Мапа порталу

В Миколаєві продовжується перегляд адміністративних процедур з метою їх удосконалення

В четвер, 19 вересня, в Миколаївській міській раді відбулося чергове засідання робочої групи, створеної згідно з дорученням міського голови Олександра Сєнкевича для спрощення адміністративних процедур.

У цей день розглянули процедури, пов’язані з наданням у постійне користування  або оренду земельних ділянок, що знаходяться у комунальній власності.

Члени робочої групи відзначили, що відповідні інформаційні та технологічні картки, перелік документів, що необхідно подавати до Центру надання адміністративних послуг разом із заявою про надання у постійне користування або оренду земельних ділянок, мають чітко відповідати законодавчим нормам та стандартам. Вони детально розглянули зазначений перелік документів та визначили, наскільки він відповідає законодавчій базі.

Крім того, під час заходу мова йшла про необхідність перегляду деяких положень регламенту Миколаївської міської ради VII скликання.

- Ми маємо намір детально дослідити проблемні питання, пов’язані з наданням адміністративних процедур. У підсумку ми надамо  міському голові узагальнену інформацію для того, щоб  можна було ініціювати проект рішення щодо зміни певних адміністративних процедур, - сказав Дмитро Лазарев, директор департаменту з надання адміністративних послуг.

  

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_9/200918_3)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: