Мапа порталу

ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" інформує

В умовах підготовки підприємств теплопостачання до опалювального сезону 2022-2023 рр. за повномасштабної військової агресії рф, одним із проблемних аспектів, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиту теплову енергію та відповідні комунальні послуги.

Наразі розрахунки абонентів є основним джерелом надходжень для підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє їм здійснювати роботи з підготовки до початку опалювального періоду, зокрема, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти необхідне устаткування, ремонтні та паливно-мастильні матеріали, здійснювати виплату заробітної плати працівникам тощо.

Погашення населенням значного обсягу боргів за послугу постачання теплової енергії до початку опалювального сезону – є, насамперед, запорукою його належного проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов'язань, в тому числі і в частині розрахунків за природний газ перед постачальником.

Важливе значення має стан розрахунків за спожиті послуги споживачами, що отримують пільги та субсидії, адже наявність заборгованості унеможливить призначення субсидії, а для пільговиків – отримання пільг у готівковій формі.

Нагадаємо, що сплатити за отримані послуги абоненти ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" можуть у відділенні будь-якого банку чи терміналі, а також за допомогою онлайн-сервісів (через особистий кабінет, мобільні застосунки, платіжні системи (Приват24, Ощад 24/7 та ін.)).

Отримати інформацію щодо стану особового рахунку можна з таких джерел:

Рахунки-повідомлення МІРЦ, що надходять абонентам підприємства щомісяця – після 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим;

З офіційного веб-сайту ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» в розділі «Особистий кабінет»: https://nikoblteplo.com.ua/teplo-user (абоненти мають можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця – після 10-го числа);

З понеділка до п’ятниці з 08:00 до 16:00 години працює довідково-інформаційна служба абонентського відділу:

+380512465130

+380512463725

+380957617399

 Viber +380957617399

Е-mail: [email protected]

«ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розуміє складне матеріальне становище в якому зараз знаходиться більшість споживачів. Тим не менш, попри всі перепони та матеріальні труднощі, роботи по підготовці до наступного опалювального сезону активно тривають. Тож, просимо споживачів й надалі, по мірі можливостей, сплачувати за теплопостачання», - відзначає директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: