Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ від 2001-09-27


МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДАР І Ш Е Н Н Я27.09.2001 № 34/7Про основні напрямки розвитку містобудівної політики на 2001 - 2003 роки Проаналізувавши хід містобудівних процесів у місті за останні декілька років, міська рада зазначає, що після тривалого економічного непорозуміння майже у всіх галузях міського господарства на сьогоднішній день відбувається економічний підйом, який сприяє збільшенню обсягів будівельних робіт підприємств усіх форм власності, за останні два роки він збільшився втричі. Про це свідчать такі факти: за 1995 рік видано 40 дозволів на будівельні роботи, а за 2000 рік вже 215, за перше півріччя 2001 року – 205; прийнято в експлуатацію об’єктів підприємств усіх форм власності: в 1995 р. – 55, в 2000 р. – 162, у т.ч. 9 житлових будинків загальною площею 35,725 тис. м2, за перше півріччя 2001 р. – 87, у т.ч. 5 житлових будинків загальною площею 9,019 тис.м2. За цей час значно зросло навантаження працівників виконкому, які забезпечують цей сектор роботи. У той же час період 1997 – 2000 років позначений вагомим скороченням чисельності працівників містобудівного сектору. За цей період з міського бюджету не виділено коштів на оновлення планово-картографічних матеріалів і систематизацію інженерно-геологічних вишукувань. За 1995 рік головним управлінням містобудування та архітектури було розглянуто 2037 звернень громадян, підприємств та приватних підприємців, за 2000 рік – 4722 (232%), а за перше півріччя 2001 року – 2400 звернень. У виконком міської ради за рік надходить біля 11000 звернень і листів юридичних та фізичних осіб, що становить 900 звернень на місяць, з них 250 звернень (28%) з питань будівництва, архітектури і земельних відносин. Тільки протягом п’яти років майже втричі збільшилась кількість обсягів виконаних робіт КП «Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро»: з 1205 замовлень у 1995 році до 3300 у 2000 році. За 1995 рік головним управлінням містобудування та архітектури підготовлено 20 проектів рішень міськвиконкому з питань, які відносяться до компетенції управління, за 2000 рік вже 224 проекти рішень, за перше півріччя 2001 року – 187 документів. Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю підготовлено проектів рішень і розпоряджень виконкому: 1998 р. – 95, 2000 р. – 336, перше півріччя 2001 р. – 179; перевірено скарг та звернень: 1995 р. - 99, 2000р. – 152, перше півріччя 2001 р. – 88; видано приписів на порушення: 1995 р. – 96, 2000 р. – 100, перша половина 2001 р. – 40. Таким чином, у зв’язку із значним ростом планової роботи, наявною чисельністю фахівців інспекції ДАБК (3 особи) зменшується можливість контролю за порушеннями містобудівної діяльності. Крім того, притягнуто до адміністративної відповідальності за правопорушення в містобудуванні за ст.96, 97 АК України: 1995 р. – 77 осіб, 2000 р. – 412 осіб, перше півріччя 2001 р. – 1999 осіб; накладено штрафів на порушників правил забудови: 1995 р. – 3900 грн., 2000 р. – 27051 грн., перше півріччя 2001 р. – 15400 грн. На цей час у місті відсутня геотопозйомка в необхідному обсязі (остання виконувалася в 1979 році); не розпочаті роботи по створенню міського кадастру; затримується розробка генерального плану забудови міста; вкрай незадовільним залишається технічне і кадрове забезпечення головного в цьому секторі роботи управління – головного управління містобудування та архітектури, яке керує плануванням і забудовою міста, несе відповідальність за якісний рівень архітектури, за розробку та втілення генплану міста, доцільність розміщення будівництва, планування і забудову нових та реконструкцію старих житлових та індустріальних районів, за вірне застосування типових і розробку індивідуальних проектів житлових і громадських будівель, вдале архітектурне і екологічне рішення. Зазначені причини лягли в основу тієї обставини, що в місті на сьогодні не сформульовані основні напрямки містобудівної політики, не зазначені в достатній мірі методи і засоби реалізації положень генерального плану, проектів розміщень першочергового будівництва, комплексного планування і забудови міських індустріальних і житлових районів. Значною мірою зменшилася ефективність контролю за здійсненням проектів планування, забудови, інженерного обладнання і благоустрою міста: контроль за якістю будівництва будинків і споруд; нагляд за станом зовнішнього вигляду будинків, елементів внутріквартального та зовнішнього благоустрою й озеленення. Украй недостатнє оснащення сучасною комп’ютерною та оргтехнікою потребує першочергового фінансування в наступному бюджетному році. З метою затвердження і втілення в життя основних напрямків розвитку містобудівної політики на 2001 - 2003 роки та керуючись ст.ст.30,31 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», міська радаВИРІШИЛА:1.Визнати діяльність управлінь та відділів виконкому міської ради, які забезпечують містобудівні процеси в місті такою, яка не відповідає сучасним вимогам.2.Затвердити основні напрямки розвитку містобудівної політики на 2001 - 2003 роки (Додаток 1).3.Призначити робочу групу по впровадженню в життя основних напрямків розвитку містобудівної політики на 2001 - 2003 роки (Додаток 2).4.Рекомендувати сесії міської ради врахувати при формуванні бюджетів міста на 2002-2003 роки витрати на фінансування основних напрямків розвитку містобудівної політики м.Миколаєва згідно з наданим кошторисом (Додаток 3).5. Доручити виконкому міської ради реалізацію основних напрямків розвитку містобудівної політики на 2001-2003 роки.6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регулювання земельних відносин та архітектури, будівництва ( Красножон В.Л.).Міський голова В.Д.Чайка Додаток 1 до рiшення мiської ради вiд 27.09.2001 № 34/7 Основні напрямки розвитку містобудівної політикина 2001 - 2003 роки Головним завданням у розвитку основних напрямків містобудівної політики є розробка і реалізація на період 2001 – 2003 років таких містобудівних програм: 1. Розробка Програми «Міський кадастр міста Миколаєва» в автоматизованому вигляді в повному обсязі: Програма «Містобудівний кадастр» (підземна частина та інженерні комунікації, геологія, характеристики грунтів, будівлі і споруди, інженерна та транспортна інфраструктури).Програма «Земельний кадастр» (кадастрове зонування територій, у т.ч. індексна кадастрова карта міста, грошова оцінка, кадастровий землеустрій, реєстрація земельних ділянок і державних актів на право власності, користування договорів оренди, облік кількості та якості земель).2.Розробка «Правил забудови та використання територій міста»: графічна і текстова частини.3.Розробка генерального плану забудови міста (на підставі програм №1 і №2).4.Розробка Програми реконструкції історичної частини міста, у межах, які визначені історико-архітектурним, опорним планом, у тому числі вул.Радянської та прилеглих вулиць. Програма повинна складатись із окремих проектів реконструкції (реставрація, мансарди, підвали) кварталів давньої забудови. 5.Розробка Програми реконструкції забудови центральних вулиць та магістралей міста, мікрорайонів 109, 111 з урахуванням перспективи розвитку житлового будівництва і реконструкції існуючого житлового фонду.6.Концепція комплексної реконструкції вул.Радянської.7.Розробка Програми комплексного благоустрою та озеленення міста: аналіз існуючого озеленення і благоустрою, пропозиції щодо формування нових зелених зон, насадження дерев, створення квітників (як частини кадастру).8.Розробка Програми рекреаційно-туристичної зони міста, яка включає в себе верхню і нижню набережні р.Інгул, територію Дикого Саду, Лагерного поля, Яхт-клубу, училища ім.Леваневців, пропозиції щодо їх розвитку, забудови, благоустрою.9.Створення Програми рекламно-інформаційного забезпечення міста із виділенням найбільш важливих рекламних точок у місті. 10.Розробка Програми знесення самовільно збудованих будівель та споруд. 11.Розробка Програми реконструкції існуючих та розміщення нових ринків і торгових майданчиків на території міста (у складі правил забудови). 12.Містобудівне вирішення «транспортних воріт» міста: в’їздів із Київського, Баштанського, Одеського напрямків, реконструкція аеропорту, річкових і морських вокзалів. 13.Розробка містобудівної програми Миколаїв – СЕЗ: створення і розвиток інженерно-транспортної інфраструктури, заснованої на енергозберігаючих технологіях. 14.Розробка Програми “Ліквідація підтоплення територій міста”. 15.Аерофотозйомка території міста. 16.Корегування і нова зйомка територій міської комунальної власності. 17.Розробка Програми “Фонд сприяння розвитку містобудівних програм”. 18.Розробка Програми «Районний архітектор». 19.Розробка Програми «Інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю». 20.Розробка Програми «Госпрозрахункове проектно-виробниче бюро» та містобудівні процеси в місті». 21.Технічне переозброювання, збільшення штатної чисельності, посилення впливу на містобудівні процеси і підвищення відповідальності головного управління містобудування та архітектури, земельного управління, управління координації будівництва і управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту міськвиконкому. Секретар міської ради Т.В.Щедрова Додаток 2 до рiшення мiської ради вiд 27.09.2001 № 34/7 С К Л А Дробочої групи по впровадженню в життя основних напрямківрозвитку містобудівної політики на 2001 - 2003 роки
Ковальов Ю.І.- заступник міського голови з питань діяльності виконав- чих органів ради, голова робочої групи;
Бевза Ю.В.- начальник управління координації будівництва, секретар робочої групи;
Красножон В.Л.- голова постійної комісії міської ради з питань регулювання земельних відносин та архітектури, будівництва;
Хабаров В.О.- голова постійної комісії міської ради з питань планування, бюджету та фінансів;
Бондар О.В.- головний архітектор міста;
Гуллєр В.І.- начальник управління капітального будівництва, ремонту та реконструкції міськвиконкому;
Олійник Ю.П.- начальник земельного управління міськвиконкому;
Клименко В.Г.- голова Заводського райвиконкому;
Ворона М.П.- голова Корабельного райвиконкому;
Усенок О.Г.- голова Ленінського райвиконкому;
Рижик В.І.- голова Центрального райвиконкому;
Старушко Н.І.- заступник головного архітектора міста;
Старушко О.В.- голова правління ЗАТ «Миколаївський Діпроміст» (за погодженням);
Фастовець В.В.- директор ВАТ «Інпроектсервіс» (за погодженням);
Бакларов П.Я.- директор «УкрНІДпроектреконструкція»
Зубик А.В.- директор ТОВ «Архдизайн» (за погодженням);
Мироненко М.І.- архітектор Ленінського району;
Бондаренко І.А. - завідуюча відділом охорони історичного середовища.
Просити міську раду направити для роботи в робочу групу по одному депутату з кожної постійної депутатської комісії.Секретар міської ради Т.В.Щедрова Додаток 3 до рiшення мiської ради вiд 27.09.2001 № 34/7 ВИТРАТИна фінансування основних напрямків розвитку містобудівної політикина 2001 – 2003 роки
№ п/пНайменування заходів (програм)Кошторисна вартість, тис.грн.
Розробка Програми «Міський кадастр міста Миколаєва», у т.ч.:
Програма «Містобудівний кадастр» 312,0
Програма «Земельний кадастр»312,0
Розробка Порядку оформлення процесів по забудові міста36,0
Розробка генерального плану забудови міста600,0
Розробка Програми реконструкції історичної частини міста294,0
Розробка Програми реконструкції забудови центральних вулиць та магістралей міста200,0
Програма комплексної реконструкції вул.Радянської та прилеглої до неї території214,0
Розробка Програми комплексного благоустрою та озеленення міста108,0
Розробка Програми рекреаційно-туристичної зони міста100,0
Створення Програми рекламно-інформаційного забезпечення міста50,0
Розробка Програми знесення самовільно збудованих будівель та споруд115,0
Розробка Програми реконструкції існуючих та розміщення нових ринків і торгових майданчиків на території міста86,0
Містобудівне вирішення «транспортних воріт» міста134,0
Розробка містобудівної програми Миколаїв – СЕЗ152,0
Розробка Програми “Ліквідація підтоплення територій міста”160,0
Аерофотозйомка території міста930,0
Щорічні витрати на корегування і нову зйомку територій міської комунальної власності 300,0
Всього:4103,0
Секретар міської ради Т.В.Щедрова

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: