Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 29/11 від 2013-06-27

Про внесення змін до рішення міської ради від 21.04.2011 № 5/3 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради»


Для забезпечення реалізації конституційного права на житло мешканців гуртожитків відповідно до Закону України  «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», на виконання Програми передачі гуртожитків до комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва на 2010 – 2014 роки, затвердженої рішенням Миколаївської міської ради від 04.03.2010 №44/23, з метою упорядкування роботи апарату Миколаївської міської ради, керуючись ст.25 та п.4 ст.54  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміну до Положення про департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 21.04.2011 № 5/3 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради»:
- п.4.8 викласти у такій редакції:
«4.8. Готує проекти рішень виконкому міської ради:
- про прийняття окремих квартир, житлових приміщень гуртожитків до комунальної власності міста;
- реєстрацію об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) з оформленням та видачею свідоцтв про реєстрацію у межах, визначених чинним законодавством».
 
2. Внести зміни до Положення про апарат Миколаївської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 21.04.2011 № 5/3 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради»:
2.1. Пункт 3.5 викласти у такій редакції:
«3.5. До складу апарату міської ради входять:
- керівник                                                                             - 1
- відділ забезпечення депутатської діяльності                - 4
- консультативно-методичний відділ                               - 4
- консультативно-правовий відділ                                    -3».
 
2.2. З пункту 4.3 виключити такі абзаци:
«- підготовка проектів рішень міської ради, що виносяться на розгляд ради, на підставі висновків  постійних  комісій;
 - правове  забезпечення  діяльності  міської  ради;».
 
2.3. Доповнити пунктом 4.4, виклавши його в такій редакції:
«4.4. Основні функції консультативно-правового відділу апарату міської ради:
- правове забезпечення діяльності міської ради;
- надання правової допомоги депутатам міської ради з питань виконання депутатських повноважень;
- надання правової допомоги в роботі постійних та тимчасових комісій міської ради;
- за дорученням міського голови, секретаря міської ради та керівника апарату ради підготовка проектів рішень міської ради;
- розгляд проектів нормативно-правових актів, що надійшли для погодження з питань, які належать до компетенції міської ради;
- за дорученням міського голови, секретаря міської ради та керівника апарату ради представництво інтересів міської ради в судах;
- за дорученням міського голови, секретаря міської ради та керівника апарату міської ради виконання інших завдань в  межах  своєї  компетенції.»
 
2.4. Пункт 4.4 вважати пунктом 4.5 відповідно.
 
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань житлово-комунального господарства та благоустрою міста (Бурова), з питань місцевого самоврядування, депутатської діяльності, гласності та законності (Гранатурова), секретаря міської ради Коренюгіна В.І. та першого заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.


Секретар міської радиВ.І.Коренюгін

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: