Мапа порталу

image

УКРАЇНА
 МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
 
РІШЕННЯ
   
від 15 вересня 2015м. Миколаїв № 49/53
   

Про внесення змін до рішення

міської ради від 16.05.2013

№ 28/16

   
      

  Розглянувши пропозицію начальника центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, Законом України “Про адміністративні послуги”, ч. 1 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

 

 

1. Внести зміни до Положення про центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 16.05.2013 № 28/16 “Про внесення змін та доповнень до рішень міської ради від 27.01.11 № 3/10 “Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради”, від 21.04.11 № 5/3 “Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради” (зі змінами та доповненнями, внесеними рішенням міської ради від 12.12.2013 № 36/2):

 

- розділ 3 “Структура та організація роботи” викласти у такій редакції:

 

“3. Структура та організація роботи

 

3.1. Центр очолює начальник центру надання адміністративних послуг (далі – начальник центру), який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.

 

Начальник центру безпосередньо підпорядкований міському голові, підконтрольний та підзвітний заступнику міського голови.

 

3.2. Структуру центру, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.

 

3.3. Начальник центру має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова за погодженням начальника центру у порядку, визначеному законодавством.

 

3.4. Працівників центру призначає на посади та звільняє з посад міський голова за погодженням начальника центру у порядку, визначеному законодавством.

 

3.5. Начальник центру відповідно до завдань, покладених на центр:

 

1) здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;

 

2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;

 

3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

 

4) організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

 

5) сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції до міської ради та міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення центру;

 

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

 

7) може здійснювати функції адміністратора;

 

8) розподіляє повноваження між працівниками центру;

 

9) організовує роботу та визначає міру відповідальності керівників структурних підрозділів центру;

 

10) затверджує посадові інструкції керівників і спеціалістів центру;

 

11) погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань;

 

12) виконує інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

3.6. Складовою частиною центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

 

3.7. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора – посадової особи міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.

 

3.8. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

 

3.9. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.

 

3.10. Основними завданнями адміністратора є:

 

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

 

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

 

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

 

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

 

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

 

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

 

3.11. Адміністратор має право:

 

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

 

2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

 

3) інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

 

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

 

5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

 

3.12. Прийом суб’єктів звернень у центрі здійснюється в понеділок та вівторок з 9:00 до 17:00 без перерви на обід, в середу та четвер з 9:00 до 20:00 без перерви на обід, п’ятницю з 9:00 до 16:00  без перерви на обід та в суботу з 9:00 до 16:00 без перерви на обід, з обов’язковим дотриманням вимог Кодексу законів про працю України.

 

3.13. За рішенням органу (посадової особи), що утворив центр, час прийому суб’єктів звернень може бути змінено.”

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Степанця Ю.Б.

 

      

Міський голова 

    Ю.І.Гранатуров
      

image

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: