Мапа порталу

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в адміністрації Центрального району за 2016 рік

До адміністрації  Центрального району за звітний  період  надійшло  2164 звернення. За  2016 рік  до адміністрації  надійшло  2130   письмових звернення, з них 380 звернень,  які  надійшли з вищих органів влади.  За звітний період на особистих прийомах побував  31 громадянин  Центрального району. Головою адміністрації та його заступниками проведено  22 прийоми. Кількість звернень громадян у 2016 році збільшилась у порівнянні з минулим роком на 132 звернення.

У зверненнях  громадян порушено  2186 питань. 

З питань  соціального  захисту  населення  отримано   519  звернень, або  23,7 %  від загальної  кількості  питань, в тому  числі,  180  питань  з  захисту  майнових та житлових прав неповнолітніх та 332 звернення з надання матеріальної допомоги.

491  питання з літнього оздоровлення обдарованих дітей та дітей пільгової категорії, які становлять  22,5%.

425 питань або 24% від загальної  кількості  звернень  стосуються комунального  господарства, благоустрою,  видачу узгоджень на тимчасове складування будівельних матеріалів, попередження самовільного будівництва, оформлення дозволів на будівництво, реконструкцію  та  прийняття в експлуатацію житла та господарчих  приміщень.

192  питання  розглянуто з  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян,  про  перегляд  постанов адміністративної комісії та заперечення щодо притягнення до адміністративної відповідальності, а  також  розв'язання  суперечок  між  співмешканцями  будинків.

За звітний період до  адміністрації звернулося 15 учасників війни; 49 дітей  війни; 155 ветеранів  праці; 92 інваліда різної групи;  264 багатодітних  сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь.

Вагому роль у  роботі  зі  зверненнями  громадян виконують відділи соціального-економічних розвитку у  віддалених мікрорайонах: Матвіївка, Тернівка, Варварівка. 

Так, у  2016 році  відділом соціально-економічного розвитку мкр. Матвіївка:

-        прийнято та розглянуто 215 звернень мешканців мікрорайону;

-        видано   1383  довідки  громадянам.

Мікрорайон Тернівка:

-        прийнято  та розглянуто  162  звернення мешканців мікрорайону;

-        видано   5602  довідки громадянам.

Мікрорайон Варварівка:

-        видано 2750  довідок  громадянам.

Вказана  робота  надає змогу  громадянам   за  місцем  проживання не тільки отримувати  необхідні довідки для  оформлення пільг, субсидій  а й  вирішувати  нагальні  питання, які вони  оформлюють у письмові та усні звернення, на  місцях.

Адміністрація Центрального району


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: