Мапа порталу

Про дистанційне обслуговування

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 №816-р «Деякі питання дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів» бюджетним установам рекомендовано здійснити організаційно-технічні заходи щодо підключення до системи дистанційного обслуговування з 01 квітня 2018 року.

Найбільш активними з питань роботи за допомогою системи дистанційного обслуговування є наступні головні розпорядники бюджетних коштів:

- Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради;

- Управління Державної архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради;

- Департамент внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради.

Станом на 01.09.2018 укладено договорів щодо підключення до системи дистанційного обслуговування:

- Управління освіти Миколаївської міської ради та його підвідомчі установи - 19;

- Управління охорони здоров'я Миколаївської міської ради та його підвідомчі установи - 18;

- Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради та його підвідомчі установи — 17.

Станом на 01.09.2018 Управління Державної казначейської служби України у м.Миколаєві Миколаївської області здійснює обслуговування 124-х установ, які фінансуються за рахунок коштів бюджету м.Миколаєва, з них 77 вже уклали договори про дистанційне обслуговування, але працюють за допомогою системи дистанційного обслуговування тільки 7 установ.

Звертаємо увагу, що перехід на ПТК “Клієнт Казначейства — Казначейство” надає, насамперед, можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, проходження платежів, отримання виписок по рахунках, передавати засобами електронного зв'язку підтверджуючі документи (бюджетні зобов'язання, та бюджетні фінансові зобов'язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, що забезпечить зменшення потоку паперових документів, реальну економію коштів та часу і в цілому призведе до спрощення проходження платежів та процесу обслуговування.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: