Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 3/5 від 2006-07-14

Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 21.11.02 № 7/3 “Про затвердження положеньпро місцеві податки та збори” (ВН. ЗМІН №11/9 ВІД 2.03.07) (ВН. ЗМІН ТА ДОП. ДО ПОЛОЖ. №20/10 ВІД 20.12.07) (ВН. ЗМІН №20/9 ВІД 20.12.07)


ВН.ЗМІН
ВН. ЗМІН ТА ДОП. ДО ПОЛОЖ.
ВН.ЗМІН
Відповідно до Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України “Про місцеві податки і збори”, Указу Президента України „Про впорядкування механізму сплати ринкового збору”, висновку комісії з перегляду регуляторних актів, створеної відповідно до Указу Президента України “Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики”, керуючись ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Положення, затверджені пунктом 1 рішення міської ради від 21.11.02 № 7/3 “Про затвердження положень про місцеві податки та збори”, викласти в новій редакції (додаються).
2. Дане рішення ввести в дію з 1 січня 2007 року.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів ( Бернацького).

Міський голова В.Д.Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про комунальний податок




1. Загальні положення

Положення про комунальний податок (далі - Положення) розроблено на підставі Законів України: „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України ”Про місцеві податки і збори”.

2. Платники

Платниками комунального податку є юридичні особи всіх форм власності, їхні філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, які здійснюють господарську, підприємницьку діяльність на території міста.
Не є платниками комунального податку бюджетні установи й організації, планово-дотаційні, сільськогосподарські підприємства, громадські організації та установи, метою діяльності яких не є одержання прибутку, і вони мають статус “неприбуткової” організації, та підприємства, на яких працює більше 50 відсотків інвалідів.

3. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є розрахунковий фонд оплати праці за звітний період, обчислений, виходячи з офіційно встановленого неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, помноженого на середню кількість працівників за цей період. Середньо облікова кількість штатних працівників облікового складу визначається за методикою, установленою п. 3 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Держкомстату України № 286 від 28.09.05.

4. Ставка податку

Ставка податку встановлюється в розмірі 10 відсотків розрахункового фонду оплати праці.

5. Порядок нарахування та терміни сплати податку

Розрахунок комунального податку за формою, встановленою ДПА України, подається платниками до Державної податкової інспекції за місцем основного податкового обліку юридичної особи, а філіями, відділеннями, представництвами та іншими відокремленими підрозділами - за місцем їх знаходження протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
У разі, коли в майбутніх податкових періодах платник комунального податку самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданому ним розрахунку комунального податку, такий платник зобов’язаний подати новий (уточнений) розрахунок комунального податку, що містить виправлені показники.
Якщо граничний термін подання розрахунку збігається з вихідним чи святковим днем, то термін подання розрахунку переноситься на перший робочий день, що наступає за таким вихідним чи святковим днем.
Сума комунального податку, в повному обсязі обчислена відповідно до розрахунку за звітний (податковий) квартал, сплачується протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку подання розрахунку комунального податку.

6. Відповідальність

Платники комунального податку несуть відповідальність за неподання, несвоєчасне подання розрахунку комунального податку до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати комунального податку до бюджету відповідно до Законів України “Про державну податкову службу в Україні”, “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, інших законодавчих та нормативно-правових актів.
Контроль за своєчасністю подання розрахунку комунального податку, правильністю його обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджету здійснює Державна податкова інспекція.

7. Джерела сплати податку

Комунальний податок відноситься на валові витрати платника.
________________________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про збір за припаркування автотранспорту





1. Загальні положення

Положення про збір за припаркування автотранспорту (далі - Положення) розроблено на підставі Законів України „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України ” Про місцеві податки і збори”.

2. Платники

Платниками збору є юридичні особи та громадяни, які припарковують автомобілі в спеціально обладнаних та відведених для припаркування місцях, а також на місцях цілодобових автостоянок за умови знаходження транспортних засобів на автостоянках без наявності відповідного договору про охорону автотранспорту.

3. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є одна година припаркування автотранспорту.

4. Ставка збору

Ставка збору встановлюється з розрахунку за одну годину припаркування автотранспорту в розмірі 1 відсотка неоподатковуваного мінімуму доходів громадян у відведених місцях та 3 відсотків неоподатковуваного мінімуму доходів громадян у спеціально обладнаних місцях для припаркування автотранспорту. Припаркування автотранспорту до 10 хвилин безкоштовне, у подальшому справляється збір як за повну годину припаркування.

5. Пільги

Звільняються від сплати збору за припаркування автотранспорту;
- підприємства стосовно транспортних засобів спеціального призначення, бюджетні установи та організації;
- протягом перших 2 годин громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорії, інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни, воїни-інтернаціоналісти, інваліди всіх груп.
У разі припаркування транспортних засобів цими громадянами більше 2 годин плата за наступний час справляється в розмірі 50 відсотків діючої ставки.

6. Порядок нарахування і терміни сплати збору

Збір вноситься особами, зазначеними в розділі 2 цього Положення, суб`єктам підприємницької діяльності, які надають послуги з припаркування шляхом придбання талонів єдиного зразка.
Обов’язок утримувати та сплачувати збір за припаркування до бюджету міста покладається на суб`єктів підприємницької діяльності, які надають послуги з припаркування. Всім суб’єктам підприємницької діяльності, які здійснюють збір за припаркування, незалежно від форм власності належить придбавати талони у підприємства „Таймсет”, якому надано виключне право замовляти в типографії талони єдиного зразка . Суб’єкти підприємницької діяльності, які мають касові апарати видають чеки.
Відведені місця припаркування автотранспорту в місті визначаються виконкомом міської ради. Спеціально обладнані та відведені місця для припаркування автотранспорту повинні бути відмічені дорожніми знаками згідно з Правилами дорожнього руху України і мати розмітку місць стоянки автотранспорту; спеціально обладнані місця повинні мати огорожу, у тому числі тимчасову.
Базовий звітний (податковий) період для збору за припаркування автотранспорту дорівнює календарному місяцю.
Розрахунок збору за формою, встановленою ДПА України, подається до Державної податкової інспекції за місцем основного податкового обліку суб’єктом підприємницької діяльності, який здійснює збір за припаркування автотранспорту протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця, за формою, встановленою ДПА України.
Сума податкового зобов’язання, яка зазначена в розрахунку, сплачується платником протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку подання розрахунку.

7. Відповідальність

Відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати до бюджету збору за припаркування автотранспорту покладається на суб’єкт підприємницької діяльності, який здійснює стягнення збору за припаркування автотранспорту.
Суб’єкт підприємницької діяльності несе відповідальність за стягнення збору, за неподання чи несвоєчасне подання звітності, порушення термінів перерахування до бюджету збору за припаркування автотранспорту згідно із Законами України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та „Про державну податкову службу в Україні”.
Контроль за своєчасністю подання розрахунку збору за припаркування, правильністю його обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджету здійснює Державна податкова інспекція.

__________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про податок з реклами





1. Загальні положення

Положення про податок з реклами (далі - Положення) розроблено на підставі Законів України “Про систему оподаткування”, “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України “Про місцеві податки і збори”, Закону України “Про рекламу”.
Наведені у цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
Рекламодавці – це юридичні та фізичні особи, які від свого імені через рекламні агентства замовляють рекламу або самостійно здійснюють встановлення та розміщення реклами на рекламних носіях.
Реклама – спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб (усі види оголошень і повідомлень, які передають інформацію за допомогою засобів масової інформації, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях )з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку.
Одноразова реклама – реклама, термін розміщення якої в засобах масової інформації не перевищує однієї доби.
Рекламоносій – це місце, на якому розміщена реклама.
Рекламне агентство - це фізична або юридична особа, яка здійснює на замовлення рекламодавця встановлення та розміщення реклами на рекламних носіях.

2. Платники

Платниками податку з реклами є юридичні особи усіх форм власності, їхні філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи та суб’єкти підприємницької діяльності, які розміщують рекламу на території м. Миколаєва.

3. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є вартість послуг по встановленню та розміщенню реклами.

4. Ставка податку

Ставка податку встановлюється у відсотках від вартості послуг по встановленню та розміщенню реклами.
Ставка податку з одноразової реклами усіх видів становить 0,1 відсотка.
Ставка податку з реклами усіх видів, що розміщується на тривалий час, становить 0,5 відсотка.

5. Пільги

Звільняються від сплати податку на рекламу:
-рекламодавці-пенсіонери за рекламу з купівлі-продажу особистого майна, обмінних операцій та інших оголошень, які мають особистий характер;
-установи культури і спорту за розміщення афіш, анонсів про наступні вистави, концерти, змагання та інші види статутної діяльності;
-соціальна реклама;
-реклама благодійних заходів.

6. Порядок нарахування і терміни сплати податку

Податок з реклами нараховується рекламним агентом або особою, яка самостійно встановлює та розміщує рекламу , відповідно до встановленої ставки та вартості наданих послуг по встановленню та розміщенню реклами.
Розрахунок податку з реклами за формою, встановленою ДПА України, подається платником до Державної податкової інспекції за місцем розташування зовнішньої реклами, а по інших видах реклами – за місцем основного податкового обліку протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
Суб’єкти підприємницької діяльності, які не зареєстровані у м. Миколаєві як основні платники, але розміщують рекламу на території міста, подають розрахунки податку з реклами та сплачують податок за місцем розміщення реклами.
Сума податку з реклами в повному обсязі, обчислена відповідно до розрахунку за звітний (податковий) квартал , сплачується протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку подання розрахунку податку з реклами.

7. Відповідальність

Рекламні агентства або особи, які самостійно встановлюють та розміщують рекламу на рекламних носіях , несуть відповідальність за неподання, несвоєчасне подання розрахунку податку з реклами до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати податку з реклами до бюджету відповідно до Закону України “Про державну податкову службу в Україні”, Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, інших законодавчих та нормативно-правових актів.
Контроль за своєчасністю подання розрахунку податку з реклами, правильністю його обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджету здійснює Державна податкова інспекція.
З метою повного обліку платників податку з реклами підрозділ міської ради, який видає дозволи на розміщення зовнішньої реклами, щоквартально, до 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом, надає до ДПІ по м. Миколаєву інформацію про видані дозволи на розміщення зовнішньої реклами.

8. Джерела сплати податку

Податок з реклами відноситься на валові витрати платника.

______________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг




1. Загальні положення

Положення про збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг (далі – Положення) розроблено на підставі Законів України „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України ”Про місцеві податки і збори”.

2. Платники

Платниками збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг є юридичні особи усіх форм власності, їхні філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також громадяни та суб’єкти підприємницької діяльності, які реалізують сільськогосподарську, промислову продукцію та інші товари на території міста.

3. Ставка збору

Збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг – це плата за оформлення та видачу дозволів на торгівлю у спеціально відведених для цього місцях.
За видачу дозволу сплачується плата в розмірі:
- 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на розміщення стаціонарних об’єктів, павільйонів, столиків з організацією торгового місця, об’єктів виносної торгівлі для автомагазинів, автокафе (трейлерів, автопричепів тощо);
-10 неоподатковуваних мінімумів за розміщення відділів у стаціонарних підприємствах, кіосків, столиків біля стаціонарних об’єктів торгівлі за здійснення виносної торгівлі для пунктів дрібнороздрібної торгівлі, крім автомагазинів, автокафе (трейлерів, автопричепів тощо);
- 1 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за одноразову торгівлю.
За видачу дозволу на розміщення сезонних об’єктів виносної торгівлі плата складає 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян щомісяця, сфери послуг - 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

4. Механізм справляння та порядок сплати збору

Збір до міського бюджету сплачується платником до видачі дозволу.
Орган, який надає дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг, веде облік платників і щоквартально, до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, надає звіт про видані дозволи на розміщення об’єктів торгівлі до Державної податкової інспекції за місцем основного податкового обліку .

5. Відповідальність

Відповідальність за правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі несе орган, який надає дозвіл.
Контроль за повнотою та своєчасністю перерахування збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг до бюджету покладається до Державної податкової інспекції.

6. Джерела сплати збору

Сума збору відноситься на валові витрати платника.

_________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про збір за видачу ордера на квартиру






1. Загальні положення.

Положення про збір за видачу ордера на квартиру (далі - Положення) розроблено на підставі Законів України „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України ”Про місцеві податки і збори”.


2. Платники

Платниками збору за видачу ордера на квартиру є громадяни, які отримали ордери на квартиру.

3. Ставка збору

Ставка збору за видачу ордера на квартиру встановлена в розмірі 30 відсотків неоподатковуваного мінімуму доходів громадян на час оформлення ордера на квартиру.

4. Механізм справляння та порядок сплати збору

Збір за видачу ордера на квартиру сплачується за послуги, пов’язані з видачею документа, що дає право на заселення квартири.
Збір за видачу ордера на квартиру сплачується до місцевого бюджету через банківські установи до одержання ордера. Документом про сплату збору є квитанція, видана банківською установою.
Орган, який видає ордери на квартири, веде облік платників і раз на півріччя, до 20 числа місяця, наступного за звітним півріччям, надає звіт про видані ордери на квартири до Державної податкової інспекції за місцем основного податкового обліку .

5. Відповідальність

Відповідальність за правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати збору за видачу ордера на квартиру несе орган, який видає ордер.
Контроль за повнотою та своєчасністю перерахування збору за видачу ордера на квартиру до бюджету покладається на Державну податкову інспекцію.

__________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про збір за право на використання місцевої символіки




1. Загальні положення

Положення про збір за право на використання місцевої символіки ( далі – Положення) розроблено на підставі Законів України „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України ”Про місцеві податки і збори”.
Місцевою символікою є герб та прапор міста, зображення архітектурних та історичних пам’яток міського значення (згідно з переліком, затвердженим виконкомом міської ради).
Дозвіл на використання місцевої символіки видається відділом охорони культурної спадщини виконкому міської ради терміном на 1 рік.

2. Платники

Платниками збору є юридичні особи усіх форм власності, їхні філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи, які одержали дозвіл і використовують місцеву символіку з комерційною метою.

3. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є вартість виробленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг з використанням місцевої символіки.

4. Ставка збору

Ставка збору встановлюється з розрахунку 0,1 відсотка вартості виробленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг з використанням місцевої символіки, з фізичних осіб, що займаються підприємницькою діяльністю – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

5. Порядок нарахування та терміни сплати збору

Дані про видачу дозволів відділом охорони культурної спадщини виконкому міської ради направляються до Державної податкової інспекції м. Миколаєва.
Базовий звітний (податковий) період для збору за право на використання місцевої символіки дорівнює календарному року.
Розрахунок збору за право на використання місцевої символіки за формою, встановленою ДПА України, подається платниками - юридичними та фізичними особами - до Державної податкової інспекції за місцем основного податкового обліку, філіями, відділеннями, представництвами та іншими відокремленими підрозділами за місцем знаходження протягом 60 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Сума збору за право на використання місцевої символіки в повному обсязі, обчислена відповідно до розрахунку за звітний (податковий) рік з урахуванням фактично внесених авансових платежів за цей рік, сплачується протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку подання розрахунку збору за право на використання місцевої символіки.

4. Відповідальність

Відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати до місцевого бюджету збору за право на використання місцевої символіки покладається на платників збору, які одержали дозволи і використовують місцеву символіку.
Платники збору за неподання чи несвоєчасне подання звітності, порушення термінів перерахування до бюджету збору за право на використання місцевої символіки несуть відповідальність згідно із Законами України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та „Про державну податкову службу в Україні”.
Контроль за повнотою та своєчасністю перерахування збору за право на використання місцевої символіки до бюджету покладається на Державну податкову інспекцію.

___________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про ринковий збір




1. Загальні положення

Положення про ринковий збір розроблено на підставі Законів України „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України “Про місцеві податки і збори”, Указу Президента України „Про впорядкування механізму сплати ринкового збору”.
2. Визначення термінів

Ринковий збір – це плата за право займання місця для торгівлі на ринках усіх форм власності, в тому числі, у павільйонах, на критих та відкритих столах, майданчиках (включаючи орендовані), з автомашин, візків, мотоциклів, ручних візків тощо.
Торговельним місцем на ринках міста є:
- до півтора погонних метри при здійсненні продажу продукції з прилавків(столів), торгових рядів;
до чотирьох квадратних метрів території у разі торгівлі з автомобілів, мотоциклів, візків ( у тому числі ручних ) та загальної площі у кіосках, палатках;
- до чотирьох з половиною квадратних метрів у разі торгівлі з контейнерів;
- десять квадратних метрів загальної площі у магазинах, павільйонах тощо.

3. Платники
Платниками ринкового збору є юридичні особи усіх форм власності, їхні філіали, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи і фізичні особи, які реалізують сільськогосподарську і промислову продукцію та інші товари на ринках.
Не справляється ринковий збір із підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування (юридичні особи), які розташовані у стаціонарних приміщеннях (магазинах, кіосках, палатках) на території ринку, та з власних торговельно-закупівельних підрозділів ринку незалежно від займаного місця.

4. Ставка збору

Ставка ринкового збору встановлюється за кожне торговельне місце в розмірі 7,00 грн. для юридичних осіб незалежно від ринку та виду продукції.
Ставки ринкового збору за кожне торговельне місце для фізичних осіб наведені в таблиці. У разі одночасної торгівлі різними видами продукції (товарами) ставка ринкового збору застосовується, виходячи з її максимального розміру.
Вид продукції Ставка ринкового збору (грн.)
Продовольчі товари
Борошно, хліб, хлібобулочні та макаронні
вироби, крупи, та сільськогосподарська
продукція у натуральному вигляді 1,00
Інші продовольчі товари 2,00
Непродовольчі 2,55
5. Пільги

Звільняються від сплати ринкового збору:
-інваліди війни, інваліди 1 та 2 груп;
-громадяни, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС і віднесені до 1 та 2 категорій;
-батьки, які виховують інваліда дитинства, що проживає разом з ними і потребує постійного догляду;
-торгуючі продукцією, наданою в рахунок заробітної плати, за умови подання довідки з місця роботи.
Пільги в розмірі 50 відсотків надаються:
-учасникам війни та учасникам бойових дій;
-торгуючим овочами, фруктами, зеленню, медом та молочними продуктами власного виробництва;
-торгуючим виключно власними речами, які були в користуванні.
6. Механізм справляння та порядок сплати ринкового збору
Ринковий збір сплачується до початку торгівлі через касовий апарат адміністрації ринку. На підставі отриманого касового чека про його сплату торгівцю надається місце для торгівлі. При справлянні ринкового збору початком торгівлі вважається час, що настає через дві години з початку роботи ринку. Справляння ринкового збору здійснюють касири та контролери ринку із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій відповідно до вимог Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” з видачею касових чеків.
За письмовою угодою з адміністрацією ринку платники ринкового збору можуть сплачувати ринковий збір через банківські установи, у тому числі у вигляді передоплати.
Торгівля без документів, що підтверджують сплату ринкового збору, забороняється. Документи про сплату ринкового збору повинні зберігатися продавцем до закінчення торгівлі, забороняється передавати їх особам, які перебувають на ринку.
Адміністрація ринку (суб’єкт підприємницької діяльності, у віданні якого знаходиться ринок) зобов’язана справляти ринковий збір з торгуючих на ринку, контролювати його оплату продавцями та здійснювати перерахування зібраних сум ринкового збору до міського бюджету.
100 відсотків ринкового збору зараховуються до міського бюджету.
Розрахунок ринкового збору за формою, встановленою ДПА України, подається суб’єктом підприємницької діяльності, у віданні якого знаходиться ринок (далі – суб’єкт) до відповідної Державної податкової інспекції за місцем територіального знаходження ринку протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Суми фактично зібраного за день ринкового збору перераховуються до бюджету на наступний операційний банківський день в повному обсязі авансовими внесками. Нарахування збору в повному обсязі, обчислене відповідно до розрахунку за звітний (податковий) місяць, здійснюються на 10 день, наступний за останнім днем граничного строку подання розрахунку ринкового збору.
7. Відповідальність

Відповідальність за сплату ринкового збору несуть продавці на ринку та адміністрація ринку (суб’єкт підприємницької діяльності, у віданні якого знаходиться ринок).
У разі виявлення на ринку під час проведення контрольної перевірки працівниками органів державної податкової служби торгівців без касових чеків, що засвідчують сплату ринкового збору, з них стягується штраф у сумі, еквівалентній 5 розмірам ринкового збору, а з адміністрації ринку – у розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний такий факт. У разі виявлення у торгівців неналежно оформлених з вини адміністрації ринку касових чеків про сплату ринкового збору адміністрація ринку за кожний випадок сплачує штраф у сумі, еквівалентній 20 неоподатковуваним мінімумам доходів громадян.
Суб’єкт підприємницької діяльності, у віданні якого знаходиться ринок, несе відповідальність за неподання, несвоєчасне подання розрахунку ринкового збору до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати ринкового збору до бюджету відповідно до Законів України “Про державну податкову службу в Україні”, “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, інших законодавчих та нормативно-правових актів. Контроль за своєчасністю подання розрахунку ринкового збору, правильністю його обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджету здійснює Державна податкова інспекція.

___________________________________


Затверджено
рішенням міської ради
від 14 липня 2006
№3/5





ПОЛОЖЕННЯ
про збір за право на проведення місцевих аукціонів,
конкурсного розпродажу і лотерей





1. Загальні положення

Положення про збір за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей (далі – Положення) розроблено на підставі Законів України „Про систему оподаткування”, „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Декрету Кабінету Міністрів України ”Про місцеві податки і збори”.

2. Платники

Платниками збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей є юридичні особи усіх форм власності, їхні філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи, які мають дозвіл на проведення і проводять аукціони, конкурсний розпродаж і лотереї відповідно до чинного законодавства на території міста Миколаєва.

3. Об’єкт оподаткування

Об’єктом збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей є вартість заявлених до місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу товарів виходячи з їхньої початкової ціни або суми, на яку випускається лотерея.

4. Ставка збору

Ставка збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей установлюється в розмірі 0,1 відсотка від вартості заявлених до місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу товарів або від суми, на яку випускається лотерея.
Ставка збору за право на проведення лотерей з кожного учасника встановлюється в розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

5. Порядок нарахування і терміни сплати збору

Збір за право на проведення місцевих аукціонів і конкурсного розпродажу справляється за три дні до їхнього проведення.
Збір на право на проведення лотерей справляється під час одержання дозволу на випуск лотереї.
Базовий звітний (податковий) період для збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей дорівнює календарному кварталу.
Розрахунок збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей за формою, встановленою ДПА України подається до Державної податкової інспекції платниками збору за місцем проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

6. Відповідальність

Відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати до місцевого бюджету збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу та випуск лотерей покладається на платника.
Контроль за повнотою та своєчасністю перерахування збору за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей до бюджету покладається на Державну податкову інспекцію.

7. Джерела сплати збору

Сума збору відноситься на валові витрати платника.

___________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: