Мапа порталу

Дмитро Лазарєв розповів про результати роботи щодо покращення якості та розширенню переліку послуг ДНАПу у Миколаєві

Перший заступник директора департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Дмитро Лазарєв розповів про результати, які на даний момент досягнуто щодо вдосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг у Миколаєві. Про це він поінформував членів відповідної робочої групи, які зібралися у п’ятницю, 24 листопада, на чергове засідання.

Перш за все керівник ДНАПу зазначив, що вже сплачено за послуги з проектування та придбано обладнання для захищених каналів зв’язку, роботи будуть завершені протягом двох з половиною тижнів.

-  Після цього проводиться сертифікація і, фактично, в кінці грудня - на початку січня ми готові до оформлення закордонних паспортів та ID-карт, - повідомив Дмитро Лазарєв.

Проводиться робота щодо розрахунку вартості закордонного паспорта, при цьому Дмитро Лазарєв вже зміг назвати відрахування, які потраплять до бюджету міста за виготовлення одного документа. Так, при вартості «термінового» паспорта 810 грн 32 коп. у місцевий бюджет буде перераховано 354 грн. 20 коп., а при вартості звичайного паспорта 557 грн. 32 коп. – 177 грн. 10 коп.  

-   При такому попиті та пропускній здатності у 15-20 осіб протягом дня це досить великі кошти, - підсумував Дмитро Лазарєв.

Крім цього, за словами керівника ДНАПу, придбано додаткові комплекти комп’ютерного обладнання для ведення роботи з реєстрації, облаштовано робочі місця співробітників відповідно до вимог. На даний момент проходить відпрацювання переліку адміністративних послуг, технологічних карток, посадових інструкцій та в цілому Положення департаменту.

Питання щодо формування переліку адмінпослуг пропонується розглянути  на засіданнях постійних комісій міської ради. Так, за результатами обговорення та зауважень бюджетної та земельної комісій фахівці ДНАПу спільно з управлінням екології департаменту житлово-комунального господарства, відпрацьовується розробка послуги.

Дмитро Лазарєв провів зустріч з керівником сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, під час якої досягнуто домовленість про те, що ДНАП надаватиме 4 послуги сервісного центру: обмін посвідчення водія, видача міжнародного посвідчення водія, замовлення та видача довідки про відсутність судимості, реєстрація нових транспортних засобів.

-   Крім того, проведена зустріч з представниками Заводського районного суду м. Миколаєва, головою Центрального районного суду щодо реалізації проекту «Електронний суд». Цей проект на даний момент пілотно запущений  лише в Київському районному суді м. Одеси, успішно працює протягом року. Ми ж підемо далі. Якщо все у нас вийде, ми будемо першим центром надання адмінпослуг, який надаватиме всі документи, що пов’язані з розглядом будь-яких питань у судових інстанціях (витяги з рішень, подача позивної заяви тощо), - зазначив керівник ДНАПу.

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

IMAGE FOLDER (/files/News/DPAY)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: