МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
07 березня 2019 № 200
Про попередній розгляд проекту
рішення Миколаївської міської ради
«Про затвердження
Програми розвитку міського електротранспорту
м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки»
Розглянувши проект рішення Миколаївської міської ради «Про затвердження Програми розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки», відповідно до частини 3 статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», керуючись підпунктом 1 пункту «а» статті 27, пунктом 1 частини 2 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Винести на розгляд Миколаївської міської ради проект рішення «Про затвердження Програми розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки».
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.
Міський голова О.Ф.Сєнкевич
s-tr-030
МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Про затвердження Програми
розвитку міського електротранспорту
м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки
У зв’язку з необхідністю забезпечення належних умов перевезень пасажирів міським електротранспортом, сталого функціонування електротранспорту та подальшого його розвитку, відповідно до частини 3 статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт» , керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки (далі – Програма, додається).
2. Управлінню транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради (Попову) надавати Миколаївській міській раді інформацію про хід виконання Програми щороку до 25 лютого.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі (Євтушенка), заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.
Міський голова О.Ф.Сєнкевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від __________
№ __________
ПРОГРАМА
розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва
на 2019-2022 роки
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
Трамвайний рух у місті Миколаєві почав свій відлік з 1897 року, тролейбуси вийшли на маршрути міста у 1967 році.
Пасажирські перевезення електричним транспортом в місті Миколаєві забезпечує комунальне підприємство Миколаївської міської ради “Миколаївелектротранс” - одне з найстаріших підприємств міста, що обслуговує насамперед соціально незахищені верстви населення, які складають 78 % від загальної кількості пасажирів, за даними підприємства КП ММР «Миколаївелектротранс».
Виконуючи виробничу програму щодо надання транспортних послуг населенню, КП ММР «Миколаївелектротранс» здійснює пасажирські перевезення на 6 трамвайних та 6 тролейбусних маршрутах (три з яких відкрито у 2014-2015 роках) загальною протяжністю 110,05 км та 136,5 км відповідно.
КП ММР «Миколаївелектротранс» досить складна структура, яка має підрозділи та служби, діяльність яких спрямована на виконання окремих завдань, однак, разом всі вони працюють на головний кінцевий результат – випуск рухомого складу на маршруті міського електротранспорту для перевезення пасажирів.
На балансі КП ММР «Миколаївелектротранс» обліковуються такі об'єкти міського електротранспорту:
1) рухомий склад:
- трамвай – 60 од., з них пасажирських вагонів – 55 од;
- тролейбус - 62 од., з них пасажирських машин – 61 од;
2) трамвайна колія – 69,6 км;
3) контактна мережа – 127,6 км;
4) тягові підстанції –11 од;
5) трамвайне депо – 2 од;
6) тролейбусне депо – 1 од.
Введення в експлуатацію споруд підприємства розпочалось з 1914 року. Понад 100 років існують будівлі трамвайного депо № 1, вагоноремонтних майстерень, адміністративного корпусу на території за адресою: вул. Андреєва-Палагнюка, 17, м. Миколаїв. Будівництво тролейбусного депо закінчено у 1971 році.
Трамвайна колія та контактна мережа трамвая у теперішньому її вигляді сформовані у 70-х роках минулого століття. Контактна мережа тролейбуса розширювалася до 2001 року, коли було відкрито рух у мікрорайон «Північний», для електроживлення якого збудована нова тягова підстанція № 13.
Про перспективність розвитку комунального транспорту свідчить світова практика. Високі показники екологічності, провізної спроможності, економічності, комфорту і безпеки руху міського електротранспорту надають пріоритет його активному розвитку. В останні роки і в Україні таким видам транспорту почали приділяти велику увагу завдяки спрямованості перспектив на збереження чистоти навколишнього середовища.
Сучасні тенденції розвитку електричного транспорту виявляють завдання з реформування та переобладнання виробничої інфраструктури КП ММР «Миколаївелектротранс», особливо звертаючи увагу на довготривалий термін існування підприємства, що складає понад 100 років.
1. Основні проблеми, на вирішення яких спрямовано виконання Програми: низький рівень транспортної забезпеченості населення, недостатнє охоплення міськелектротранспортом віддалених районів міста, підвищений рівень забруднення навколишнього середовища, підвищений рівень споживання електричної енергії енергоємними моделями трамваїв та тролейбусів, низький рівень забезпечення підприємства спеціалізованою автотранспортною технікою, застаріле обладнання та верстатний парк виробничих підрозділів і тягових підстанцій, аварійний стан багатьох ділянок контактно-кабельної мережі та трамвайної колії, особливо, на переїздах, руйнування дорожнього покриття у межах розташування трамвайних колій, відсутність автоматизованого керування виробництвом та автоматизованого обліку споживання електроенергії (АСКОЕ), застарілий порядок оплати транспортних послуг, підвищення комунальних тарифів, несвоєчасне та не в повному обсязі проведення капітальних ремонтів з причини недостатнього та несвоєчасного фінансування, відсутність дистанційного контролю виробничих процесів, низька заробітна плата робітників основних професій і, як слідство, велика нестача фахівців.
На початок 2015 року щоденний випуск трамваїв становив 23 од., тролейбусів - 22 од., у грудні 2015 року середньоденний випуск досяг 35,3 од. та 37 од., відповідно. Випуск у грудні 2016 року по трамваю досяг вже 37 од., по тролейбусу - 44 од. щодня; у грудні 2017 року випуск трамваїв підвищено до 38 од. на день, у 2018 до 42 трамвайних вагонів.
За рахунок збільшення випуску скоротився інтервал руху електротранспорту, зросла кількість платних перевезень: у 2015 році - 9 млн. 929 тис. чол, у 2016 році - 11 млн 225 тис. чол. збільшення на 1 млн. 296 тис. чол. або на 13%; у 2017 році перевезення досягли 11 млн. 336 тис. чол. Збір виторгу від платних пасажирів у 2015 році – 14 млн.060 тис. грн., у 2016 за рахунок збільшення випуску на лінію та підвищення тарифу до 2,00 грн з 01.08.2016 збір виторгу від платних пасажирів вже 18 млн. 305 тис. грн., це на 4 млн 245 тис. більше ніж за 2015рік; у 2017 році збір виторгу 22 млн. 051 тис. грн., що більше на 3 млн. 746 тис. грн., ніж у 2016 році, тобто за два роки збір виторгу від платних пасажирів збільшено на 7 млн. 991 тис. грн.
Тариф на перевезення (вартість квитка на проїзд): на 01.01.2015 – 1,50 грн., з 01.08.2016 – 2,00 грн., з 11.06.2018 -3,00 грн, прогнозно з 01.05.2019 – 5,00 грн.
Таблиця 1 наведені показники роботи КП ММР «Миколаївелектротранс» за 2016-2018 роки :
Таблиця 1
№ | ПОКАЗНИКИ | Одиниця виміру | 2016 рік |
2017 рік
| 9 місяців 2018 рік
|
з/п | |||||
1. | Середньоденний випуск рухомого складу всього, у тому числі: | од. |
73,7 |
79,6 |
79,6 |
| од. | 34,7 | 36,1 | 37,1 | |
| од. | 39 | 43,5 | 42,4 | |
2. | Пробіг всього, у тому числі: | тис. км | 4226,9 | 4422,6 | 3298,5 |
| тис. км | 1787,5 | 1802,3 | 1414,2 | |
| тис. км | 2439,4 | 2620,3 | 1884,3 | |
3. | Одержано рухомого складу всього, у тому числі: | од. |
0 |
0 | 0 |
| од. | 0 | 0 | 0 | |
| од | 0 | 0 | 0 | |
4. | Списано рухомого складу всього, у тому числі: | од. | 0 |
0 | 0 |
| од. | 0 | 0 | 0 | |
| од | 0 | 0 | 0 | |
5. | Всього доходів від перевезень | тис. грн. | 67929,9 | 91010,0 | 78508,2 |
6. | Збір виторгу від платних перевезень, у тому числі: | тис. грн. | 18306,0 | 22050,9 | 19620,6 |
| тис. грн. | 9194,8 | 10458,9 | 9942,4 | |
| тис. грн. | 9111,2 | 11592,0 | 9678,2 | |
7. | Компенсація за пільговий проїзд у тому числі: | тис. грн. | 49623,9 | 68959,1 | 58887,6 |
| тис. грн. | 25307,9 | 32755,6 | 29502,7 | |
| тис. грн. | 24316,0 | 36203,5 | 29384,9 | |
8. | Витрати повної собівартості перевезень | тис. грн. | 64829,1 | 95170,4 | 89148,6 |
9. | Обсяги спожитої електроенергії | тис. кВт. | 11742,6 | 10863 | 7501 |
10. | Протяжність аварійних ділянок трамвайної колії | км | 17,9 | 15,7 | 17,56 |
11. | Протяжність аварійних ділянок контактної мережі | км | 16,7 | 13,2 | 18,31 |
12. | Пасажироперевезення всього, у тому числі: | тис. чол. | 51634,3 | 49811,0 | 36343,0 |
| тис. чол. | 11224,8 | 11336,4 | 8491,3 | |
| тис. чол. | 40409,5 | 38474,6 | 27851,6 | |
13. | Сплачено за 1 перевезення, у тому числі: |
|
|
|
|
| грн. | 1,63 | 1,91 | 2,31 | |
| грн. | 1,23 | 1,79 | 2,12 |
2. МЕТА ПРОГРАМИ
Основним завданням розвитку міського електричного транспорту є якісне забезпечення потреб населення міста у послугах по перевезенню громадян.
Метою Програми є реалізація у місті Миколаєві засад державної політики у сфері міських пасажироперевезень, підвищення ефективності та надійності функціонування електричного транспорту відповідно до встановлених нормативів та стандартів, а саме:
- створення належних умов для надання населенню якісних публічних послуг з пасажироперевезень новим, сучасним, енергоекономічним та екологічно чистим електричним транспортом;
- забезпечення сталого функціонування і подальшого розвитку громадського сучасного електричного транспорту;
- збільшення питомої ваги електричного транспорту у міських пасажироперевезеннях;
- оновлення рухомого складу трамваїв та тролейбусів;
- підвищення технічного рівня КП ММР «Миколаївелектротранс» та ефективності його роботи шляхом модернізації реконструкції основних фондів.
3. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Забезпечення виконання визначеної мети Програми передбачається таким чином:
- організація ефективного управління міським електричним транспортом та використання його майнового комплексу;
- забезпечення беззбиткового функціонування комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс»;
- технічне переоснащення об′єктів комунального транспорту;
- створення умов для стабільної роботи електротранспортного руху;
- відновлення трамвайного парку шляхом переобладнання системи керування тяговими двигунами, осучаснення екстер'єру та інтер'єру;
- поповнення парку тролейбусів за рахунок кредитних коштів.
4. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ ЇЇ ВИКОНАННЯ
Перелік завдань і заходів, спрямованих на реалізацію Програми наведено у додатку 2.
Результативні показники виконання програми
№ з/п | Назва показника | Од.виміру | Значення показників за роками | ||||||
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | ||||||
| 1. Організація ефективного управління міським електротранспортом та використання його майнового комплексу | ||||||||
1.1 | Придбання та встановлення ліцензійного програмного забезпечення | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 400,0 | - | - | - | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Придбання та встановлення ліцензійного програмного забезпечення | Од. | 1 | - | - | - | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на програмне забезпечення | тис. грн | 400,0 | - | - | - | |||
1.2 | Впровадження комплексу телемеханики | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 4000,0 | - | - | - | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Впровадження комплексу телемеханики | Од. | 1 | - | - | - | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на комплекс | тис. грн | 4000,0 | - | - | - | |||
1.3 | Впровадження системи автоматизованого комерційного обліку споживання електроенергії – «АСКОЕ» | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 1000,0 | - | - | - | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Впровадження системиавтоматизованого комерційного облікуспоживання електроенергії – «АСКОЕ» | Од. | 1 | - | - | - | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на систему | тис. грн | 1000,0 | - | - | - | |||
1.4 | Придбання автоматичних мийок для безпечного якісного, своєчасного швидкого та високотехнологічного обслуговування рухомого складу | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 2300,0 | 2300,0 | - | - | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість автоматичних мийок | Од. | 1 | 1 | - | - | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати | тис. грн | 2300,0 | 2300,0 | - | - | |||
| 2.Технічне переоснащення міського електротранспорту | ||||||||
2.1.1 | Закупівля тролейбусів | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 17000,0 | 36000,0 | 31500,0 | 33000,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість тролейбусів | Од. | 3 | 6 | 5 | 5 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на тролейбус | тис.грн | 5666,6 | 6000,0 | 6300,0 | 6600,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка поповнення парку тролейбусів | % | - | 200 | 83 | 100 | |||
2.1.2 | Закупівля спецтехніки для виробничих потреб підприємства (автовишки, електролабораторія, ямобур, електропідйомники, екскаватор, тощо) | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 3300,0 | 3500,0 | 3200,0 | 3500,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість спецтехніки | Од. | 2 | 3 | 7 | 8 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на одиницю | тис. грн | 1650,0 | 1166,7 | 757,1 | 437,5 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка поповнення парку спецтранспорту в рамках Програми | % | - | 150 | 230 | 115 | |||
2.2. | Капітальні ремонти рухомого складу | ||||||||
2.2.1 | Капітальний ремонт трамвайних вагонів з переобладнанням | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 31500,0 | 38000,0 | 41600,0 | 45600,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість трамвайних вагонів | Од. | 6 | 8 | 8 | 8 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на один трамвай | тис. грн | 5250,0 | 4750,0 | 5200,0 | 5700,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання капітальних ремонтів трамваїв з переобладнанням в рамках Програми | % | - | 133 | 100 | 100 | |||
2.2.2 | Капітальний ремонт тролейбусів | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 9150,0 | 10400,0 | 11600,0 | 12800,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість тролейбусів | Од. | 8 | 8 | 8 | 8 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на тролейбус | тис. грн | 1143,0 | 1300,0 | 1450,0 | 1600,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання капітальних ремонтів тролейбусів в рамках Програми | % | - | 100 | 100 | 100 | |||
2.3 | Ремонт контактної мережі | ||||||||
2.3.1 | Ремонт трамвайної контактної мережі | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 3000,0 | 2500,0 | 2490,0 | 2300,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Протяжнісь трамвайної контактної мережі | км | 6,56 | 5,2 | 4,95 | 3,23 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на 1 км | тис. грн | 0,48 | 0,48 | 0,51 | 0,712 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання ремонтів в рамках Програми | % | - | 79 | 95 |
65
| |||
2.3.2 | Ремонт тролейбусної контактної мережі | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 1600,0 | 1270,0 | 1220,0 | 600,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість тролейбусної контактної мережі | км | 2,35 | 1,44 | 1,5 | 0,73 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на 1 км | тис. грн | 680,8 | 882,0 | 813,3 | 822,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання ремонтів в рамках Програми | % | - | 61 | 104 | 49 | |||
2.4 | Ремонт кабельної мережі | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 1000,0 | 1650,0 | 1000,0 | 1000,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість кабельної мережі | км | 0,8 | 1,6 | 0,8 | 0,8 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на 1 км | тис. грн | 1250,0 | 1031,3 | 1250,0 | 1250,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання ремонтів в рамках Програми | % | - | 200 | 50 | 100 | |||
2.5 | Реконструкція Тягових підстанцій - РЕТРОФІТ | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис.грн | 10000,0 | 33000,0 | 36300,0 | 39900,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість Тягових підстанцій | Од. | 1 | 3 | 3 | 3 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на підстанцію | тис.грн | 10000,0 | 11000,0 | 12100,0 | 13300,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання ремонтів в рамках Програми | % | - | 300 | 100 | 100 | |||
2.6 | Реконструкція тролейбусної контактної мережі в районі Пушкінського кільця | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 2500,0 | - | - | - | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість об'єктів | Од. | 1 | - | - | - | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на об'єкт | тис. грн | 2500,0 | - | - | - | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Рівень готовності об'єкту | % | 100 | - | - | - | |||
2.7 | Заміна опор контактної мережі | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 3000,0 | 10000,0 | 10000,0 | 250,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість опор контактної мережі | Од. | 97 | 323 | 322 | 8 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на заміну 1 опори | тис. грн | 30,92 | 30,95 | 31,06 | 31,25 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка заміни опор в рамках Програми | % | - | Збільшення у 3,2 р. | 99 | 2,4 | |||
2.8 | Ремонт трамвайної колії | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 32210,0 | 13300,0 | 17300,0 | 9550,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість трамвайної колії | км | 3,475 | 1,204 | 2,122 | 1,545 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на 1 км | тис. грн | 9269,0 | 11046,5 | 8152,7 | 6181,3 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання ремонтів в рамках Програми | % | - | 34 | 176 | 72 | |||
2.9 | Реконструкція трамвайної колії на переїздах по проспекту Богоявленський та вулицях Пушкінська, Кузнецька ,Космонавтів та Чкалова | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 28000,0 | 16500,0 | 12000,0 | 27000,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість переїздів | Од. | 5 | 2 | 1 | 3 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на 1 переїзд | тис. грн | 5600,0 | 8250,0 | 12000,0 | 9000,0 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання реконструкції переїздів в рамках Програми | % | - | 40 | 50 | 300 | |||
2.10 | Асфальтування міжколійного простору та верхньої будови колії у межах дороги на трамвайних переїздах після проведення ремонтних робіт (до 150 кв.м на одному переїзді) | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 2250,0 | 2250,0 | 2250,0 | 2250,0 | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Площа асфальтування міжколійногопростору трамвайної колії у межах дороги на трамвайних переїздах | м² | 2812,5 | 2812,5 | 2812,5 | 2812,5 | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на 1 м² | тис. грн | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | |||
| Показник якості |
|
|
|
|
| |||
| Динаміка виконання асфальтування переїздів в рамках Програми | % | - | 100 | 100 | 100 | |||
3 | Поповнення парку міського електротранспорту за рахунок кредитних коштів | ||||||||
| Показник затрат |
|
|
|
|
| |||
| Обсяг ресурсів усього | тис. грн | 310000,0 | - | - | - | |||
| Показник продукту |
|
|
|
|
| |||
| Кількість тролейбусів | Од. | 45 | - | - | - | |||
| Показник ефективності |
|
|
|
|
| |||
| Середні витрати на тролейбус з врахуванням додаткових вимог до постачання обладнання та навчання спеціалістів | тис. грн | 6,889 | - | - | - | |||
5. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
Основними заходами Програми є:
- закупівля нового сучасного рухомого складу електротранспорту;
- закупівля спецтехніки для виробничих потреб;
- капітальний ремонт існуючого рухомого складу тролейбусів та капітальний ремонт трамвайних вагонів з переобладнанням;
- автоматизація процесів виробництва;
- реалізація програми енергозбереження шляхом впровадження нових енергоекономічних систем керування тяговими двигунами;
- відновлення фізично та технічно застарілих основних фондів;
- закупівля автоматичних мийних комплексів;
- будівництво та ремонт контактної та кабельної мереж;
- капітальний ремонт та реконструкція трамвайної колії;
- відновлення та реконструкція тягових підстанцій;
- заміна аварійних опор контактної мережі;
- придбання спеціалізованого автотранспорту для виробничих потреб підприємства КП ММР «Миколаївелектротранс»;
- впровадження телемеханічного комплексу обслуговування електромереж електротранспорту та автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ);
- забезпечення ліцензійним програмним комплексом, проведення автоматизації основних робочих процесів на підприємстві КП ММР «Миколаївелектротранс»;
- зменшення експлуатаційних витрат на одиницю транспортної роботи за рахунок економії енергоресурсів.
6. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ
ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Відповідальним виконавцем Програми є управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.
Управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради до 25 лютого надає звіти за кожний рік про хід виконання Програми постійній комісії міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, сфери послуг, підприємництва та торгівлі.
7. Додатки до Програми
1. Додаток 1 - Паспорт програми розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва на 2018-2022 роки.
2. Додаток 2 -Перелік завдань і заходів, обсяг фінансування Програми розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва та очікувані результати.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва
на 2019-2022 роки
1. Програму затверджено рішенням міської ради №_______ від ______201_ р.
2. Ініціатор – Постійна комісія міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі Миколаївської міської ради.
3. Розробник програми - Управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.
4. Співрозробник - КП ММР «Миколаївелектротранс».
5. Відповідальний виконавець - управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.
6. Співвиконавці: КП ММР «Миколаївелектротранс».
7. Термін виконання 2019-2022 роки.
8. Обсяги та джерела фінансування.
Джерела фінансування | Суми фінансування (тис. грн.) | У тому числі за роками: | |||
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | ||
Кредитні кошти | 310000,0 | 310000,0 | 0 | 0 | 0 |
Міський бюджет | 843220,0 | 204810,0 | 228250,0 | 208320,0 | 201840,0 |
Власні кошти підприємства КП ММР «Миколаївелектротранс» |
12000,0
| 3000,0 | 3000,0 | 3000,0 | 3000,0 |
РАЗОМ:
| 1165220,90 | 517810,0 | 231250,1 | 211320,0 | 204840,0 |
Примітка: остаточний обсяг визначається рішенням міської ради під час затвердження та виконання міського бюджету м. Миколаєва на відповідний бюджетний рік, без внесенння змін до обсягів видатків, передбачених даним додатком.
Додаток 2
до Програми
| Перелік завдань і заходів міської цільової Програми розвитку комунального транспорту м. Миколаєва на 2019-2022 роки |
| |||||||
№ п/п | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Орієнтовні обсяги фінансування ( тис.грн.) | Очікувний результат: | ||||
Всього |
| ||||||||
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | ||||||
1 | Організація ефективного управління міським комунальним транспортом та використання майнового комплексу | ||||||||
1.1 | Придбання та встановлення ліцензійного програмного забезпечення | 2019 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 400,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | Покращання ефективності роботи всього підприємства, підвищення результативності праці кожного виконавця, своєчасне оновлення програмного комплексу, сертіфікація в системі ISO |
міський бюджет | 400,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | |||||
1.2 | Впровадження комплексу телемеханіки | 2019 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 4000,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | Оперативність реагування та керівництва процесами забезпечить скорочення часу на виконання діагностики пошкоджень кабельної, контактної мереж та обладнання тягових підстанцій, оперативність реагування ремонтних бригад при аваріях та несправностях, можливі |
міський бюджет | 4000,000 |
|
|
| |||||
1.3 | Впровадження системи автоматизованого комерційного обліку споживання електроенергії - "АСКОЕ" | 2019 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 1000,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | Керування споживанням електроенергії в режимі on-line, оперативний перерозподіл навантажень з метою рівномірного їх розподілу, економія електроенергії завдяки трьох - тарифному обліку до 15% від загального споживання |
міський бюджет | 1000,000 |
|
|
| |||||
1.4 | Придбання автоматичних мийок для безпечного якісного, своєчасного, швидкого та високотехнологічного рухомого складу. | 2019-2020 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 2300,000 | 2300,000 | 0,000 | 0,000 | Ефективне, якісне та безпечне миття рухомого складу підприємства відповідно до нормативних санітарних вимог та вимог правил охорони труда та техніки безпеки виробництва |
міський бюджет | 2300,000 | 2300,000 |
|
| |||||
2 | Технічне переоснащення міського комунального транспорту | ||||||||
2.1 | Закупівля тролейбусів | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТ ММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 17000,000 | 39000,000 | 33000,000 | 35000,000 | Збільшення випуску рухомого складу на лінію, збільшення пасажироперевезень та збору виторгу від них, надання послуг з пасажироперевезень якіснім, комфортніим та сучасним транспортом |
міський бюджет | 17000,000 | 39000,000 | 33000,000 | 35000,000 | |||||
Закупівля спецтехніки для виробничих потреб підприємтсва (автовишки, електролабораторія, електропідйомники, навантажувач фронтальний, ямобур) | 2019-2022 | Всього | 3300,000 | 3500,000 | 3200,000 | 3200,000 | Забезпечення безперебійності пасажироперевезень за рахунок наявності сучасної техніки для своєчасного усунення простоїв на лінії, як слідство - зниження втрат доходів підприємства, оперативне реагування на аварії, ДТП, ЧП, обслуговування та автоматизац | ||
міський бюджет | 3300,000 | 3500,000 | 3200,000 | 3200,000 | |||||
2.2 | Капітальний ремонт трамвайних вагонів з переобладнанням | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 31400,000 | 40100,000 | 41000,000 | 37000,000 | Осучаснення кузовів та салонів трамвайних вагонів - розробка дизайн-проектів екстер'єру та інтер'єру рухомого складу, що довготривалий термін знаходиться в експлуатації, заміна реостатно-контакторної системи керування тяговими двигунами на транзисторно- |
міський бюджет | 31400,000 | 40100,000 | 41000,000 | 37000,000 | |||||
Капітальний ремонт тролейбусів | 2019-2022 | Всього | 9150,000 | 14850,000 | 11000,000 | 11000,000 | |||
міський бюджет | 9150,000 | 14850,000 | 11000,000 | 11000,000 | |||||
2.3 | Ремонт трамвайної контактної мережі | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 3000,000 | 2500,000 | 2490,000 | 2300,000 | Зниження втрат електроенергіі, стабільна робота рухомого складу на маршрутах міста, забезпечення безперебійного електропостачання на рух трамваїв і тролейбусів |
міський бюджет | 3000,000 | 2500,000 | 2490,000 | 2300,000 | |||||
Ремонт тролейбусної контактної мережі | Всього | 1600,000 | 1270,000 | 1220,000 | 600,000 | ||||
міський бюджет | 1600,000 | 1270,000 | 1220,000 | 600,000 | |||||
2.4 | Ремонт кабельної мережі | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 1000,000 | 1650,000 | 1000,000 | 1000,000 | Покращання якості електроенергііпостійного струму, зниження втрат в кабельній мережі, пов'язаних зі зносом живлячих кабелів та понаднормативною кількістю з'єднювальних муфт. |
міський бюджет | 1000,000 | 1650,000 | 1000,000 | 1000,000 | |||||
2.5 | Реконструкція Тягових підстанцій - РЕТРОФІТ | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 10000,000 | 30500,000 | 25500,000 | 26500,000 | Постачання високоякісної електроенергії постійного струму, відсутність коливань у мережі, надійність роботи електрообладнання |
міський бюджет | 10000,000 | 30500,000 | 25500,000 | 26500,000 | |||||
2.6 | Реконструкція тролейбусної контактної мережі в районі Пушкінського кільця | 2019 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 2500,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | Зниження втрат електроенергіі холості пробіги тролейбусів, стабільна робота рухомого складу на маршрутах міста. |
міський бюджет | 2500,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | |||||
2.7 | Заміна опор контактної мережі | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 3000,000 | 10000,000 | 10000,000 | 250,000 | Дотримання вимог Закону України про дорожній рух, Правил експлуатації трамвая та тролейбуса та Правил дорожнього руху. Попередження ДТП від руйнації опор. |
міський бюджет | 3000,000 | 10000,000 | 10000,000 | 250,000 | |||||
2.8 | Ремонт трамвайної колії | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 32210,000 | 13300,000 | 17300,000 | 9550,000 | Зниження питомого опіру руху, зменшення кількості аварійних ремонтів рухомого складу завдяки підвищення якісних характеристик трамвайної колії, покращання плавності руху, скорочення простоїв трамвайних вагонів та затримок руху, зниження собівартості техні |
міський бюджет | 32210,000 | 13300,000 | 17300,000 | 9550,000 | |||||
2.9 | Реконструкція трамвайної колії на переїздах по проспекту Богоявленському та вулицях Пушкінськый, Кузнецькый, Космонавтів та Чкалова | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 28000,000 | 16500,000 | 12000,000 | 27000,000 | Впровадження новітньої технології будівництва трамвайної колії - безшумна колія. Зниження рівня шуму, питомого опору руху, висока якість коліі та дорожнього покриття, довготривалий термін експлуатації |
міський бюджет | 28000,000 | 16500,000 | 12000,000 | 27000,000 | |||||
2.10 | Асфальтування міжколійного простору та верхньої будови колії у межах дороги на трамвайних переїздах після проведення ремонтних робіт (до 150 кв.м.) | 2019-2022 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 2250,000 | 2250,000 | 2250,000 | 2250,000 | Створення умов для безаварійного руху трамваїв та автомобільного легкового і вантажного транспорту на переїздах через трамвайні колії, скорочення кількості ДТП і, як наслідок, простоїв транспорту підприємства за маршрутами його руху |
міський бюджет | 2250,000 | 2250,000 | 2250,000 | 2250,000 | |||||
3 | Створення умов для стабільної роботи електротранспорту | ||||||||
3.1 | Інші заходи за власні кошти: | 2019-2022 | КП ММР "МЕТ" | Всього | 3000,000 | 3000,000 | 3000,000 | 3000,000 | Утримання об'єктів електротранспорту у належному стані, своєчасне виконання регламентних робіт |
ремонт трамвайної колії | 2019-2022 | КП ММР "МЕТ" | власні кошти | 1000,000 | 1000,000 | 1000,000 | 1000,000 | ||
ремонт контактної мережі | 2019-2022 | КП ММР "МЕТ" | власні кошти | 500,000 | 500,000 | 500,000 | 500,000 | ||
ремонт рухомого складу | 2019-2022 | КП ММР "МЕТ" | власні кошти | 1500,000 | 1500,000 | 1500,000 | 1500,000 | ||
4 | Поповнення парку комунального транспорту за рахунок кредитних коштів | ||||||||
4.1 | Закупівля тролейбусів за кредитні кошти (ЄБРР, наміри) | 2019-2020 | Управління ТКЗтаТММР КП ММР "МЕТ" | Всього | 310000,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | Підвищення пасажироперевезень та збору виторгу, комплексне вирішення проблеми з пасажирськими перевезеннями в місті, особливо, у віддалених районах міста, якісне обслуговування пасажирів, вирішення питань забезпечення громадським транспортом інвалідів з |
Кредитні кошти | 310000,000 | 0,000 |
|
| |||||
4.2 | Сплата відсотків за резервування та використання коштів | 2019-2022 | Всього | 21700,000 | 19530,000 | 17360,000 | 15190,000 | ||
міський бюджет | 21700,000 | 19530,000 | 17360,000 | 15190,000 | |||||
4.3 | Повернення тіла позики |
| Всього | 31000,000 | 31000,000 | 31000,000 | 31000,000 | ||
міський бюджет | 31000,000 | 31000,000 | 31000,000 | 31000,000 | |||||
Примітка: 1 Управіння ТКЗтаТ ММР - управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікаційММР 2. КП ММР "МЕТ" - комунальне підприємство Миколаївської міської ради "Миколаївелектротранс"; | РАЗОМ за програмою | 517810,000 | 231250,000 | 211320,000 | 204840,000 |
| |||
кредитні кошти | 310000,000 | 0,000 | 0,000 | 0,000 | |||||
міський бюджет - фінансування обслуговування позики | 52700,000 | 50530,000 | 48360,000 | 46190,000 | |||||
міський бюджет фінансування КП ММР "МЕТ" | 152110,000 | 177720,000 | 159960,000 | 155650,000 | |||||
власні кошти | 3000,000 | 3000,000 | 3000,000 | 3000,000 |
Опубліковано: 15 березня 2019р.