Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

08 лютого 2019                                                                                         № 33р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 03.04.2017 № 93р

«Про затвердження структури та

Положень про структурні підрозділи

управління державного архітектурно-

будівельного контролю Миколаївської

міської ради»

 

З метою приведення у відповідність до чинного законодавства та на виконання розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р «Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради», зі змінами, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 № 93р «Про затвердження структури та Положень про структурні підрозділи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради».

1.1. Внести зміни до структури управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради, виклавши її в новій редакції (додається). 

1.2. Внести зміни до положень підрозділів управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради, виклавши їх в новій редакції (додаються).

 

2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 лютого 2019

№ 33р

 

 

СТРУКТУРА

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

Начальник управління

1

Перший заступник начальника управління

1

Заступник начальника управління

1

Відділ інспекційної роботи

5

Відділ дозвільних процедур та аналітичного прогнозування

3

Сектор бухгалтерського обліку, кадрового забезпечення та діловодства

2

Сектор правового забезпечення

2

Разом:

15

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 лютого 2019

№ 33р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ інспекційної роботи

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ інспекційної роботи (далі – відділ) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі – управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ провадить свою діяльність на території міста Миколаєва і утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю на території міста Миколаєва.

2.2. Здійснення, в межах компетенції відділу, заходів, спрямованих на забезпечення прийняття в експлуатацію у встановленому порядку закінчених будівництвом об’єктів з середніми (СС2) наслідками, розташованих у межах міста Миколаєва.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками, розташованих у межах міста Миколаєва.

3.2. Здійснення контролю за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю.

3.3. Участь у роботі комісій із розслідування причин і наслідків аварій на будівництві.

3.4. Участь у розробці проектів нормативно-правових актів у межах компетенції відділу.

3.5. Подання керівництву пропозицій до плану роботи управління на поточний період та участь у підготовці звітів стосовно його діяльності в межах компетенції.

3.6. Здійснення підготовки матеріалів та внесення пропозиції для розгляду на засіданнях дорадчих і консультативних органів управління з питань, що належать до компетенції відділу.

3.7. Здійснення заходів щодо зберігання в установленому законодавством порядку документів, отриманих та утворених в результаті здійснення повноважень відділу.

3.8. Підготовка інформації для висвітлення актуальних проблем здійснення державного архітектурно-будівельного контролю у місцевих засобах масової інформації.

3.9. Організація роботи щодо здійснення заходів, спрямованих на прийняття в експлуатацію у встановленому порядку закінчених будівництвом об’єктів з середніми (СС2) наслідками, розташованих у межах  міста Миколаєва, у частині щодо з’ясування питання відповідності об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил.

3.10. Здійснення інших повноважень, визначених законом, та виконання інших доручень керівництва управління в межах компетенції.

3.11. У випадку виявлення правопорушень у сфері містобудівної діяльності вжиття заходів щодо їх усунення.

3.12. За дорученням начальника управління представництво управління в  органах державної влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції відділу.

3.13. Ініціювання скликання у встановленому порядку нарад з питань, що належать до компетенції відділу та участь у засіданнях дорадчих і консультативних органів, нарадах, які проводяться в управлінні, у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції відділу.

3.14. Одержання від посадових осіб управління інформації, необхідної для виконання покладених на відділ завдань, користування інформаційними базами даних, документами та матеріалами, що знаходяться у розпорядженні управління.

3.15. Внесення пропозицій керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.16. Залучення, в установленому порядку, спеціалістів структурних підрозділів управління для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів з питань, що належать до компетенції відділу.

3.17. Посадові особи відділу для виконання покладених на них завдань під час перевірки мають право:

1) безперешкодного доступу до місця будівництва об’єкта та до прийнятих в експлуатацію об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню;

2) складати протоколи про вчинення правопорушень та акти перевірок;

у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов’язкові для виконання приписи щодо:

усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил;

зупинення підготовчих та будівельних робіт;

4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у випадках, передбачених законодавством, паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації;

5) проводити згідно із законодавством перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об’єктів, вимогам стандартів, будівельних норм і правил;

6) залучати до проведення перевірок представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, експертних та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих науково-дослідних та науково-технічних організацій;

7) отримувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб інформацію та документи, необхідні для здійснення державного архітектурно-будівельного контролю;

8) вимагати у випадках, передбачених законодавством, вибіркового розкриття окремих конструктивних елементів будинків і споруд, проведення зйомки і замірів, додаткових лабораторних та інших випробувань будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;

9) забороняти за вмотивованим письмовим рішенням експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих в експлуатацію;

10) здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням фото-, аудіо- та відеотехніки;

11) здійснювати контроль за дотриманням порядку обстеження та паспортизації об’єктів, а також за здійсненням заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації.

 

4. Структура та організація роботи

 

4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                                         – 1

головний спеціаліст                                      – 4

4.2. На період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує працівник управління, визначений в установленому порядку, і несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.3. Начальник відділу та працівники відділу призначаються на посади та звільняються с посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

4.4. У разі відсутності одного з головних спеціалістів – інспекторів відділу його обов’язки виконує працівник відділу, визначений в установленому порядку.

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та першому заступнику начальника управління, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, організує та контролює роботу працівників.

5.2.2. Бере участь у розробці та складанні планів роботи управління та планів роботи Миколаївської міської ради та її виконавчого комітету.

5.2.3. Розглядає звернення фізичних та юридичних осіб, запити народних депутатів України, органів державної влади, органів місцевого самоврядування та правоохоронних органів з питань, що належать до компетенції управління, та готує проекти відповідей.

5.2.4. Бере участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови, рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради з питань, віднесених до компетенції управління.

5.2.5. Забезпечує, в межах компетенції, здійснення заходів з надання адміністративних послуг у встановленому законодавством порядку, на території міста Миколаєва.

5.2.6. Забезпечує в межах компетенції здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю, на території міста Миколаєва.

5.2.7. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. Кваліфікаційні вимоги:

вища освіта за спеціальностями у галузі знань «Архітектура та будівництво», зі ступенем освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра, досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 лютого 2019

№ 33р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ дозвільних процедур та аналітичного прогнозування

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ дозвільних процедур та аналітичного прогнозування (далі – відділ) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі – управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово–комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ провадить свою діяльність на території міста Миколаєва і утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Виконання дозвільних, реєстраційних функцій та заходів аналітичного прогнозування у сфері містобудівної діяльності на території міста Миколаєва.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Здійснення в межах компетенції та в установленому порядку збору, обробки та захисту персональних даних.

3.2. Участь у розробці проектів нормативно-правових актів, у межах компетенції.

3.3. Подання керівництву пропозицій до плану роботи управління, на поточний період, та участь у підготовці звітів стосовно його діяльності, в межах компетенції.

3.4. Здійснення підготовки матеріалів та внесення пропозицій для розгляду на засіданнях дорадчих і консультативних органів управління з питань, що належать до компетенції відділу.

3.5. Здійснення заходів щодо реєстрації повідомлень про початок виконання підготовчих та будівельних робіт, декларацій про готовність об’єктів до експлуатації та повернення на доопрацювання таких декларацій, а також здійснення заходів, спрямованих на скасування реєстрації зазначених документів.

3.6. Здійснення заходів, з метою забезпечення видачі дозволів на виконання будівельних робіт, щодо направлення в установленому порядку замовникам будівництва відмов у видачі таких дозволів, а також заходів, спрямованих на їх анулювання.

3.7. Здійснення заходів з метою забезпечення видачі сертифікатів та щодо направлення в установленому порядку замовникам будівництва відмов у їх видачі.

3.8. Подання Державній архітектурно-будівельній інспекції України інформації, необхідної для внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі – єдиний реєстр).

3.9. Надання органам державної влади, органам місцевого самоврядування, фізичним та юридичним особам інформаційних довідок щодо наявності (відсутності) відповідних даних у єдиному реєстрі.

3.10. Ведення обліку зареєстрованих повідомлень про початок виконання підготовчих та будівельних робіт, декларацій про готовність об’єкта до експлуатації та виданих дозволів на виконання будівельних робіт і сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та видачі таких дозволів і сертифікатів, скасування та анулювання зазначених документів.

3.11. Забезпечення співпраці з департаментом з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради з метою виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності, з урахуванням норм законодавства.

3.12. Здійснення заходів щодо зберігання, в установленому законодавством порядку, документів дозвільного та декларативного характеру та інших документів, отриманих та утворених в результаті здійснення повноважень відділу.

3.13. Здійснення інших повноважень, визначених законом, та виконання інших доручень керівництва управління, в межах компетенції.

3.14. За дорученням начальника управління представництво управління в органах державної влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції відділу.

3.15. Ініціювання скликання у встановленому порядку нарад з питань, що належать до компетенції відділу, та участь у засіданнях дорадчих і консультативних органів, нарадах, які проводяться в управлінні, у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції відділу.

3.16. Одержання від посадових осіб управління інформації, необхідної для виконання покладених на відділ завдань, користування інформаційними базами даних, документами та матеріалами, що знаходяться у розпорядженні управління.

3.17. Внесення пропозиції керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.18. Залучення, в установленому порядку, спеціалістів структурних підрозділів управління для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів з питань, що належать до компетенції відділу.

 

4. Структура відділу

 

4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                                         – 1

головний спеціаліст                                      – 2

4.2. На період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує працівник управління, визначений в установленому порядку, і несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.3. Начальник відділу та працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

4.4. У разі відсутності одного з головних спеціалістів відділу його обов’язки виконує працівник відділу, визначений в установленому порядку.

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та заступнику начальника управління, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу.

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, організує та контролює роботу працівників.

5.2.2. Бере участь у розробці та складанні планів роботи управління та планів роботи міської ради та її виконавчого комітету.

5.2.3. Розглядає звернення фізичних та юридичних осіб, запити народних депутатів України, органів державної влади, органів місцевого самоврядування та правоохоронних органів з питань, що належать до компетенції управління, та готує проекти відповідей.

5.2.4. Бере участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови, рішень міської ради та рішень виконавчого комітету міської ради з питань, віднесених до компетенції управління.

5.2.5. Забезпечує, в межах компетенції, здійснення заходів з надання адміністративних послуг у встановленому законодавством порядку, на території міської ради.

5.2.6. Забезпечує подачу та подає Держархбудінспекції інформацію, необхідну для внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

5.2.7. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. Кваліфікаційні вимоги:

вища освіта за спеціальностями у галузі знань «Архітектура та будівництво», зі ступенем освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра, досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 лютого 2019

№ 33р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор бухгалтерського обліку,  кадрового забезпечення та діловодства

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Сектор бухгалтерського обліку, кадрового забезпечення та діловодства (далі –сектор) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі – управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Сектор провадить свою діяльність на території міста Миколаєва і утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники сектору є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Планування та здійснення матеріально-технічного забезпечення роботи управління.

2.2. Фінансово-економічне забезпечення роботи управління.

2.3. Організаційно-кадрове забезпечення діяльності управління.

2.4. Забезпечення планування, аналізу штатної чисельності та утримання підрозділів управління відповідно до діючих нормативних актів, що стосується повноважень сектору.

 

3. Повноваження сектору

 

3.1. У межах своєї компетенції  участь у розробленні структури підрозділів управління, внесення пропозицій щодо штатної чисельності. У разі необхідності підготовка проектів розпорядчих актів про зміни загальної штатної чисельності.

3.2. Складання штатного розпису працівників управління. У разі потреби підготовка проектів наказів начальника управління про внесення змін до штатного розпису.

3.3. Складання бюджетних запитів та розрахунків з економічним обґрунтуванням проектів кошторисів доходів та видатків і складання кошторисів видатків та додатків до них згідно із затвердженим міською радою бюджетом міста по управлінню.

3.4. Складання річного розпису видатків по статтях із щомісячним розподілом, у разі необхідності внесення пропозицій щодо перерозподілу лімітних асигнувань.

3.5. Внесення змін до кошторисів та планів асигнувань на підставі розрахунків із відповідним обґрунтуванням, ведення їх обліку.

3.6. Надання департаменту фінансів Миколаївської міської ради необхідної інформації з питань, що відносяться до компетенції сектору.

3.7. Надання Головному управлінню державної казначейської служби України у Миколаївській області необхідних документів, що стосуються порядку казначейського обслуговування бюджету управління.

3.8. Розгляд матеріалів та підготовка документів про преміювання працівників.

3.9. Надання інформації щодо штатної чисельності управління.

3.10. Здійснення контролю за використанням фонду оплати праці.

3.11. Надання методичної допомоги підрозділам управління з питань, що належать до компетенції сектору.

3.12. Забезпечення фінансової діяльності та звітності управління.

3.13. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників управління відповідно до законодавства про працю.

3.14. Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проектів документів, що стосуються винагород і заохочень працівників.

3.15. Оформлення документів про прийняття Присяги, присвоєння рангів та внесення відповідних записів до трудових книжок.

3.16. Обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, оформлення листів тимчасової непрацездатності працівникам.

3.17. Складання графіка щорічних відпусток працівників.

3.18. Забезпечення ведення в управлінні військового обліку військовозобов’язаних і призовників, бронювання військовозобов’язаних у мирний час та на період мобілізації та воєнного часу.

3.19. Організація ведення діловодства в управлінні відповідно до чинних нормативних актів.

3.20. Забезпечення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, контрольних документів, звернень громадян, підприємств, установ і організацій, депутатських запитів та звернень, що надходять до управління.

3.21. Складання та погодження в архівному відділі Миколаївської міської ради зведеної номенклатури справ управління.

3.22. Приймання від структурних підрозділів управління та зберігання архівних документів, проведення їх попередньої експертизи цінності та передача документів Національного архівного фонду України до архівного відділу Миколаївської міської ради.

3.23. Забезпечення збереження гербової печатки управління.

3.24. Участь у розробці проектів нормативно-правових актів у межах компетенції.

3.25. Подання керівництву пропозицій до плану роботи управління на поточний період та участь у підготовці звітів стосовно його діяльності в межах компетенції.

3.26. Здійснення підготовки матеріалів та внесення пропозицій для розгляду на засіданнях дорадчих і консультативних органів управління з питань, що належать до компетенції сектору.

3.27. Здійснення інших повноважень, визначених законом, та виконання інших доручень керівництва управління в межах компетенції.

3.28. За дорученням начальника управління здійснення представництва управління в органах державної влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції сектору.

3.29. Ініціювання скликання у встановленому порядку нарад з питань, що належать до компетенції сектору та участь у засіданнях дорадчих і консультативних органів, нарадах, які проводяться в управлінні, у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції сектору.

3.30. Одержання від посадових осіб управління інформації, необхідної для виконання покладених на сектор завдань, користування інформаційними базами даних, документами та матеріалами, що знаходяться у розпорядженні управління.

3.31. Внесення пропозицій керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.32. Залучення в установленому порядку спеціалістів структурних підрозділів управління для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів з питань, що належать до компетенції сектору.

 

4. Структура сектору

 

4.1. До складу сектору входять:

завідувач сектору                                         – 1

головний спеціаліст                                      – 1

4.2. На період відсутності завідувача сектору його обов’язки виконує працівник управління, визначений в установленому порядку, який несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.3. Завідувач сектору та головний спеціаліст сектору призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

 

5. Керівництво сектору

 

5.1. Сектор очолює завідувач сектору, який підпорядкований начальнику управління та його заступнику, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Завідувач сектору:

5.2.1. Організує та забезпечує ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, нарахувань та витрат за прийнятою в установі формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності установи й технології оброблення даних.

5.2.2. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.

5.2.3. За погодженням з начальником управління подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.

5.2.4. Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів установи.

5.2.5. Узагальнює дані для включення їх до фінансової звітності, контролює та здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.

5.2.6. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

5.2.7. Бере участь у підготовці пропозицій щодо:

- внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;

- розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю фінансових операцій;

- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, регулювання діяльності управління та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище управління та результати його діяльності.

5.2.8. Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження в управлінні.

5.2.9. Виконує доручення начальника управління.

5.2.10. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. На посаду завідувача сектору призначається особа з вищою освітою за відповідним напрямом професійного спрямування, досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники сектору повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники сектору несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників сектору при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники сектору мають право у разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 08 лютого 2019

№ 33р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор правового забезпечення

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Сектор правового забезпечення (далі – сектор) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі – управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Сектор провадить свою діяльність на території міста Миколаєва і утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Організація правової роботи управління.

2.2. Організація претензійно-позовної роботи управління.

2.3. Аналіз та звітність ведення правової роботи та претензійно-позивної роботи управління.

 

3. Повноваження сектору

 

3.1. Підготовка, погодження (візування) договорів та інших документів, що укладаються (видаються) управлінням.

3.2. Організація, ведення претензійно-позовної роботи та здійснення контролю за її проведенням.

3.3. Захист прав та законних інтересів, відповідно до компетенції, у судах та інших органах під час розгляду правових питань та спорів.

3.4. Проведення правового навчання спеціалістів, надання юридичних консультацій та допомоги працівникам інших структурних підрозділів.

3.5. Розгляд, аналіз, узагальнення результатів правової роботи, складання та надання відповідних звітів в тому числі до Держархбудінспекції України.

3.6. Забезпечення контролю за виконанням судових рішень, взаємодія з органами виконавчої служби.

3.7. Відповідно до компетенції розгляд звернень громадян, депутатських запитів та звернень органів державної влади.

3.8. Внесення пропозицій керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.9. Надання методичної допомоги підрозділам управління з питань, що належать до компетенції сектору.

3.10. Інші питання, що не суперечать чинному законодавству.

 

4. Структура сектору

 

4.1. До складу сектору входять:

завідувач сектору                                         – 1

головний спеціаліст                                      – 1

4.2. На період відсутності завідувача сектору його обов’язки виконує працівник управління, визначений в установленому порядку, і несе повну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань.

4.3. Завідувач сектору та головний спеціаліст сектору призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

4.4. У разі відсутності головного спеціаліста сектору його обов’язки виконує завідувач сектору.

 

5. Керівництво сектору

 

5.1. Сектор очолює завідувач сектору, який підпорядкований начальнику управління та його заступнику, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Завідувач сектору:

5.2.1. Організує та забезпечує претензійно правову роботу управління.

5.2.2. Здійснює контроль за додержанням порядку пред’явлення управлінням порушникам претензій, підготовки позовів, а також розгляду претензій та позовів, пред’явлених до управління.

5.2.3. Здійснює контроль за своєчасним надходженням відповідей від установ, яким були пред’явлені претензії.

5.2.4. Здійснює моніторинг та аналіз результатів розгляду судами справ щодо порушень вимог містобудівного законодавства.

5.2.5. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів, журналів обліку та звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

5.2.6. Забезпечення представництва та захисту інтересів Управління під час розгляду справ у судах.

5.2.7. Бере участь у підготовці пропозицій щодо:

- внесення змін та удосконалення заходів державного архітектурно-будівельного контролю;

- розроблення довідкової інформації щодо внесення змін до містобудівного законодавства.

Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-правові акти з питань здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та реєстрації документів, які дають право на виконання будівельних робіт та щодо прийняття об’єкта до експлуатації.

5.2.8. Виконує доручення начальника управління та його заступника.

5.2.9. Здійснює інші повноваження визначені законом.

5.3. На посаду завідувача сектору призначається особа з вищою освітою за  відповідним напрямом професійного спрямування, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники сектору повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники сектору несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників сектору при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники сектору мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

Опубліковано: 23 лютого 2019р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: