому числі:
-будівництво на базі котельні “Промзона” за рахунок коштів бюджету
когенераційної (газотурбоелектростанції, розвитку та коштів підпри-
газодизельгенератора) установки 50,0 1000,0 4000,0 ємств
-будівництво котельні у мкр. Матвіївка з
тепловими мережами 400,0 800,0 800,0 -------“--------
-заміна на малих котельнях малоефективних, за рахунок
морально та фізично застарілих котлів на коштів
сучасні з ККД не менше 92% ( у т. ч. НІІСТУ підприємств
на НІІСТУ-5МКФ) 300,0 300,0 2000,0
-обладнання вузлів обліку відпуску тепло-
енергії на районних котельнях та ВАТ „МТЕЦ” 200,0 200,0 600,0 --------“---------
-обладнання вузлів обліку газу на базі
інформаційних систем районних котелень 150,0 100,0 3500,0 -------“---------
-ремонт теплових мереж із застосуванням
попередньо ізольованих труб 300,0 300,0 2000,0 ------“---------
-заміна лічильників газу РГ на малих коте-
льнях на лічильники РГК-ЕХ з коректо-
рами 900,0 900,0 - --------“--------

9. Водопровідно-каналізаційне господарство, 28180,0 59170,0 119250,0 за рахунок коштів підприємства

у тому числі:
-водопровідне господарство –всього: 11280,0 24170,0 44750,0
-дослідження і проект підруслового водозабору 100,0 - -
-заміна обладнання НСВ 0-го та 1-го підйомів у
с. Нікольському 250,0 250,0 1300,0
-заміна аварійної ділянки водоводу Дніпро-
Миколаїв 400,0 500,0 500,0
- реконструкція хлорного цеху ВДН 200,0 500,0 -
- реконструкція повітряного переходу в р-ні
річки Верьовчиної з виконанням берего-
укріплювальних робіт 800,0 - -
- ремонт дамби Жовтневого водосховища і башти
КріБ 50,0 50,0 100,0
- гідробіологічне дослідження технічної і питної
води з метою додержання вимог СанПіН,
розробка рекомендацій по використанню
сучасних передових технологій очищення
питної води - 50,0 450,0
- заміна обладнання НСВ 1-го підйому,
установлення водолічильника 30,0 170,0 1000,0
- санація та заміна внутрішньомайданчикових
водоводів і каналізаційних колекторів 300,0 600,0 1000,0
- заміна зношеного та замортизованого
обладнання, запірної арматури технологічних
споруд по відстоюванню та фільтруванню води 200,0 500,0 3500,0
- будівництво хлораторної зі складом хлору
- будівництво відстійника 1 черги 300,0 1000,0 3000,0
- реконструкція РЧВ № 4 100,0 - -
- реконструкція із заміною обладнання НСВ 700,0 2000,0 1000,0
II –го підйому та НСВ ВАТ „МГЗ” 900,0 1000,0 4000,0
- реконструкція лабораторії по здійсненню контролю
за якісними показниками води 300,0 500,0 500,0
- реконструкція НСВ III –го підйому із заміною
обладнання і переведенням на автоматизований
режим роботи 100,0 2500,0 2500,0
- будівництво РВЧ 2х20 т.м3 2100,0 5000,0 5000,0
- реконструкція хлораторної НСВ III-го підйому
з автоматичним контролем за вмістом хлору 200,0 600,0 1000,0
- реконструкція внутрішньомайданчикових мереж
НСВ III-го підйому, IV-го підйому та ПНС
“Північна” 100,0 200,0 400,0
- будівництво РЧВ-10т.м3 на НСВ IV-го
підйому - 100,0 2000,0
- реконструкція хлораторної НСВ IV-го підйому 1900,0 - -
- виконання паспортизації мереж водопроводу
по місту з гідравлічними розрахунками 50,0 350,0 500,0
- заміна та реконструкція аварійних водогонів 500,0 1000,0 3000,0
- заміна магістральних та вуличних мереж 800,0 2000,0 4000,0
- реконструкція та модернізація всіх ПНСВ з
переведенням на автоматичний режим роботи 500,0 2300,0 5000,0
- обладнання житлових будинків побудинковими
приладами обліку питної води з виводом
показників в ЦДП 400,0 3000,0 5000,0
10. Каналізаційне господарство - всього: 16900,0 35000,0 74500,0
- добудова IV-го вторинного відстійника 2600,0 - -
- реконструкція технологічних споруд та споруд
по зневодненню, транспортуванню та утилізації
осаду 300,0 3000,0 6000,0
- реконструкція глибоководного випуску 2200,0 3000,0 4000,0
- будівництво хлораторної потужністю 100кг
хлору /год на ГОСК - 1300,0 3000,0
- будівництво технологічних споруд доочищення
стічних вод 1300,0 5000,0 15000,0
- реконструкція головної насосної станції
каналізації 1400,0 3000,0 10000,0
- реконструкція НСК-5 1300,0 2000,0 5000,0
- реконструкція всіх перекачуючих НСК з
переведенням на автоматизований режим роботи 2100,0 3000,0 9000,0
- паспортизація всіх каналізаційних мереж з
гідравлічними розрахунками 100,0 200,0 500,0
- будівництво напірного колектора від НСК-5 1100,0 3000,0 -
- добудова самоплинного колектора по
вул.Інженерній - 1500,0 -
- заміна самоплинного колектора по вул.М.Морській 300,0 2000,0 -
- санація самоплинних аварійних колекторів 3400,0 5000,0 16000,0
- реконструкція I-нитки напірного колектора від
ГНСК до ГОСК Д= 1400мм. 800,0 3000,0 6000,0

11. Субсидії та дотації підприємствам комунальної за рахунок коштів
власності міста на покриття витрат з утримання міського бюджету
житлового фонду та підприємствам, які надають
послуги по вивезенню рідких відходів від житлових
будинків комунальної власності міста без центра-
лізованого водовідведення у разі різниці між
економічно обґрунтованими тарифами та діючими 6263,0 6263,0 31315,0
12. Вивезення твердих побутових відходів від за рахунок коштів
житлових будинків міської комунальної власності, міського бюджету
товариств співвласників багатоквартирних будинків,
житлово-будівельних кооперативів, приватного
сектору 2000,0 2000,0 10000,0
13. Газифікація житлового фонду 170,0 1500,0 за рахунок коштів
бюджету розвитку,
залучення коштів
підприємств, інвестиції
14.Будівництво каналізованих громадських туалетів 50,0 300,0 за рахунок коштів
бюджету розвитку,
залучення коштів підприємств,
інвестиції
15. Підготовка міста до проведення святкових заходів 160,0 180,0 900,0 за –
рахунок коштів
міського бюджету
16. Поховання безрідних 190,0 200,0 1000,0 за рахунок коштів
міського бюджету
17. Вивіз трупів з місць подій 150,0 170,0 850,0 за рахунок коштів
міського бюджету
__________________________________________________________________________________________________________
Всього: 82964,0 118145,0 436491,7
________________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: