Мапа порталу

Міська влада шукає шляхи вирішення проблеми з аварійним Південнобузьким мостом

У четвер, 14 грудня, під час сесії міської ради депутати обговорили проблему, пов’язану з варійністюПівденнобузького мосту.

З доповіддю щодо цього питання перед народними обранцями виступив перший заступник міського голови Андрій Дадівєрін.

Андрій Дадівєрін розповів, що Варварівський мост вже є ветераном своєї справи, оскільки збудований був ще 1964 року. Сьогодні через міст щодоби курсують понад 30 тис. одиниць автомобільного транспорту.

- Враховуючи тривалу експлуатацію мосту, департамент ЖКГ Миколаївської міської ради у 2017 році замовив комплексне обстеження Південнобузького мосту в місті Миколаєві через річку Південний Буг. Відповідно до технічного звіту ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва» технічний стан мосту в цілому відповідає технічному стану 5 класу, непрацездатний або аварійний. За попередніми підрахунками ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва» на розроблення проектно-кошторисної документації необхідні кошти в розмірі 5 млн.грн. та на капітальний ремонт – 143 млн.грн., - сказав Андрій Дадівєрін.

Як стало відомо під час сесії, даний об’єкт включено до Програми соціального та економічного розвитку Миколаєва на 2018-2020 роки, фінансування виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи включено до проекту бюджету міста на 2018 рік.

Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки міста у вересні затвердила низку організаційно-технічних заходів. Після цього міська рада ухвалила рішення звернутися до регіональної комісії з питань ТЕБ і НС, уряду з проханням вирішити дану проблему. А 15 листопада підписано розпорядження  міського голови, що спрямовано на вирішення проблеми.

- На в’їзді до міста та на в’їздах до Південнобузокого мосту встановлено дорожні знаки «Рух транспортних засобів, маса яких перевищує 20 тон, заборонено», - сказав перший заступник міського голови, додавши, що питання обмеження руху через міст на даний час остаточно вирішити складно через низку об’єктивних факторів.

Так, проїзна частина мосту перебуває на балансі Державного агентства автомобільних доріг та є частиною автомобільної дороги загального користування.

- Рішення щодо заборони або обмеження руху на визначеній ділянці дороги може бути ухвалено лише керівниками служби автомобільних доріг за погодженням з відповідними підрозділами МВС. Тобто відповідно до вимог діючого законодавства органи місцевого самоврядування не мають повноважень щодо заборони або обмеження руху на автомобільних дорогах загального користування, - додав Андрій Дадівєрін.

Є певні складнощі й в організації руху великогабаритного вантажного транспорту по правій смузі у напрямку Варварівки із влаштуванням світлофорів.

- Дане питання не вирішено через необхідність розробки проектної документації на встановлення та підключення світлофорів для можливості здійснення реверсного руху та відповідної схеми, що складається при розробці проектно-кошторисної документації, проведення комплексної експертизи проекту, що, в свою чергу, унеможливлює погодження відповідного проекту і рішення з Управлінням Патрульної поліції та Службою автомобільних доріг України в Миколаївській області, - сказав перший віце-мер.

За його словами, пропозиції проектної організації потребують додаткового вивчення через рекомендації Патрульної поліції. Крім того, поліцейські через завантаженість не можуть забезпечити цілодобове регулювання руху на в’їздах до мосту та безпосередньо на ньому, а це 780 метрів.

До того ж, за інформацією управління Укратрансбезпеки в Миколаївській області на в’їздах до моста технічно неможливо встановити комплекси, що б зважували автотранспорт. Тому управлінням Укртрансбезпеки в Миколаївській області було запропоновано відвести земельні ділянки на в’їздах в місто для встановлення 4-х вагових комплексів та влаштувати там капітальні майданчики з ділянками гальмування та смугами виїзду.

- У результаті попереднього вивчення питання заборони або обмеження руху автотранспорту через Південнобузький міст виявлено, що зазначене питання або складові частини проблеми виходять за межі повноважень міської ради та її виконавчих  органів та потребує комплексного підходу. У зв’язку з цим пропоную створити за участю представників депутатського корпусу відповідну робочу групу, до складу якої включити необхідних  фахівців, під компетенцію яких підпадає вирішення зазначених питань. Розглянути питання щодо відмови від організації реверсного руху через Південнобузький міст, зосередивши увагу на забороні проїзду великовантажного транспорту вагою понад 20 тон та контролі на мосту дистанції та швидкісного режиму. Провести додаткове вивчення порушених питань, - сказав Андрій Дадівєрін.

Вислухавши його, депутат Сергій Ісаков відзначив, що, враховуючи сказане вище, необхідно звертатися до Кабміну для вжиття екстрених заходів. Крім того, він звернув увагу на те, що обласна комісія ТЕБ і НС до цих пір не збиралась для розгляду даного питання, що є неприйнятним.

А депутат Ігор Копійка запропонував провести круглий стіл за участю народних депутатів, а також повторно направити до ВРУ та КМУ відповідні звернення, ухвалити рішення міської ради про обмеження руху через міст.

А в.о. міського голови-секретар міської ради Тетяна Казакова дала доручення найближчим часом провести засідання  міської робочої групи, що займається вирішенням проблеми аварійного мосту.

У свою чергу, Ростислав Філевський підкреслив, що вирішення питання обмеження чи заборони руху відповідно до законодавство належить до компетенції Кабінету Міністрів України. Тому цю проблему необхідно вирішувати на найвищому рівні, а співробітники виконавчих органів міської  ради мають звернути увагу уряду на порушене питання.   

 

Відділ інформаційного забезпечення міської ради 

 

IMAGE FOLDER (/files/News/141217_2)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: