Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

12 серпня 2015                                                                                             № 49/5

Про внесення зміни та доповнення до рішення

міської ради від 27.01.2011 № 3/10 “Про

затвердження структури виконавчих органів

Миколаївської міської ради та апарату

Миколаївської міської ради”, внесення

доповнення до рішення міської ради від

21.04.2011 № 5/3 “Про затвердження Положень

про виконавчі органи Миколаївської міської ради

та апарат Миколаївської міської ради”

 

Керуючись п. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміну та доповнення до рішення міської ради від 27.01.2011 № 3/10 “Про затвердження структури виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради” зі змінами та доповненнями.

1.1. Пункт 4 “Створити такі виконавчі органи:” доповнити абзацом такого змісту:

“- відділ з питань архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради.”

1.2. Затвердити структурну схему виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

 

2. Внести доповнення до рішення міської ради від 21.04.2011 № 5/3 “Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради та апарат Миколаївської міської ради” зі змінами та доповненнями.

2.1. Затвердити Положення про відділ з питань архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (додається).

 

3. Залишити загальну штатну чисельність виконавчих органів Миколаївської міської ради та апарату Миколаївської міської ради в межах існуючої кількості 846 одиниць.

 

4. У зв’язку зі змінами в організації роботи відповідним виконавчим органам Миколаївської міської ради провести організаційні заходи щодо затвердження внутрішньої штатної чисельності та структури згідно з діючим законодавством з 01.09.2015.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Андрієнка Ю.Г. та керуючого справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради Бичковську І.І.

 

Міський голова                                                                                  Ю.І. Гранатуров

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 12 серпня 2015

№ 49/5

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 12 серпня 2015

№ 49/5

 

ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з питань архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Відділ з питань архітектурно-будівельного контролю (далі – відділ АБК) є виконавчим органом Миколаївської міської ради, підпорядкований виконавчому комітету міської ради та міському голові, підзвітний та підконтрольний Миколаївській міській раді.

1.2. Положення про відділ АБК затверджується рішенням Миколаївської міської ради.

1.3. Відділ АБК у своїй діяльності керується Конституцією України, Європейською Хартією місцевого самоврядування, законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.

1.4. Видача документів дозвільного характеру здійснюється відділом АБК виключно через центр надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради у порядку, визначеному чинним законодавством України.

1.5. Відділ АБК є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.

1.6. Юридична адреса відділу АБК:

54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20.

 

2. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ АБК

 

2.1. Завдання відділу АБК:

2.1.1. реалізація державної політики з питань, що належать до сфери діяльності відділу АБК;

2.1.2. здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил;

2.1.3. виконання дозвільних та реєстраційних функцій у будівництві.

 

2.2. Функції відділу АБК

 

2.2.1. Приймає в установленому порядку в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти (видає відповідні сертифікати, реєструє декларації про готовність об’єкта до експлуатації та повертає такі декларації).

2.2.2. Реєструє повідомлення та декларації про початок виконання підготовчих робіт та у визначених законодавством випадках повертає такі декларації.

2.2.3. У визначених законодавством випадках видає дозволи на виконання будівельних робіт, відмовляє у видачі таких дозволів, анулює дозволи на виконання будівельних робіт.

2.2.4. Веде єдиний реєстр отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих та будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об’єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів, а також реєстр виданих ліцензій провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.

2.2.5. Здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час провадження містобудівної діяльності.

2.2.6. У визначених законодавством випадках проводить перевірки:

відповідності підготовчих та будівельних робіт, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються під час будівництва об’єктів, вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, технічним умовам, затвердженим проектним вимогам, рішенням;

своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів (у тому числі наявності у виконавця будівельних робіт сертифікатів на будівельні матеріали, вироби і конструкції) та іншої документації;

дотримання порядків прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, проведення обстеження об’єктів та реалізації заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації.

2.2.7. У визначених законодавством випадках зупиняє підготовчі та будівельні роботи, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

2.2.8. Здійснює контроль за виконанням виданих приписів у визначених законодавством випадках.

2.2.9. Відповідно до закону складає протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, накладає штрафи.

2.2.10. У визначених законодавством випадках розглядає справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та справи про адміністративні правопорушення із прийняттям відповідних рішень.

2.2.11. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

3. ПРАВА ВІДДІЛУ АБК

 

3.1. Залучати в установленому порядку до участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ та організацій.

3.2. Залучати до проведення перевірок представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, експертних та громадських об’єднань (за погодженням з їх керівниками), фахівців науково-дослідних та науково-технічних організацій.

3.3. Одержувати безоплатно від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, їх посадових осіб, а також громадян та громадських об’єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань і функцій.

3.4. Вимагати у випадках, визначених законодавством, вибіркового розкриття окремих конструктивних елементів будинків і споруд, проведення зйомки і замірів, додаткових лабораторних та інших випробувань будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.

3.5. Видавати у визначених законодавством випадках обов’язкові до виконання приписи.

3.6. Складати акти перевірок у сфері містобудівної діяльності.

3.7. Вносити замовникам пропозиції щодо припинення фінансування будівництва об’єктів на період до усунення виявлених у результаті архітектурно-будівельного контролю порушень.

3.8. Одержувати від посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, замовників, проектних, експертних та будівельних організацій, підприємств, що надають технічні умови, письмові пояснення щодо причин допущення порушень законодавства у відповідній сфері.

3.9. Брати в установленому законодавством порядку участь у роботі комісій, що утворюються з метою розслідування причин і наслідків аварій на будівництві.

3.10. Проводити претензійно-позовну роботу, звертатися до суду з позовами щодо захисту своїх прав та законних інтересів.

3.11. Здійснювати фіксування процесу проведення перевірки засобами аудіо-, фото- та відеотехніки.

3.12. Посадові особи відділу АБК під час перевірки мають право безперешкодного доступу на місця будівництва об’єктів, до приміщень, документів та матеріалів, необхідних для проведення перевірки, а також з метою здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, на місцезнаходження таких суб’єктів.

3.13. Посадові особи відділу АБК мають право у визначених законодавством випадках забороняти експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих в експлуатацію.

 

4. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ АБК

 

4.1. Штатний розпис відділу АБК затверджується міським головою.

4.2. Відділ АБК очолює начальник, який призначається у встановленому чинним законодавством порядку. Начальник відділу АБК має заступника, до складу відділу входять чотири головні спеціалісти.

4.3. Начальник відділу АБК:

здійснює керівництво діяльністю відділу АБК, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ АБК завдань та функцій;

представляє відділ АБК у відносинах з міською радою, виконавчим комітетом міської ради, іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами та організаціями;

розробляє посадові інструкції працівників відділу АБК;

організовує здійснення інформаційного та матеріально-технічного забезпечення відділу АБК;

організовує роботу щодо ведення діловодства, обліку та звітності відділу АБК;

дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ АБК  завдань;

забезпечує дотримання працівниками відділу АБК трудової дисципліни та правил охорони праці;

вносить пропозиції міському голові щодо призначення, переміщення, звільнення та заохочення, накладення стягнень на працівників відділу АБК;

здійснює інші функції відповідно до рішень міської ради та її виконавчого комітету, даного Положення.

4.4. Начальник відділу АБК безпосередньо підпорядкований заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу функціональних повноважень, йому підконтрольний і підзвітний.

 

5. ФІНАНСУВАННЯ ВІДДІЛУ АБК

 

5.1. Фінансування відділу АБК та забезпечення матеріально-технічними засобами здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

 

6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

6.1. Припинення діяльності відділу АБК здійснюється відповідно до чинного законодавства на підставі рішення Миколаївської міської ради.

_________________________________________________________

 

 

  

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: