Мапа порталу

 Новини та оголошення 


 

 АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ ОНЛАЙН:

            image

            image

            image

            image


 

 Реєстрація міста проживання:


 Шановні громадяни!

      У м. Миколаєві реєстрація громадян проводиться у Центрі надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради. 

      За чотири дня до ЦНАП звернулось майже 90 осіб за послугами реєстрації або зняття з реєстрації громадян та консультаціями.
   Нагадаємо, з 4 квітня змінився порядок зняття з реєстрації та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб. Відтепер повноваженнями вчиняти відповідні реєстраційні дії наділені виконавчі органи місцевих громад.
   Органом реєстрації, згідно з ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», відтепер є орган виконавчий комітет Миколаївської міської ради. Відповідну відмітку в паспорт громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, окрім випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорту громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.
   Замовити послугу можна у ЦНАП, незалежно від місця проживання або місця реєстрації.
      Зразки заяв:

  • ЗАЯВА про зняття з реєстрації місця проживання
  • ЗАЯВА про реєстрацію місця проживання
  • ЗАЯВА про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини
  • ЗАЯВА про реєстрацію місця перебування

Реквізити рахунків для оплати адміністративної послуги:

Реєстрація/Зняття з реєстрації місця проживання:
Плата за послугу:
0,0085 розміру мінімальної заробітної плати - 13,60 грн.;

Оплата адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс):
- у строк, що не перевищує 5 робочих днів. - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати - 160,00 грн.
- у строк 2 робочі дні - 1 мінімальна заробітна плата - 1600,00 грн.
- протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2 мінімальні заробітні плати - 3200,00 грн.
- протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви 5 мінімальних заробітних плат - 8000,00 грн.

Реквізити для оплати за одержання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:
- Розмір плати - 40,00 грн.
Призначення платежу: за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі.


Оплата адміністративного збору за державну реєстрацію змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:
- за внесення змін до відомостей про юридичну особу – 480 грн.
- за внесення змін до відомостей про фізичну особу - підприємця – 160 грн.

Реквізити для оплати:
- отримувач - УК м. Миколаїв/Центральний район/22010300, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31419501700006.
- отримувач - УК м. Миколаїв/Ленінський район/22010300, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31410501700005.
- отримувач - УК м. Миколаїв/Корабельний район/22010300, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31411501700004.
- отримувач - УК м. Миколаїв/Заводський район/22010300, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31412501700003.

За одержання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:
- отримання витягу – 80 грн.
- за надання документів в паперовому вигляді – 110 грн.

Реквізити для оплати:
- отримувач - УК м.Миколаїв/Центральний район/22012700, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31312300741006.
- отримувач - УК м.Миколаїв/Ленінський район/22012700, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31313300741005.
- отримувач - УК м.Миколаїв/Корабельний район/22012700, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31314300741004.
- отримувач - УК м.Миколаїв/Заводський район/22012700, код отримувача – 37992781, банк отримувача – ГУДКСУ у Миколаївській області, код банку – 826013, номер рахунку – 31315300741003. 


Щодо інформації про діяльність центру в поточному році, станом на 31.12.2016:

• Загальна кількість адміністративних послуг – 68715;
• Кількість адміністративних послуг управління з використання та розвитку комунальної власності Миколаївської міської ради –2003;
• Кількість адміністративних послугуправління земельних ресурсів Миколаївської міської ради – 4868;
• Кількістьадміністративних послугуправління містобудування та архітектури ресурсів Миколаївської міської ради – 1793;
• Кількість адміністративних послуг відділу обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради –695;
• Зареєстровано декларацій про режим роботи – 1063;
• Кількість адміністративних послуг Держгеокадастру –5473;
• Кількістьадміністративних послуг з реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання громадян – 27985;
• Видано довідок про зняття і реєстрацію місця проживання громадян – 1294;
• Відправлено повідомлень про зняття з реєстрації громадян– 795;
• Надано відповідей на 70 запитів щодо реєстрації громадян;
• Загальна кількість звернень до державних реєстраторів юридичних та фізичних осіб- підприємців -14761;
• Загальна кількість виданих витягів та реєстраційних дій по юридичним та фізичним особам- підприємцям – 5980;
• Кількість адміністративних послуг щодо реєстрації майнових прав – 5954;
• Прийнято заяв від учасників АТОщодо надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку - 587;
• Кількість адміністративних послуг Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області – 2928
• Кількість адміністративних послуг відділу нагляду за станом доріг та автотехнічної інспекції управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції в Миколаївській області - 602;
• Кількість адміністративних послуг Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області – 102;
• Кількість адміністративних послуг Управління Держпраці у Миколаївській області – 769;
• Кількість адміністративних послуг Управління екології та природних ресурсів Миколаївської ОДА – 522;
• Кількість адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області – 5473;
• Кількість адміністративних послуг Державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області – 14;
• Кількість адміністративних послуг Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства у Миколаївській області – 10;
• Кількість адміністративних послуг Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області - 46;
• Всього надано консультацій – 142115. 


    В Миколаєві проведено нараду по обговоренню питань передачі реєстраційних обліків місця проживання

image

  08 лютого 2016 року в Миколаївській міській раді відбулась нарада по обговоренню питань передачі реєстраційних обліків місця проживання.

  В заході прийняли участь начальник УДМС України в Миколаївській області Володимир Іванов, заступник начальника Управління - начальник відділу з питань громадянства, реєстрації та роботи з громадянами з тимчасово окупованої території Віктор Кізілов, заступник Миколаївського міського голови Юрій Степанець та начальник Центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Інга Мураховська.

  В ході наради обговорювались питання виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», а також пропозиції щодо розробки механізму передачі адміністративної послуги по реєстрації та зняття з реєстрації фізичних осіб до ЦНАП, шляхи вирішення проблемних питань, усунення ускладнень.

  Під час проведення наради між учасниками було досягнуто порозуміння, та прийнято рішення про плідну співпрацю у вирішені цього питання в подальшому.

Джерело: http://mk.dmsu.gov.ua/


 

image   З 4 квітня 2016 зміняться правила і процедура реєстрації місця проживання

  Президент України П. Порошенко підписав закон, який передбачає передачу в повноваження органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій надання адміністративних послуг, що користуються найбільшим попитом серед жителів територіальних громад. Про це повідомляється на сайті парламенту.

   «Повернуто з підписом від Президента 28 грудня 2015», - йдеться в повідомленні про останній етап проходження документа.
  Відповідний закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг прийнятий парламентом 10 грудня.
Згідно з пояснювальною запискою до документа, органам місцевого самоврядування надаються повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання, ведення відповідного реєстру територіальної громади. Відзначається, що в результаті це повинно позбавити жителів необхідності збирати відповідні довідки про склад сім'ї та проживанні, необхідних при наданні соціальних та інших послуг.
 Документом також пропонується спростити процедуру отримання інформації з Державного земельного кадастру. При цьому, право на надання такої інформації матимуть посадові особи органів місцевого самоврядування, в тому числі і адміністратори центрів надання адміністративних послуг. Інформація з Державного земельного кадастру буде надаватися також в електронній формі, в першу чергу, нотаріусам і державним реєстраторами прав, що дозволить забезпечити швидке і комплексне надання ними послуг.
  Крім того, за законом, переглядаються окремі процедури реєстрації місця проживання. Зазначено, що у зв'язку з цим, скасовується необхідність отримання талона зняття з реєстрації, надається можливість відповідним посадовими особами виконавців послуг з управління або утримання багатоквартирного будинку або гуртожитку, об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу подавати заяви про реєстрацію місця проживання і т. п.
  Відповідно до закону, з 1 березня 2016 змінюються умови ведення та користування даними Державного земельного кадастру, а з 4 квітня 2016 змінюються правила і процедури здійснення реєстрації місця проживання.

Джерело: http://pravo.ua/


image

Верховна Рада прийняла закон, який розширює повноваження органів місцевого самоврядування з надання адмінпослуг

     10 грудня 2015 року Верховна Рада України у другому читанні і в цілому прийняла законопроект щодо передачі органам місцевого самоврядування більших повноважень з надання адміністративних послуг.
За проект Закону № 2984 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» проголосував 251 народний дептат. У пояснювальній записці до законопроекту йдеться, що до повноважень органів місцевого самоврядування та місцевих держадміністрацій пропонується віднести надання адміністративних послуг, що мають найбільший попит серед жителів територіальних громад.
   Зокрема органам місцевого самоврядування будуть надані повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру територіальної громади, що позбавить жителів необхідності збирати довідки про склад сім’ї та проживання, які потрібні при наданні соціальних та інших послуг.
    Законопроектом також пропонується спростити процедуру отримання інформації з Державного земельного кадастру. При цьому, право на надання такої інформації матимуть посадові особи органів місцевого самоврядування, в тому числі і адміністратори центрів надання адміністративних послуг. Інформація з Державного земельного кадастру надаватиметься також в електронній формі, в першу чергу нотаріусам і державним реєстраторами речових прав, що забезпечить швидке та комплексне надання ними послуг.
   Законопроектом з метою оперативної реєстрації місця проживання громадянина переглядаються окремі процедури реєстрації місця проживання. Відтак, скасовується необхідність отримання талону зняття з реєстрації, надається можливість відповідним посадовими особами виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу подавати заяви про реєстрацію місця проживання особи тощо.
   Окремим завданням законопроекту є усунення розбіжностей, що виявлені під час реалізації Закону України «Про адміністративні послуги» шляхом виключення деяких положень із тексту закону та доповненням його новими положеннями, що регулюють статус діяльність центру надання адміністративних послуг, а також забезпечують удосконалення процедури надання адміністративних послуг в електронній формі.
    Прийняття цього законопроекту дозволить забезпечити доступність та належну якість публічних послуг шляхом оптимального розподілу повноважень між органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади на різних рівнях адміністративно-територіального устрою за принципами субсидіарності та децентралізації, а також удосконалить процедуру та умови надання адміністративних послуг.
   Як повідомлялося, у рамках реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади Верховна Рада України 26 листопада ухвалила низку законопроектів, спрямованих на реформу системи надання адміністративних послуг.


    З метою належного виконання вимог чинного законодавства, 28 листопада 2015 року посадові особи центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради пройшли навчання по роботі з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно. 


 До уваги суб'єктів господарювання!

З 21 вересня 2015 року дозвільний центр облдержадміністрації (робочі місця №№ 19-24) припинив видачу наступних видів документів дозвільного характеру:

  • Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо ввезення, реалізації та використання сировини, продукції (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) іноземного виробництва за умови відсутності даних щодо їх безпечності для здоров'я населення щодо харчової сировини та продукції.
  • Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей на харчову сировину, продукцію, напівфабрикати.
  • Експлуатаційний дозвіл оператора потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі.

Шановні городяни! Ви можете покращити якість роботи центру надання адміністративних послуг, взявши участь у анонімному онлайн-опитуванні. Все, що необхідно: Ваша максимальна відвертість та три хвилини часу!

Онлайн-анкета

Завчасно дякуємо за Вашу співпрацю!


Замовити витяг з Державного земельного кадастру ОНЛАЙН!

30 червня Державна служба з питань геодезії, картографії та кадастру України та Державне агенство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру»
Інструкція з використання електронного сервісу

image


 До уваги юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Форми запитів, повідомлень та реєстраційних карток можна завантажити за наступним посиланням: 

Сфера державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців


До уваги учасників АТО,

які подали клопотання на отримання земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку у м. Миколаєві

Процедура розгляду Ваших заяв відображена в пам'ятці, яку можна завантажити за наступним посиланням:

Пам'ятка для учасників АТО (отримання зем.ділянки)


 

До уваги суб’єктів господарювання!

Враховуючи численні звернення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, роз’яснює.

01.01.2016 р. набрав чинності Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», згідно з вимогами якого встановлено наступне.

Для державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця подається заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за їх рішенням.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. За результатами розгляду документів, заявнику видається опис про те, що документи прийняті в роботу.

Державна реєстрація припинення юридичної особи проводиться в 2 етапи.

Перший етап включає в себе подання державному реєстратору Центру надання адміністративних послуг (робоче місце №25, 26) або державному реєстратору в районних адміністраціях міста - рішення власників (власника) про добровільну ліквідацію. Таке рішення оформляються відповідним протоколом, в якому зазначається кількість учасників, які беруть участь у зборах, порядок денний, результати розгляду питань порядку денного, призначається ліквідаційна комісія, визначаються її повноваження та порядок прийняття рішень. Підписи на відповідному протоколі повинні бути завірені нотаріально.

Другий етап припинення юридичної особи (не раніше ніж через дві місяці з дати внесення до реєстру рішення про припинення), включає в себе внесення запису до Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення існування юридичної особи.

Для цього необхідно подати державному реєстратору наступний перелік документів:

- заповнену реєстраційну картку про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом ліквідації, що не пов'язана з банкрутством;

- довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

За результатами розгляду документів, заявнику видається опис про те, що документи прийняті в роботу.

Документи подаються до державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг (робоче місце №25, 26) або державного реєстратора в районних адміністраціях міста:

Адміністрація Інгульського району: пр. Богоявленський, 1, каб. 17 тел. 24-91-36.

Адміністрація Заводського району: вул. Погранична, 9, каб. 6, тел. 47-66-32.

Адміністрація Центрального району: Інженерна, 1, каб. 111, 37-56-91.

 


ОНОВЛЕНО 22.02.2017

 

З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення, у центрі надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради запроваджено еквайрингове обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжні термінали за напрямками: державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання особи.

Еквайринг – послуга, що надає можливість приймати до оплати адміністративних послуг у ЦНАП Миколаївської міської ради платіжні картки.

Приймання платіжних карток та інших електронних платіжних засобів до оплати – це сучасний рівень обслуговування суб’єктів звернення, скорочення часу на обслуговування, зменшення випадків повторних звернень за отриманням адміністративної послуги, залучення якісного надання послуг, гарантія конфіденційності та безпеки.

Щодо запровадження еквайрингового обслуговування у центрі надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради згідно Договору на еквайрингове обслуговування встановлено термінал и на робочі місця працівників центру надання адміністративних послуг.

Одночасно повідомляємо, що еквайрингове обслуговування запроваджено, також, у адміністраціях районів м.Миколаєва за місцем прийому державних реєстраторів ЦНАП.

image

image

image

 


 З пологового будинку з документом

Сьогодні, 28 грудня, перший заступник міського голови Андрій Дадівєрін, керівник центру з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Інга Мураховська та начальник Миколаївського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Інна Ключник у міському пологовому будинку № 1 вручили свідоцтво про народження дитини та довідку про реєстрацію місця проживання дитини. Андрій Дадівєрін привітав молоду маму з народженням донечки та наступаючими новорічними святами.

Для створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг щодо державної реєстрації народження дитини, за ініціативи Міністерства юстиції України з грудня 2016 року у м. Миколаєві запроваджено пілотний проект з прийому заяв на державну реєстрацію народження, вручення свідоцтв безпосередньо в пологових будинках.

Суть проекту полягає у можливості безкоштовного отримання свідоцтва про народження дитини ще до виписки з пологового будинку. Це можливо завдяки прийому документів та видачі свідоцтв співробітниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану в пологових будинках. Так, 28 грудня 2016 року в Миколаївській міській раді відбулась нарада по обговоренню питань щодо вирішення подальших шляхів взаємодії з надання адміністративної послуги в частині реєстрації місця проживання дитини.

У нараді взяли участь начальник центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Мураховська І.М., заступник начальника центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Гурєєва О.С., начальник Центрального районного у місті Миколаєві відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного  територіального управління юстиції в Миколаївській області Гнатовська О.М., начальник Корабельного районного у місті  відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Миколаївській області Рева Л.М., начальник Інгульського районного у місті Миколаєві відділу державної реєстрації  актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Миколаївській області Яцук Л.Г., в.о. начальника Заводського районного у місті Миколаєві відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного  територіального управління юстиції в Миколаївській області  Молчанова Т.О. 

В ході наради обговорювалися питання Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», а також пропозиції щодо розробки механізму співпраці стосовно надання адміністративної послуги по реєстрації місця проживання дитини, шляхи вирішення проблемних питань та усунення ускладнень в рамках пілотного проекту.

Між учасниками наради було досягнуто порозуміння та прийнято рішення про плідну співпрацю у вирішенні питань в подальшому. З метою приєднання до проекту в частині реєстрації місця проживання дитини, розпочато надання адміністративної послуги у Миколаївському міському пологовому будинку №1.

 

IMAGE FOLDER (/files/News/643)

 


 

З метою забезпечення повного та якісного укомплектування Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів, особовим складом у мирний час таособливийперіод відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 7 грудня 2016 року №921 Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, 28.12.2016 року в Миколаївській міській раді відбулась нарада по обговоренню питань щодо визначення механізму організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, виконавчими комітетами сільських, селищних та міських рад, військовими комісаріатами, військовими частинами, підприємствами, установами, організаціями та навчальними закладами незалежно від їх підпорядкування та форми власності.

У нараді прийняли участь: начальник центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Мураховська І.М., начальник відділу з організації оборонної і мобілізаціонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Кондратьєв О.О., заступник начальника центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Гурєєва О.С., заступник начальника відділу обліково-мобілізаційної роботи Миколаївського обласного військового комісаріату Бурим А.П., начальник відділення військового обліку та бронювання солдатів і сержантів запасу Центрального РВК Ніколаєнко С.В., начальник відділення військового обліку та бронювання сержантів і солдатів запасу Заводського РВК Масалов В.Ю., заступник військового комісара Інгульського РВК Маріогло Ю.Г., державні реєстратори центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради з питань реєстрації/зняття з реєстрації осіб.

В ході наради обговорювалися питання військового обліку який є складовою змісту мобілізаційної підготовки держави та полягає у цілеспрямованій діяльності державних органів, підприємств, установ та організацій щодо фіксації, накопичення та аналізу військово-облікових даних призовників і військовозобов’язаних із відображенням їх у військово-облікових документах, а також здійснення контролю за дотриманням призовниками і військовозобов’язаними, посадовими особами державних органів, підприємств, установ та організацій встановлених правил військового обліку.

 


ОНОВЛЕНО 17.02.2017

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: