Мапа порталу

«Педагогічний потенціал міста треба підтримувати і розвивати», - Олександр Сєнкевич провів робочу зустріч з керівниками миколаївських шкіл, де виховують переможців

31 травня Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич провів робочу зустріч з керівниками загальноосвітніх закладів міста Миколаєва, чиї вихованці стали призерами всеукраїнських олімпіад з різних дисциплін,  вибороли перемогу на заключному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук.

Керівник міста подякував освітянам за виховання обдарованих дітей, захист та розвиток талановитої молоді, яка є гордістю нашого міста.  

Мер відзначив, що високі результати миколаївських школярів свідчать про невтомну повсякденну працю вчителя, який розробляє та втілює в життя власні методики, вкладає безліч зусиль у підготовку своїх вихованців, мотивує їх бути першими та досягати успіху.

Вважаю, що освіта – один з ключових векторів розвитку Миколаєва. У нас попереду підготовка до нового навчального року. Наші педагоги теж повинні бути вмотивовані до того, щоб працювати краще і щодень здобувати свої маленькі перемоги, - відзначив мер Миколаєва. – Прошу вас сформувати свої пропозиції, як експертів, щодо розвитку  освітньої галузі міста: що треба зробити, аби наші результати були ще кращими.

У ході розмови з міським головою керівники міських шкіл висловили ідею про розробку системи оцінювання навчальних закладів.  

Так, директор школи №19 Олексій Ільїн звернув увагу на те, що деякі заклади провадять більш активну діяльність – систематично організовують освітянські семінари, їх учні беруть участь в олімпіадах та приносять місту перемоги. На його думку, слід розробити критерії оцінювання такої роботи та формувати відповідний рейтинг, який би став наочною демонстрацією досягнень педагогічних колективів.

Марія Письменна, керівник гімназії №3, підтримала колегу та запропонувала заохочувати педагогів, які досягли високих результатів у підготовці учнів шляхом облаштування тематичних класів у школах, наприклад, сучасного класу фізики, хімії чи біології. Таким чином, це буде стимулювати увесь колектив навчального закладу до самовдосконалення.

Директор школи №51 Євген Масюта навів приклад, що у школі працює вчитель хімії, який виховав 10 призерів міських олімпіад, а заохочувати такого педагога у школи немає можливості.

При цьому він додав, що нагальною проблемою закладу є також відсутність місць, щоб прийняти усіх дітей, які подають заяви до першого класу.

-         У нас аншлаг, мкрн Північний розвивається, а навчального закладу немає, йдуть до нас, проте ми не маємо можливості вмістити всіх бажаючих. Максимум, що ми можемо – взяти 150-180 учнів, - підсумував Євген Масюта.

Олександр Сєнкевич розповів про проект будівництва в мкрн Північний дитячого садка, при цьому звільнені площі планувалося використати для школи.

-         Будівництво дитячого садку коштує від 80 до ста мільйонів гривень, якщо враховувати інфраструктуру, матеріально-технічне забезпечення тощо. Процес будівництва може тривати три роки. Щоб ви розуміли, при перерозподілі бюджету, який планується здійснити днями,  на все місто на дороги виділяється 10 млн грн., при цьому нуль грн. – на капітальний ремонт. Бюджет треба планувати заздалегідь, а не розпочинати одразу десять проектів, не маючи можливості їх завершити.   

Олександр Сєнкевич відзначив, що при плануванні бюджету на наступний рік всі питання, що стосуються, зокрема, освітньої галузі, буде поступово збалансовано, щоб проблеми навчальних закладів крок за кроком вирішувалися.

Сергій Бережний, директор 1 Української гімназії ім. М.Аркаса, пригадав, що раніше існувала практика, коли школи нового типу мали додаткові години для роботи з обдарованими учнями, праця вчителів оплачувалася:

-         Сьогодні ці перемоги на олімпіадах, які ми бачимо, тримаються на ентузіазмі педагогів. Додаткових годин немає, а ви прекрасно розумієте, що на уроці вчитель не може приділити належну увагу обдарованим учням.    

Директор гімназії №2 Володимир Федоренко додав, що крім інтелектуально обдарованих учнів, юні миколаївці демонструють ще й високі спортивні досягнення, творчу активність, соціальну обдарованість. Це теж треба враховувати.

Сергій Січко, керівник Муніципального колегіуму ім. В.Д. Чайки, запропонував відновити роботу дорадчого органу - Муніципальної ради з освіти, до складу якої увійдуть авторитетні та досвідчені фахівці галузі та формуватимуть чіткі пропозиції для міської влади стосовно нагальних кроків з розвитку галузі освіти.

Мер Миколаєва дослухався до поради та доручив керівнику управління освіти Ганні Личко протягом тижня сформувати пропозиції щодо складу та плану роботи Муніципальної ради з освіти.

-         Сьогодні ми говоримо, насамперед, про людей. Педагогічний потенціал треба підтримувати та розвивати, бо невдовзі може статися так, що праця освітян зовсім знеціниться, - підсумував Олександр Сєнкевич. -

 

 Відділ інформаційного забезпечення міської ради

 

 

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_5/31052018_6)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: