Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

21 вересня 2018                                                                                  № 281р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 03.04.2017 № 93р «Про

затвердження структури та Положень про

структурні підрозділи управління

державного архітектурно-будівельного

контролю Миколаївської міської ради»

 

         З метою приведення у відповідність до чинного законодавства та на виконання розпорядження міського голови від 31.08.2018 № 256р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р «Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради», керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 № 93р «Про затвердження структури та Положень про  структурні підрозділи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради».

1.1.Внести зміни до структури управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради, виклавши її в новій редакції (додається).

1.2. Пункт 2.2. розділу 2 Положення про відділ інспекційної роботи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:

«2.2. Здійснення, в межах компетенції відділу, заходів, спрямованих на забезпечення прийняття в експлуатацію у встановленому порядку закінчених будівництвом об’єктів середнього (СС-2) класу наслідків».

1.3. Пункт 3.1. розділу 3 Положення про відділ інспекційної роботи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:

«3.1. Здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації під час виконання підготовчих і будівельних робіт щодо об’єктів, розташованих у межах міста Миколаєва».

1.4. Пункт 4.1 розділу 4 Положення про відділ інспекційної роботи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:

«4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                                     – 1

головний спеціаліст                                  – 3»

1.5. Затвердити Положення про відділ бухгалтерського обліку, кадрового забезпечення та діловодства управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (додається)

1.6. Визнати таким, що втратило чинність, Положення про сектор бухгалтерського обліку та кадрового забезпечення управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради.

 

2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                   О.Ф. Сєнкевич

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 вересня 2018

№ 281р

 

СТРУКТУРА

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

Начальник управління

1

Заступник начальника управління

1

Головний спеціаліст з правових питань

1

Відділ інспекційної роботи

4

Відділ дозвільних процедур та аналітичного прогнозування

3

Відділ бухгалтерського обліку,  кадрового забезпечення та діловодства

3

Разом:

13

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 вересня 2018

№ 281р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку,  кадрового забезпечення та діловодства

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ бухгалтерського обліку, кадрового забезпечення та діловодства (далі – відділ) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі – управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ провадить свою діяльність на території міста Миколаєва і утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Планування та здійснення матеріально-технічного забезпечення роботи управління.

2.2. Фінансово-економічне забезпечення роботи управління.

2.3. Організаційно-кадрове забезпечення діяльності управління.

2.4. Забезпечення планування, аналізу штатної чисельності та утримання підрозділів управління відповідно до діючих нормативних актів, що стосується повноважень відділу.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. У межах своєї компетенції  участь у розробленні структури підрозділів управління, внесення пропозицій щодо штатної чисельності. У разі необхідності підготовка проектів розпорядчих актів про зміни загальної штатної чисельності.

3.2. Складання штатного розпису працівників управління. У разі потреби підготовка проектів наказів начальника управління про внесення змін до штатного розпису.

3.3. Складання бюджетних запитів та розрахунків з економічним обґрунтуванням проектів кошторисів доходів та видатків і складання кошторисів видатків та додатків до них згідно із затвердженим міською радою бюджетом міста по управлінню.

3.4. Складання річного розпису видатків по статтях із щомісячним розподілом, у разі необхідності внесення пропозицій щодо перерозподілу лімітних асигнувань.

3.5. Внесення змін до кошторисів та планів асигнувань на підставі розрахунків із відповідним обґрунтуванням, ведення їх обліку.

3.6. Надання департаменту фінансів Миколаївської міської ради необхідної інформації з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.7. Надання Головному управлінню державної казначейської служби України у Миколаївській області необхідних документів, що стосуються порядку казначейського обслуговування бюджету управління.

3.8. Розгляд матеріалів та підготовка документів про преміювання працівників.

3.9. Надання інформації щодо штатної чисельності управління.

3.10. Здійснення контролю за використанням фонду оплати праці.

3.11. Надання методичної допомоги підрозділам управління з питань, що належать до компетенції відділу.

3.12.Забезпечення фінансової діяльності та звітності управління.

          3.13. Оформлення  прийому,  переведення  і звільнення працівників управління відповідно до законодавства про працю.

          3.14.Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проектів документів, що стосуються винагород і заохочень працівників.

          3.15. Оформлення документів про прийняття Присяги, присвоєння рангів та внесення відповідних записів до трудових книжок.

          3.16. Обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, оформлення листів тимчасової непрацездатності працівникам.

3.17. Складання графіка щорічних відпусток працівників.

3.18.Забезпечення ведення в управлінні військового обліку військовозобов’язаних  і   призовників, бронювання військовозобов’язаних у мирний час та на період мобілізації та воєнного часу.

3.19. Організація ведення діловодства в управлінні відповідно до чинних нормативних актів.

3.20. Забезпечення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, контрольних документів, звернень громадян, підприємств, установ і організацій, депутатських запитів та звернень, що надходять до  управління.

3.21. Складання та погодження  в архівному відділі Миколаївської міської ради зведеної номенклатури справ управління.

3.22. Приймання від структурних підрозділів управління та зберігання архівних документів, проведення їх попередньої експертизи цінності  та передача документів Національного архівного фонду України до архівного відділу Миколаївської міської ради.

3.23. Забезпечення збереження гербової печатки управління.

3.24. Участь у розробці проектів нормативно-правових актів, у межах компетенції.

3.25. Подання керівництву пропозицій до плану роботи управління на поточний період та участь у підготовці звітів стосовно його діяльності, в межах компетенції.

3.26. Здійснення підготовки матеріалів та внесення пропозицій для розгляду на засіданнях дорадчих і консультативних органів управління, з питань, що належать до компетенції відділу.

3.27. Здійснення інших повноважень, визначених законом, та виконання інших доручень керівництва управління, в межах компетенції.

3.28. За дорученням начальника управління здійснення представництва управління в органах державної влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції відділу.

3.29. Ініціювання скликання у встановленому порядку нарад з питань, що належать до компетенції відділу та участь у засіданнях дорадчих і консультативних органів, нарадах, які проводяться в управлінні, у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції відділу.

3.30. Одержання від посадових осіб управління інформації, необхідної для виконання покладених на відділ завдань, користування інформаційними базами даних, документами та матеріалами, що знаходяться у розпорядженні управління.

3.31. Внесення пропозицій керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.32. Залучення, в установленому порядку, спеціалістів структурних підрозділів управління для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів з питань, що належать до компетенції відділу.

 

4. Структура

 

4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                                     – 1

головний спеціаліст                                  – 2

4.2. На період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує працівник управління, визначений в установленому порядку, який несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.3. У разі відсутності одного з головних спеціалістів відділу його обов’язки виконує працівник відділу, визначений в установленому порядку.

4.4. Начальник відділу та головні спеціалісти відділу призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Організує та забезпечує ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, нарахувань та витрат за прийнятою в установі формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності установи й технології оброблення даних.

5.2.2. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.

5.2.3. За погодженням з начальником управління подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.

5.2.4. Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів установи.

5.2.5. Узагальнює дані для включення їх до фінансової звітності, контролює та здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.

5.2.6. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

5.2.7. Бере участь у підготовці пропозицій щодо:

- внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;

- розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю фінансових операцій;

- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, регулювання діяльності управління та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище управління та результати його діяльності.

5.2.8. Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження в управлінні.

5.2.9. Виконує доручення начальника управління.

5.2.10. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. На посаду начальника відділу призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (бухгалтерія, аудит), стажем роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі на керівних посадах не менш як три роки, або в інших сферах за фахом, на керівних посадах, не менш як чотири роки.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право у разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 Опубліковано: 1 жовтня 2018р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: