Карта портала

Новий закон зобов’язує "Миколаївводоканал" відключати боржників від послуг: абонентів закликають терміново оплатити рахунки або укласти з підприємством договір реструктуризації

У вівторок, 18 червня, у міській раді відбувся брифінг за участі генерального директора МКП «Миколаївводоканал» Бориса Дуденко та директора департаменту ЖКГ Сергія Коренєва. Під час брифінгу представники влади надали роз’яснення стосовно відключення боржників від послуг водопостачання згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Як зазначив Борис Дуденко, у законодавстві передбачили додаткові обов'язки та більш жорстку відповідальність за борги.

- Оскільки з 1 травня 2019 року повністю вступає в силу Закон України «Про житлово-комунальні послуги», МКП “Миколаївводоканал” розпочинає активну роботу щодо стягнення заборгованості. У разі несплати рахунків помешкання боржника вноситься до графіку припинення надання комунальних послуг, - сказав Борис Дуденко.

Споживачам, які мають заборгованість, Водоканал пропонує компроміс: укласти договір реструктуризації, рекомендує оформити субсидію або встановити лічильник. Але, якщо боржники не реагують та накопичують прострочену заборгованість, підприємство змушене вживати заходи з обмеження водовідведення.

- Сьогодні у нас є можливість припинити водовідведення боржнику без доступу у квартиру та без негативних наслідків для інших мешканців будинку, які вчасно розраховуються за надані послуги, - зазначив керівник МКП “Миколаївводоканал”.

Для погашення заборгованості абоненти мають 1 тиждень.

- Ми завжди готові до діалогу та пошуку компромісних рішень. До 21 червня пропонуємо абонентам-боржникам звернутися до абонентського відділу підприємства і домовитися про реструктуризацію боргу, або погасити частину несплати, - сказав Борис Дуденко.

При цьому він зазначив, що не позбавлятимуть водопостачання тих абонентів, які мають поточну заборгованість у сумі до 500 гривень.

Слід зазначити, що відновлення водовідведення буде виконуватися за рахунок споживача після сплати боргу або укладення договору реструктуризації. Вартість надання такої послуги розрахують окремо.

Як стало відомо під час брифінгу, станом на червень 2019 року населення заборгувало "Миколаївводоканалу" 94 млн гривень. Деякі миколаївці не сплачують за воду роками. Так, один споживач-рекордсмен завинив підприємству біля 45 тисяч гривень. У таких випадках Водоканал змушений звертатися через суд до кожного боржника, але і ці методи не завжди є ефективними.

Така ситуація суттєво погіршує фінансовий стан підприємства, унеможливлює проведення робіт, пов’язаних із модернізацією систем водопостачання та водовідведення, оскільки ці роботи потребують значних капіталовкладень, на які підприємство не має коштів внаслідок росту заборгованості.

- Від своєчасної та повної оплати за спожиті послуги залежить надійність функціонування системи водопостачання та водовідведення нашого міста. Просимо з розумінням та відповідальністю сприйняти цю інформацію. Очікуємо на тих, у кого є додаткові питання у абонентському відділі. Вдячні сумлінним платникам за свідоме ставлення до власності громади! - резюмував Борис Дуденко.

Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови

 

IMAGE FOLDER (/files/2019/6_2019/18062019_3)

 


нашли ошибку в тексте?
выделите мышкой и нажмите: