Мапа порталу

Городяни зможуть контролювати, як дотримується план демонтажу незаконної реклами. На офіційному веб-сайті мерії розмістять повний список об’єктів

3 лютого ініціативна група громадсько-політичної ради при міському голові провела робочу зустріч за участі мера Олександра Сєнкевича, заступника міського голови Юрія Степанця, головного архітектора міста Валерія Мальченка, спеціаліста відділу планування, забудови міста та зовнішньої реклами Олександра Мінаєва, голови правління громадської організації «Асоціація діячів рекламного бізнесу» Віталія Дмитриченка.

Приводом для зустрічі стала ситуація з демонтажем незаконної зовнішньої реклами у Миколаєві, взаємодія адміністрацій районів міста, управління архітектури та містобудування з представниками громадськості.

Андрій Єрмолаєв відзначив, що на вулицях міста і досі стоять борди, дозвіл на розміщення яких закінчився ще в 2012-2014 роках. За інформацією управління архітектури та містобудування, станом на грудень 2015 року на демонтаж винесено, але досі не демонтовано 75 конструкцій. Не витримуються терміни, вказані у рішеннях виконкому. Громадські активісти вважають, що причина - у відсутності належного контролю та координації з боку міськвиконкому, адміністрацій районів міста.

Якщо адміністрації не справляються, волонтери готові допомогти. Наприклад, у Ленінському районі до демонтажу незаконних рекламних конструкцій може долучитися громадське формування «Захист».

Громадські активісти розуміють, що справу сповільнює ще й висока вартість процесу демонтажу. Це більше трьох тисяч гривень. Тому вони виступили з пропозицією доручити демонтаж реклами одному з комунальних підприємств міста, яке має необхідну техніку.

Олександр Сєнкевич додав, що слід продумати, як змусити власників рекламних конструкцій самостійно їх прибирати після завершення терміну дозволу: «Я думаю, що нам треба провести роботу в юридичному напрямку. Якщо людина не зносить одну конструкцію, можливо, її слід позбавити права на управління іншими».

Міський голова доручив юридичному департаменту та управлінню архітектури та містобудування знайти законні способи «мотивувати» людей виконувати рішення щодо демонтажу конструкції.

Прозвучали зауваження від представників громадсько-політичної ради і до відділу планування, забудови міста та зовнішньої реклами. Зокрема підняли питання щодо реклами, розміщеної на проспекті Леніна. Вона регулюється окремим рішенням виконкому, прийнятим ще у 2010 році. У цьому рішенні зазначено, що рекламні конструкції розміром 3 на 6 метрів можуть встановлюватися лише на перехрестях та повинні мати тип «призматрон». Активісти проїхали проспектом і порахували, що 16 з встановлених на ньому «бордів» не відповідають вимогам.

Олександр Мінаєв, фахівець відділу планування, забудови міста та зовнішньої реклами, відзначив, що по 10 з цих 16 конструкцій питання розглядається судом, тому зносити їх зараз не мають права.

Останні 6 підприємці зобов’язалися найближчим часом замінити на «призматрони», які коштують близько ста тисяч гривень.

-        Якщо підприємці до квітня не виконають зобов’язання, прописані у гарантійних листах, дозволи анулюють, а рекламні конструкції будуть демонтовані, - підкреслив Олександр Мінаєв. – На проспекті Леніна вже було демонтовано близько 80 біг-бордів.

Як тільки дозволять погодні умови, адміністрації районів міста розпочнуть роботи з демонтажу незаконної реклами. На веб-сайті міської ради буде оприлюднений детальний план зносу незаконних конструкцій. Про це повідомив Олександр Сєнкевич: «Підхід у мене до всіх однаковий: законна конструкція – нехай стоїть, незаконна – буде прибрана».

До 5 лютого за проханням міського голови оператори зовнішньої реклами мають надати свої пропозиції до містобудівних умов у плані розміщення рекламних конструкцій. Ці пропозиції будуть розглянуті, документ винесуть на обговорення депутатів міської ради, громадськості, а потім затвердять рішенням виконкому.

-         Після цього ми матимемо нові правила гри, які будуть влаштовувати усіх, - відзначив мер.

А от голова правління «Асоціації діячів рекламного бізнесу», до якої входять 5 рекламних компаній, Віталій Дмитриченко вважає, що на сьогодні у Миколаєві більше двох тисяч незаконних конструкцій, а втрати бюджету складають більше 10 мільйонів. «Асоціація діячів рекламного бізнесу» підготувала заяву про те, що їй нібито відомі факти корупційного правопорушення, вчиненого відповідальними працівниками управління архітектури та містобудування міської ради та комунального підприємства КП «Миколаївкомунтранс» на користь третьої особи: ПП «ДАНА».

З’ясувалося, що мова йде про розміщення реклами фірми «ДАНА» на опорах КП «Миколаївелектротранс».

На думку міського голови, тут спостерігається конфлікт суб’єктів господарської діяльності. Олександр Федорович зауважив, що з усіма фактами, які свідчать про корупційні діяння, слід звертатися до прокуратури та поліції.  

Повертаючись до теми зібрання, Андрій Єрмолаєв запропонував створити електронну карту розміщення законних рекламних конструкцій у місті, яка б містила інформацію про термін закінчення дозволу, власника і т.д.

Олександр Сєнкевич ідею підтримав, але допомоги для її реалізації попросив у волонтерів: «На даний момент у міськвиконкомі немає людей, які могли б займатися створенням такої карти. Ми зі свого боку дамо всю інформацію: про власників, правовстановлюючі документи. Я обіцяю, що міська влада сприятиме усіма можливими способами».

Крім того, за тиждень буде підготовано список конструкцій, що підлягають демонтажу, по районах міста. Інформацію оприлюднять на веб-сайті міської ради.  Громадськість зможе контролювати процес очищення міста від незаконної зовнішньої реклами.    

 

IMAGE FOLDER (/files/News/reklama)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: