Мапа порталу

Миколаївська міська влада звернеться до Міністерства інфраструктури України щодо фінансуванння проекту по реконструкції Південнобузького мосту

Миколаївська міська влада звернеться до Міністерства інфраструктури України щодо фінансування проекту по реконструкції Південнобузького мосту,  а також  розгляне можливість рішення про заборону проїзду через міст великовантажного транспорту на найближчій сесії міськради.

Про це у середу, 20 вересня, в ході прес-конференції з питань виконання робіт з капітального ремонту Південнобузького мосту повідомив Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич.

Так, в  ході конференції, основною метою якої була презентація результатів комплексного обстеження мосту, було зазначено, що стан Південнобузького мосту є вкрай критичним та потребує невідкладного ремонту.

За словами директора ТОВ “Інститут комплексного проектування об'єктів будівництва Івана Войтовича, за результатами обстеження виявлено значні недоліки та дефекти механізмів розводки та систем автоматики і сигналізації розвідної прогонової будови.

Крім того, в результаті підводного водолазного обстеження встановлено підмив грунту під площею фундаментних плит опор мосту, руйнування бетону з оголенням арматури, суттєво пошкоджені опорні частини - зафіксовано тріщини та руйнування захисного шару бетону опор. Метал на  частинах плит мосту пошкоджений корозією, герметизуючий антикорозійний шар відсутній.

Як зазначив мер Олександр Сєнкевич, висновки комплексного дослідження є першим етапом з підготовки до реконструкції Південнобузького мосту. Найближчим часом буде проведена робота з підготовки  та розробки проектно-кошторисної документації.

- Граничне навантаження на споруду до влаштування підсилення прогону 10-11 становить 20 т.  Це означає, що кількість авто, які одночасно можуть перебувати на даній ділянці мосту може бути не більше одного. Результати обстеження вражають, тому що кожного дня у небезпеці опиняються тисячі миколаївців.  За підрахунками тільки за добу через міст проїжджають понад 30 тис. авто, з них 7 тис. - великовантажний транспорт.  Технічний звіт, який ми отримали, буде направлений до Міністерства інфраструктури України. На жаль, основна проблема полягає у  тому, що - тобто 5 см шару асфальтобетону, який знаходиться на мосту у компетенції Служби автомобільних доріг,  в той же час як сама  конструкція мосту належить громаді Миколаєва,  - сказав Олександр Сєнкевич.

 

Крім того, мер підкреслив, що найближчим часом  міською владою буде зібрано позачергову сесію міськради, на якій  разом з депутатським корпусом буде направлено звернення до Міністерства інфраструктури України щодо можливості фінансування проекту з реконструкції  Південнобузького мосту.

- Сьогодні ми маємо  тільки висновки дослідження, попереду - розробка проектно-кошторисної документації, а далі міська влада має вирішити, звідки брати джерела фінансування на реконструкцію. Моя позиція з цього приводу така: Південнобузький міст  - об'єкт  інфраструктури в масштабах країни, роботи з його реконструкції повинні фінансуватися з державного бюджету. На жаль, як я не раз підкреслював, Миколаїв не отримує нічого з портових зборів. На даний момент це завелика сума для міського бюджету. Тому ми будемо звертатися в Міністерство інфраструктури України щодо фінансуванння проекту по реконструкції Південнобузького мосту. Будемо проводити консультації, обговорювати дане питання  з депутатським корпусом. Проте, вже сьогодні є фактом, що пересуватися по цьому мосту небезпечно, - резюмував Олександр Сєнкевич.

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

IMAGE FOLDER (/files/News/20092017_3)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: