Мапа порталу

ІНФОРМАЦІЯ

щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради за січень-березень 2016 року.

 

        Станом на 01.04.2016 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення було розглянуто 1282 звернення, з них 22 звернень на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 821 звернень.

        Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з’ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за звітний період прийнято та розглянуто 26 звернень громадян (у порівнянні з 18 зверненнями у минулому році). За цей ж період через відділ контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 1256 звернень, (що у 3 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року).

        Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.

        У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг. 

        У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, з початку 2016 року значно збільшилась кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв’язку з лікуванням, проведенням операцій та  на прожиття.

        За січень-березень було розглянуто 1289 питань, з них 1182 - це звернення за матеріальною допомогою.

        Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 39 звернень ветеранів війни, 105 звернень інвалідів загального захворювання, 266 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.

        Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані в встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 754 звернень, що складає 58,8% листів, 102 громадянина отримали детальні роз’яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке суперечить чинному законодавству.   

        Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: