Мапа порталу

З 4 квітня реєстрація місця проживання громадян проводиться по-новому

В рамках децентралізації органам місцевого самоврядування, у даному випадку міській владі, передано низку повноважень, які раніше здійснювали державні органи.

Від Міністерства юстиції України містам передали повноваження з реєстрації прав на нерухоме майно та з реєстрації юридичних і фізичних осіб, тобто підприємців.

Від Державної міграційної служби передані повноваження з реєстрації громадян (по-старому - прописка-виписка).

З 1 березня 2016 року змінилися умови ведення та користування даними Державного земельного кадастру. Ці дані тепер можна буде отримати в Центрі надання адміністративних послуг.

Про те, як тепер прописатися, де оформити ПП і про інші нововведення, розповів заступник міського голови Юрій Степанець.

- 4 квітня Державна міграційна служба припинила виконання своїх повноважень з реєстрації громадян. Паспортні столи більше не займаються пропискою громадян, у цій організації можна отримати паспорт повнолітнім, замінити фото в 25 та 45 років, інші послуги. Але для зручності городян ми не стали змінювати порядок. У кожному ЖЕКу є паспортист, і там як і раніше можна оформити заявку на прописку або виписку. Вони передають документи до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), він розташований в будівлі міськвиконкому, вул. Адміральська, 20, 3-й під'їзд. А ЦНАП проводить реєстрацію громадян, і як зазвичай ставить в паспорті штамп про реєстрацію або зняття з реєстрації.

Крім того, в адміністрації кожного району міста працюватиме реєстратор ЦНАП, який уповноважений вирішувати державні питання реєстрації, і можна приходити в адміністрацію району, минаючи паспортний стіл. На сьогоднішній день вже працює реєстратор в адміністрації Інгульського (Ленінського) району, у найближчі дні почне обслуговування жителів Центрального району реєстратор в будівлі однойменної адміністрації. Що стосується Корабельного і Заводського районів, то тут реєстратори почнуть працювати орієнтовно наприкінці наступного тижня.

Крім того, з питання реєстрації можна звернутися й безпосередньо до Центру надання адміністративних послуг. Тут таку послугу теж нададуть. Звертайтеся безпосередньо до начальника ЦНАП Інги Мураховської. Ця послуга була і залишається платною - 11 грн. 71коп. Тільки тепер ці збори будуть йти не до  державного, а до міського бюджету.

- Куди звертатися, щоб зареєструвати новонародженого?

- Процедура реєстрації новонароджених залишається майже без змін, єдина відмінність у тому, що управління юстиції передає відомості в ЦНАП, і саме  реєстратори вносять інформацію до Єдиного державного демографічного реєстру.

- А що стосується реєстрації прав, наприклад, на нерухоме майно при купівлі-продажу нерухомості, оренді землі, ці повноваження теж передають органам місцевого самоврядування?

- З 30 квітня 2016 року управління юстиції припиняють реєстрацію прав на землю, нерухомість. Наш ЦНАП цю послугу вже надає з березня. Крім того, цим займаються нотаріуси, так що у громадян є вибір.

- Як бути з реєстрацією ПП?

- До 30 квітня городяни можуть зареєструвати свій бізнес в управлінні юстиції, у нотаріусів або акредитованих осіб. З 30 квітня, щоб оформити ПП або юридичну особу, потрібно звертатися до ЦНАПу.

Можливо, будуть збої, поки нова система реєстрації налагоджується, але городянам не варто хвилюватися. Ми в оперативному порядку вирішуємо всі питання. Якщо в паспортному столі або в адміністрації району виникають проблеми з реєстрацією проживання, то у ЦНАП вас зареєструють у день звернення. Щоб послуги надавалися якісно, ??штат ЦНАПу збільшений на 16 осіб. Виконавчий комітет пропонував створити на базі ЦНАПу департамент і додати в нову структуру 32 працівника, але депутати міської ради прийняли рішення про збільшення штату ЦНАПу на 16 спеціалістів. Можливо, це будуть працівники управління юстиції, які потрапляють під скорочення.

 

Для довідки:

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Реєстрація місця проживання особи здійснюється в день подання особою документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена органом реєстрації з одночасним зняттям з попереднього місця проживання.

У разі якщо особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі - представник).

Для реєстрації особа або її представник подає органу реєстрації (у тому числі через Центр надання адміністративних послуг):

письмову заяву;

документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;

квитанцію про сплату адміністративного збору;

документи, що підтверджують право на проживання у житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації;

військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

Більш детальна інформація про адміністративні послуги тут /content/administrativni-poslugi.html

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: