Миколаївська міська влада звернеться до Міністерства інфраструктури України щодо фінансуванння проекту по реконструкції Південнобузького мосту
Миколаївська міська влада звернеться до Міністерства інфраструктури України щодо фінансування проекту по реконструкції Південнобузького мосту, а також розгляне можливість рішення про заборону проїзду через міст великовантажного транспорту на найближчій сесії міськради.
Про це у середу, 20 вересня, в ході прес-конференції з питань виконання робіт з капітального ремонту Південнобузького мосту повідомив Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич.
Так, в ході конференції, основною метою якої була презентація результатів комплексного обстеження мосту, було зазначено, що стан Південнобузького мосту є вкрай критичним та потребує невідкладного ремонту.
За словами директора ТОВ “Інститут комплексного проектування об'єктів будівництва Івана Войтовича, за результатами обстеження виявлено значні недоліки та дефекти механізмів розводки та систем автоматики і сигналізації розвідної прогонової будови.
Крім того, в результаті підводного водолазного обстеження встановлено підмив грунту під площею фундаментних плит опор мосту, руйнування бетону з оголенням арматури, суттєво пошкоджені опорні частини - зафіксовано тріщини та руйнування захисного шару бетону опор. Метал на частинах плит мосту пошкоджений корозією, герметизуючий антикорозійний шар відсутній.
Як зазначив мер Олександр Сєнкевич, висновки комплексного дослідження є першим етапом з підготовки до реконструкції Південнобузького мосту. Найближчим часом буде проведена робота з підготовки та розробки проектно-кошторисної документації.
- Граничне навантаження на споруду до влаштування підсилення прогону 10-11 становить 20 т. Це означає, що кількість авто, які одночасно можуть перебувати на даній ділянці мосту може бути не більше одного. Результати обстеження вражають, тому що кожного дня у небезпеці опиняються тисячі миколаївців. За підрахунками тільки за добу через міст проїжджають понад 30 тис. авто, з них 7 тис. - великовантажний транспорт. Технічний звіт, який ми отримали, буде направлений до Міністерства інфраструктури України. На жаль, основна проблема полягає у тому, що - тобто 5 см шару асфальтобетону, який знаходиться на мосту у компетенції Служби автомобільних доріг, в той же час як сама конструкція мосту належить громаді Миколаєва, - сказав Олександр Сєнкевич.
Крім того, мер підкреслив, що найближчим часом міською владою буде зібрано позачергову сесію міськради, на якій разом з депутатським корпусом буде направлено звернення до Міністерства інфраструктури України щодо можливості фінансування проекту з реконструкції Південнобузького мосту.
- Сьогодні ми маємо тільки висновки дослідження, попереду - розробка проектно-кошторисної документації, а далі міська влада має вирішити, звідки брати джерела фінансування на реконструкцію. Моя позиція з цього приводу така: Південнобузький міст - об'єкт інфраструктури в масштабах країни, роботи з його реконструкції повинні фінансуватися з державного бюджету. На жаль, як я не раз підкреслював, Миколаїв не отримує нічого з портових зборів. На даний момент це завелика сума для міського бюджету. Тому ми будемо звертатися в Міністерство інфраструктури України щодо фінансуванння проекту по реконструкції Південнобузького мосту. Будемо проводити консультації, обговорювати дане питання з депутатським корпусом. Проте, вже сьогодні є фактом, що пересуватися по цьому мосту небезпечно, - резюмував Олександр Сєнкевич.
Відділ інформаційного забезпечення міської ради