Мапа порталу

Місто готується до впровадження електронної картки пацієнта

 У Миколаєві розпочато роботу з впровадження електронної картки пацієнта. Завдання приступити до розробки елементів системи електронного обліку пацієнтів і амбулаторної картки хворого поставив мер Миколаєва Олександр Сєнкевич. Про це стало відомо сьогодні, 25 січня, у ході підсумкової колегії міського управління охорони здоров'я, присвяченої підбиттю підсумків роботи медичних установ у 2016 році.

Олександр Сєнкевич відзначив, що питання розробки і впровадження електронної картки пацієнта повинно вирішуватися централізовано на рівні держави. Однак зрушень у цьому напрямі, на жаль, поки немає. Незважаючи на це, міські служби мають проводити підготовчі роботи і наповнювати інформацією відповідні бази даних. Щоб потім, коли питання буде законодавчо врегульовано, оперативно впровадити такі новації у Миколаєві.

«Ми маємо відійти від паперових карток», - сказав міський голова, зазначивши, що впровадження електронної картки пацієнта дасть можливість медикам надавати допомогу більш ефективно.

 Начальник управління охорони здоров'я міської ради Лариса Дергунова додала:

- Електронний реєстр пацієнтів повинен бути створений централізовано. Але ми повинні бути готові до цього технічно, сьогодні має бути готове оснащення - що ми робимо. Персонал повинен бути навчений, і цим ми зараз займаємося. У нас на паперових носіях вже практично є реєстр. Коли буде створена єдина система, ми його перенесемо на електронні носії. Для того, щоб інформацію з паперових носіїв перенести на електронні, нам багато часу не знадобиться - це ми зможемо зробити протягом двох-трьох місяців. Зараз слово за центральними органами влади.

IMAGE FOLDER (/files/News/250117)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: