Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

24 лютого 2020                                                                                        № 44р

 Про внесення змін до розпорядження

 міського голови від 03.04.2017 №100р

«Про затвердження структури та

 Положень про структурні підрозділи

 управління земельних ресурсів

 Миколаївської міської  ради» зі змінами

 

      З метою оптимізації та підвищення ефективності роботи управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради, керуючись п.п. 19, 20, ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та п.5.3.3 Положення про управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради, затвердженого рішенням Миколаївської міської ради від 23.02.2017                  № 16/32, зі змінами:

 

     1.  Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 №100р «Про затвердження структури та Положень про структурні підрозділи управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради» зі змінами.

    1.1. Створити у складі управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради такі підрозділи:

- відділ організаційного контролю та адміністративно-правового забезпечення;

- відділ геоінформаційних технологій.

     1.2. Затвердити структуру управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

     1.3. Затвердити Положення про створені структурні підрозділи управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (додаються).

     1.4. Пункт 4.3 розділу 4 «Структура відділу» Положення про відділ контролю за використанням земель у м.Миколаєві управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

    «4.3 До складу відділу входять:

      начальник відділу – 1

      головний спеціаліст – 2».

     1.5. Пункт 4.3 розділу 4 «Структура відділу» Положення про відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради  викласти в такій редакції:

     «4.3 До складу відділу входять:

       начальник відділу – 1

       головний спеціаліст – 4».

      1.6. Пункт 4.3 розділу 4 «Структура відділу» Положення про відділ землеустрою управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради  викласти в такій редакції:

      «4.3 До складу відділу входять:

       начальник відділу – 1

       головний спеціаліст – 3».

      1.7. Пункт 4.3 розділу 4 «Структура відділу» Положення про відділ земельних відносин управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

      «4.3 До складу відділу входять:

       начальник відділу – 1

       заступник начальника відділу – 1

       головний спеціаліст – 4».

 

       2.  Начальнику управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради Бондаренку С.І. провести відповідні організаційні заходи згідно з діючим законодавством.

       3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.

 

Міський голова                                                                            О. СЄНКЕВИЧ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 24 лютого 2020

№ 44р

 

 

СТРУКТУРА

управління земельних ресурсів  Миколаївської міської ради

 

Найменування

  Штатна чисельність

(одиниць)

      Начальник управління

1

      Заступник начальника управління

2

      Відділ бухгалтерського обліку, звітності та                        п    планування

3

      Відділ організаційного контролю та  

      адміністративно-правового забезпечення

4

      Відділ геоінформаційних технологій

3

      Відділ контролю за використанням земель у          .     м.Миколаєві

3

      Відділ оформлення правових документів і

      справляння плати за землю

5

      Відділ землеустрою

4

      Відділ земельних відносин

6

      Водій

1

      Разом

32

 

 

                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 24 лютого 2020

№ 44р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ геоінформаційних технологій

управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ геоінформаційних технологій  (далі – відділ) входить до складу управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – управління ), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків та начальнику управління.

1.2.  Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Земельним кодексом України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, актами Президента України, іншими актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови,  рекомендаціями постійних комісій міської ради, наказами міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4.Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основною метою діяльності відділу є забезпечення впровадження, адаптація та організаційно-технічний супровід геоінформаційних систем містобудівного кадастру.

2.2 Участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформатизації.

2.3 Інформаційна взаємодія з іншими кадастровими та інформаційними системами.

2.4 Підготовка аналітичних звітів та статистичних відомостей.

 

 

3. Повноваження відділу

 

3.1.    Впровадження, адаптація та організаційно-технічний супровід геоінформаційних систем містобудівного кадастру.

3.2.    Сприяння створенню системи інформації, необхідних для роботи управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

3.3.    Супровід інформаційної системи земельно-кадастрового обліку земель, вдосконалення методів ведення земельно-кадастрової інформації.

3.4.    Залучення спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.5.    Сприяння виконанню законів України та інших законодавчих актів у галузі  проведення земельної реформи та інформатизації.

3.6.    Підготовка проєктів рішень міської  ради  та виконавчого комітету міської ради з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.7.    Внесення керівництву пропозицій з питань удосконалення роботи відділу.

3.8.    Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань в межах компетенції.

3.9.    Виконання інших доручень начальника управління в межах чинного законодавства та компетенції відділу.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                                                                                         1

головний спеціаліст                                                                                      2

 

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни в межах повноважень;

5.2.2.  організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу;

5.2.3.  погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань;

5.2.4. розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу;

5.2.5. виконує доручення міського голови та начальника управління;

5.2.6. вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі;

5.2.7. організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу;

5.2.8. забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

5.2.9. видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу;

5.2.10. здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

____________________________________________________________________

 

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 24 лютого 2020

№ 44р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ організаційного контролю    та адміністративно-правового забезпечення                                                                                                          управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

     1.1. Відділ організаційного контролю та адміністративно-правового забезпечення управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – управління), що безпосередньо підпорядковується начальнику управління.

    1.2.          Відділ у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради та цим Положенням.                                                  

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3.     Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4.     Працівники відділу є посадовими особами місцевого  самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами. 

           

2. Основні завдання

 

2.1.    Основними завданнями відділу є:

          2.1.1.  адміністративно-правове супроводження діяльності управління; 
          2.1.2.  контроль та забезпечення діяльності діловодства в управлінні;
          2.1.3. приймання та реєстрація вхідної кореспонденції; забезпечення реєстрації та відправлення вихідної кореспонденції управління; реєстрація наказів з питань основної діяльності та доручень начальника управління;

2.1.4.   здійснення аналітичної та організаційної роботи в сфері кадрового менеджменту;

2.1.5. забезпечення організації ведення внутрішнього архіву управління;

2.1.6.  забезпечення ефективної взаємодії з засобами масової
інформації, підтримання діалогових відносин з громадськістю шляхом
висвітлення діяльності управління.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1.    Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. здійснює реєстрацію, приймання (відправлення) вхідної (вихідної) кореспонденції: запитів, звернень, заяв, скарг, документів центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян;  забезпечує роботу в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади шляхом реєстрації кореспонденції, бере участь у впровадженні сучасних інформаційних технологій та електронного урядування у сфері діловодства та документообігу;

3.1.2. здійснює реєстрацію, облік та зберігання наказів, доручень керівництва з питань основної діяльності управління, веде електронну базу зазначених наказів, доручень;

3.1.3. веде контроль, облік та здійснює видачу бланків для листів управління;

3.1.4. здійснює організацію діловодства в управлінні, готує пропозиції з питань удосконалення організації діловодства;

3.1.5. розглядає та надає відповіді на звернення, заяви та скарги фізичних та юридичних осіб з питань, що належать до повноважень відділу;

3.1.6. в межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури управління. У разі необхідності готує проєкти розпорядчих актів про зміни загальної штатної чисельності;

3.1.7.   оголошує конкурси на вакантні посади в управлінні;

3.1.8.   організовує проведення співбесід з претендентами на вакантні посади, здійснює прийом відповідних документів та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;

3.1.9. здійснює підготовку матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників управління;

3.1.10.  забезпечує оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадової особи місцевого самоврядування, здійснює внесення про це записів до трудових книжок.

3.1.11. проводить роботу по формуванню кадрового резерву, здійснення аналізу та внесення начальнику управління пропозицій щодо вдосконалення кадрового резерву;

3.1.12. розглядає та вносить пропозиції начальнику управління щодо проведення стажування на вакантних посадах в управлінні, готує необхідні документи для організації стажування;

3.1.13. здійснює ведення обліку робочого часу, складає графіки щорічних відпусток, забезпечує подання їх на розгляд  керівництва;

3.1.14. здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком та зберіганням трудових книжок та особових справ;

3.1.15. здійснює підготовку документів для відрядження посадових осіб місцевого самоврядування та працівників управління в межах області та країни;

3.1.16. в межах своєї компетенції здійснює заходи щодо забезпечення трудової дисципліни;

3.1.17. організовує роботу щодо підвищення кваліфікаційного рівня працівників, організовує проведення семінарів,  нарад,  тренінгів, брифінгів з працівниками управління, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, організаціями, в межах своєї компетенції;

3.1.18. забезпечує  розгляд повідомлень громадян у контакт-центрі в соціальній мережі Facebook «ContactCentre» при Миколаївській міській раді;

3.1.19. бере участь в організації висвітлення в засобах масової інформації заходів, що проводяться за участю управління; здійснює розробку та укладання договорів із ЗМІ про надання інформаційного обслуговування;

3.1.20. вносить в установленому порядку пропозиції щодо
удосконалення системи забезпечення інформаційної відкритості управління;
          3.1.21. забезпечує організацію діяльності внутрішнього архіву управління, обліку та зберігання документів;

3.1.22. виконує інші функції у межах компетенції відділу, що випливають із покладених на управління завдань.

 

4. Структура відділу

4.1. Начальник відділу та працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад начальником управління в порядку, визначеному законодавством України.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3.  До складу відділу входять:

- начальник відділу –  1

- головний спеціаліст – 3

 

         

5. Керівництво відділу

5.1.    Відділ очолює начальник відділу, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2.    Начальник відділу:

5.2.1 здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової виконавчої дисципліни в межах повноважень;

5.2.2  організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу;

5.2.3  погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань;

5.2.4  розглядає  кореспонденцію, що надійшла до відділу;

5.2.5  виконує доручення начальника управління;

5.2.6 вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі;

5.2.7 організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу;

5.2.8 забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

5.2.9    видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання  працівниками відділу;

5.2.10 здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

6.1     Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2 Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3  Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4 Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

_________________________________________________________________

 

 

Опубліковано: 27 лютого 2020р. 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: