У Корабельному районі відкрили абонентський відділ МКП «Миколаївводоканал»
1 вересня в Корабельному районі відкрили абонентський відділ МКП «Миколаївводоканал». Тепер жителям віддаленого району не потрібно долати велику відстань і витрачати багато часу, щоб залагодити «водні» проблеми. Абонентський відділ розташований за адресою: пр. Жовтневий, 320/1, тел. для довідок: 58-44-40.
Як розповіла заступник начальника абонентського відділу підприємства Ольга Аніщенко, вчора тут вже побувало 50 городян, які змогли оперативно вирішити нагальні питання.
- Я дуже задоволена. Прийшла і очам своїм не вірю. Якщо раніше, щоб поміняти книжку, я брала відгул, цілий день могла в черзі просидіти і не потрапити. Тепер це одне задоволення, - поділилася своєю радістю мешканка Корабельного Людмила Олексіївна Камінська.
Сьогодні, 2 вересня, у новому абонвідділі побував міський голова Юрій Гранатуров. Він особисто переконався, що офіс розташований в зручному місці, неподалік зупинка. Приміщення просторе, без бар'єрів, стійок, відвідувачі можуть в комфортних умовах вирішити свої питання.
- Корабельний район знаходиться на віддаленій відстані. Тут проживає 80 тис. городян. На одній із зустрічей жителі попросили «наблизити» до них абонентський відділ «Миколаївводоканал». Я був украй здивований, що такого в районі немає. Було поставлено завдання: виправити ситуацію. І ось в найкоротші терміни - результат. Працівники абонентського відділу запевнили, що городяни задоволені. Ми просто виконали прохання, яке пролунало в одному з дворів. Треба слухати один одного, - сказав міський голова Юрій Гранатуров.
У новому абонентському відділі жителі Корабельного району можуть отримати всі послуги, які раніше отримували в абонентському відділі по вул. Чигрина. Це і заміна розрахункових книжок, і проведення звірок по нарахуваннях з оплати, відкриття нових особових рахунків, переоформлення існуючих особових рахунків на нових власників, відкриття тимчасових особових рахунків для оформлення субсидій, прийом заявок на розпломбування і пломбування приладів обліку тощо.