Міський голова Олександр Сєнкевич публічно відзвітував за перші 100 днів своєї роботи
Сьогодні, 5 березня, в кон-холі «Юність» мер Миколаєва Олександр Сєнкевич публічно відзвітував за перші 100 днів своєї роботи.
"Шановні друзі! Ви зможете почути, що зроблено, що планується зробити і поставити мені запитання», - сказав Олександр Сєнкевич, починаючи свій публічний звіт.
Міський голова відзначив, що через те, що системна робота в нашому місті не велася багато років, очікувати швидких і серйозних змін у Миколаєві не доводиться. Він підкреслив, що одним з найвагоміших досягнень за цей період роботи є створення Агенції розвитку Миколаєва, яка має займатися пошуком стратегічних партнерів, залученням до нашого міста інвестицій.
«Одним з найшвидших і значних результатів для міста є створення Агенції розвитку Миколаєва. Саме ця агенція займеться впровадженням інновацій, пошуком інвестицій та робитиме Миколаїв інноваційним містом. Агенція займеться розвитком Миколаєва, це випливає з її назви. Вже за перші дні роботи Агенція змогла знайти фінансування. Завдяки посольству Канади в Україні та Міжнародному республіканському інституту було залучено 550 тисяч гривень, які спрямовані на проведення першого у Миколаєві форуму, на базі якого ми змогли організувати першу стратегічну сесію зі створення Стратегії розвитку міста Миколаєва. Миколаїв - одне з небагатьох міст України, які не мають стратегії свого розвитку. Стратегія розвитку - це той документ, який визначає, чим ми будемо займатися найближчим часом, як буде виглядати місто через деякий час. Ми вирішили, що стратегія розвитку Миколаєва повинна розроблятися на 5 років», - сказав Олександр Сєнкевич.
За словами мера Миколаєва, стратегію розвитку міста допомагали розробляти європейські експерти, вона спрямована, крім іншого, на вирішення проблем, які накопичувалися роками.
Були визначені 4 пріоритетні напрямки розвитку міста: 1. Розвиток міста, орієнтований на стабільне середовище проживання городян. 2. Встановлення безпечного і надійного середовища для інвестицій як основи подальшого стабільного економічного розвитку. 3. Збалансоване і комплексне вдосконалення якості життя в Миколаєві. 4. Удосконалення інституційного середовища і процесу управління.
Як відзначив Олександр Федорович, одним з важливих досягнень стала активізація реалізації проекту з модернізації системи водопостачання та водовідведення, який кредитує Європейський інвестиційний банк. Він, зокрема, розповів:
- Вважаю однією з найпомітніших перемог за ці 100 днів те, що ми зробили зрушення у напрямку нормальної питної води в Миколаєві. Нагадаю, що у 2010 році КП «Миколаївводоканал» уклав договір з Європейським інвестиційним банком для отримання кредиту в 15 мільйонів євро для реконструкції системи водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві. Але з 2012 року, коли цей договір ратифікувала Верховна Рада України, нічого не змінилося. Це питання ми зрушили з мертвої точки - і найближчим часом ми отримаємо фінансування. Для Миколаєва реалізація цього проекту дасть те, що стічні води будуть краще очищатися, заміну насосного обладнання на станціях першого і другого підйомах, що дозволить економити близько 5 мільйонів КВт/год на рік. Вважаю це важливим кроком, який поліпшить здоров'я людей, їх самопочуття, адже змінить те, що вони вживають щодня - воду.
Олександр Снкевич підкреслив, що зараз розробляється програма розвитку ОСББ, у рамках якої будуть проводити термосанацію миколаївських будинків: «Ми прийняли таке рішення: усі, хто хоче створити ОСББ, разом з міською владою формує список того, що необхідно відремонтувати, готує кошторисну документацію. І після того, як буде створено ОСББ, ми виділимо гроші на ремонт. ОСББ - це хороша система управління будинками, тому створюйте ОСББ, не чекайте літа».
Крім того, зараз міська влада веде роботу з розвитку сфери пасажирських перевезень, що передбачає установку GPS-передавачів на маршрутках, придбання автобусів великої місткості, на які буде робитися ставка, а також створення комунального підприємства «Миколаївтранссервіс». «Ми провели переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку і його консультантом з транспортних перевезень та домовилися про фінансування покупки автобусів великої місткості. Ми працюємо над тим, щоб розробити карту нових маршрутів. Найближчим часом ця карта буде опублікована у ЗМІ, і ви зможете побачити, як зміняться самі маршрути», - сказав Олександр Сєнкевич.
Міський голова продовжив:
- Зараз розробляється комплексна схема розміщення рекламних конструкцій - всі конструкції будуть розміщатися виключно у дозволених зонах. Усі конструкції, які були розміщені незаконно або з порушеннями, будуть демонтовані. Також ми розробляємо порядок надання документів, необхідних для розміщення таких конструкцій.
Крім того, як зазначив Олександр Федорович, міські служби розробляють і комплексну схему розміщення пересувних конструкцій - МАФів.
«Був розроблений веб-сайт www.greencity.mk.ua Хочу висловити подяку активістам, які взяли участь в його розробці. Ідея в тому, що люди зможуть вибирати місце, де можна висадити дерево, тип дерев, їх кількість, оплачувати електронною картою, і компанія за них буде висаджувати дерева. Більш того, на цьому сайті можна буде вибрати табличку, яка буде висіти на дереві», - додав мер Миколаєва.
Крім того, Олександр Сєнкевич назвав такі важливі досягнення: прийняття міською радою положення «Про громадські слухання», запуск сервісу електронних петицій на сайті міської ради, он-лайн трансляцію засідань постійних депутатських комісій, розробку програми розвитку підприємництва, впровадження системи електронних закупівель ProZorro, початок впровадження системи електронного документообігу в мерії, а також нової системи менеджменту якості, проведення відкритого конкурсу на зайняття посади директора департаменту житлово-комунального господарства та заступника керівника юридичного департаменту, розробку проекту Стратегії розвитку міста на 2016-2021 роки.
Міський голова розповів і про плани на найближчий рік. Вони включають:
• Розробку плану реалізації Стратегії розвитку Миколаєва.
• Ухвалення Стратегії розвитку на сесії Миколаївської міської ради.
• Реформу органів місцевого самоврядування.
• Інвентаризацію комунального майна, створення його електронного реєстру.
• Антикорупційний аудит.
• Створення ради конкурентоспроможності для взаємодії з бізнесом.
• Дослідження пасажиропотоку. Реформу транспортної системи в місті.
• Паспортизацію доріг. Розробку п'ятирічного плану капітального ремонту доріг.
• Просторовий розвиток міста.
• Розвиток спортивної інфраструктури в місті.
• Реформу комунальних підприємств.
• Підготовку технічної документації для створення індустріального парку.
• Затвердження нових правил поводження з тваринами.
• LED освітлення перехресть і пішохідних переходів.
• Проведення інвестиційного форуму для вирішення проблеми з утилізацією твердих побутових відходів в місті.