Мапа порталу

Департамент міського голови Миколаївської міської ради звітував про роботу у 2018 році

Департамент міського голови Миколаївської міської ради звітував про роботу у 2018 році. Детальну інформацію розміщено на офіційному сайті міськради.

Нагадаємо, що створено департамент міського голови рішенням міської ради від 22 грудня 2016 року №13/1. Положення про департамент затверджено рішенням міської ради від 23 лютого 2017 року №16/32.

До його складу увійшли діючі підрозділи - відділ громадських зв’язків, відділ інформаційного забезпечення, відділ міжнародних відносин та дві новостворені структури - відділ «Служба міського голови», сектор протоколу і діловодства.

Департамент очолює Юлія Литвинова. На даний час у департаменті міського голови працюють магістри державного управління, соціальної роботи, політології, іноземної філології, менеджменту організацій та зовнішньоекономічної діяльності, юрист, IT-фахівець, інженер, журналіст та фахівці інших напрямків. У багатьох з них стаж державної служби становить більш ніж 15-20 років, є і молоді спеціалісти з високою кваліфікацією.

Досвід роботи та коло завдань, що виконують фахівці департаменту міського голови, часто є доволі унікальними для органів місцевого самоврядування України.

Зазвичай саме департамент виступає ініціатором запровадження передової практики, нових форм і методів роботи органів міської влади. Більш того, фахівці беруть участь в організаційному, методичному та юридичному супроводі важливих проектів, що покликані стати дієвим механізмом взаємодії влади та громади, сприяти дотриманню прав та інтересів миколаївців, підвищенню ефективності роботи органів місцевого самоврядування.

Зокрема, новітнім є досвід роботи групи Contact Center у соціальній мережі Facebook. Саме Миколаївський міський голова першим в Україні надав групі офіційного статусу. В умовах розвитку цифрових технологій і комунікацій соціальні мережі сьогодні займають перші позиції. Тому департамент активно просуває створення і розвиток саме таких методів роботи.

Працівники департаменту розробляють документи, яких досі не існувало в органах місцевого самоврядування. Так, в 2018 році було створено Положення про системи навігаційного моніторингу засобами глобальної системи навігації «GPS моніторингу» транспортних засобів технічно-транспортного відділу Миколаївської міської ради. Ефект від впровадження GPS-моніторингу – 700 тисяч гривень економії. Фахівці всіх відділів департаменту міського голови проводили також роботу по моніторингу і оперативній соціології актуальних питань життєзабезпечення міста. Були розроблені спеціальні таблиці, які дозволили робити аналіз інформації, спрямований на покращення соціальних комунікацій і формування іміджу місцевої влади. Протягом року випробовувались і впроваджувалися нові форми роботи кожного з відділів.

Детальна інформація про роботу фахівців департаменту за посиланням: 

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ДЕПАРТАМЕНТУ


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: