Мапа порталу

Директор департаменту з надання адмінпослуг Дмитро Лазарєв: Адміністративні послуги повинні бути якісними і доступними

У вівторок, 14 листопада, в рамках публічного звітування, яке відбувається за ініціативи в.о. міського голови-секретаря міської ради Тетяни Казакової, Дмитро Лазарєв розповів про діяльність департаменту з надання адміністративних послуг в 2017 р.

- Відповідно до моніторингу кількості отриманих у ЦНАПі послуг у порівнянні з 2014-2016 роками у 2017 році ми бачимо динамічне зростання кількості таких звернень, - сказав Дмитро Лазарєв.

На даний момент в ЦНАПі 20 суб'єктів надають 147 адміністративних послуг. З них 55 послуг надають виконавчі органи міської ради та 41 послугу - безпосередньо департамент  надання адмінпослуг.

Він зазначив, що Центр надання адміністративних послуг намагається бути доступним для городян: «Є сторінка ЦНАПу у соціальних мережах, є сайт, де ми приймаємо скарги і пропозиції, - додав Дмитро Лазарєв».

Дмитро Лазарєв звернув увагу на те, що ЦНАП не тільки надає миколаївцям послуги, але й робить свій внесок в наповнення міського бюджету. Так, за 10 місяців 2017 року в міський бюджет ЦНАП перерахував понад 2 млн.грн.

Як підкреслив Дмитро Лазарєв, адміністративні послуги повинні бути якісними і доступними. Тому департамент націлений, зокрема, на боротьбу з чергами.

- Одне з першочергових завдань - налагодження обміну відомостями між реєстрами територіальних громад і передача інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, що дасть можливість державним і іншим зацікавленим закладам обмінюватися інформацією в електронному режимі без залучення громадян. Планується оформлення, видача або обмін біометричних паспортів для виїзду за кордон і паспорта громадянина України у вигляді картки, тобто ID документа, - додав директор департаменту з надання адміністративних послуг.

Він розповів про основні завдань на найближчі 3 роки.

- Це забезпечення передумов для створення належної системи управління сферою надання адміністративних послуг, взаємозв'язку між департаментом, суб'єктами надання адміністративних послуг та районними адміністраціями. Серед них - розробка і вдосконалення стандартів надання адміністративних послуг, розширення переліку адміністративних послуг: впровадження аудиту та дослідження рівня якості надання адміністративних послуг та задоволеності городян їх обслуговуванням, оперативне реагування на виявлені недоліки, - зазначив Дмитро Лазарєв, підкресливши, що також планується підключення до єдиного порталу надання адміністративних послуг.

Крім того, як розповів директор департаменту, важливими завданнями також є зміцнення матеріально-технічної бази, збільшення кількості адміністраторів. Це дасть можливість покращати якість і збільшити кількість наданих адмінпослуг. При цьому має скоротитися час обслуговування заявників.

- Ми хочемо створити платформу для навчання адміністраторів, обміну знаннями та навичками якісного надання адмінпослуг. На даний момент нами розглядається можливість вступу до Асоціації ЦНАПів України, - сказав Дмитро Лазарєв.

На думку Дмитра Лазарєва, основна частина адміністративних послуг повинна надаватися в електронному вигляді через єдиний державний портал адмінпослуг. І він ставить перед собою завдання досягти цієї мети.

- Ще одне завдання - будівництво нового приміщення для розміщення департаменту з надання адміністративних послуг, яке б відповідало зразковому регламенту Центру надання адміністративних послуг, який затвердженому постановою Кабінету Міністрів України № 588 від 01.08.2013, - сказав Дмитро Лазарєв.

Вислухавши звіт директора департаменту з надання адмінпослуг, депутат В'ячеслав Карцев, запитав, коли в ЦНАПі почнеться видача біометричних і внутрішніх паспортів.

- Через систему Прозорро були проведені торги з приводу прокладання каналів зв'язку. Якщо в цьому році ми отримаємо додаткові штатні одиниці, й вони пройдуть навчання, я сподіваюся, що в першому кварталі 2018 року ми зможемо якісно надавати цю послугу, - відповів на запитання Дмитро Лазарєв.

 

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

 

IMAGE FOLDER (/files/News/141117_2)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: