Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

06 червня 2018                                                                                  № 134р

Про впорядкування обліку технічної

документації    та    документів,    що

посвідчують   право   власності

 

         З метою створення єдиного реєстру технічної документації та документів,    що посвідчують право власності  на об’єкти, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва, згідно з Положенням  про  управління комунального майна Миколаївської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 23.02.2017 №16/32, керуючись п.п. 19,20 ст.42,  ст. 60 Закону України   «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

         1. Всім підприємствам, установам, організаціям, що належать до   комунальної   власності   територіальної   громади м. Миколаєва, та виконавчим органам Миколаївської міської ради:

-  передати до управління комунального майна Миколаївської міської ради оригінали  документів,  що  посвідчують   право   власності  на нерухоме майно, які обліковується на їх балансах, та  оригінали технічних паспортів на  ці об’єкти у  місячний термін  з дня реєстрації даного розпорядження;

 -  провести  державну  реєстрацію речових прав на нерухоме майно (оперативне управління  або  господарське відання).

2.  Управлінню комунального майна Миколаївської міської ради створити реєстр технічної документації  та  документів, що посвідчують право   власності на об’єкти,  які  належать  до  комунальної  власності   територіальної   громади   м. Миколаєва, у термін до 01.09.2018.

3. Покласти відповідальність за виконання даного розпорядження на керівників підприємств, установ, організацій та виконавчі органи Миколаївської міської ради.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Диндаренка С.І.

 

Міський голова                                                                                    О.Ф.Сєнкевич

Опубліковано: 19 червня 2018р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: