Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

23 грудня 2021                                                                                         № 427р

Про посилення контролю за

використанням бюджетних коштів

комунальними некомерційними

підприємствами Миколаївської

міської ради сфери охорони здоров’я

 

З метою підвищення виконавської дисципліни, економії бюджетних коштів, підвищення прозорості при проведенні закупівель, керуючись ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування»:

1. Запровадити попередній контроль використання бюджетних коштів комунальними некомерційними підприємствами Миколаївської міської ради сфери охорони здоров’я.

2. Затвердити Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг комунальними некомерційними підприємствами Миколаївської міської ради сфери охорони здоров’я (додається).

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Петрова А.Л.

 

Перший заступник

міського голови                                                                                           В. ЛУКОВ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 23  грудня 2021

№  427р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг комунальними некомерційними підприємствами Миколаївської міської ради сфери охорони здоров’я

 

1. Загальні положення

 

Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг комунальними некомерційними підприємствами Миколаївської міської ради сфери охорони здоров’я (далі ? Положення) встановлює загальний порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг комунальними некомерційними підприємствами Миколаївської міської ради сфери охорони здоров’я.

Покласти на управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради (надалі – Уповноважений орган) здійснення попереднього контролю за використанням бюджетних коштів комунальними некомерційними підприємствами Миколаївської міської ради сфери охорони здоров’я.

 

2. Планування закупівлі

 

2.1. Закупівля здійснюється Замовником відповідно до річного плану закупівель, які безоплатно оприлюднюються на вебпорталі уповноваженого органу з питань закупівель.

2.2. Закупівля може починатися тільки після оприлюднення Замовником річного плану закупівель та змін до нього в електронній системі закупівель.

2.3. Річний план формується Замовником на підставі і в межах затверджених заявок, що визначають потребу в товарах, роботах чи послугах, необхідних для реалізації затверджених планових задач, у тому числі:

2.3.1. виробничих програм (з урахуванням усіх закупівель, які формують кошторис витрат на проведення виробничої та адміністративно-господарської діяльності);

2.3.2. ремонтних програм (планів ремонтів і технічного обслуговування);

2.3.3. інвестиційних програм;

2.3.4. інших програм і планів, спрямованих на реалізацію потреб.

2.4. Корегування затвердженого річним планом може здійснюватися:

2.4.1. у зв’язку з корегуванням інвестиційної, ремонтної, виробничої, інших програм і заходів;

2.4.2. у зв’язку з обґрунтованими змінами потреб у товарах, роботах чи послугах;

2.4.3. у зв’язку зі змінами в обсягах фінансування.

 

3. Проведення закупівель

 

3.1. Закупівлі здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативно-правових актів, які регулюють процедури закупівель, рішень Миколаївської міської ради.

3.2. Відкриті торги – основна процедура закупівель, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

3.3. Конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

3.4. Торги з обмеженою участю є однією з процедур закупівель, проводяться в 2 (два) етапи та застосовуються у разі потреби попередньої перевірки кваліфікації учасників шляхом проведення кваліфікаційного відбору та якщо оголошення про проведення торгів з обмеженою участю оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

3.5. Спрощена закупівля – закупівля, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.

3.6. Допорогова закупівля – закупівля, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) та робіт не більше ніж 50 тисяч гривень.

3.7. До початку проведення закупівлі (не менше ніж за 5 робочих днів) надавати на погодження Уповноваженому органу перелік товарів, робіт, послуг, який має містити повне найменування та детальний опис предмета закупівлі, інформацію про необхідні технічні та функціональні показники, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у разі придбання товару посилання на відповідну технічну специфікацію, у разі придбання робіт, послуг ? місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, вартість та економічне обґрунтування розміру визначеної вартості предмета закупівлі (за формою, передбаченою у додатку до цього Положення). До зазначеного переліку необхідно включати усі закупівлі вартістю від 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень) за предметом закупівлі.

3.8. Уповноважений орган протягом 5 робочих днів розглядає подану заявку, у разі наявності зауважень повертає на доопрацювання.

3.9. Термінові заявки використовується у разі виникнення надзвичайних, аварійних чи непередбачених ситуацій, у зв’язку з якими виникають потреби у закупівлях.

3.10. Термінова заявка може бути оформлена за наявності підстав, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

3.11. У разі виникнення термінової ситуації подавати заявку з обґрунтуванням нагальності потреби, вказувати кількість та вартість закупівлі за одиницю товару, очікувану вартість, обґрунтування нагальності закупівлі. Термінові заявки розглядаються Уповноваженим органом протягом 2 робочих днів. У разі відсутності обґрунтування нагальності закупівлі, заявка розглядається Уповноваженим органом у строки встановлені п. 3.8. даного Положення.

 

4. Відповідальність

 

4.1. Порушення (невиконання або неналежне виконання) цього Положення є порушенням виконавської дисципліни і підставою для притягнення винного працівника до відповідальності в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

_________________________________________

 

Додаток

до Положення

 

 

Заявка щодо закупівлі товарів, робіт і послуг

 

п/п

Найменування товару, роботи і послуги

Кількість

Ціна за одиницю

Загальна вартість закупівлі

Технічні характеристики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Опубліковано: 23 грудня 2021р


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: