Мапа порталу

У Миколаєві адміністративні послуги і процедури стануть електронними

Міська влада розпочала роботу з переведення адміністративних послуг та процедур в електронний формат. Так, в.о. міського голови - секретар міської ради Тетяна Казакова у понеділок, 4 грудня, дала доручення виконавчим органам міської ради, відповідно до якого в Миколаєві вже до кінця цього року має бути запроваджено проект iGov.

У межах даного доручення керівники виконавчих органів міської ради до 12 грудня 2017 року підготують і направлять до департаменту з надання адмінпослуг свої пропозиції з впровадження проекту iGov та переведення адміністративних послуг та процедур в електронний формат. І вже до 25 грудня структурні підрозділи міської ради впровадять мінімум одну електронну адміністративну послугу або адміністративну процедуру.

Результати впровадження проекту iGov будуть опубліковані на офіційному сайті міської ради до 28 грудня. Для депутатів міськради, засобів масової інформації та представників інститутів громадянського суспільства проведуть презентацію, на якій будуть представлені конкретні результати виконаної роботи.

 

Відділ інформаційного забезпечення міської ради


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: