Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

22 червня 2018                                                                                № 599

Про внесення змін до рішення виконкому

Миколаївської міської ради від 08.07.2016

№ 624 “Про затвердження Положення про

комісію з питань призначення (відновлення)

соціальних виплат та її складу”

 

         Відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329), Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 № 250 “Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям”, Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та Порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365 “Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам”, з метою прийняття рішень щодо призначення (відновлення, відмови в призначенні) житлової субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, виходячи з конкретних обставин, що склалися в сім’ї, соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, у зв’язку з кадровими змінами, керуючись ч. 6 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Внести зміни до рішення виконкому міської ради від 08.07.2016 № 624 “Про затвердження Положення про комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат та її складу”.

1.1. Викласти п. 2 Положення про комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат в новій редакції (додається).

1.2. Викласти склад комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат в новій редакції (додається).

 

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Криленка В.І.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому

міської ради

від 22 червня 2018

№ 599

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат

 

2. ЗАВДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПРИЗНАЧЕННЯ

ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ

 

2.1. Прийняття рішень про призначення (не призначення) окремим сім’ям субсидій, як виняток:

- непрацездатним непрацюючим особам, які проживають самі, на загальну площу житла з урахуванням понаднормової площі, яка не може перевищувати більш як на 30 відсотків соціальну норму житла, розраховану для домогосподарства. Конкретні розміри загальної площі, на яку призначається житлова субсидія (з урахуванням понаднормової), зазначаються в рішенні комісії (абз. 1-9 п. 5);

- будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (пп. 2 п. 6);

- у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді:

за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або

вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або

вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (пп. 3 п. 6).

Позитивне рішення комісії про призначення житлової субсидії може бути прийнято лише у разі, коли такі особи:

- перебувають у складних життєвих обставинах, викликаних тривалою хворобою, що підтверджується висновком (довідкою) лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я;

- на момент призначення житлової субсидії сплачують єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням житлової субсидії або сплачують єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед місяцем, в якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина. При цьому особі, яка працює за строковим трудовим договором, житлову субсидію за рішенням комісії може бути призначено лише у разі, коли строк дії строкового трудового договору є більшим ніж строк, на який призначається житлова субсидія (абз. 3 п. 6, абз. 3 п. 7);

- будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень (пп. 4 п. 6);

- у разі отримання структурним підрозділом з питань соціального захисту населення інформації про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії (пп. 5 п. 6);

- у разі отримання структурним підрозділом з питань соціального захисту населення інформації про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов’язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон (пп. 6 п. 6);

- одному із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому на підставі договору найму (оренди) житла, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги (абз. 2 п. 8);

- одному із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому без укладеного договору найму (оренди) житла, у разі, коли вони є внутрішньо переміщеними особами (абз. 3 п. 8);

- у разі коли у складі домогосподарства кількість фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку).

При цьому, житлова субсидія не може бути призначена у разі, коли у члена домогосподарства або у члена сім’ї особи із складу домогосподарства доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії, були такими, що зазначені в абзацах п’ятому – сьомому цього пункту, і такі особи перебували за кордоном сукупно більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (крім випадку, коли особи перебувають у складних життєвих обставинах, викликаних тривалою хворобою, що підтверджується висновком (довідкою) лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я). До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування або навчання за кордоном, що підтверджується відповідними документами (абз. 6-7 п. 9);

- якщо в житловому приміщенні (будинку) є кілька розділених особових рахунків,  склад кожного із таких домогосподарств визначається за рішенням комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домашнього господарства. При цьому до складу різних домогосподарств у межах одного житлового приміщення (будинку) не можуть входити члени однієї сім’ї (абз. 9 п. 9);

- якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді їх доходи були такими, що зазначені в абзацах п’ятому – сьомому цього пункту, в розрахунок сукупного доходу домогосподарства включається середньомісячний дохід таких осіб у розмірі:

одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи,  у разі, коли такі особи перебувають у складних життєвих обставинах (пп. 3 п. 12);

фактично отриманих  доходів у разі, коли такі особи належать до громадян, що надають соціальні послуги, здійснюють догляд за особами з інвалідністю І групи, а також за особою похилого віку, який досяг 80-річного віку (пп. 6 п. 12);

- у разі неподання органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами відомостей про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб у встановлений термін, а також відсутності таких відомостей (абз. 16 п. 14);

- якщо громадяни, що перебувають у складних життєвих обставинах, не змогли звернутися за призначенням житлової субсидії протягом двох місяців від початку опалювального (неопалювального) сезону (абз. 10 п. 15);

- якщо громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або уклав договір про її реструктуризацію, або оскаржив наявність заборгованості в судовому порядку в строк понад два місяці з дати отримання повідомлення про відмову в призначенні житлової субсидії на наступний сезон (абз. 7-8 п. 16);

- продовження до 01 листопада поточного календарного року строку подання заяви щодо отримання коштів невикористаної житлової субсидії (абз. 15 п. 18);

- після подання нових заяви та декларації на наступний опалювальний період після подання нових заяви та декларації у випадках, зазначених в абзацах четвертому – восьмому пункту 2.2 цього Положення (абз. 13 п. 22);

- після подання нових заяви та декларації протягом сезону призначення субсидії у випадках, зазначених в абзацах четвертому – сьомому пункту 2.2 цього Положення (абз. 15 п. 22).

2.2. Прийняття рішень про припинення раніше призначеної житлової субсидії, коли:

- домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість із сплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг) (абз. 2 п. 22);

- громадянин має заборгованість із сплати обов’язкової частки внеску/платежу об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день внесення подання об’єднанням (абз. 3 п. 22);

- у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії (абз. 4 п. 22);

- громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 16 Положення про порядок призначення житлових субсидій, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення (абз. 5 п. 22);

- виникли обставини, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок), іншу місцевість, у разі смерті одинокої особи (абз. 6 п. 22);

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії (абз. 7 п. 22);

- якщо протягом строку призначення житлової субсидії за рішенням комісії у випадках, зазначених в абзаці четвертому пункту 2.1 цього Положення, фізична особа – підприємець, доходи якої під час призначення житлової субсидії були такими, що зазначені в абзацах п’ятому – сьомому пункту 2.1 цього Положення, не сплатить єдиний соціальний внесок чи сплатить його в розмірі, меншому ніж мінімальний, за будь-який місяць протягом строку призначення житлової субсидії, а також особа, що працює за трудовим договором, доходи якої під час призначення житлової субсидії були такими, що зазначені в абзацах п’ятому – сьомому пункту 2.1 цього Положення, припинить дію такого договору за ініціативою працівника (статті 38 і 39 Кодексу законів про працю України), за угодою сторін (пункт 1 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України), у зв’язку із закінченням строку (пункт 2 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України) або відмовою від продовження роботи у зв’язку із зміною істотних умов праці (пункт 6 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України) в будь-який місяць протягом строку призначення житлової субсидії (абз. 8 п. 22);

- громадянин, якому призначено житлову субсидію, звернувся із заявою про припинення її надання (абз. 9 п. 22).

 

________________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому

міської ради

від 22 червня 2018

№ 599

 

СКЛАД

комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат

 

Голова комісії

 

Василенко

Сергій Михайлович

-

директор департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

Заступник голови комісії

 

Харитонова

Олена Олександрівна

-

заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

Секретар комісії

 

Добкіна

Анна Дмитрівна

-

начальник контрольно-ревізійного відділу управління фінансів департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

Члени комісії

 

Боброва

Ольга Василівна

-

начальник відділу соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Інгульського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

Бондаренко

Владислав Павлович

-

представник ради ветеранів Інгульського району м. Миколаєва (за узгодженням)

 

Бездольна

Наталя Анатоліївна

-

директор Корабельного центру зайнятості м. Миколаєва (за узгодженням)

 

Вінницька

Ольга Олександрівна

-

начальник відділу активної підтримки безробітних Центрального центру зайнятості м. Миколаєва (за узгодженням)

 

Гостєва

Ніна Олександрівна

-

головний спеціаліст відділу обслуговування громадян Інгульського об’єднаного управління пенсійного фонду України м. Миколаєва в Миколаївській області (за узгодженням)

 

Данько

Вікторія Володимирівна

-

начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (за узгодженням)

 

Довгаль

Жанна Олексіївна

-

начальник відділу організації працевлаштування населення Заводського центру зайнятості м. Миколаєва (за узгодженням)

 

Коваленко

Ганна Володимирівна

-

головний спеціаліст відділу з питань призначення/ перерахунку та виплати пенсій Центрального об’єднаного управління пенсійного фонду України м. Миколаєва в Миколаївській області (за узгодженням)

 

Кугляр

Ольга Анатоліївна

-

голова комісії з припинення юридичної особи, директор Інгульського центру зайнятості м. Миколаєва (за узгодженням)

 

Лебедєва

Тетяна Іванівна

-

начальник відділу соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

Серединко

Катерина Вікторівна

-

заступник директора – начальник відділу соціальної роботи Миколаївського  міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

Чигрецька

Олена Іванівна

-

начальник відділу соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

Юрченко

Наталя Анатоліївна

-

начальник відділу соціальних виплат управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

 

 

________________________________________________________

 Опубліковано: 4 липня 2018р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: