Мапа порталу

Новим керівником департаменту з надання адмінпослуг стане Дмитро Лазарєв

У департаменту з надання адміністративних послуг з'явиться новий керівник. Ним стане Дмитро Лазарєв. Про це стало відомо у середу, 18 жовтня, під час засідання робочої групи з оптимізації надання адмінпослуг.

Майбутнього директора даного департаменту представила в.о. Миколаївського міського голови-секретар Миколаївської міської ради Тетяна Казакова. За її словами, питання з призначенням Дмитра Лазарєва на цю посаду буде вирішене найближчим часом.

У заході також взяв участь перший віце-мер Андрій Дадівєрін.

Тетяна Казакова відзначила, що сьогодні робоча група повинна визначити план розвитку сектору надання адміністративних послуг, завдання для його керівника і чіткі терміни їх виконання.

- Результатом засідання робочої групи повинна бути постановка завдань, визначення термінів їх виконання. Цей план роботи ми розмістимо на нашому сайті, і будемо відслідковувати його, - сказала Тетяна Казакова, зазначивши, що тільки після виконання цих умов можна буде оцінювати роботу керівника.

Після цього Дмитро Лазарєв розповів про себе.

- На державній службі працюю більше 10 років. Працював в судовій гілці влади, потім перейшов в   Державну міграційну службу України, - зазначив Дмитро Лазарєв. - На керівній посаді пропрацював 6 років, тобто надання адміністративних послуг для мене не нове питання. Я розумію, в якому стані зараз знаходиться сфера адмінпослуг, розумію, які фатальні наслідки може принести погане ставлення до цієї роботи.

Депутати міськради, які є членами робочої групи, відзначили, що чекають на покращання  роботи усього сектору адмінпослуг, що миколаївці в підсумку повинні отримувати послуги більш високої якості. При цьому вони відзначили ті кроки, які майбутній директор департаменту повинен зробити.

Так, Ростислав Філевський підкреслив, що робота діючої структури далеко від ідеалу, що вона не зовсім відповідає законодавчо визначеним нормам і стандартам. Тому він хоче отримати звіт про діяльність департаменту, щоб точно розуміти, в якому стані знаходиться вся сфера. Крім того, на його думку, необхідно підвищити виконавську дисципліну працівників департаменту з надання адмінпослуг.

- Весь світ давно пішов від папірців. Тому одне з головних завдань,, яке стоїть перед нашим ЦНАПом, - це перевід більшості процедур в електронний вигляд. Адже велика частина людей вже в змозі отримувати ці послуги в електронному вигляді. Другий момент пов'язаний з приміщенням для ЦНАПу, адже в тому приміщенні, в якому зараз знаходиться ЦНАП, існувати неможливо. Тому як варіант розгляньте питання використання нашої їдальні під ЦНАП, - сказав Сергій Ісаков.

Олена Кісельова і Ростислав Філевський звернули увагу на те, що необхідно посилити контроль за дотриманням термінів розгляду документів. А у разі їх порушення, винні повинні  нести відповідальність.

- У центра надання адмінпослуг відсутній один з фундаментальних документів - рішення міськради про перелік адміністративних послуг. За фактом у нас сьогодні центр адмінпослуг надає послуги, перелік яких не затверджений і відповідно до закону про адмінпослуги такі послуги надавати він не може, - зазначив Андрій Яковлєв. - Нам треба повністю переглянути і провести інвентаризацію нормативної бази Миколаївської міської ради, виконкому та розпоряджень міського голови, яка регулює процедуру надання адмінпослуг. Крім іншого, в цьому процесі ми зможемо відсіяти і незаконні адмінпослуги.

А Тетяна Казакова звернула увагу на те, що департамент з надання адмінпослуг також повинен створити свою сторіночку в Facebook, щоб мати можливість оперативно реагувати на критику і побажання городян.

- На кожне повідомлення Ви повинні відповідати, повинна бути реакція на кожну скаргу, - сказала Тетяна Казакова.

Вона додала, що Дмитро Лазарєв повинен буде узагальнити і структурувати усі зауваження, висловлені депутатами, додати нові завдання в розроблений план дій і обов'язково визначити терміни реалізації отриманої таким чином стратегії.

- Ви почули те, чого хочуть депутати. Є Ваше бачення. Зведіть це все в одну єдину таблицю з термінами виконання. Підтримка депутатського корпусу, я думаю, буде 100 відсотків, - підкреслила Тетяна Казакова.

 

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

 

IMAGE FOLDER (/files/News/181017)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: