МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
18 листопада 2016 № 320р
Про затвердження календарного Плану дій
для підвищення рівня верховенства права
в рамках проекту «Місцеве самоврядування
та верховенство права в Україні»
З метою реалізації міської Програми залучення вітчизняних та іноземних інвестицій у м. Миколаїв на період до 2017 року, затвердженої рішенням Миколаївської міської ради від 22.11.2012 № 22/17, надання інформаційної та консультативної підтримки реалізації шведсько-українського проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні», враховуючи Протокол про співпрацю між Академією Фольке Бернадотта (м. Стокгольм, Швеція) та Миколаївською міською радою від 27.03.2015, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити календарний План дій для підвищення рівня верховенства права в рамках проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» (додається).
2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О.Ф. Сенкевич
|
|
|
|
|
|
| ЗАТВЕРДЖЕНО | ||
Календарний план дій для підвищення рівня верховенства права в рамках проекту "Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні" |
| ||||||||
Назва кроку |
| 2016 | 2017 | Відповідальний структурний підрозділ Миколаївської міської ради за виконання кроку |
| ||||
1 -й рівень пріоритетності |
| жовтень | листопад | грудень | січень | лютий | березень |
| |
| |||||||||
Комунікаційна кампанія з клієнтами Миколаївської міської ради |
| ||||||||
1. Розробити кампанію зв'язків з громадськістю щодо діяльності Миколаївської міської ради із наступними елементами: |
|
| |||||||
1.1. Провести роз'яснювальну роботу серед клієнтів Миколаївської міської ради щодо процедур прийняття рішень на сесії міської ради. | постійно |
|
|
|
|
|
| ЦНАП ММР |
|
1.2. Запровадити практики звітування службовців в публічних місцях (медіатеки, бібліотеки та ін.) для налагодження зворотного зв’язку з клієнтами Миколаївської міської ради.
| постійно |
|
|
|
|
|
| Виконавчі органи ММР |
|
1.3. Популяризувати ЦНАП як канал комунікації з Миколаївською міською радою.
| постійно |
|
|
|
|
|
| ЦНАП ММР |
|
1.4. Розробити покрокові дорожні карти щодо порядку реалізації прав у сфері земельних відносин із врахуванням повноважень інших установ, які залучені до реалізації цих прав. |
|
| + |
|
|
|
| Управління економіки та інвестицій ММР, ЦНАП ММР |
|
2. Сформувати окремий прайс послуг, які надаються Миколаївською міською радою, згідно з переліком затверджених адміністративних послуг (використовуючи доступний спосіб інформування та зрозумілий формат подання інформації). |
|
|
|
|
| + | + | ЦНАП ММР |
|
Робота з кадрами Миколаївської міської ради |
| ||||||||
1. Розробити пам’ятки для працівників на такі теми: |
|
| |||||||
1.1. «Неправомірна вигода» (поняття неправомірної вигоди, відповідальність); |
|
|
|
| + | + | + | Юридичний департамент ММР |
|
1.2. «Відповідь на інформаційні запити» (роз’яснення меж та термінів надання відповіді на інформаційні запити; розмежування понять «приватна», «публічна» і «службова» інформація). |
|
|
|
| + | + | + | Департамент забезпечення діяльності виконавчих органів ММР |
|
2. Проводити правові навчання для працівників виконавчих органів Миколаївської міської ради з питань застосування діючого законодавства України. |
|
|
|
|
|
|
| Юридичний департамент ММР |
|
3. Розробити та реалізувати внутрішню комунікаційну кампанію для працівників Миколаївської міської ради: інформувати працівників про затверджені адміністративні послуги та суб'єкти їх надання. |
|
|
|
|
| + | + | ЦНАП ММР |
|
4. Здійснити оцінювання потреб працівників щодо користування правовими програмами, забезпечення робочого місця та відповідної матеріально-технічної бази. |
|
|
|
| + | + | + | Виконавчі органи ММР, КП "Міський інформаційно-обчислювальний центр" |
|
5. Запровадити практику опитування працівників з метою виявлення рівня мотивації та професійного вигорання. |
|
|
|
| + | + | + | Департамент забезпечення діяльності виконавчих органів ММР |
|
Діяльність Миколаївської міської ради |
| ||||||||
1. Проведення досліджень методом "таємний клієнт" серед реєстраторів ЦНАПу для виявлення реального рівня якості послуг. |
|
|
|
|
|
| + | Управління економіки та інвестицій ММР |
|
2. Запровадити альтернативні шляхи комунікації з громадою для вирішення конфліктів: |
|
| |||||||
2.1. Запровадити практики громадських слухань чи обговорень для вирішення складних питань та практику формування робочих груп із залученням зацікавлених сторін громадськості для вирішення конфліктних питань. | постійно |
|
|
|
|
|
| Відділ громадських зв'язків ММР, виконавчі органи ММР |
|
3. Підвищити відповідальність працівників виконавчих органів міської ради у випадку неповідомлення за виникнення конфлікту інтересів. |
|
|
|
| + | + | + | Виконавчі органи ММР |
|
2 -й рівень пріоритетності |
|
| |||||||
Комунікаційна кампанія з клієнтами Миколаївської міської ради |
| ||||||||
1. Провести usability-testing сайту Миколаївської міської ради, інформаційних стендів та матеріалів з максимальною адаптацією під потреби цільових аудиторій. |
|
|
|
|
| + | + | Виконавчі органи ММР, КП "Міський інформаційно-обчислювальний центр" |
|
Робота з кадрами Миколаївської міської ради |
| ||||||||
1. Продовжувати практику міжгалузевих навчань (апаратних навчань) та обміну досвідом у виконкомі Миколаївської міської ради. | постійно |
|
|
|
|
|
| Виконавчі органи ММР |
|
Діяльність Миколаївської міської ради |
| ||||||||
1. Прийняти рішення щодо внутрішньої діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради: |
|
| |||||||
1.1. Надавати роз'яснення щодо застосування норм діючого законодавства України в діяльності виконавчих органів міської ради. |
|
|
|
|
| + | + | Юридичний департамент ММР |
|
1.2. Сформувати інструкції щодо форми та змісту рішень Миколаївської міської ради (наприклад, обґрунтування рішення, пояснення, вказівки на заходи правового захисту). | постійно |
|
|
|
|
|
| Виконавчі органи ММР |
|
1.3. Закріпити чіткі приписи в локальних нормативно-правових актах, що міська рада перед ухваленням рішення щодо надання адміністративної послуги має враховувати не лише формальні ознаки (підстави), вказані у нормативному акті, а й інші підстави (життєві обставини). |
|
|
|
| + | + | + | Управління земельних ресурсів ММР |
|
2. Запровадити практику залучення міжнародної технічної допомоги для реалізації проектів. | постійно |
|
|
|
|
|
| Управління економіки та інвестицій ММР |
|
3. Запровадити практику можливості присутності ЗМІ та представників громадськості на постійних комісіях міської ради. | постійно |
|
|
|
|
|
| Виконавчі органи ММР |
|
4.Ввести посаду працівника-інтегратора або доручити відпові дні обов'язки наявному працівникові. Рекомендований перелік обов'язків такого працівника: налагодження зворотного зв'язку між працівниками та керівництвом для визначення переліку ситуацій, які напряму не врегульовуються законом; впровадження практики інтеграційних зустрічей між працівниками ЦНАПу і працівниками управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради та інших управлінь, які залучені до прийняття рішень, пов’язаних із наданням адміністративних послуг у земельних питаннях; участь у формуванні та діяльності робочих груп для вирішення виявлених проблем на рівні ОМС, пошуку рішень щодо трактування законодавства. |
|
|
| + |
|
|
| ЦНАП ММР |
|
5. Оптимізувати адміністративні послуги для зменшення їхньої кількості та інтегрувати в діяльність ЦНАПу дміністративні послуги, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади. |
|
| + |
|
|
|
| ЦНАП ММР |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|