Мапа порталу

"Ситуація стабілізується, і вже за жовтень миколаївці отримають звичні платіжки", - в мерії роз’яснили порядок розрахунку тарифу на утримання будинку та прибудинкових територій

У середу, 10 жовтня, у міській раді відбувся брифінг заступника міського голови Юрія Степанця щодо розрахунку комунальних платежів та тарифів на житлово-комунальні послуги у вересні поточного року.

Зазначимо, що днями миколаївці отримали платіжки за вересень, в яких вказані два отримувача платежів: ЖЕК та керуюча компанія.

Юрій Степанець пояснив, що наразі триває перехідний період, який полягає у переведенні житлового фонду на обслуговування управляючою компанією.  Очікувано виникла неясність, як нараховувались платежі за житлово-комунальні послуги, надані у вересні мешканцям трьох районів міста – Корабельного, Інгульського та частині Центрального.

- На території цих районів 1 вересня розпочала свою роботу управляюча компанія та певний час паралельно продовжували функціонувати ЖЕКи. Громадяни задають питання кому платити. Наприклад жителі Інгульського району в платіжках побачили, що є два рахунки, які виставили  ЖКП “Південь” та керуюча компанія “Миколаїв - місто для людей”. Є платіжки, де помилково визначені розрахунки. У найближчий час все буде виправлено. Сталося так, що ЖЕК надіслав рахунок за два тижні обслуговування, а “Місто для людей”- за весь місяць. Ми цим питанням оперативно займаємося. Я вважаю, що якщо їх обслуговував “Південь”, нехай платять йому. Керуюча компанія не висуватиме претензії. Миколаївцям не варто хвилюватися: сплачені кошти будуть перераховані та жодного боргу не виникне.

Зі свого боку представник “Миколаїв - місто для людей” Анатолій Біценко зазначив, що певний обсяг послуг у вересні надавали ЖЕКи, а деякі роботи виконувала керуюча компанія. Зокрема, ЖКП “Бриз”, ЖКП “Пілот” та ЖКП “Корабел” протягом місяця проводили технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж, електромереж, а також виконували прибирання прилеглих територій.

- Компанія виставляла рахунок тільки за фактично надані послуги. З 1 вересня ми підписали договори з Обленерго, підприємствами “Центрліфт” і “Миколаївліфт”. Вони вже виставляють рахунки на нашу компанію. Тобто ми зобов'язані оплачувати їх рахунки. Цю послугу ми надали повністю. Єдиний проблемний момент в платіжках - це ЖКП “Південь”. Наша компанія зацікавлена в тому, щоб наші клієнти не переплачували і відчували себе комфортно. Але хотілося б підкреслити, що платити за надану нами послугу дуже важливо. Якість послуг залежить від платежів, - зазначив Анатолій Біценко

Юрій Степанець підкреслив, що найближчим часом проблему буде вирішено і наступного місяця громадяни отримають одну платіжку. З 1 жовтня 2018 року всі платежі за надані послуги будуть нараховуватися виключно керуючою компанією і виключно за надані послуги.

При цьому віце-мер закликав городян вчасно сплачувати за комунальні послуги, тому що у іншому випадку це призведе до накопичення боргів та відключення електро- та теплопостачання у будинках.

- Чув коментарі деяких громадян, які стверджують, що платити миколаївцям взагалі не треба. Це неправильно. Є спожита комунальна послуга і за неї людина повинна розрахуватись. Ми всі бачили, що у вересні працювали двірники,  електрики, технічні працівники, які обслуговували ліфти - їм треба виплатити заробітну плату. Якщо ми не розрахуємося за спожиту електроенергію, то не буде і світла. Керуюча компанія виконувала поточні ремонти та оперативно намагається усувати несправності та пошкодження, які виникають у будинках.

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/102018/10102018_6)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: