МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
07 лютого 2018 № 18р
Про затвердження структури
адміністрації Заводського району
Миколаївської міської ради
На виконання рішення міської ради від 22.12.2016 № 13/1 "Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради" зі змінами, рішення міської ради від 23.02.2017 № 16/32 "Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради", розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р "Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради", керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні":
1. Затвердити структуру адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).
2. Розпорядження міського голови від 20.03.2017 № 62р "Про затвердження структури адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради" визнати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на голову адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради Дмитрука В.М.
Секретар міської ради Т.В.Казакова
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 07 лютого 2018
№ 18р
Структура
адміністрації Заводського району
Миколаївської міської ради
Найменування | Штатна чисельність (одиниць) |
Голова адміністрації | 1 |
Перший заступник голови | 1 |
Заступники голови | 3 |
Відділ комунального господарства і благоустрою | 5 |
Відділ санітарної інспекції | 5 |
Відділ з гуманітарних питань та спорту | 3 |
Відділ юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи | 3 |
Відділ організаційної роботи | 3 |
Загальний відділ, у тому числі: | 9 |
господарча група | 5 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців | 5 |
Відділ координації торгівлі та підприємництва | 3 |
Відділ соціально-економічного розвитку мкр. "Велика Корениха" та "Мала Корениха" | 3 |
Служба у справах дітей, у тому числі: | 6 |
сектор захисту прав, свобод і законних інтересів дітей | 3 |
сектор з питань опіки та піклування | 2 |
Відділ бухгалтерського обліку | 3 |
Разом: | 53 |