Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 36/10 від 2005-09-14

Про затвердження Програми запобіганнята реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характерув м. Миколаєві на 2006-2010 рр. (ВН. ЗМІН ТА ДОПОВН. №9/15 ВІД 21.12.06) (ВН. ЗМІН ТА ДОП. №18/7 ВІД 29.11.07) (ВН. ЗМІН ТА ДОП. №22/18 ВІД 28.02.08) (ВН. ЗМІН №31/17 ВІД 17.12.08) (ВН. ЗМІН ТА ДОП. №29/7 ВІД 30.10.08) (ВН. ЗМІН №32/19 ВІД 29.01.09)


ВН.ЗМІН ТА ДОПОВН.
ВН.ЗМІН ТА ДОПОВН.
ВН. ЗМІН ТА ДОП.
ВН. ЗМІН
ВН. ЗМІН ТА ДОП.
ВН. ЗМІН
Розглянувши питання щодо затвердження Програми запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру в м.Миколаєві на 2006-2010 рр.”, керуючись ст.ст. 26, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру в м.Миколаєві на 2006-2010 рр. (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Чайку В.Д.
Міський голова В.Д.Чайка
Затвердженорішенням міської радивід 14 вересня 2005№ 36/10

ПРОГРАМА
запобігання та реагування на надзвичайні
ситуації техногенного та природного характеру
в м. Миколаєві на 2006-2010 рр.

м.Миколаїв
1. Загальні положення
Програму розроблено відповідно до вимог Законів України “Про Цивільну оборону України” від 03.02.93р., “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру” від 08 червня 2000 року, “Про аварійно-рятувальні служби” від 14 грудня 1999 року, “Про об’єкти підвищеної небезпеки” від 18 січня 2001 року, Концепції безпеки міста Миколаєва, затвердженої рішенням Миколаївської міської ради від 25.02.05 № 31/43.
1.1. Загальна характеристика стану техногенно-природної небезпеки м.Миколаєва й аналіз тенденції її розвитку
Місто Миколаїв – адміністративний центр Миколаївської області, посідає 9 місце серед обласних центрів за чисельністю населення в Україні. За станом на 1 січня 2005 року кількість наявного населення становить 509 тис., територія міста становить 259,8 кв.км. Загальна протяжність доріг – 556 км, у тому числі: з твердим покриттям – 354 км, з ґрунтовим – 202 км. Довжина берегової лінії в межах м.Миколаєва складає 128 км, площа водної акваторії - 74 кв.км.
Промисловість міста є багатогалузевою, нараховує понад 100 промислових об’єднань та підприємств машинобудування і металообробки. На території міста розміщується понад 100 потенційно-небезпечних об’єктів, 20 з них - хімічно-небезпечні. Максимально можлива кількість сильнодіючих отруйних речовин (СДОР) , яка може зберігатися на них, сягає: хлор – понад 54 тонн, аміак – близько 105 тонн. Інші об’єкти – радіаційно й пожежо-вибухо-небезпечні. 30% хімічно-небезпечних об’єктів не мають локальних систем виявлення викиду СДОР, що збільшує ризик виникнення НС, ураження персоналу об’єктів та населення, яке проживає біля цих об’єктів. Північніше міста проведено аміакопровод, яким транспортують сотні тонн аміаку.
Аналіз причин аварій, які супроводжувалися викидом, витоком СДОР, свідчить, що можливість виникнення НС на хімічно небезпечних об’єктах, яка призведе до ураження виробничного персоналу та населення у районі розташування підприємств, на сьогодні не виключена.
Всього по місту Миколаєву в зонах можливого хімічного ураження може опинитися населення понад 72 тис. осіб. Додаткова потенційна загроза виходить від аміакопроводу ДП “Укрхімтрансаміак”, при виникненні аварії на якому в зоні порогової концентрації може опинитися населення Ленінського, Центрального та Заводського районів.
Останнім часом терористичні акти з ймовірно можливих загроз переходять до реальних. Спостерігається тенденція активізації діяльності екстремістських угруповань у країнах пострадянського простору і країнах далекого зарубіжжя.
В умовах щільної міської забудови, високої концентрації промислових об’єктів особливу небезпеку представляє можливість ініціювання ними техногенних катастроф і застосування засобів масового ураження.
Виходячи з вищевикладеного, особливу важливість набуває наявність засобів індивідуального та колективного захисту виробничого персоналу підприємств і населення.
Наявний фонд захисних споруд міста складається з 231 споруди, 125 з яких не готові до використання за призначенням, потребують капітального ремонту і доукомплектування спецобладнанням, а деякі не підлягають відновленню. На загальному фоні гірший стан справ на спорудах, що належать до комунальної власності міста: з 74 споруд 57 не готові до прийому людей.
На низькому рівні залишається забезпечення засобами радіаційного та хімічного захисту працівників виконавчих органів міської ради. При розглядах міського бюджету на 2004-2005 рр. на вищезазначені цілі кошти не передбачались. Низькою є забезпеченість засобами індивідуального захисту і в організаціях, які відносяться до міської комунальної форми власності.
Здійснення невідкладних заходів потребує ситуація, яка склалася на водних об’єктах міста. Тільки за останні два роки в акваторії міста загинуло понад 40 осіб, в т.ч. 5 дітей. Основними причинами трагічних випадків, що призводять до загибелі людей, крім нехтування правилами безпеки поведінки на воді і льоду, є недостатнє вжиття запобіжних заходів, відсутність дієвої системи рятування. На береговій смузі, яка дорівнюється відстані між Миколаєвом та Одесою, спостереження за акваторією у 2004 році здійснювали 6 сезонних та відомчих рятувальних постів.
Проведення заходів у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання та оперативне реагування на них в значній мірі залежать від засобів зв’язку, оповіщення та інформування. На об’єктах міста розташовано 140 електросирен, з них у справному стані - 103. Мережі провідного мовлення в останній час населенням практично не використовуються у зв’язку з погіршенням технічного стану комплексу КП ТРК “МАРТ”. Існуюча мережа інформаційних табло у міському громадському транспорті (15 шт.) невзмозі повністю забезпечити півмільйонне населення міста необхідною інформацією через малу кількість табло. Відсутній також мобільний зв`язок з оперативними групами реагування.
Досвід роботи з ліквідації наслідків НС свідчить, що без резервів відповідних матеріальних ресурсів оперативно ліквідувати надзвичайну ситуацію, надати допомогу та відновити систему життєзабезпечення населення, практично, неможливо. Місто має матеріальний резерв, але він потребує постійного поповнення та розширення номенклатури матеріальних засобів на підставі аналізу застосування резерву за призначенням.
Стан природно-техногенної безпеки і динаміка надзвичайних ситуацій останніх років свідчать про зростання рівня загрози життєдіяльності населення, економіці та навколишньому природному середовищу. Найбільших втрат і руйнувань зазнають об’єкти енергетичного і промислового комплексів, систем зв’язку, комунальне господарство та інші галузі, від яких безпосередньо залежить життєзабезпечення населення. Зазнаючи майже щорічного впливу стихійного лиха, вони стають все більш вразливими і чутливими до руйнівних чинників та надзвичайних ситуацій і потребують вжиття невідкладних заходів щодо зменшення природно-техногенного впливу на безпеку населення і територій міста.
2. Мета програми

Метою програми є реалізація окремих розділів Концепції безпеки міста Миколаєва, затвердженої рішенням міської ради від 25.02.05 № 31/43, з питань захисту населення і територій міста від загрози техногенного та природного походження.
2.1. Основні завдання програми
Основними завданнями для виконання програми є:
- проведення комплексу профілактичних заходів, спрямованих на виявлення та запобігання найбільш вірогідним у місті надзвичайним ситуаціям техногенного та природного характеру;
- забезпечення реальної готовності органів управління, сил та засобів, призначених для оперативного реагування на надзвичайні ситуації при їх виникненні та ліквідації їх наслідків;
- підвищення ролі і впливу органів місцевого самоврядування у сфері запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
- підготовка населення, керівного складу і фахівців з питань цивільного захисту населення до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
3. Шляхи розв’язання завдань програми
3.1. Проведення комплексу профілактичних заходів, спрямованих на запобігання найбільш вірогідним у місті надзвичайним ситуаціям техногенного та природного характеру передбачає:
- розвиток міських систем моніторингу виникнення НС на об’єктах і територіях міста;
- забезпечення ефективного функціонування системи інформування органів місцевого самоврядування, громадських організацій та населення з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
- здійснення нагляду і контролю у сфері захисту населення і територій від НС техногенного та природного характеру;
- підвищення ефективності системи рятування людей на воді у м.Миколаєві, розвиток її матеріально-технічної бази;
- укладання договорів на обслуговування між підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, на яких існує небезпека виникнення надзвичайної ситуації природного чи техногенного характеру та аварійно-рятувальними службами.
3.2. Забезпечення реальної готовності органів управління, сил та засобів, призначених для оперативного реагування на надзвичайні ситуації при їх виникненні та ліквідації їх наслідків передбачає:
- поновлення і вдосконалення системи зв’язку та оповіщення керівного складу ЦО;
- забезпечення надійним зв’язком мобільних оперативних груп органів управління ЦО;
- приведення засобів колективного захисту в готовність до використання;
- забезпечення ефективної діяльності систем життєзабезпечення населення у надзвичайних ситуаціях;
- виконання місцевих програм ліквідації наслідків підтоплень території м.Миколаєва, створення страхового фонду документації тощо;
- розвиток аварійно-рятувальних та комунальних аварійних служб, їх технічне оснащення.
3.3. Підвищення ролі і впливу органів місцевого самоврядування у сфері запобігання і реагування на надзвичайні ситуації передбачає:
- реалізацію державного регулювання в сфері запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
- організацію підготовки міського господарства до сталого функціонування в умовах надзвичайних ситуацій;
- розвиток нормативної правової бази міста у сфері його безпеки;
- поповнення міського матеріального резерву, призначеного для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, розширення його асортименту на підставі набутого досвіду;
- забезпечення на території міста виконання законодавства у сфері безпеки, захисту населення і територій, ефективне застосування правових та економічних механізмів;
- інформаційне забезпечення заходів з питань безпеки міста.
3.4. Підготовка населення, керівного складу і фахівців до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру передбачає:
- навчання персоналу об’єктів підвищеної небезпеки та населення, що проживає навколо них, діям під час надзвичайних ситуацій;
- вдосконалення системи підготовки органів управління;
- регулярне проведення об’єктових навчань, тренувань сил та засобів з питань реагування на надзвичайні ситуації;
- розроблення посібників для всіх категорій населення, а також фахівців міської підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (ЄДС НС);
- навчання непрацюючого населення.
4. Етапи реалізації програми
Реалізацію програми планується здійснити у два етапи.
4.1. На першому етапі (2006-2008 рр.) основна увага буде приділятися:
- розробленню та вдосконаленню законодавчої і нормативно-правової бази у сфері забезпечення безпеки міста з урахуванням чинного законодавства;
- розробленню і впровадженню організаційно-керівного механізму реалізації Програми, схем супроводу та контролю за її виконанням;
- вивченню та оцінюванню ефективності інвестицій у запобігання виникненню НС;
- створенню сучасних прогнозно-моделюючих систем для переходу на нормування допустимого ризику техногенної і природної безпеки на потенційно-небезпечних об’єктах міста;
- застосуванню страхових механізмів;
- підтриманню у готовності систем управління, оповіщення та зв’язку до застосування за призначенням, дообладнанню відповідно інженерно-технічним нормам міських, районних та об’єктових пунктів управління;
- скороченню застосування шкідливих речовин на об’єктах, які мають його в технологічному виробництві, шляхом послідовної їх модернізації на підставі передових та нешкідливих технологій;
- вдосконаленню системи рятування людей, розвитку її матеріально-технічної бази.
4.2. На другому етапі (2009-2010 рр.) передбачається практична реалізація комплексу програмних заходів, у тому числі:
- розроблення стратегії забезпечення безпеки міста на підставі Концепції безпеки м.Миколаєва;
- ідентифікація джерел небезпек та побудова захисних бар’єрів на основі комп’ютерних технологій розрахунку рівнів ризику;
- впровадження практики нормування допустимого ризику техногенної і природної безпеки з використанням сучасних комп’ютерних прогнозно-моделюючих систем;
- завершення розвитку та взаємодії між міською підсистемою Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру і аварійно-рятувальними службами комунальними, громадських організацій, підприємств, установ та організацій міста;
- завершення заходів із забезпечення населення засобами індивідуального і колективного захисту на випадок виникнення надзвичайної ситуації, приведення їх у відповідність до вимог керівних документів та підтримка у готовності до використання за призначенням;
- створення інформаційної бази даних щодо небезпечного природного та техногенного впливу на будинки та споруди міста, стану довкілля та обстановки на потенційно-небезпечних об’єктах і прилеглих до них територій;
- вдосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері цивільного захисту, враховуючи сучасні досягнення науки і світового досвіду;
- корегування комплексних заходів щодо запобігання виникненню НС, в напрямку найбільш вірогідних для регіону НС природного та техногенного характеру;
- узагальнення практики застосування законодавства у сфері захисту населення і територій міста від НС техногенного та природного характеру, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення в межах чинного законодавства.
5. Механізм реалізації і контроль за виконанням Програми
5.1. Реалізація завдань Програми забезпечується шляхом виконання щорічних програмних заходів, розроблення яких покладається на управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міста і затверджується виконавчим комітетом Миколаївської міської ради.
5.2. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення у рамках своїх повноважень здійснює координацію, організацію і контроль заходів по реалізації Програми, є розпорядником коштів, які передбачені на виконання Програми, несе відповідальність за своєчасне, якісне її виконання та використання бюджетних коштів. Надає звіти та необхідну інформацію про хід виконання заходів і завдань Програми.
6. Фінансове забезпечення Програми.
6.1. Фінансування заходів Програми здійснюється відповідно до діючого законодавства за рахунок:
- коштів державного бюджету;
- коштів міського бюджету;
- коштів підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності;
- коштів громадських організацій, що створюють аварійно-рятувальні служби;
- інших джерел, які не заборонені законодавством.
6.2. За рахунок коштів державного бюджету фінансуються:
- утримання централізованої системи оповіщення;
- програмне забезпечення інформаційно-аналітичної системи з надзвичайних ситуацій;
- утримання спеціалізованих аварійно-рятувальних служб;
- підготовка органів управління, фахівців з питань надзвичайних ситуацій на курсах цивільної оборони;
- паспортизація потенційно небезпечних об’єктів;
- створення страхового фонду документації;
- створення запасів засобів індивідуального захисту на воєнний час.
6.3. За рахунок міського бюджету в межах затверджених асигнувань фінансуються:
- заходи щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій і заходів з рятування на водах;
- створення другої черги міських матеріальних резервів;
- утримання та модернізація систем міського оповіщення та зв’язку;
- розвиток комунальних аварійних служб;
- приведення засобів колективного захисту у готовність до використання;
- придбання обладнання для забезпечення роботи пунктів управління;
- вдосконалення інформаційно-аналітичної системи з надзвичайних ситуацій;
- забезпечення засобами індивідуального захисту працівників органів виконавчої влади;
- створення страхового фонду документації на об’єкти культурної спадщини.
6.4. За рахунок інших джерел фінансуються роботи по:
- створенню об’єктових систем запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків;
- забезпеченню безаварійної експлуатації потенційно небезпечних об’єктів з підтриманням мінімально можливого ризику;
- створенню об’єктових запасів матеріальних резервів для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій;
- оснащенню аварійних відомчих служб та сил реагування на надзвичайні ситуації об’єктового рівня;
- підготовці та перепідготовці фахівців з питань надзвичайних ситуацій;
- розробленню та впровадженню нормативних документів регулювання безпеки діяльності об’єктів потенційної небезпеки;
- створенню страхового фонду документації;
- придбанню засобів індивідуального захисту;
- створенню прогнозно-модулюючих програм для переходу на нормування допустимого ризику техногенної безпеки на потенційно небезпечних об’єктах міста;
- забезпеченню персоналу об’єктів та населення засобами індивідуального захисту;
виконанню невідкладних заходів щодо загибелі людей на воді;
розвитку аварійно-рятувальних служб громадських організацій.
7. Очікувані результати реалізації Програми
Виконання завдань Програми передбачає:
- забезпечення готовності до дій органів управління, сил та засобів міської підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру;
- створення системи превентивної безпеки з метою максимально можливого, економічно обґрунтованого зменшення ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій і мінімалізацію їх наслідків.
Повноцінне функціонування ЄДС НС забезпечить ефективну реалізацію державної політики з питань захисту населення і територій, підвищить роль і вплив органів місцевого самоврядування у справі створення безпечних умов життєдіяльності міста.
Системний підхід до організації робіт із запобігання, виявлення і ліквідації промислових аварій, наслідків небезпечних природних процесів і явищ дозволить адекватно і оперативно оцінювати тенденцію розвитку небезпек, почати формування системи нормативів і показників допустимого техногенного та природного ризику, що, в свою чергу, дасть змогу здійснити перехід на нормування допустимого ризику та зниження його рівня в особливо небезпечних районах міста.
Поліпшення систем оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайної ситуації і своєчасне інформування його про наявну обстановку та правила поведінки адекватно до ситуації дозволить істотно скоротити втрати населення, особливо в гострий період розвитку надзвичайної ситуації. Реалізація цього напряму дозволить зменшити витрати бюджету на компенсацію збитків постраждалому населенню.
Створення і забезпечення ефективної системи рятування людей на воді у м.Миколаєві, розвиток її матеріально-технічної бази, налагодження ефективної роботи із запобігання нещасним випадкам на водних об’єктах міста дозволить забезпечити збереження життя мешканцям міста.
Впровадження державного регулювання у сфері надзвичайних ситуацій забезпечить застосування ринкового механізму впливу на системи реагування всіх рівнів. Використання повною мірою страхових механізмів, ліцензування нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки тощо дозволить знизити на 15-20 відсотків витрати бюджету у цій сфері.
Реалізація заходів щодо розвитку аварійно-рятувальних служб комунальних, підприємств, громадських організацій, підприємств, установ, організацій міста сприятиме розширенню діапазону дій цих служб, підвищить оперативність та ефективність проведення першочергових аварійно-рятувальних робіт.
Реалізація запланованого Програмою комплексу заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру забезпечить зменшення кількості надзвичайних ситуацій техногенного характеру на території міста, зменшення бюджетних витрат на ліквідацію їх наслідків та середньорічних втрат населення від негативної дії надзвичайних ситуацій на 20 відсотків. Досягнення цих цілей сприятиме реальній суспільній підтримці діяльності органів місцевого самоврядування у сфері забезпечення сталого розвитку м.Миколаєва, створення безпечних умов життєдіяльності населення міста.
8. Заходи,
передбачені Програмою запобігання та реагування
на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру
на 2006-2010 рр.
1. Розроблення й реалізація комплексу профілактичних заходів, спрямованих на визначення та запобігання найбільш вірогідних надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

1.1. Впровадження прогнозно-моделюючих програм для переходу на нормування допустимого ризику техногенної безпеки на хімічно-небезпечних об’єктах міста.
Управління з питань НС та ЦЗН, хімічно-небезпечні об’єкти міста
1.2. Здійснення заходів з нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки м.Миколаєва.
Управління з питань НС та ЦЗН
1.3. Застосування страхових механізмів.
Установи, підприємства, організації
1.4. Створення банку даних техногенної безпеки, потенційно небезпечних об’єктів міста.
Управління з питань НС та ЦЗН
1.5. Створення і оснащення відомчих рятувальних постів на водних об’єктах міста.
Управління з питань НС та ЦЗН,
установи, організації, підприємства
1.6. Налагодження взаємодії і сталого зв’язку між потенційно-небезпечними об’єктами та черговими службами з питань надання інформації щодо загрози або виникнення надзвичайної ситуації.
Управління з питань НС та ЦЗН,
потенційно-небезпечні об’єкти міста
1.7. Створення страхового фонду документації на вироби та об’єкти, що забезпечують стале функціонування економіки міста.
Установи, організації, підприємства
1.8. Створення та відновлення локальних систем оповіщення та виявлення сильнодіючих отруйних речовин на потенційно-небезпечних об’єктах міста.
Потенційно-небезпечні об’єкти міста
1.9. Паспортизація потенційно-небезпечних об’єктів і територій щодо ризику виникнення надзвичайних ситуацій.
Потенційно-небезпечні об’єкти міста

2. Забезпечення реальної готовності органів управління, сил та засобів, призначених для оперативного реагування на надзвичайні ситуації та ліквідацію їх наслідків.

2.1. Створення та накопичення матеріально-технічних і фінансових резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій.
Управління з питань НС та ЦЗН, організації, підприємства, установи та служби ЦО міста
2.2. Приведення засобів колективного захисту в готовність до використання.
Управління з питань НС та ЦЗН,
установи, організації, підприємства
2.3. Удосконалення систем зв’язку, оповіщення та управління місцевого та об’єктового рівня.
Управління з питань НС та ЦЗН, організації, потенційно-небезпечні об’єкти міста
2.4. Модернізація системи централізованого оповіщення населення про надзвичайні ситуації.
Управління з питань НС та ЦЗН
2.5. Створення та розвиток комунальних, відомчих та громадських аварійних служб.
Управління з питань НС та ЦЗН, потенційно-небезпечні об’єкти міста, комунальні підприємства
2.6. Забезпечення засобами індивідуального захисту персоналу підприємств, установ та організацій.
Установи, організації, підприємства
3. Підвищення ролі і впливу органів місцевого самоврядування у сфері запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.
3.1. Забезпечення готовності та контролю за станом готовності до дій і взаємодії органів управління, сил та засобів, призначених для запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного та природного характеру.
Управління з питань НС та ЦЗН
3.2. Розвиток нормативної правової бази міста у сфері його безпеки.
Управління з питань НС та ЦЗН,
відділ юридичного забезпечення
виконкому міської ради
3.3. Вдосконалення структури міської підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, поліпшення виконавчої дисципліни, роботи зі зверненнями громадян та інформаційного забезпечення діяльності з питань безпеки міста.
Управління з питань НС та ЦЗН
3.4. Забезпечення на території міста виконання законодавства у сфері безпеки захисту населення.
Управління з питань НС та ЦЗН
3.5. Впровадження обов’язкового аварійного обслуговування об’єктів, згідно з Переліком (Постанова КМУ від 04.08.2000 № 1214).
Об’єкти, які підпадають обов’язковому обслуговуванню, Миколаївський ЗВАРЗ
4. Підготовка населення, керівного складу і фахівців з питань цивільного захисту населення до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
4.1. Створення відкритої інформаційної системи з питань надзвичайних ситуацій, випуск інформаційних матеріалів з цих питань. Організація та матеріально-технічне забезпечення заходів освітньо-інформаційної роботи і поширення серед населення знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях.
Управління з питань надзвичайних ситуацій
та цивільного захисту населення
4.2. Організація, матеріально - технічне забезпечення, проведення навчань сил реагування, тренувань органів управління, змагань з питань реагування на надзвичайні ситуації.
Управління з питань надзвичайних ситуацій
та цивільного захисту населення
4.3. Забезпечення ефективного функціонування мережі навчально-консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних підприємствах для проведення інформаційно-роз’яснювальної та просвітницької роботи серед населення не зайнятого у сфері виробництва та обслуговування.
Курси цивільної оборони міста,
житлово-експлуатаційні підприємства.
9. Кошти,
необхідні для фінансування заходів Програми запобігання та реагування на надзвичайні ситуації
техногенного та природного характеру в м. Миколаєві на 2006-2010 р.р.
№з/п Заходимісь-когобюд-жету(тис. грн.)залу-че-них(тис. грн.)Всього витрат(тис. грн.)20062007200820092010
місь-когобюд-жетузалу-чених місь-когобюд-жетузалу-чених місь-кого бюд- жетузалу-ченихмісь-когобюд-жетузалу-ченихмісь-когобюд-жетузалу-че-них
1Фінансування заходів щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій і заходів з рятування на водах60004400104001200700120080012009001200100012001000
2Поновлення матеріального резерву1505006503010030100301003010030100
3Приведення засобів колек-тивного захисту в готовність до використання17086010306026040200301502015020100
4Утримання та модернізація міської системи оповіщення та зв’язку35066010007013070130701307013070130
5Придбання обладнання для забезпечення роботи аварій-них служб ЖКГ1005006002010020100201002010020100
6Придбання спеціального обладнання для забезпечення роботи пунктів управління та мобільних оперативних груп органів управління 5010015010201020102010201020
7Впровадження автоматизо-ваних технологій збирання, аналізу і передачі інформації про наслідки надзвичайних ситуацій, моніторинг потенційно небезпечних об’єктів та територій, гідрометеорологічних явищ255075510510510510510
8Забезпечення ЗІЗ працівників органів виконавчої влади40-4010-10-10-10---
Всього68857060139451405132013851360137514101365151013551460




знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: