Мапа порталу

Пітчинг проектів: Comic Con, арт-фестиваль, пряник-сувенір або 3D Потьомкін на БАМі?

Активні миколаївці презентували свої ідеї розвитку міста на пітчингу проектів, який проходить у партнерстві з КУ «Агенція розвитку Миколаєва».

Проміжна презентація соціальних ініціатив пройшла 22 травня в малому залі Миколаївської міської ради.

Всього на конкурс подано понад 30 ідей, спрямованих на те, щоб поліпшити і упорядкувати місто, а також зробити його зручнішим та комфортнішим. Двадцять з них допустили до захисту і, відповідно, надали їм шанс на фінансування від British Council та Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради. За словами організаторів, це безпрецедентний випадок для України, коли учасники відразу подають такі якісні проекти.

- Всі проекти якісні і хороші. Це означає, що люди, які живуть в нашому місті, підтверджуючи соціологію, не тільки хочуть зробити Миколаїв кращим, але й можуть брати участь у цій роботі. У минулому році Британська Рада підтримала наш проект по створенню «Ресурсного центру громадських ініціатив». Ми розробили методологію написання проектів для громадських організацій, щоб стимулювати, вчити і показувати активним миколаївцям, як правильно це робити. Тому проявляйте громадську ініціативу і залучайте якомога більше людей до розвитку, щоб разом формувати обличчя міста, - зазначив директор КУ «Агенція розвитку Миколаєва» Василь Гошовський.

За його словами, в цьому році в Миколаєві вперше стартує проект бюджету участі із загальним фондом в 5 мільйонів гривень. І це хороший привід не зупинятися на досягнутому, реалізувавши нові соціальні проекти.

Всі зміни в місті починаються з маленьких і середніх ініціатив, коли люди приділяють свій вільний час, діляться інтересами та життєвим досвідом. Об'єднавши всі ці зусилля, можна зробити наше місто кращим. Поки ти сам не зробиш те, що ти хочеш і не докладеш до цього зусилля, в тебе нічого не вийде. Тому я вам бажаю успіхів! - сказав начальник управління молодіжної політики Олег Соколик.

Серед поданих проектів були ідеї проведення у Миколаєві першого в місті фестивалю Comic Con для фанатів коміксів та літератури фентезі, art-вікенду на тему сучасної української культури, лицарського турніру «Золото скіфів», розвиваючих бізнес-ігор для молоді, створення 3D-графіті портрету одного із засновників міста на миколаївських «потьомкінських» сходах на БАМі, відкриття міжнародного медіа-центру, розробки спеціального додатку для батьків майбутніх школярів, проект реконструкції шкільного фонтану, створення сувеніру у вигляді медового пряника із зображенням архітектурної пам'ятки Миколаєва або козака Мамая.

Протягом трьох днів, 23-25 травня, тренери British Council допомагали учасникам доопрацювати свої проекти. В середині липня експертне журі визначить переможців, які отримають фінансування.

Відзначимо, що бюджет конкурсу становить 200 тисяч гривень. При цьому, одна з умов пітчингу - проекти мають бути реалізовані до кінця 2017 року.

«Агенція розвитку Миколаєва»

 

IMAGE FOLDER (/files/News/proektagen)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: