МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
15 березня 2018 № 35/24
Про надання дозволу суб’єкту господарювання на виготовлення
технічної документації із землеустрою щодо встановлення
(відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та
згоди на відновлення меж земельної ділянки по Центральному
району м. Миколаєва
Розглянувши звернення суб’єкта господарювання, наявну земельно-кадастрову інформацію, рекомендації постійної комісії міської ради з питань містобудування, архітектури і будівництва, регулювання земельних відносин та екології, керуючись Конституцією України, Земельним кодексом України, Законами України "Про оренду землі", "Про землеустрій", "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Фізичній особі – підприємцю Співак Людмилі Антонівні надати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та згоду на відновлення меж земельної ділянки орієнтовною площею 823 кв.м, за рахунок земельної ділянки, відведеної рішенням міської ради від 24.07.2014 № 42/40, з метою передачі в оренду зі співвласниками для обслуговування нежитлових приміщень по вул. Шевченка, 63 та 63/5, в межах земельної ділянки по вул. Шевченка, 63, відповідно до висновку управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради від 14.09.2016 №17-3153.
Пункт 1 розглянуто на засіданні постійної комісії міської ради з питань містобудування, архітектури і будівництва, регулювання земельних відносин та екології від 28.08.2017, протокол №56, на якому рекомендовано погодити це питання.
2. Зобов'язати замовника надати до департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради погоджену технічну документацію із землеустрою.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань містобудування, архітектури і будівництва, регулювання земельних відносин та екології (Концевого), заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.
Секретар міської ради Т.В. Казакова
Опубліковано: 7 травня 2018р.