Шановні депутати Миколаївської міської ради, суб’єкти господарювання, представники малого та середнього бізнесу та мешканці міста!
Згідно з дорученням міського голови, продовжується публічне обговорення процедур надання адміністративних послуг міськими службами з метою усунення адміністративних бар’єрів щодо ведення господарської діяльності, їх спрощення та приведення до вимог діючого законодавства.
Наступні засідання відбудуться згідно із запропонованим графіком у приміщенні малого залу адміністративної будівлі виконкому Миколаївської міської ради з 16.01.2019 по 18.01.2019 з 10.00 до 12.00 год.:
План – графік
публічних обговорень адміністративних послуг,
які надаються через департамент з надання адміністративних послуг
Миколаївської міської ради:
Назва департаменту/управління/відділу | Дата засідання | ПІП керівника |
Департамент внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради | 16.01.2019 | Єрмолаєв А.В. |
Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради | 16.01.2019 | Булах В.П. |
Управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради | 16.01.2019 | Возчиков В.Д. |
Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради | 17.01.2019 | Єфименко О.В. |
Управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради | 17.01.2019 | Цимбал А.А. |
Управління комунального майна Миколаївської міської ради | 18.01.2019 | Мктрчян М.С. |
Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради | 18.01.2019 | Войтович С.А. |