Мапа порталу

Актуальне питання: стан міських доріг

Через Миколаїв проходить 13,6 кілометрів доріг державного значення. Їх стан на сьогодні – вкрай незадовільний. Від миколаївців все частіше звучать скарги на неякісні автошляхи, які не лише завдають шкоди транспортним засобам, але й становлять велику небезпеку для самих учасників дорожнього руху. Багато зауважень стосується жахливого стану асфальтового покриття на Південнобузькому та Інгульському мостах, вулицях Пушкінській та Нікольській, вулиці Великій Морській, проспекті Героїв України.

Інформуємо містян, що згідно з законодавством міська влада не має права витрачати кошти місцевого бюджету на ремонт цих доріг. Вони належать до доріг державного значення та перебувають на утриманні Служби автомобільних доріг в Миколаївській області (САД). Це частина траси М-14, яка проходить через наше місто та має протяжність більше 13 кілометрів. Тож саме Служба повинна їх ремонтувати та прибирати. Яким чином здійснюється дана робота, спостерігають усі городяни.

На жаль, на численні звернення від міської влади на адресу керівництва Служби реакції майже немає. Пояснюють неналежне утримання автошляхів відсутністю коштів. Викликає питання і якість ремонтних робіт, що проводить САД. Наприклад, у кінці березня цього року було зроблено ямковий ремонт дороги по вул. Нікольській та Південнобузькому мосту. Вже сьогодні стан відремонтованого покриття залишає бажати кращого – ті ж ями та вибоїни. Ситуація не змінюється, і миколаївці продовжують лаяти розбиті дороги, а разом з ними і міську владу.

На балансі Служби автомобільних доріг в Миколаївській області перебувають наступні об’єкти:

-         вул. Веселинівська;

-         Одеське шосе;

-         Дорожнє покриття Південнобузького та Інгульського мостів;

-         вул. Велика Морська (до вул. Пушкінської);

-         вул. Нікольська (від вул. Пушкінської до вул. Великої Морської);

-         вул. Пушкінська (від вул. Великої Морської до Інгульського мосту);

-         Проспект Героїв України;

-         Херсонське Шосе від залізничного переїзду до шляхопроводу через залізничну дорогу;

-         вул. Троїцька від Баштанського шосе до шляхопроводу;

-         від залізничного переїзду до вул. Малко-Тернівської;

-         вул. Софіївська;

-         вул. Омеляновича-Павленко;

-         від забудови міста (Балабанівка) в бік Херсону;

-         від кінця вулиці Очаківської до мкрн Мала Корениха;

-         від автодороги Р-06 Ульянівка-Миколаїв по вул. Силікатній до перетину з вул. Верхньою;

-         від вул. Омеляновича-Павленко по вул. 116 Дивізії до виїзду з ГАЗС.

Як відзначив представник департаменту житлово-комунального господарства міської ради Максим Бевза, стан автошляхів, які утримує САД, вкрай незадовільний.

-         Несвоєчасні ремонти та неналежне утримання призводять до руйнування покриття. Ми постійно звертаємося до Служби автодоріг, проте, як бачимо, це безрезультатно. Місто не може відновити ці дороги за власний кошт,бо це порушення бюджетного законодавства. Миколаївці часто звертаються до влади зі скаргами, та вплинути на ситуацію досі не вдається, - додав Максим Бевза.

Миколаївська міська рада публічно звертається до керівництва Служби автомобільних доріг в Миколаївській області та просить привести дороги до належного стану, від цього значною мірою залежить безпека дорожнього руху та його учасників.

При цьому слід відзначити, що стан комунальних доріг Миколаєва – на постійному контролі. Проводиться робота з утримання асфальтового покриття у належному стані. Наприклад, минулого року у Миколаєві було відремонтовано більше 20 тисяч квадратних метрів асфальтового покриття комунальних доріг.

На даний час за дорученням міського голови Олександра Сєнкевича департамент внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції спільно з департаментом ЖКГ та адміністраціями районів проводить претензійну роботу з підрядниками, які неякісно виконали ремонт міських магістралей.  Обстежують об’єкти, що були відновлені протягом останніх двох років, формується відповідний реєстр. Нагадаємо, що на поточний ремонт дорожнього покриття підрядники надають 1 рік гарантії, а на капітальний – 3 роки. За результатами обстеження доріг складається перелік дефектів, які мають бути усунені відповідно до гарантійних зобов’язань. Департамент ЖКГ вже висунув претензії підрядникам за порушення умов договору на загальну суму біля 2 млн грн. Як заявив міський голова, організації, які не виконають своїх зобов’язань, більше не допустять до участі у тендерах.

За інформацією департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради, на виконання ремонтних робіт на автомобільних дорогах комунальної власності у Миколаєві в 2018 році передбачено понад 88 млн. грн, з них 28,9 млн грн буде спрямовано на ремонт внутрішньоквартальних проїздів.

Так, з цих коштів департаменту житлово-комунального господарства з міського бюджету виділено 25 млн грн. на поточні ремонти доріг. Вже проведено процедури закупівель послуги. За результатами торгів, експлуатаційним утриманням доріг у Заводському і Центральному районах займатиметься комунальне підприємство «ЕЛУ автодоріг», а в Корабельному та Інгульському – ТОВ «Миколаївавтодор».

На ремонт доріг і внутрішньоквартальних проїздів у районах міста у міському бюджеті передбачено:

Адміністрації Центрального району  - 27 млн грн.,

Адміністрації Заводського району - 13 млн грн.,

Адміністрації Інгульського району - 11 млн грн.,

Адміністрації Корабельного району - 12 млн. грн.

Відділ інформаційного забезпечення

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_4/19042018_1)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: