Мапа порталу

З 4 квітня реєстрацію постійного місця проживання здійснюватимуть органи місцевого самоврядування

Сьогодні депутати постійної комісії з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики розглянули звернення управління Державної міграційної служби України в Миколаївській області, яке стосується Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», прийнятого у грудні 2015 року.

Як пояснив начальник управління Володимир Іванов, цей Закон передбачає передачу повноваження реєстрації постійного місця проживання органам місцевого самоврядування. Уже з 4 квітня міграційна служба стане «бек-офісом». Буде введено поняття «реєстр територіальної громади», тобто, повний облік населення.

- Питання дуже важливе. З огляду на наш досвід роботи з Центром надання адміністративних послуг Миколаєва, ми зрозуміли, що таку кількість населення він обслужити не в змозі, з огляду на невеликий штат і територіальне розташування, - зазначив Володимир Іванов. - Для інформації: в підрозділи міграційної служби міста щодня звертається до ста осіб. На сьогодні проводиться робота по збору інформації: як органи самоврядування різних рівнів бачать вирішення цього питання. Можливо, на перехідному етапі потрібно написати підзаконні акти, щоб ми могли працювати. Не всі зможуть купити обладнання і відразу підключитися до реєстру. Необхідно визначитися, які органи будуть цим займатися, скільки буде фахівців і де вони розмістяться. Головне - це якість обслуговування городян.

Зараз прийом документів ведеться на паперових носіях. Надалі, і подібна робота вже почалася в трьох районах міста, прийом буде здійснюватися по ID-карткам (новий пластиковий паспорт громадянина України). Все буде проводитися в електронному вигляді.

Начальник Центру надання адміністративних послуг Інга Мураховська додала, що місцевим органам влади передаються не тільки окремі повноваження міграційної служби, а й органів юстиції, держсгеокадастру.

- Нам треба міняти структуру і чисельність штату. Адміністратори будуть приймати документи з усіх напрямків - нерухомість, міграційні, реєстрація бізнесу та інші. У зв'язку з цим, ми готуємо відповідний проект рішення для винесення на сесію міської ради.

Зараз в Центрі працює 20 осіб, з них 18 адміністраторів.

Член комісії, депутат міської ради від «Опозиційного блоку» Ігор Дятлов вважає, що центри надання адмінпослуг повинні бути в кожному районі. Наприклад, їх можна розмістити в приміщеннях адміністрацій районів.

На адресу міського голови та виконавчого комітету міської ради будуть спрямовані відповідні рекомендації з врахуванням пропозицій, що прозвучали на комісії.

 

IMAGE FOLDER (/files/News/reestraciya)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: