Мапа порталу

«Керівник ЦНАПу повинен вибудовувати логістику роботи таким чином, аби миколаївці не страждали цілий день заради одного папірця», - Олександр Сєнкевич висловив невдоволення роботою Дмитра Лазарєва

Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич висловив невдоволення роботою директора департаменту з надання адміністративних послуг Дмитра Лазарєва у зв’язку з численними зверненнями городян щодо неякісного обслуговування та великих черг, які тривають до 7 годин.

Про це очільник міста повідомив на своїй офіційній сторінці у мережі Facebook.

- Вчора та сьогодні до мене надійшло декілька скарг від багатьох миколаївців, які заявили, що над ними замість надання послуг у Центрі надання адміністративних послуг, фактично знущаються. Черга весь день, люди пишуть, що, сиділи по 7 годин заради однієї довідки, але так її і не отримали. Це зовсім не те, для чого створювався ЦНАП, який повинен бути місцем, де за найкоротший термін жителю нашого міста зроблять все те, що йому необхідно, - зазначає міський голова.

У свою чергу, керівник центру Дмитро Лазарєв пояснив ситуацію тим, що вийшов з ладу апарат електронної черги та різко зріз попит на послугу отримання довідок про реєстрацію та зняття з неї в останні дні: якщо 3 липня було прийнято 52 громадянина, то 4 – 78, а 5 липня – 113 миколаївців.

При цьому Олександр Сєнкевич зазначив, що таку причину не можна вважати виправданням, адже директор ЦНАПу повинен щодня бути готовий до будь-якого розвитку подій.

- Керівник ЦНАПу повинен вибудовувати логістику роботи таким чином, аби миколаївці, які прийшли до центру, не страждали цілий день заради одного папірця.

Міський голова підкреслив, що керівництво ЦНАПу повинно докласти усіх зусиль для того, щоб така ситуація не виникла знову.

- Я роблю попередження керівнику ЦНАПу Миколаївської міськради – ситуація не повинна повторитись. В іншому випадку будемо вирішувати питання по-іншому. Зі свого боку я прошу вибачення у всіх жителів нашого міста за таке неподобство.

Також міський голова висловив вдячність депутатам міськради за підтримку ініціативи щодо реконструкції будівлі адміністрації Інгульського району під новий Центр надання адміністративних послуг.

- Сучасний, просторий, той, який буде відповідати всім вимогам та стандартам, який стане справжньою сервісною службою та той, в якому будуть не можливі подібні випадки. Миколаївці заслуговують на комфорт та турботу, а не знущання!

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_7/060718_3)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: