Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

21 травня 2018                                                                                       № 112р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 10.03.2017 №56р

«Про затвердження структури

департаменту житлово-комунального

господарства Миколаївської міської

ради та Положень про його

структурні підрозділи»

 

         З метою необхідності поліпшення організаційної структури департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

1. Внести зміни та доповнення до розпорядження міського голови від 10.03.2017 №56р  «Про затвердження структури департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи» .

1.1. Затвердити структуру департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради у новій редакції (додається)

1.2. Затвердити Положення про управління житлового господарства департаменту житлово-комунального  господарства  Миколаївської міської ради у новій редакції (додаються).

1.3 Затвердити Положення про відділ з експлуатації житлового господарства управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.4 Затвердити Положення про відділ з координації державних закупівель департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.5 Затвердити Положення про загальний відділ департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.6 Затвердити Положення про службу оперативного реагування 1588  департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.7 Затвердити Положення про відділ координації та громадських зв’язків департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

 

Міський  голова                                                                                    О.Ф Сенкевич

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

СТРУКТУРА

департаменту житлово-комунального господарства

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність

(одиниць)

Директор департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради

1

Перший заступник директора департаменту житлово-комунального господарства

1

Відділ з координації державних закупівель

4

Відділ кадрів та юридичного забезпечення

4

Загальний відділ

8

Служба оперативного реагування 1588

11

Відділ координації та громадських зв`язків

4

Управління фінансів та бухгалтерської звітності

11

Начальник управління

1

Планово-фінансовий відділ

4

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

6

Управління житлового господарства

15

Заступник директора департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради – начальник управління

1

Відділ планування та з координації діяльності житлового господарства

4

Відділ з експлуатації житлового господарства

6

Відділ з впровадження нових форм управління житловим господарством

4

Управління комунального господарства міста

10

Заступник директора департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради – начальник управління

1

Заступник начальника управління

1

Відділ з експлуатації комунальних об`єктів

5

Відділ з координації діяльності комунального господарства

3

Управління екології

10

Начальник управління

1

Заступник начальника управління

1

Відділ озеленення та благоустрою

5

Відділ екології

3

Обслуговуючий персонал

3

Прибиральник службових приміщень

1

Водій

2

 

 

Крім того, при департаменті житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради передбачено управління з контролю за ремонтом, реконструкцією, будівництвом, газифікацією комунальних об’єктів та житла, яке утримується за рахунок до 2,5 відсотка відрахувань від бюджетних витрат у ході перевірки ремонтів, реконструкції та будівництва об`єктів міської комунальної власності.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління житлового господарства

департаменту житлово-комунального господарства

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – управління) входить до складу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – департамент ЖКГ), є підзвітним і підконтрольним та підпорядкованим директору департаменту ЖКГ.

1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, указами і розпорядженнями Президента України, рішеннями міської ради, виконкому міської ради, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, діючими у житлово-комунальному господарстві, Положенням про департамент ЖКГ та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Здійснює управління об’єктами житлового господарства, що знаходяться у комунальній  власності міста.

2.2. Вивчає передові методи утримання житлового господарства та вносить пропозиції щодо їхнього впровадження у місті Миколаєві.

2.3. Проводить організаційну, інформаційно-роз’яснювальну роботу з населенням щодо створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та органів самоорганізації населення (ОСН).

2.4. Здійснює заходи, спрямовані на підвищення рівня самоорганізації населення (ОСН) багатоквартирних житлових будинків, забезпечує функціонування та розвиток об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

2.5. Проводить збір, узагальнення, систематизацію, ведення та аналіз відкритого реєстру об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та управителів, які обслуговують житловий фонд у місті Миколаєві.

2.6. Готує проекти рішень міської ради та виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, які стосуються покращання роботи житлового господарства міста.

2.7. Вносить пропозиції щодо оптимізації та вдосконалення мережі підприємств, які працюють у галузі житлового господарства.

2.8. Здійснює в установленому порядку підготовку проектів рішень виконавчого комітету міської ради з питань визнання житлових будинків (квартир), що знаходяться в комунальній власності міста, непридатними для проживання згідно з діючим законодавством.

2.9. Бере участь у розробці інвестиційних проектів і загальноміських програм у сфері житлово-комунального господарства. Контролює їх впровадження.

2.10. Проводить збір, узагальнення та аналіз щодо матеріалів із розрахунків за житлово-комунальні послуги, за спожиті енергоносії підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності міста, та населенням (за погодженням ЖБК, ОСББ, балансоутримувачів відомчого житла) та вживає заходів щодо ліквідації заборгованості.

2.11. Впроваджує сучасні методи щодо розрахунків за житлово-комунальні послуги через Миколаївський інформаційно-розрахунковий центр (МІРЦ).

2.12. Організовує та контролює роботи комісій з обстеження стану житлових будинків (квартир) та інших обє’ктів житлового господарства, з метою встановлення його відповідності санітарним і технічним вимогам.

2.13. Організовує заходи щодо надання населенню якісних житлово-комунальних послуг в необхідних обсягах.

2.14. Здійснює заходи з вивчення, узагальнення, поширення передового досвіду, нових методів господарювання, прогресивних форм організації та стимулювання праці у сфері житлового господарства.

2.15. Розробляє та реалізовує пропозиції по залученню додаткових ресурсів у фінансуванні розвитку та утримання об’єктів житлового господарства міста, в тому числі шляхом участі в грантових програмах міжнародних організацій та фондів; поширення серед населення кредитних програм згідно з діючим законодавством.

2.16. Надає відповідному відділу департаменту ЖКГ інформаційні матеріали про діяльність департаменту ЖКГ для розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради, а також інформацію, необхідну для наповнення та публікації на сайті Е-дата, згідно з чинним законодавством.

 

3. Структура управління та організація роботи

 

3.1. Управління очолює заступник директора департаменту ЖКГ – начальник управління житлового господарства (далі – заступник директора департаменту ЖКГ – начальник управління), який призначається та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством.

3.1.1. Заступник директора департаменту ЖКГ – начальник управління безпосередньо підпорядкований директору департаменту ЖКГ.

3.1.2. До складу управління входять:

заступник директора департаменту ЖКГ –

начальник управління                                                           – 1

відділ планування та з координації діяльності

житлового господарства                                                      – 4

відділ з експлуатації житлового господарства                    – 6

відділ з впровадження нових форм

управління житловим господарством                                  – 4

3.2. Заступник директора департаменту ЖКГ – начальник управління має заступника начальника управління житлового господарства – начальника відділу з впровадження нових форм управління житловим господарством та заступника начальника управління житлового господарства – начальника відділу з експлуатації житлового господарства, яких призначає та звільняє з посади директор департаменту ЖКГ у порядку, визначеному законодавством.

3.3. Обов’язки працівників управління визначаються відповідно до посадових інструкцій.

 

4. Компетенція управління

 

4.1. Організовує проведення конкурсів з визначення виконавців послуг щодо утримання (управління) будинків, споруд та прибудинкових територій.

4.2. Готує пропозиції до тендерного комітету щодо проведення закупівель за державні кошти  на проведення необхідних робіт відповідно до плану фінансування по напрямку діяльності управління.

4.3. Координує та контролює придбання товарів, виконання робіт та послуг, які виконуються за державні кошти з напрямку діяльності управління.

4.4. Здійснює контроль за освоєнням виділених бюджетних коштів та ефективним їхнім використанням за призначенням згідно з укладеними договорами.

4.5. Формує перспективні плани роботи з капітального ремонту та реконструкції об’єктів житлово-комунального господарства міста за рахунок місцевого, державного бюджетів та інвестицій.

4.6. Бере участь у розробці інвестиційних проектів і загальноміських програм у сфері житлово-комунального господарства. Контролює їх впровадження.

4.7. Здійснює контроль за організацією робіт житлово-комунальними підприємствами міста та управителями згідно з діючими нормами за:

- утриманням та поточним ремонтом житлового фонду;

- технічним обслуговуванням житлового фонду;

- підготовкою об’єктів житлового призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період;

- утриманням ліфтового господарства;

- експлуатацією димових та вентиляційних каналів;

- аварійним обслуговуванням житлового фонду;

- експлуатацією будинків підвищеної поверховості;

- якістю наданих послуг з утримання (управління) будинків, споруд та прибудинкових територій;

- іншими заходами, пов’язаними з експлуатацією житлового фонду.

4.8. Проводить аналіз господарсько-фінансової діяльності підприємств ЖГ та вживає заходів щодо поліпшення їхньої роботи.

4.9. Приймає статистичну та бухгалтерську звітність від підприємств, що обслуговують житловий фонд  міста.

4.10. Здійснює залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій, установ, незалежно від форм власності, розташованих на території міста, до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста.

4.11. Вживає необхідних заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, інших надзвичайних ситуацій.

4.12. Вносить пропозиції директору департаменту ЖКГ з питань підбору кадрів керівників підприємств, що  працюють у галузі житлового господарства.4.13. Взаємодіє з виконавчими органами міської ради для вирішення питань життєдіяльності житлового господарства міста та належного санітарного стану.

4.14. Бере участь у підготовці відповідних документів щодо приймання-передачі до комунальної власності міста житлових об’єктів на території міста, балансоутримувач яких не визначений.

4.15. Впроваджує сучасні методи щодо розрахунків за житлово-комунальні послуги, в т.ч. і через МІРЦ.

4.16. Проводить збір, узагальнення та аналіз матеріалів з розрахунків за послуги з утримання (управління) будинків, споруд та прибудинкових територій, розрахунків з суміжними організаціями та вживає заходів щодо ліквідації заборгованості.

4.17. Вивчає передові методи утримання житлово-комунального господарства та вживає заходів щодо впровадження їх у місті Миколаєві. Надає інформацію про результати їх впровадження за результатами року для  публікації на офіційному сайті Миколаївської міської ради.

4.18. Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з населенням щодо впровадження нових форм та методів управління житловим господарством.

4.19. Розробляє та реалізовує програми створення та розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, виконує підготовку програм співфінансування.

 4.20. Впроваджує в порядку і межах, визначених законодавством, тарифи на послуги з утримання (управління) будинків споруд та прибудинкових територій.

4.21. Узагальнює пропозиції депутатського корпусу та адміністрацій районів Миколаївської міської ради, комунальних підприємств житлово-комунальної сфери по реконструкції, капітальному ремонту та утриманню об’єктів житлового фонду міста.

4.22. Надає практичну допомогу підпорядкованим підприємствам за напрямком діяльності по організації роботи з охорони праці та пожежної безпеки.

4.23. Здійснює координацію комунальних підприємств, управителів, інших органів, установ або організацій незалежно від форми власності, які здійснюють діяльність в сфері житлового господарства, розгляд їх виробничих планів, розробку пропозицій та заходів щодо ефективності їх роботи стосовно розвитку об’єктів житлово-комунального господарства.

4.24. Розглядає в установленому порядку пропозиції, заяви, скарги громадян з питань обслуговування та ремонту житлового фонду міста. Вживає заходів щодо усунення причин, які їх викликають.

 

5. Права управління

 

5.1. Працівники управління мають право:

- залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- за дорученням директора департаменту ЖКГ здійснювати контроль, проводити перевірки фінансово-господарської діяльності підприємств і організацій та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції;

- одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;

- скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції;

- інші права, які належать до його компетенції.

5.2. Заступник директора департаменту ЖКГ – начальник управління має право клопотати перед директором департаменту ЖКГ з приводу нагороди працівників управління та притягання їх до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення

діяльності управління

 

6.1. Управління утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники управління є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб

 

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з експлуатації житлового господарства

управління житлового господарства

департаменту житлово-комунального господарства

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ з експлуатації житлового господарства (далі – відділ) входить до складу управління житлового господарства (далі – управління) департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – департамент ЖКГ)  та безпосередньо підпорядкований заступнику директора департаменту ЖКГ – начальнику управління житлового господарства (далі – заступник директора департаменту ЖКГ – начальник управління).

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, указами і розпорядженнями Президента України, рішеннями міської ради, виконкому міської ради, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, діючими у житлово-комунальному господарстві, Положенням про управління житлового господарства департаменту ЖКГ та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

Відділ у межах своєї компетенції:

2.1. Здійснює управління об’єктами житлового господарства міста та житлово-експлуатаційними підприємствами, які надають послуги мешканцям міста згідно із законодавчими актами.

2.2. Вивчає передові методи утримання житлового господарства та вносить пропозиції щодо їхнього впровадження у місті Миколаєві.

2.3. Вносить пропозиції щодо оптимізації та вдосконалення мережі підприємств усіх форм власності, які працюють у галузі житлового господарства.

2.4 Надає відповідному відділу департаменту ЖКГ інформаційні матеріали про діяльність департаменту ЖКГ для розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради, а також інформацію, необхідну для наповнення та публікації на сайті Е-дата, згідно з чинним законодавством.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. Відділ очолює заступник начальника управління житлового господарства – начальник відділу (далі – заступник начальника управління – начальник відділу). Всі працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту ЖКГ у порядку, визначеному законодавством.

3.2. Заступник начальника управління-начальник відділу безпосередньо підпорядкований заступнику директора департаменту ЖКГ – начальнику управління.

3.3. До складу відділу входять:

заступник начальника управління –

начальник відділу                                                                 – 1

заступник начальника відділу                                               – 1

головний спеціаліст                                                              – 1

спеціаліст 1 категорії                                                            – 3

3.4. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

 

4. Компетенція відділу

 

4.1. Планує роботи з утримання, ремонту житлового фонду міста Миколаєва.

4.2. Здійснює контроль за організацією робіт житлово-експлуатаційними підприємствами міста (управителями) згідно з діючими нормами за:

- утриманням та поточним ремонтом житлового фонду;

- технічним обслуговуванням житлового фонду;

- підготовкою об’єктів житлового призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період;

- експлуатацією димових та вентиляційних каналів;

- аварійним обслуговуванням житлового фонду;

- експлуатацією будинків підвищеної поверховості;

- якістю наданих послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;

- іншими заходами, пов’язаними з експлуатацією житлового фонду.

4.3. Організує своєчасний і об’єктивний розгляд по суті в установленому порядку пропозицій, заяв, скарг громадян з питань обслуговування та ремонту житлового фонду міста. Вживає заходів щодо усунення причин, які їх викликають.

4.4. Вносить пропозиції заступнику директора департаменту ЖКГ – начальнику управління з питань підбору кадрів керівників підприємств, що  працюють у галузі житлового господарства.

4.5. Взаємодіє з виконавчими органами міської ради для вирішення питань життєдіяльності житлового господарства міста та належного санітарного стану.

4.6. Бере участь у підготовці відповідних документів щодо приймання-передачі до комунальної власності міста житлових об’єктів на території міста, балансоутримувач яких не визначений.

4.7. Бере участь у розробці та вносить пропозиції щодо впровадження державних та міських програм та здійснює контроль за виконанням міських та загальнодержавних програм.

4.8. Бере участь у підготовці об’єктів житлового господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період.

4.9. Надає практичну допомогу підпорядкованим підприємствам за напрямком діяльності по організації роботи з охорони праці та пожежної безпеки.

4.10. Організовує і контролює роботу комісії з обстеження стану житлових будинків (квартир) та інших обєктів житлового госопдарства, з метою встановлення його відповідності санітарним і технічним вимогам.

 

5. Права відділу

 

Відділ має право:

5.1. Вимагати від представників житлово-експлуатаційних підприємств усіх форм власності надання матеріалів, які стосуються питань обслуговування житлового фонду.

5.2. Координувати діяльність житлово-експлуатаційних підприємств з питань належного утримання об’єктів житлового господарства.

5.3. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.

5.5. Одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

5.6. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.

5.7. Інші права, які належать до його компетенції.

5.8. Заступник начальника управління – начальник відділу має право клопотати перед заступником директора департаменту ЖКГ – начальником управління з приводу нагороди працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення

діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з координації державних закупівель

департаменту житлово-комунального господарства

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ з координації державних закупівель департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – департамент ЖКГ), є підзвітним і підконтрольним директору департаменту ЖКГ та підпорядкованим безпосередньо першому заступнику директора департаменту ЖКГ.

1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Робота по формуванню державних закупівель, складанню річних планів на проведення торгів.

2.2. Здійснення заходів щодо координації закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів державного бюджету, а саме:

- підготовка тендерної документації та організація проведення торгів;

- публікація оголошень про заплановані закупівлі та результатів про проведені закупівлі;

- ведення звітності про закупівлю товарів, робіт і послуг;

- підготовка матеріалів для вирішення спорів, що стосуються процедурних питань проведення торгів;

- перевірка договорів, в тому числі тих, які укладаються в результаті проведення закупівель, на відповідність їх діючому законодавству.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. Відділ очолює начальник. Усі працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту ЖКГ у порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований першому заступнику директора департаменту ЖКГ.

3.3. Структура відділу:

начальник відділу                                                                 – 1

заступник начальника відділу                                               – 1

головний спеціаліст                                                              – 2

3.4. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

 

4. Компетенція відділу

 

До компетенції відділу відносяться:

4.1. Підготовка й проведення засідань тендерного комітету  департаменту ЖКГ.

4.2. Здійснення заходів щодо координації закупівель товарів, робіт та послуг, а саме:

- підготовка матеріалів на засідання тендерного комітету;

- складання річних планів закупівель та оприлюднення додатків до них;

- підготовка матеріалів для вирішення спорів, що стосуються процедурних питань проведення торгів;

- участь у складанні планів роботи відділу з координації державних закупівель.

4.3. Координація та контроль щодо придбання товарів, виконання робіт та надання послуг, які виконуються за бюджетні кошти з напрямку діяльності відділу.

4.4. Участь в роботі з укладання тендерних господарських договорів, підготовки висновків щодо відповідності їх вимогам діючого законодавства.

4.5. Участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, які стосуються процедури закупівель. Підготовка правових висновків за фактами виявлених правопорушень і пропозицій щодо їх усунення, аналіз причин їх виникнення, що стосується тендерних закупівель.

4.6. Сприяння своєчасному вжиттю заходів по розгляду, аналізу причин порушення чинного законодавства за окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами Господарського суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів, що стосується проведення тендерних закупівель.

4.7. Надання інформації виконавчим органам міської ради та іншим підприємствам та організаціям в межах компетенції відділу.

 

5. Права відділу

 

5.1. Відділ має право:

- одержувати від виконавчих органів міської ради, управлінь і відділів департаменту ЖКГ матеріали, необхідні для здійснення робіт щодо закріплених за відділом завдань;

- виносити на розгляд міської ради, виконкому міської ради питання службової діяльності, що потребують вирішення в установленому регламентом і законодавством порядку;

- вносити пропозиції щодо змін до Положення про відділ у визначеному порядку;

- відділу надаються інші права, які належать до його компетенції.

5.2. Начальник відділу має право клопотати перед першим заступником директора департаменту ЖКГ з приводу нагороди працівників відділу та притягання їх до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення

діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за невжиття необхідних заходів щодо виконання покладених на нього функцій і завдань.

Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

7.3. Відділ несе відповідальність:

- за своєчасне і повне виконання покладених функцій, здійснення контролю за виконанням завдань, доручених відділу в межах своїх повноважень і відповідальності;

- за виконання вимог цього Положення.

7.4. Начальник відділу відповідає:

- за ефективне керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій і завдань, визначає ступінь відповідальності посадових осіб відділу;

- за стан трудової та виконавчої дисципліни, навчання і професійну підготовку підлеглих;

- організацію роботи, документацію відділу, контроль за своєчасним виконанням контрольних документів, додержанням вимог чинного законодавства у роботі із зверненнями громадян;

- за додержання працівниками відділу вимог законодавства України з протидії корупції.

7.5. Критеріями оцінки роботи відділу є:

- стан роботи з виконання законодавства України, підзаконних актів, рішень міської ради та виконкому міської ради, розпоряджень голови облдержадміністрації, розпоряджень міського голови з питань державних закупівель;

- повнота і якість розроблення документації конкурсних торгів, річних планів та інших документів відповідно до вимог чинного законодавства;

- якісне та своєчасне виконання покладених на відділ завдань, функціональних обов’язків.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у визначеному порядку.

 

______________________________________________________

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про загальний відділ

департаменту житлово-комунального господарства

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Загальний відділ департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – департамент ЖКГ) є підзвітним і підконтрольним директору департаменту ЖКГ, підпорядкованим першому заступнику директора департаменту ЖКГ (далі – перший заступник директора департаменту ЖКГ).

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, указами і розпорядженнями Президента України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, діючими у житлово-комунальному господарстві, Положенням про департамент житлово-комунального господарства, Інструкцією з діловодства у Миколаївській міській раді та її виконавчих органах та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

Відділ у межах своєї компетенції:

2.1. Виконує завдання, що стоять перед департаментом ЖКГ, щодо забезпечення відповідно до діючих нормативних актів організації діловодства у департаменті ЖКГ, контролю за термінами надходження і доведення кореспонденції до виконавців та контролю за термінами виконання документів, що надійшли до департаменту ЖКГ.

2.2. Забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення, належного розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян  директором департаменту ЖКГ та його заступниками.

2.3. Надає методичну допомогу у діловодстві та організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях і відділах департаменту ЖКГ.

2.4. Оперативно надає до уповноваженого виконавчого органу міської ради якісні інформаційні матеріали про діяльність департаменту ЖКГ для розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. Відділ очолює начальник. Всі працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту ЖКГ у порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований першому заступнику директору департаменту ЖКГ.

3.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                                                                 – 1

заступник начальника відділу                                               – 1

головний спеціаліст                                                              – 2

спеціаліст 1 категорії                                                            – 4

3.4. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

 

4. Компетенція відділу

 

4.1. Приймає, реєструє і передає за призначенням вхідну кореспонденцію, внутрішню документацію департаменту ЖКГ, реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію.

4.2. Складає зведену номенклатуру справ департаменту ЖКГ. Здійснює збереження документів департаменту ЖКГ, готує справи для здачі в архів.

4.3. Здійснює контроль за виконанням резолюцій директора департаменту ЖКГ та його заступників згідно з установленими термінами на документах.

4.4. За дорученням першого заступника директора департаменту ЖКГ перевіряє стан діловодства і контролю в управліннях та відділах департаменту ЖКГ, надає їм методичну допомогу в роботі з документами.

4.5. Виконує інформаційну обробку на персональному комп’ютері кореспонденції та інформаційного архіву.

4.6. Забезпечує реєстрацію звернень громадян, вивчення змісту та своєчасну передачу їх на розгляд  директору департаменту ЖКГ, заступників директора департаменту, начальників управлінь.

4.7. Організовує особистий прийом громадян директором департаменту ЖКГ, його заступниками та начальниками управлінь. Отримує від відділів та управлінь департаменту ЖКГ довідки, пояснення та інші матеріали, необхідні для здійснення прийому громадян.

4.8. Веде діловодство щодо звернень громадян у порядку, який встановлюється відповідними нормативними документами, здійснює контроль за своєчасним розглядом звернень громадян управліннями, відділами департаменту ЖКГ.

4.9. Аналізує письмові та усні звернення громадян до директора департаменту ЖКГ та його заступників, начальників управлінь, інформує керівництво про стан цієї роботи, вносить пропозиції щодо її вдосконалення.

4.10. Забезпечує реєстрацію та контролює електронні звернення, які надійшли на сайт Миколаївської міської ради, та звернення, які надходять на “Урядову гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”.

4.11. Забезпечує реєстрацію та контроль інформаційних запитів, які надійшли до департаменту ЖКГ.

4.12. Інформує директора департаменту ЖКГ та його заступників про факти порушення виконавчої дисципліни та неналежного ставлення до розгляду звернень громадян посадовими особами в управліннях та відділах департаменту ЖКГ.

4.13. Надає методичну допомогу управлінням та відділам департаменту ЖКГ в організації та проведенні роботи зі зверненнями громадян, здійснює перевірку стану роботи зі зверненнями громадян у підрозділах департаменту ЖКГ.

 

5. Права відділу

 

Спеціалісти відділу мають право:

5.1. Одержувати в установленому порядку від директора департаменту ЖКГ, заступників директора, начальників управлінь, начальників відділів необхідну інформацію для виконання покладених на відділ завдань.

5.2. Перевіряти та аналізувати стан роботи з організації діловодства і контролю за термінами виконання документів, що надійшли до департаменту ЖКГ, стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах департаменту ЖКГ.

5.3. Користуватися бланками встановленого зразка (бланки міського голови, бланки виконавчого комітету міської ради, бланки міської ради, бланки розпоряджень міського голови, бланки рішень виконавчого комітету міської ради, бланки рішень міської ради).

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення

діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про службу оперативного реагування 1588

департаменту житлово-комунального господарства

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Служба оперативного реагування 1588 департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – служба 1588) входить до складу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – департамент ЖКГ), підзвітна та підконтрольна директору департаменту ЖКГ, підпорядкована безпосередньо першому заступнику директора департаменту ЖКГ.

1.2. Служба 1588 у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, виконкому міської ради, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основною метою роботи служби 1588 є:

2.1.1. Координація дій різних організацій, підприємств, служб при виникненні аварійних ситуацій для своєчасної їх ліквідації, а також організація контролю, оперативного реагування на пропозиції, звернення та скарги громадян з питань житлово-комунального обслуговування населення та інших питань забезпечення життєдіяльності міста.

2.1.2. Координація дій диспетчерських служб, підприємств, організацій та установ міста, управлінь та відділів департаменту ЖКГ та адміністрацій районів Миколаївської міської ради при виконанні необхідних заходів під час ліквідації наслідків стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, епізоотій, пожеж та інших надзвичайних ситуацій.

2.1.3. Організація та контроль за своєчасним вирішенням житлово-комунальними підприємствами міста дій за зверненнями громадян, що потребують термінових рішень.

2.2. Оперативне надання до уповноваженого органу міської ради якісних інформаційних матеріалів про діяльність служби 1588 для розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. Службу 1588 очолює начальник. Всі працівники служби 1588 призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту ЖКГ у порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник служби 1588 безпосередньо підпорядкований першому заступнику директора департаменту ЖКГ.

3.3. До складу служби 1588 входять:

начальник служби 1588                                                        – 1

головний спеціаліст                                                              – 1

спеціаліст 1 категорії                                                            – 9

3.4. Обов’язки працівників служби 1588 регулюються посадовими інструкціями.

 

4. Компетенція служби 1588

 

4.1. Службі 1588 оперативно підпорядковані всі аварійні та чергові служби міста незалежно від відомчого підпорядкування.

4.2. В особливих випадках – при стихійних лихах, епідеміях, епізоотіях, пожежах, інших надзвичайних ситуаціях, працівник служби 1588 вживає заходів від імені керівництва департаменту ЖКГ для термінового вирішення питання.

4.3. Бере участь у підготовці і виконанні заходів виконавчих органів міської ради по забезпеченню взаємодії міських служб при ліквідації стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, епізоотій, пожеж та інших надзвичайних ситуацій, вживає необхідних заходів щодо забезпечення державного та громадського порядку, життєдіяльності підприємств, організацій та установ, порятунку життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей.

4.4. Вимагає від посадових осіб організацій, підприємств та установ забезпечення виконання законодавства по розгляду звернень громадян і виконання необхідних заходів щодо вирішення їх питань.

4.4.1. За необхідності доповідає міському голові та його заступникам про виявлені факти зволікання, бюрократизму та безвідповідальності.

4.5. Щодня доповідає директору департаменту ЖКГ про обстановку в місті в сфері ЖКГ та благоустрою.

4.6. Надає на апаратних нарадах міському голові, заступникам міського голови, керівникам виконавчих органів міської ради, установ та підприємств узагальнені дані з проблемних питань життєзабезпечення міста.

4.7. Організовує систематизований обмін і збереження інформації, яка надійшла до служби 1588, а також нормативних актів, законів та довідкових матеріалів, які регулюють діяльність органів місцевого самоврядування у випадках стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, епізоотій, пожеж та інших надзвичайних ситуацій.

 

5. Права служби 1588

 

5.1. Начальник служби 1588 має право:

- клопотати перед першим заступником директора департаменту ЖКГ з приводу нагороди працівників служби та про притягання їх до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством;

- вимагати від начальників управлінь та відділів, інших підрозділів дані, необхідні для виконання роботи з наданих службі 1588 завдань;

- отримувати від посадових осіб в порядку, встановленому чинним законодавством, документи, довідки та іншу інформацію, необхідні для виконання своїх обов’язків;

- вживати заходів щодо списання з балансу застарілого та непридатного для подальшого використання обладнання згідно з діючим законодавством.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення

діяльності служби 1588

 

6.1. Служба 1588 утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники служби 1588 департаменту ЖКГ є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб служби 1588

 

7.1. Посадові особи служби 1588 повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи служби 1588 несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 21 травня 2018

№ 112р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ координації та громадських зв’язків

департаменту житлово-комунального

господарства Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ координації та громадських зв’язків департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту житлово-комунального господарства  Миколаївської міської ради (далі – департамент ЖКГ) є підзвітним і підконтрольним директору департаменту ЖКГ та підпорядкованим першому заступнику директора департаменту ЖКГ.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

Відділ у межах своєї компетенції:

2.1. Бере участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування в сфері житлово-комунального господарства.

2.2. Забезпечує інформаційно-аналітичне супроводження процесів реформування ЖКГ, узагальнення та аналіз ситуації на ринку комунальних послуг, здійснює взаємодію та зв’язок з громадськістю щодо питань діяльності департаменту ЖКГ.

2.3. Оперативно надає до уповноваженого виконавчого органу міської ради якісні інформаційні матеріали про діяльність департаменту ЖКГ, інформації для оприлюднення та розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради.

2.4. Створює систему взаємодії структурних підрозділів департаменту ЖКГ для забезпечення комплексного розвитку міської інфраструктури.

2.5. Узагальнює інформацію для відповідей на запити, та звітів з усіх напрямків діяльності департаменту ЖКГ.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. Відділ очолює начальник. Всі працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади директором департаменту ЖКГ у порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований першому заступнику директора департаменту ЖКГ.

3.3. До складу відділу входять:

начальник відділу                                                                 – 1

заступник начальника відділу                                               – 1

головний спеціаліст                                                              – 1

спеціаліст 1 категорії                                                            – 1

3.4. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

 

4. Компетенція відділу

 

4.1. Аналіз ситуації у сфері ЖКГ міста Миколаєва:

4.1.1. Організація проведення опитування населення міста, анкетування, соціологічних досліджень на предмет задоволення мешканців міста житлово-комунальними послугами, використання наявної законодавчої бази для забезпечення громадського контролю у сфері ЖКГ,  прав громадян на створення органів самоорганізації населення, об’єднань власників багатоквартирних будинків.

4.1.2. Аналіз матеріалів ЗМІ у сфері ЖКГ. Готує відповідні пропозиції щодо реагування на критичні статті, новини тощо.

4.1.3. Висвітлення ходу реалізації інвестиційних та технічних проектів у ЖКГ.

4.1.4. Одержує, аналізує та узагальнює інформацію довідково-аналітичного характеру від структурних підрозділів департаменту ЖКГ.

4.2. Робота з громадськістю та ЗМІ:

4.2.1. Інформування населення про систему управління ЖКГ міста.

4.2.2. Вироблення інформаційної стратегії реалізації Програми реформування ЖКГ у місті Миколаєві.

4.2.3. Організація інформаційних кампаній.

4.2.4. Співпраця з місцевим та всеукраїнським телебаченням, радіо, використання можливості електронних сайтів, редакцій місцевих та республіканських газет, багатотиражних видань для висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування і подій, які відбуваються у місті в сфері ЖКГ.

4.2.5. Організація та проведення круглих столів з питань проблем житлово-комунального господарства у місті Миколаєві.

4.2.6. Оперативна підготовка матеріалів для розміщення в газеті міської ради “Вечерний Николаев”, інших друкованих ЗМІ, теле- і радіокомпаніях області, міста тощо, матеріалів інформаційного характеру про події в сфері ЖКГ та участь у них міської влади.

4.3. Узагальнення звітів з усіх напрямків діяльності департаменту ЖКГ.

4.3.1. Підготовка, оприлюднення статей стосовно діяльності департаменту ЖКГ.

4.3.2. Наповнення інформацією веб-сайту Миколаївської міської ради, департаменту ЖКГ та веб-сайту Е-дата стосовно його діяльності.

4.4. Забезпечення інформативності стосовно результатів діяльності департаменту ЖКГ.

4.5. Участь в особистих прийомах громадян у керівників департаменту ЖКГ та прямих ефірах, за дорученням.

 

5. Права відділу

 

5.1. Спеціалісти відділу мають право:

- залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції;

- одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;

- скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції;

- виносити на розгляд міської ради, виконкому міської ради питання службової діяльності, що потребують вирішення в установленому регламентом і законодавством порядку;

- інші права, які належать до його компетенції.

5.2. Начальник відділу має право клопотати перед першим заступником директора департаменту ЖКГ з приводу нагороди працівників відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення

діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________________

Опубліковано: 27 травня 2018р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: