Карта портала

"Якщо оптимізувати структуру виконавчих органів міської ради, зекономлених коштів вистачить, щоб збудувати пів дитячого садка", - Тетяна Казакова

У п’ятницю, 10 листопада, відбулося перше засідання робочої групи з оптимізації структури виконавчих органів Миколаївської міської ради з метою розробки функціональної структури виконавчих органів міської ради, вдосконалення системи та організації їх діяльності, забезпечення виконавчими органами міської ради власних (самоврядних) та делегованих повноважень.

Відкриваючи захід, в.о.міського голови-секретар Миколаївської міської ради Тетяна Казакова зазначила, що, починаючи оптимізацію структури виконавчих органів міської ради, треба враховувати розмір коштів, які мають бути закладені у бюджеті 2018 року на заробітні плати працівникам.

-    Доводжу до вашого відома, що у 2018 році бюджет розвитку міста Миколаєва складатиме 60% від минулорічних. Заробітна платня штату виконавчих органів міської ради у 1050 осіб передбачає бюджет 193 млн грн. Прошу членів робочої групи переглянути чисельність працівників, щоб оптимізувати витрати. Якщо ми зекономимо хоча б 50% коштів, їх вистачить, щоб збудувати половину дитячого садка. Тому давайте підходити жорстко, - закликала Тетяна Казакова.

Депутат міської ради Ростислав Філевський зазначив, що ще півтора роки тому виникло питання, що 846 одиниць штатної чисельності проїдали більшу частину фінансування.

-     При цьому реальну роботу виконувала половина працівників. Тому коли ми вносили пропозиції з оптимізації структури, виходили з того, щоб зберегти весь функціонал, аби місто не постраждало внаслідок цих змін, та розглядали це як перший крок на шляху до оптимізації. Те, що є зараз, не витримує жодної критики. Якщо брати за основу ту концепцію, яку ми пропонували раніше, треба актуалізувати пропозицію. Якщо мова йде про чисельність, вона може становити 400-500 осіб, навіть враховуючи те, що виконавчим органам Миколаївської міської ради було передано дуже багато функцій. Реалізувати такий підхід можна протягом 4-5 місяців, - повідомив Ростислав Філевський.

Депутат Олег Солтис відзначив, що першочерговою метою зібрання робочої групи є якраз скорочення вакантних посад, щоб у бюджеті 2018 року зекономити кошти на їх утримання.

-    На сьогодні ті вакансії, на які до кінця року не проведені конкурси, не призначені люди, слід прибрати. Вони ніяк не використовувались, а ми маємо більш важливі питання та проекти, куди направити кошти, - додав депутат міської ради.  

Тетяна Казакова нагадала присутнім народним обранцям, що вони несуть відповідальність за те, що в бюджеті буде закладено 193 млн грн. на заробітні плати працівникам виконавчих органів.

-     Вам задаватимуть питання. Розпорядники коштів будуть говорити, що «ми хочемо лишитися в тій же чисельності, працювати і отримувати заробітну плату». Всередині цих коштів «сидить» дитячий садок. Тож, я за пропозицію Ростислава Філевського, щоб протягом п’яти місяців це зробити, проте є поточні моменти, коли ми можемо перерозподілити кількість працівників, передати в ЦНАП, і зсунути хоч якісь процеси, - додала керівник міста.

Ігор Копійка запропонував розділити процес з оптимізації на два етапи: перший, з врахуванням стислих термінів, зараз переглянути штатні одиниці та їх функціонал, і провести скорочення або передати в ЦНАП тощо. Другий етап – попрацювати всім разом щодо перегляду застарілої системи управління містом, з новими підходами, новим функціоналом.

-     Структура, яка у нас є, існує, мабуть років з двадцять. Напевне, час вимагає, щоб ми все переглянули, - вважає депутат міської ради.

На думку Сергія Карцева, роботу комісії треба будувати на інтересах городянина. Зробити це він пропонує наступним чином.

-     По даній структурі слід провести аналіз діяльності підрозділів. Є певні критерії: навантаження, результат, пріоритетність. Існуючі сьогодні вакансії – це механізм, який частково спрощує нам завдання. Проте не можна на ньому акумулювати всю увагу. Задача сьогоднішнього заходу – організувати роботу комісії, а основна мета нашої роботи – скорочення штатної чисельності виконавчих органів міської ради, - зазначив депутат Миколаївської міської ради.

Після тривалого обговорення члени робочої групи вирішили провести наступне засідання вже у понеділок, 13 листопада, та протягом наступного тижня вирішити, які будуть структурні зміни, щоб їх затвердити на черговій сесії міської ради у грудні 2017 року.

-     У цьому рішенні будуть зафіксовані конкретні цифри штатної чисельності за кожним підрозділом. Другий етап – приступаємо до створення нової концепції виконавчої влади, яка б працювала на благо наших дітей, - підсумувала Тетяна Казакова.

Нагадаємо, що до складу робочої групи згідно з розпорядженням в.о. міського голови-секретаря Миколаївської міської ради увійшли:

голова робочої групи - виконуюча обов’язки Миколаївського міського голови Тетяна Казакова;
заступник голови робочої групи – заступник міського голови Юрій Степанець;
члени робочої групи (депутати міської ради):
- В`ячеслав Апанасенко;
- Олександр Бернацький;
- Сергій Ісаков;
- Сергій Карцев;
- Олена Кісельова;
- Ігор Копійка;
- Володимир Криленко;
- Олег Крісенко;
- Олексій Лєпішев;
- Олег Солтис;
- Ростислав Філевський;
заступники міського голови:
- Валентина Бондаренко;
- Євген Шевченко;
директор юридичного департаменту міської ради Наталя Кірлан;
начальник відділу кадрів міської ради Наталія Кузьмичова;
директор департаменту міського голови Юлія Литвинова.

Відділ інформаційного забезпечення міської ради 

IMAGE FOLDER (/files/News/optima)

 

 


нашли ошибку в тексте?
выделите мышкой и нажмите: