Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 28/16 від 2013-05-16

Про внесення змін та доповнень до рішень міської ради від 27.01.11 № 3/10 «Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради», від 21.04.11 № 5/3 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради» (ВН. ЗМІН №49/53 ВІД 15.09.15)

ВН. ЗМІН


Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (із змінами з 01 липня 2013 року), постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.13 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», керуючись ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», ч.1 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести до рішення міської ради від 27.01.11 № 3/10 “Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради” зміни.
 
1.1. Ліквідувати з першого червня 2013 року відділ дозвільних процедур Миколаївської міської ради.
 
1.2. Виключити з пункту 4 рішення слова “відділ дозвільних процедур Миколаївської міської ради”.
 
1.3. Створити з першого червня 2013 року центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.
 
1.4. Ліквідувати з першого липня 2013 року реєстраційну палату Миколаївської міської ради.
 
2. Внести до рішення міської ради від 21.04.11 № 5/3 “Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради” зміни та доповнення.
 
2.1. Положення про відділ дозвільних процедур Миколаївської міської ради визнати таким, що втратило чинність.
 
2.2. Затвердити Положення про центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).
 
2.3. Положення про реєстраційну палату Миколаївської міської ради визнати таким, що втратило чинність.
 
3. У зв’язку зі змінами в організації роботи доручити:
 
- виконавчим органам міської ради провести організаційні заходи щодо ліквідації та введення виконавчого органу міської ради згідно з діючим законодавством.
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.


Секретар міської радиВ.І.Коренюгін



Затверджено
рішенням міської ради
від 16 травня 2013
№ 28/16




ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради



1.Загальні положення
 
1.1. Центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (скорочена назва – ЦНАП, далі – центр) створюється Миколаївською міською радою і є її виконавчим органом, підзвітним та підконтрольним міській раді та міському голові.
Метою створення  центру є забезпечення надання адміністративних послуг.
 
1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
 
1.3. Центр має власний бланк та штамп.
 
2. Основні завдання
 
2.1. Основними завданнями центру є:
 
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
 
2.2. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається міською радою.
Перелік адміністративних послуг, що надаються через центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається міською радою, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
На основі узгодженого рішення Миколаївської обласної державної адміністрації з Миколаївською міською радою центр може забезпечувати також надання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є Миколаївська обласна державна адміністрація.
 
2.3. У центрі також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень міської ради .
 
2.4. У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
 
2.5. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
 
3. Структура та організація роботи
 
3.1. Центр очолює начальник центру надання адміністративних послуг (далі – начальник центру), який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.
 
Начальник центру безпосередньо підпорядкований міському голові, підконтрольний та підзвітний першому заступнику міського голови.    
 
3.2. Структуру центру, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.
 
3.3. Працівників центру призначає на посади та звільняє з посад міський голова за поданням начальника центру у порядку, визначеному законодавством.
 
3.4. Начальник  центру відповідно до завдань, покладених на центр:
 
1) здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції до міської ради та міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) розподіляє повноваження між працівниками центру;
9) організовує роботу та визначає міру відповідальності керівників структурних підрозділів центру;
10) затверджує посадові інструкції керівників і спеціалістів центру;
11) погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань;
12) виконує інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
 
3.5. Складовою частиною центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
 
3.6. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора — посадової особи міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.
 
3.7. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
 
3.8. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
 
3.9. Основними завданнями адміністратора є:
 
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
 
3.10. Адміністратор має право:
 
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
 
3.11. Прийому суб’єктів звернень у центрі здійснюється у робочі дні тижня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00 без перерви на обід та в суботу з 10:00 до 16:00 без перерви на обід, з обов’язковим дотриманням вимог Кодексу законів про працю України.
 
4. Фінансування та матеріально-технічне  забезпечення діяльності центру
 
4.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок міського бюджету.
 
 5. Відповідальність посадових осіб центру
 
5.1. Посадові особи центру повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
 
5.2. Посадові особи центру несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб центру при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
 
6. Заключні положення
 
6.1. Рішення про ліквідацію або реорганізацію центру приймає міська рада у порядку, встановленому чинним законодавством.
 
6.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: