Регламент роботи системи дистанційного обслуговування
Відповідно до Регламенту роботи системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство», затвердженого наказом Державної казначейської служби України від 20.07.2020 № 189 в цілодобовому режимі здійснюється:
- формування, візування та відправка електронних документів користувачами (клієнтами) у програмно-технічному комплексі «Клієнт казначейства – Казначейство»;
- перегляд користувачами (клієнтами) інформації про проходження електронних документів, інформації щодо руху коштів на рахунках, формування та друк документів, виписок з рахунків клієнтів.
Електронні документи клієнтів приймаються Казначейством у робочі дні з понеділка по четвер з 9:00 до 16:30 та у п’ятницю - 9:00 до 16:00 (у передсвятковий день скорочується на 1 годину).